relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
Ja uh Bianc, volgens mij was het de X....
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:13:

[...]

Maar blijft raar, waarom zou je gillen omdat iemand op een podium een mooi liedje zingt?? Misschien komt het omdat ik die meisjes niet begrijp dat ik het zo vreemd vind...Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Was wel fan van Madonna :-), maar kon me er niets bij voorstellen dat er mensen zelfmoord pleegden nadat Take That uitelkaar ging. Dat gaat me dan weer iets te ver. Verder heb ik ook niets met fanclubs en fanclub dagen zoals bij Wolter Kroes (ken iemand die daar heen gaat vandaar dat ik hem als voorbeeld noem, maar er zullen wel meer artiesten zijn met een fanclubdag).
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:15:

Ja uh Bianc, volgens mij was het de X....

X

X-Cess

X-Libris

Xander de Buisonje

Xavier Bandet

Xenobia

Xigatze

Xink

Xost Pipe
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je was lazarus, hele optreden daardoor niet meegemaakt, maar backstage wel gezellig gekletst?

Ik wilde dat ik die vaardigheid had.

Op slag nuchter, zeg maar.
Geen bijzonderheden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 19:16:

[...]

X

X-Cess

X-Libris

Xander de Buisonje

Xavier Bandet

Xenobia

Xigatze

Xink

Xost PipeKots Pijper? Jezus, ik ken alleen Xander de Buisonje uit het rijtje.
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:05:

[...]

Je mag best weten hoe ik hem aan de haak heb geslagen, of eigenlijk was het meer andersom...

Hij had opgetreden in een discotheek bij mij in de buurt, alleen was ik zo lazerus dat ik van het hele optreden nix had meegekregen.

Ik stond heel gezellig met een vriendin te praten, toen er ineens iemand naar me toe kwam die zei: .... wil je graag ontmoeten". Dus ik zeg heel dronken: "nou als .... me wil ontmoeten, komt ie toch lekker zelluf naar me toe??" Dat kon niet volgens die messager, want .... kon niet normaal door de disco lopen omdat ie beroemd was. (Ik had met mijn dronken hoofd niet door dat het om een bn'er ging..) Maar goed messager zei dat ze backstage ook drank hadden, en dat trok me over de streep...

Samen met m'n vriendin gingen we backstage, daar heb ik hem ontmoet. Heb gezellig met hem gepraat, uurtje ofzo, en hem toen mijn telefoonnr gegeven, in de veronderstelling dat ie toch nooit zou bellen..

Maarrrr de volgende dag was het al raak, een telefoontje van hem!!

Ik heb er een hele tijd over getwijfeld, wilde ab-so-luut geen groupie zijn, maar uiteindelijk toch met hem afgesproken toen het me duidelijk was dat hij echt voor mij ging en niet alleen voor een avondje sex met een "naief sletje" (sorry voor de woordkeus..)

En ja, hij heeft me dus overtuigd en een half jaar geleden ben ik dus verliefd geworden.Is dit dan ook niet direct de bron van je onzekerheid? Omdat je er zelf ook zo aan bent gekomen?
Am Yisrael Chai!
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 19:16:

Je was lazarus, hele optreden daardoor niet meegemaakt, maar backstage wel gezellig gekletst?

Ik wilde dat ik die vaardigheid had.

Op slag nuchter, zeg maar.Ik zeg 1 woord: cocaine. Of nee, drie woorden: Hele Bergen Cocaine.
@TO

Wat ik niet snap, is dat jij zegt dat je last hebt van gillende meiden in jullie priveleven. Ik heb regelmatig in het openbaar BNers ontmoet en ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. Zelfs niet bij XdB! Over het algemeen worden BNers namelijk gewoon met rust gelaten als ze prive ergens zijn...
snap TO wel, mijn man is niet beroemd maar wel een knappe, jonge professor, knap en jong zeker vergeleken met de meeste andere profs. Er zijn genoeg studentes die hij wel zou kunnen krijgen, buitenlandse excursies etc.

een collega van hem doet het weleens met studenten (die is vrijgezel).
Lilangel, is het juist niet het spannende aan het feit dat hij een BN-er is dat je aantrekkelijk vindt?
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:18:

[...]

Ik zeg 1 woord: cocaine. Of nee, drie woorden: Hele Bergen Cocaine.
Geen bijzonderheden
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 17:32:

jawel hoor en nu gaan we allemaal raden wie het is, er was ooit nog zo een topic, dat overigens best grappig wasDat was idd grappig, haha... En mooie foto's van Dries in dat topic Zag dit topic en meteen ff lezen :D
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:10:

[...]

Huh, je was straallazarus en je herinnert je het gesprek nog?

Enne, hoezo ben je nu weer een naief sletje als je een avondje wil rampetampen? Hell, als ene Brad Pitt of, sinds ik uit verveling American Idol heb gekeken, Simon Cowell mij wil hebben voor een avondje seks, dan duik ik meteen tussen z'n benen.

Ik herinner me het gesprek nog goed, hoewel m'n vriend me ook aan een paar momentjes heeft herinnerd die ik liever niet terug wilde horen...Zoals dat ik heel fijn een nummer van hem ging vertolken terwijl ik absoluut niet kan zingen...

Ik zei al; sorry voor de woordkeus. Ik heb nix tegen one-night-stands, heb het zelf ook gedaan. Maar ik wilde met hem geen avondje casual sex, vandaar dat ik eerst wilde weten of hij het wel op dezelfde manier zag als ik!
Een heel fijn nummer? Doe es zingen?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 19:18:

[...]

Helpt echt hoor

Overigens, als ik lazarus ben herken ik Brad Pitt niet eens. Of wel, maar dan in elke vent. Ook niet aan te raden.

Russisch gezegde: er is geen vrouw lelijk met de juiste hoeveelheid vodka.
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:12:

[...]

Hoe noem je een moslim met onder 1 arm een schaap en onder de andere een geit?

Biseksueel.

(Sorry, even een slechte grap tussendoor)Geen slechte grap, hihi, ik vind um goed
quote:2Italy2 schreef op 18 september 2008 @ 19:22:

[...]

Geen slechte grap, hihi, ik vind um goed 't Is eigenlijk een grap over een Nieuw-Zeelander, maar ja, Nieuw-Zeelanderbashen is niet echt 'in' in West-Europa
quote:RosieRo schreef op 18 september 2008 @ 19:18:

snap TO wel, mijn man is niet beroemd maar wel een knappe, jonge professor, knap en jong zeker vergeleken met de meeste andere profs. Er zijn genoeg studentes die hij wel zou kunnen krijgen, buitenlandse excursies etc.

een collega van hem doet het weleens met studenten (die is vrijgezel).Precies wat ik bedoel!! Iemand die veel aandacht krijgt, kan je af en toe best onzeker maken..
quote:yasmijn schreef op 18 september 2008 @ 19:16:

En dat je dan ook nog recht in het oog springt van de geconcentreerd optredende artiest, die normaliter niet (echt niet) op de meute let. En die na afloop zijn loopjongen een zeer gedetailleerde en nauwkeurige omschrijving van je geeft, zodat die feilloos, recht op zijn doel af, door de disco speert en jou aan je jasje trekt.

Was het Prince?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Digitalis schreef op 18 september 2008 @ 19:18:

Lilangel, is het juist niet het spannende aan het feit dat hij een BN-er is dat je aantrekkelijk vindt?Zou dit voor alle BN' ers met relatie gelden? Kan me voorstellen dat je zoiets denkt na één avondje sex. Dit is al een half jaar durende relatie. En als het aan haar ligt komen er volgens mij nog wel een paar jaren bij.
Je zal het moeten afwachten. De statistieken zijn niet echt in je voordeel, de meeste echt bekende nederlanders hebben relaties met mensen die ze al kenden voordat ze doorbraken of met mensen die zelf ook bekend zijn of die ze via hun werk kennen. Ik kan echt geen enkel voorbeeld verzinnen van een BN-er die nadat ie bekend werd zijn nieuwe vriendin in de disco oppikte, eigenlijk, zit mijn hoofd al te breken.

Maar goed, in Amsterdam moet je zo'n beetje je best doen om géén BN-ers tegen te komen met uitgaan, en de meeste bn-ers worden juist heel demonstratief genegeerd. Dus ik zie het probleem ook niet zo, eigenlijk.
Am Yisrael Chai!
quote:Very Cherry schreef op 18 september 2008 @ 19:23:

[...]

En dat je dan ook nog recht in het oog springt van de geconcentreerd optredende artiest, die normaliter niet (echt niet) op de meute let. En die na afloop zijn loopjongen een zeer gedetailleerde en nauwkeurige omschrijving van je geeft, zodat die feilloos, recht op zijn doel af, door de disco speert en jou aan je jasje trekt.

Was het Prince?Dit geloof ik dan weer wel. Ik denk echt dat zulke mensen niet normaal door de meute kan lopen, en dat dit dan de enige manier is. Ik denk ook wel dat dit vaker wordt gedaan, door andere artiesten.
Zingt ie weleens samen met zijn pappie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Very Cherry schreef op 18 september 2008 @ 19:23:

[...]

Was het Prince?Heee VC hoe is het met jouw en je dierbare hugo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:toffifee schreef op 18 september 2008 @ 19:24:

Dit geloof ik dan weer wel. Ik denk echt dat zulke mensen niet normaal door de meute kan lopen, en dat dit dan de enige manier is. Ik denk ook wel dat dit vaker wordt gedaan, door andere artiesten.Ja klopt. Michael Jackson
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven