Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
zondag 11 februari 2018 om 10:50
[quote=betty3015 post_id=28137549 time=1518340763 user_id=363407]
Mijn man maakte het uit omdat ik niet in staat was om zwanger te worden en mijn eigen kind voor hem had. Hij vertelde me dat hij nog steeds van me houdt, maar hij kan niet gewoon doorgaan zonder een kind, ik ging naar het ziekenhuis voor controle en de dokter vertelde me dat er niets mis met me is, maar ik vroeg me steeds af waarom ik niet zwanger kon worden voor mijn man. Terwijl ik door het internet aan het surfen was, kwam ik getuigenissen tegen van mensen die Lord Bubuza heeft geholpen, dus ik heb hem haastig via e-mail benaderd en hij antwoordde dat hij me zou helpen en ik zal weer lachen, ik deed alles wat hij me vertelde en tot mijn grote verbazing mijn man kwam terug naar me smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven wat ik deed en we hadden seks, een maand later ging ik naar het ziekenhuis en de dokter vertelde me dat ik zwanger was en slechts 4 dagen geleden kreeg ik de geboorte van triplet die me maakte beloof mezelf dat ik de w
Ik ga hem meteen appen bedankt voor de tip!
Mijn man maakte het uit omdat ik niet in staat was om zwanger te worden en mijn eigen kind voor hem had. Hij vertelde me dat hij nog steeds van me houdt, maar hij kan niet gewoon doorgaan zonder een kind, ik ging naar het ziekenhuis voor controle en de dokter vertelde me dat er niets mis met me is, maar ik vroeg me steeds af waarom ik niet zwanger kon worden voor mijn man. Terwijl ik door het internet aan het surfen was, kwam ik getuigenissen tegen van mensen die Lord Bubuza heeft geholpen, dus ik heb hem haastig via e-mail benaderd en hij antwoordde dat hij me zou helpen en ik zal weer lachen, ik deed alles wat hij me vertelde en tot mijn grote verbazing mijn man kwam terug naar me smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven wat ik deed en we hadden seks, een maand later ging ik naar het ziekenhuis en de dokter vertelde me dat ik zwanger was en slechts 4 dagen geleden kreeg ik de geboorte van triplet die me maakte beloof mezelf dat ik de w
Ik ga hem meteen appen bedankt voor de tip!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-02-2018 12:12
Reden: spam in quote
Reden: spam in quote
10.26% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

zondag 11 februari 2018 om 12:18
zondag 11 februari 2018 om 23:53
Netflix: Doctor Foster
Een mini serie met veel gevoelens en uitingen en een einde waar niemand rekening mee hield of durft te dromen..
Vind de serie sterk omdat in alle opzichte ergens iets niet goed gaat.. Maar dat onder groot houden heel veel gevoelens en gedachtens spelen, bij beide kanten. En het einde... zo hoeft het niet altijd te lopen natuurlijk maar het zegt wel heel wat. Echt een nadenketje!
Een mini serie met veel gevoelens en uitingen en een einde waar niemand rekening mee hield of durft te dromen..
Vind de serie sterk omdat in alle opzichte ergens iets niet goed gaat.. Maar dat onder groot houden heel veel gevoelens en gedachtens spelen, bij beide kanten. En het einde... zo hoeft het niet altijd te lopen natuurlijk maar het zegt wel heel wat. Echt een nadenketje!
Bam!!!!
maandag 12 februari 2018 om 00:31
Alweer een oud topic

zaterdag 21 juli 2018 om 22:38
Ik wil even een update geven na ruim 9 jaar;
We wonen sinds eind 2009 samen, hebben inmiddels een prachtige dochter van bijna 6 jaar oud en zijn gelukkiger dan ooit.
Met zijn dochters heeft hij een Co-ouderschap regeling getroffen en na al die jaren zijn we echt een gezin geworden met z’n vijven. (De oudste woont sinds kort op zichzelf).
Ze zijn ook helemaal gek op hun kleine zusje.
Leuk om alle reacties na al die jaren terug te lezen.. iedereen dacht te weten dat hij toch niet voor mij zou kiezen, zo zie je maar..
Ik wil vrouwen die in dezelfde situatie zitten een hart onder de riem steken; het is verschrikkelijk in onzekerheid te moeten zitten, maar als jouw minnaar echt van je houdt dan kiest hij voor jou!

zaterdag 21 juli 2018 om 22:59
Wees er maar trots op mijn ex heeft zijn vriendinnetje een kind en 15 jaar later weer ingeruild voor een ander...Mutsie2 schreef: ↑21-07-2018 22:38Ik wil even een update geven na ruim 9 jaar;
We wonen sinds eind 2009 samen, hebben inmiddels een prachtige dochter van bijna 6 jaar oud en zijn gelukkiger dan ooit.
Met zijn dochters heeft hij een Co-ouderschap regeling getroffen en na al die jaren zijn we echt een gezin geworden met z’n vijven. (De oudste woont sinds kort op zichzelf).
Leuk om alle reacties na al die jaren terug te lezen.. iedereen dacht te weten dat hij toch niet voor mij zou kiezen, zo zie je maar..
Ik wil vrouwen die in dezelfde situatie zitten een hart onder de riem steken; het is verschrikkelijk in onzekerheid te moeten zitten, maar als jouw minnaar echt van je houdt dan kiest hij voor jou!
zaterdag 21 juli 2018 om 23:08
Hij houd zoveel van jou dat hij jou lekker een poos liet bungelenMutsie2 schreef: ↑21-07-2018 22:38Ik wil even een update geven na ruim 9 jaar;

Dat hij voor jou koos is ws dat ie in zijn gezin uitgekotst was.
Maar hee super dat je ws ingeruild gaat worden.
Check zijn tel wel zo om de dag

zondag 22 juli 2018 om 08:15
Het is niet zo gek dat hij me liet ‘bungelen’, het nemen van de beslissing om een huwelijk na zoveel jaar te beëindigen neem je niet in een maand. Dat getuigt, achteraf gezien, juist van respect voor zijn ex.keukenstoel schreef: ↑21-07-2018 23:08Hij houd zoveel van jou dat hij jou lekker een poos liet bungelen![]()
Dat hij voor jou koos is ws dat ie in zijn gezin uitgekotst was.
Maar hee super dat je ws ingeruild gaat worden.
Check zijn tel wel zo om de dag![]()
Uitgekotst door zijn gezin? Misschien moet je mijn bericht even goed lezen?
We zijn juist super hecht als gezin, samen met zijn oudste dochters waar ik een super relatie mee heb.
En ik ga ingeruild worden? Nog zo’n aanname.. omdat een man tijdens zijn jaren slepende, slechte huwelijk verliefd wordt op een ander en na lang wikken en wegen voor zijn eigen geluk kiest is hij gelijk nooit meer te vertrouwen? Kortzichtig hoor!
Oh, en het checken van telefoons? Hoe zielig is dat?
Om even in jouw ‘ws’ aannames termen te spreken; ik denk dat jij daar zelf negatieve ervaringen mee hebt..
zondag 22 juli 2018 om 08:17
Heb je mij horen zeggen dat ik trots ben?Vlinder1963 schreef: ↑21-07-2018 22:59Wees er maar trots op mijn ex heeft zijn vriendinnetje een kind en 15 jaar later weer ingeruild voor een ander...
Vervelend voor je dat jouw ex dat zo heeft gedaan, maar dit wil uiteraard nog niet zeggen dat alle mannen zo zijn!
zondag 22 juli 2018 om 08:32
Als hij respect had voor zijn toenmalige vrouw was hij niet 'als een geintje' met je naar bed gegaan, maar had hij eerst die relatie netjes afgerond. Maar dat verschil merk je nog wel als hij jou over een aantal jaar datzelfde 'geintje' flikt. Hij heeft immers al bewezen dat hij een vreemdgaande zak is, het is slechts een kwestie van tijd voor hij weer zin krijgt in een beetje spanning met een nieuwe vlam.
zondag 22 juli 2018 om 09:30
Mutsie, ik denk dat jouw situatie hoogst uitzonderlijk is.
HEEL erg vaak kiest de minnaar niet voor de minnares maar voor het huwelijk.
Dus een hart onder de riem steken is voor vele, hele vele, niet toepasbaar. Echt niet.
Verder is het zo dat de scheidende partij giga veel bagage meeneemt, waar de nieuwe relatie zo onder druk komt te staan waardoor die uiteindelijk ook in tranen eindigt.
Het huwelijk van jouw toenmalige minnaar was waarschijnlijk ook echt helemaal op.
Meid, ik ben blij voor jou dat jullie gelukkig zijn. Ik ga er stiekem vanuit dat de ex ook geen hex is. Zij opnieuw gelukkig is geworden met een ander.
Veel geluk voor de toekomst.
Maar propageer alsjeblieft niet meer dat het heus wel zal lukken voor anderen.
PS. Je ziet hier op een huisvrouwen forum. Je zult geen/weinig positieve reacties krijgen, maar dat zul je ondertussen wel weten
Dus een hart onder de riem steken is voor vele, hele vele, niet toepasbaar. Echt niet.
Verder is het zo dat de scheidende partij giga veel bagage meeneemt, waar de nieuwe relatie zo onder druk komt te staan waardoor die uiteindelijk ook in tranen eindigt.
Het huwelijk van jouw toenmalige minnaar was waarschijnlijk ook echt helemaal op.
Meid, ik ben blij voor jou dat jullie gelukkig zijn. Ik ga er stiekem vanuit dat de ex ook geen hex is. Zij opnieuw gelukkig is geworden met een ander.
PS. Je ziet hier op een huisvrouwen forum. Je zult geen/weinig positieve reacties krijgen, maar dat zul je ondertussen wel weten
zondag 22 juli 2018 om 09:45
MarR_123 schreef: ↑22-07-2018 09:30Mutsie, ik denk dat jouw situatie hoogst uitzonderlijk is.
Wat fijn om eens een ‘normale’ doordachte reactie te krijgen, dankjewel!
Ik word er moe van steeds te moeten lezen dat, áls een man eens is vreemd gegaan hij nooit meer te vertrouwen is.
Het kan inderdaad zo zijn dat dit een uitzondering is, ik heb er verder ook geen ervaring mee.
zondag 22 juli 2018 om 09:56
zondag 22 juli 2018 om 10:17
Een 'huisvrouwen forum' (sic)? Ik werk fulltime en ben absoluut geen huisvrouw. Ik zou ook niet weten wat dat ermee te maken heeft. Of denk je dat alle niet-huisvrouwen vreemdgaan toejuichen of zo?

zondag 22 juli 2018 om 10:32
zondag 22 juli 2018 om 10:34
Top, dank voor deze lieve reactieBlondie456 schreef: ↑22-07-2018 10:32Ze zijn hier altijd zo negatief wat dit onderwerp betreft en na een paar reacties komt er wel iemand met de smoezenlijst aan. Ik ken zelf 3 stellen waar gekozen is voor de minnaar of minnares en die zijn na jaren allemaal nog steeds bij elkaar. Het kan dus wel en ik wens je veel geluk!

zondag 22 juli 2018 om 10:43
Mijn ex heeft dat niet bij mij gedaan, maar met het vriendinnetje waar hij mee verder gegaan was nadat ik hem de deur gewezen had. Ook zij dacht dat hij voor haar gekozen had.
De waarheid is dat hij gewoon niet alleen kan zijn.
zondag 22 juli 2018 om 10:52
Bedankt voor de toelichting.Vlinder1963 schreef: ↑22-07-2018 10:43Mijn ex heeft dat niet bij mij gedaan, maar met het vriendinnetje waar hij mee verder gegaan was nadat ik hem de deur gewezen had. Ook zij dacht dat hij voor haar gekozen had.
De waarheid is dat hij gewoon niet alleen kan zijn.
Een relatie kan altijd stuk lopen, ongeacht hoe deze is ontstaan.