Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat 'voor de kinderen' vind ik ook een waardeloos argument om te blijven, hoor. Ik vind het nogal wat om in een kuthuwelijk te blijven zitten voor anderen, terwijl je die anderen (kinderen) -als je als ze volwassen zijn alsnog gaat scheiden- meegeeft dat je voor hen bij elkaar bleef. Leuk om te voelen als kind van, dat je ouders zichzelf geluk ontzegd hebben vanwege jou.



Als hij in een rottig huwelijk zit dan, natuurlijk. Er wordt veel gelogen daaromtrent. Maar als het waar is, dan zie ik geen reden voor hem om niet weg te gaan (en ook geen reden voor z'n vrouw om hem nog te willen). En die zie ik niet vanaf het moment dat hij wist dat het niet meer goed kwam. Maar ja, wie weet hoe hij thuis is (geweest), misschien was hij zelf geen ideale man en was zij daarom afstandelijk. Een man die geen moeite heeft gedaan voor z'n huwelijk moet je ook niet willen. Zoeentje die liever vreemdgaat dan praat. Want dat is dan wat jou zeer waarschijnlijk ook gaat overkomen. Heeft hij gepraat, geluisterd en z'n best gedaan, en is hij zo dom geweest te blijven zitten in een huwelijk dat geen van beide erg gelukkig maakte (dat kan, we doen allemaal domme dingen), ok, dan zou ik dat -na wikken en wegen- accepteren en maar van het beste uitgaan. Maar ja, dat moet je dan wel eerst weten.
Alle reacties Link kopieren
Mutsie,ben je er nog?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Mutsie niet de steun krijgt die ze had verwacht te krijgen.. Zet het dan ook niet op een forum...
Alle reacties Link kopieren
of ze hoort wat ze eigenlijk diep van binnen al weet
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Wat is het toch sneu dat hier altijd de buitenvrouw wordt afgeslacht.

Volgens mij is de enige schuldige hier de man in kwestie.

En die zal lekker voor zichzelf en zijn verworven vrijheid kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:diaantje1971 schreef op 24 juli 2009 @ 22:02:

Ja,ik denk net zo



De vriendschap heb ik met dit "geval" al lang geleden verbroken,maar ze zag het echt als een spel.



TO ziet het ook als een spel,en ik denk iedereen die aan een relatie begint met een getrouwde man of vrouw



Je moet zowiezo niet strijden om de liefde van iemand!Ik denk dat er meer vrouwen met de telefoon slapen en dromen van een relatie samen met de minnaar, dan de vrouwen die het als een spel zien, hoor. En het kan goedkomen. Die kans is enkel zeer klein. Maar er zijn mensen die toch voor elkaar kiezen ondanks gebondenheid (forummer Reiger is hier een goed voorbeeld van), en die gebondenheid uiteraard netjes ontbinden. Maar dat zijn er zoals gezegd weinig.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook hoor Neele, huwelijk kapotmaken kan toch maar een van de twee gehuwden doen (of beide).
quote:Digitalis schreef op 24 juli 2009 @ 22:07:

[...]





Ik denk dat er meer vrouwen met de telefoon slapen en dromen van een relatie samen met de minnaar, dan de vrouwen die het als een spel zien, hoor. En het kan goedkomen. Die kans is enkel zeer klein. Maar er zijn mensen die toch voor elkaar kiezen ondanks gebondenheid (forummer Reiger is hier een goed voorbeeld van), en die gebondenheid uiteraard netjes ontbinden. Maar dat zijn er zoals gezegd weinig.



Meer uitzondering dan regel.



Over het algemeen weet je zeker dat je te maken hebt met een liegende, bedriegende, ruggegraadloze amoebe. Daar WIL je toch geen relatie mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:neele schreef op 24 juli 2009 @ 22:06:

Wat is het toch sneu dat hier altijd de buitenvrouw wordt afgeslacht.

Volgens mij is de enige schuldige hier de man in kwestie.

En die zal lekker voor zichzelf en zijn verworven vrijheid kiezen.Sneu?!?! En ik vind dat zij net zo schuldig is? Of in ieder geval OOK! En waarom hij niet wordt afgeslacht? Volgens mij wordt er ook genoeg over hem gezegd en daarnaast heeft hij dit topic toch niet geopend?
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft zich zelf de rol van Buitenvrouw toebedeeld om te klooien met een getrouwde man,



Ik vind als iemand getrouwd is , HANDS OFF
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
geintje?

ja lachen man.....!

Leuk he, de positie waar je in zit. Echt super lachen dat je nu verliefd bent op een man waarvan je weet dat hij niet te vertrouwen is....wat een pret.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of al die vrouwen hier mannen als hulpeloze sneue figuren zien, die er ook niets aan kunnen doen dat ze in de val van zo'n vrouw trappen.

Terwijl TO volgens mij heel serieus verliefd is en echt gaat voor deze man.

Dat je verliefd wordt op iemand, daar kan je toch niets aan doen?

Dat kan iedereen overkomen.

Wat je er mee doet, dat is de vraag.

En TO heeft haar eigen relatie beeindigt om voor deze man te gaan.

De vrouw van deze man is niet haar vriendin of zus ofzo, dus volgens mij is ze aan haar niets verschuldigd.

Dat is toch echt die man.

En dat is een eikel, dat blijkt wel.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.





Ik kan hier altijd zo nijdig om worden, wat weet jij daar nou van? Omdat hij het je wijs maakt? Hoe kan jij daar nou een oordeel over hebben? Jij bent er toch niet bij?



Wat je doet moet je helemaal zelf weten hoor maar om op deze manier iemand neer te zetten en iets als een feit te verkondigen zonder dat je er zelf bij bent geweest...bah.
quote:neele schreef op 24 juli 2009 @ 22:06:

Wat is het toch sneu dat hier altijd de buitenvrouw wordt afgeslacht.

Volgens mij is de enige schuldige hier de man in kwestie.

En die zal lekker voor zichzelf en zijn verworven vrijheid kiezen.Ik gun het de eerste vrouw dat ze een heerlijk leven krijgt na al deze ellende.
Alle reacties Link kopieren
@ Neele dat hij een eikel is, staat buiten kijf, maar hij opent hier geen topic voor bemoedigende woorden..

Dat zij ook een aandeel heeft lijkt me duidelijk ... dat je daar een mening over mag hebben aangezien zij het topic opent ook
Alle reacties Link kopieren
quote:neele schreef op 24 juli 2009 @ 22:06:

Wat is het toch sneu dat hier altijd de buitenvrouw wordt afgeslacht.

Volgens mij is de enige schuldige hier de man in kwestie.

En die zal lekker voor zichzelf en zijn verworven vrijheid kiezen.



Als ik mijn fiets vergeet op slot te zetten dan vind ik degene die hem meeneemt ook gewoon een naarling hoor.



En het is vrij eenvoudig waarom de bijslaap hier altijd de deksel op haar neus krijgt en de 'heer' in kwestie niet. Die mannen komen hier niet. Heel wijs vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is alles al gezegd...lol.

Beetje naief van je om te denken dat hij alles op zou geven voor jou...en hoe weet je zo zeker dat hij echt niet meer bij zijn vrouw woont??
Alle reacties Link kopieren
Het heeft alles te doen met Fatsoen



heb je enig fatsoen in je lijf,dan blijf je gewoon met je klauwen van een man die getrouwd is AF



Maar ja,ik kom uit een dorp
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Neele het is niet haar vriendin of zus, maar ze weet wel goed te vertellen wat er niet deugd. En daarmee maakt ze zichzelf net zo schuldig als die vent. Dus als je willens en wetens je daarin gaat mengen en iemand wenst op te eisen dan kan je het niet verkopen dat hij de enige schuldige is.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was Reiger100 gescheiden hoor, toen ze haar huidige man ontmoette.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosies schreef op 24 juli 2009 @ 22:12:

[quote]Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.





Ik kan hier altijd zo nijdig om worden, wat weet jij daar nou van? Omdat hij het je wijs maakt? Hoe kan jij daar nou een oordeel over hebben? Jij bent er toch niet bij?



Wat je doet moet je helemaal zelf weten hoor maar om op deze manier iemand neer te zetten en iets als een feit te verkondigen zonder dat je er zelf bij bent geweest...bah.Zij is zo in de ban dat ze alles voor zoete koek slikt. Zeg nou zelf het zou toch helemaal K zijn als hij zou zeggen thuis is alles best de seks is grandioos. Daar ga je je minnares niet mee bij je houden. Dus draai je het om. Dat is hetgene wat zij wil horen; het is al jaren niets meer. Daar hou je je minnares wel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprankelend schreef op 24 juli 2009 @ 21:00:

OMG wat is die lijst lang en heel erg boring.
Alle reacties Link kopieren
quote:neele schreef op 24 juli 2009 @ 22:11:

Het lijkt wel of al die vrouwen hier mannen als hulpeloze sneue figuren zien, die er ook niets aan kunnen doen dat ze in de val van zo'n vrouw trappen.

Terwijl TO volgens mij heel serieus verliefd is en echt gaat voor deze man.

Dat je verliefd wordt op iemand, daar kan je toch niets aan doen?

Dat kan iedereen overkomen.

Wat je er mee doet, dat is de vraag.

En TO heeft haar eigen relatie beeindigt om voor deze man te gaan.

De vrouw van deze man is niet haar vriendin of zus ofzo, dus volgens mij is ze aan haar niets verschuldigd.

Dat is toch echt die man.

En dat is een eikel, dat blijkt wel.Maar Neele, TO zegt toch zèlf dat ze helemaal niet verliefd op hem was. Ze begonnen 'voor de grap'. Nou ken ik jouw gevoel voor humor niet, maar iets kapot maken van een ander daar kan ik persoonlijk de lol niet zo van inzien...
Alle reacties Link kopieren
quote:diaantje1971 schreef op 24 juli 2009 @ 22:11:

Ik vind als iemand getrouwd is , HANDS OFF



Vind ik ook.



Trouwens, "when a man marries his mistress, he creates a vacancy"



Alle reacties Link kopieren
quote:neele schreef op 24 juli 2009 @ 22:11:

Het lijkt wel of al die vrouwen hier mannen als hulpeloze sneue figuren zien, die er ook niets aan kunnen doen dat ze in de val van zo'n vrouw trappen.

Terwijl TO volgens mij heel serieus verliefd is en echt gaat voor deze man.

Dat je verliefd wordt op iemand, daar kan je toch niets aan doen?

Dat kan iedereen overkomen.

Wat je er mee doet, dat is de vraag.

En TO heeft haar eigen relatie beeindigt om voor deze man te gaan.

De vrouw van deze man is niet haar vriendin of zus ofzo, dus volgens mij is ze aan haar niets verschuldigd.

Dat is toch echt die man.

En dat is een eikel, dat blijkt wel.Volgens mij ben je je medemens een beetje fatsoen verschuldigd. Of het nou een vriendin is of niet! En ja die kerel is een van de grootste klootzakken op aarde, die vind ik absoluut niet zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven