relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
hoe heten die héle jonge volendamse knaap of knapen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alain Clarke heeft al eeuwen een vriendin, Bianca. Volgens mij gaan ze zelfs trouwen of zijn ze pas getrouwd.
Am Yisrael Chai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 19:25:

Zingt ie weleens samen met zijn pappie ?En is die vader toevallig dood, afgeschoten met vuurpijlen en 95% van de Heinikenaandelen op zak?
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 19:25:

[...]

Heee VC hoe is het met jouw en je dierbare hugoH. Boss ? H. Metsers ?
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:27:

[...]

En is die vader toevallig dood, afgeschoten met vuurpijlen en 95% van de Heinikenaandelen op zak?Neehee......ik bedoelde A. Clark ( dankje , FV )
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 19:25:

Heee VC hoe is het met jouw en je dierbare hugoIk zou het niet kunnen met een Hugo, Itsie (trekt verward haar balboekje open....)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is het misschien..... Jody Bernal? hihi.

Zingt die eigenlijk nog?
neeee ik zal VC's hugo even zoeken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Is het Nick of Simon ?
quote:fashionvictim schreef op 18 september 2008 @ 19:24:

Maar goed, in Amsterdam moet je zo'n beetje je best doen om géén BN-ers tegen te komen met uitgaan, en de meeste bn-ers worden juist heel demonstratief genegeerd. Dus ik zie het probleem ook niet zo, eigenlijk.

Op straat valt het idd mee, hoewel de hoofdjes wel draaien hoor..

Maar tis meer dat je herinnerd wordt aan het feit dat ie bekend is als je gewoon ff een boodschapje gaat doen.

In huis vergeet ik dat altijd, dan is het gewoon hij en ik
quote:Vlinder1 schreef op 18 september 2008 @ 19:28:

Is het misschien..... Jody Bernal? hihi.

Zingt die eigenlijk nog?

Argh, nu zit ik weer met dat liedje in m'n kop.

Que si, que no....
http://www.youtube.com/watch?v=0rKbSqRhuQI

dit is hugo, meen me ter herinneren dat VC hem heel lief vond
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het is niet toevallig een DJ ; Lil Vic , Lil' angel , of de Dj Lil 'D ?
mmm, nee laat maar ook
Dan ben je er zelf ook wel erg mee bezig, hoor. Ik vind het een beetje gezeur om niks, sorry.
Am Yisrael Chai!
Sorry Digitalis...

He lilangel, zit ik warm met m'n Jody Bernal?
Weet iemand of Hans Kraay jr ook zingt? Ik weet namelijk wel dat het ook zijn tactiek is om in de disco zijn "manager" op aantrekkelijk vrouwvolk af te sturen.

(Alleen een beetje jammer dat hij dat week achter week in dezelfde disco probeert, dan werkt zo'n trucje op een gegeven moment niet meer!)
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 19:30:

http://www.youtube.com/watch?v=0rKbSqRhuQI

dit is hugo, meen me ter herinneren dat VC hem heel lief vondJa Itsie, je beodelt Hugo van Popstars. Ja daar ben ik op slag voor gevallen, helemaal waar. Wat een poepje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee, volgens mij niet. Ik moet zeggen dat ik dat "manager op leuk vrouwtje afsturen" ook alleen maar ken van heeeeeeeeeeeele foute gozers of buitenlandse foute rappers enzo.

Dus tja, ik moet eerlijk zeggen dat als ik het zo lees dat ik nou ook niet direct de trouwjurk zou bestellen, eerlijk gezegd.
Am Yisrael Chai!
Okee Chiel is out of the question dus :D Dan zou het idd Jim Bakkum kunnen zijn ? Direckt leden hebben toch allemaal een vriendin ?
quote:Vlinder1 schreef op 18 september 2008 @ 19:33:

Sorry Digitalis...

He lilangel, zit ik warm met m'n Jody Bernal? die heeft toch een vrouw en 2 kinders?
Is het één van de drie J's ?

(De 3js is een Volendamse band, die bestaat uit Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte. )
quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 19:37:

Okee Chiel is out of the question dus :D Dan zou het idd Jim Bakkum kunnen zijn ? Direckt leden hebben toch allemaal een vriendin ?die is met die ene waar hij de orkestbak mee in karde.
Vind het ook maar raar dat een manager naar een meisje toeloopt. God, wat zou ik zo niet graag zo'n manager willen zijn. Een beetje de spermaverzamelbak voor baaslief uit gaan kiezen. Nee dank u...
[bewerk] De kamers van m'n hart

In oktober 2008 komt het langverwachte tweede album, De kamers van m'n hart, uit. De eerste single, Hou van mij, is eind augustus uitgekomen.

Wegens het succes van Jan Smit, de zomer voorbij, begon eind augustus 2008 een nieuw seizoen van het televisieprogramma. Ook dit seizoen reizen de 3js weer met Jan Smit en Nick & Simon langs de Spaanse kust en ontvangen daar bekende Nederlanders als Frans Bauer, Giel Beelen en Filemon Wesselink.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven