Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!Dump die vent en get a life.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet in dit topic niet hoe ik die avatar van jou moet interpreteren Schravelvot



Alles voor de 'komma maar' betekent overigens niets he, dat weet je toch wel? "Ik zal alles voor je doen, maar ik kan toch ook niet zomaar scheiden" <===== "Ik wil niet zomaar in het diepe springen hoor" etc.
Alle reacties Link kopieren
Mutsie, ik heb geen bemoedigend woordje voor je. Ik kan er lang of kort over zijn, maar dit is vanaf dag 1 een kansloze 'relatie'.

Been there, done that. Hij gaat echt niet bij zijn vrouw weg.

Hij liegt tegen jullie beiden. Zo heeft hij het beste van twee werelden: zekerheid van zijn huwelijk en jou voor erbij.

Daar laat je je toch niet voor lenen?

Wat blijft er over van je eigenwaarde als je op een onbereikbare man gaat wachten en je door zijn leugens laat leiden?

Doe jezelf een plezier en kap er z.s.m. mee.
Alle reacties Link kopieren
Ach Mutsie je had natuurlijk gehoopt op bemoedigende woorden het komt wel goed. Zoals je leest zijn er meer die misschien net zoals jij met het bijltje gehakt hebben en weten dat het nooit wat gaat worden. Die lange lijst is er ook niet voor niets. Die is samengesteld om een ieder even van de roze wolk af te helpen.



Sorry dat ik niet een antwoord voor je heb.
Hij kiest zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.



Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.



Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.



Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!Begrijp ik nou goed dat jij concureert met twee pubers? Dat zou je niet moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
Google even op minnares+forum en je vind een forum met heel veel lotgenoten...



Sterkte meid, het is klote situatie!
Alle reacties Link kopieren
Kijk in de spiegel naar jezelf;en kijk eens goed......ben je dit waard?Nee,zo'n man daar heb je niks aan want die kiest gewoon voor zijn vrouw.....even uithuilen....later kun je er nog om lachen ....hoop ik.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
Er valt me maar een ding op:

De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer... Alsof het niets is!!!



Wat ben jij egoistisch zeg. Hij ook daar niet van, dus wat dat betreft verdienen jullie elkaar, kan jou die kinderen wat schelen toch? Als jij het maar krijgt wat je wil.

Verder sluit ik me aan bij de rest.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_51551 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 21:43
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Princess4ever schreef op 24 juli 2009 @ 21:32:

Google even op minnares+forum en je vind een forum met heel veel lotgenoten...





Dit is geen lot.

Dit is zelfverkozen ellende.
Dit is zoete wraak voor de bedrogen echtgenote. Een minnares die haar ziel en zaligheid aan haar man geeft, ongelofelijk veel verdriet krijgt na een opleving van wat kruimels en een volgesnoten poes.



Ik zou zeggen... ervaar het maar meiske.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meid, het is klote situatie![/quote]



Ja natuurlijk is het een klote situatie, maar je was er toch zeker zelf bij, je hebt je toch echt zelf in die situatie gebracht door iets te beginnen met een getrouwde man.



Verder eens met ambrosia
Alle reacties Link kopieren
Sugerland - Stay



I've been sitting here staring at the clock on the wall

And I've been laying here praying, praying she won't call

It's just another call from home

And you'll get it and be gone

And I'll be crying



And I'll be begging you, baby

Beg you not to leave

But I'll be left here waiting

With my heart on my sleeve

Oh, for the next time we'll be here

Seems like a million years

And I think I'm dying



What do I have to do to make you see

She can't love you like me?



Why don't you stay

I'm down on my knees

I'm so tired of being lonely

Don't I give you what you need

When she calls you to go

There is one thing you should know

We don't have to live this way

Baby, why don't you stay



You keep telling me, baby

There will come a time

When you will leave her arms

And forever be in mine

But I don't think that's the truth

And I don't like being used and I'm tired of waiting

It's too much pain to have to bear

To love a man you have to share



Why don't you stay

I'm down on my knees

I'm so tired of being lonely

Don't I give you what you need

When she calls you to go

There is one thing you should know

We don't have to live this way

Baby, why don't you stay



I can't take it any longer

But my will is getting stronger

And I think I know just what I have to do

I can't waste another minute

After all that I've put in it

I've given you my best

Why does she get the best of you

So next time you find you wanna leave her bed for mine



Why don't you stay

I'm up off my knees

I'm so tired of being lonely

You can't give me what I need

When she begs you not to go

There is one thing you should know

I don't have to live this way

Baby, why don't you stay, yeah
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2 schreef op 24 juli 2009 @ 20:43:

Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!Zou jij het leuk gevonenden hebben als je 20 jaar samen getrouwd was en je man die gaat ineens vreemd? Zou jij dat leuk gevonden hebben? Nee?! Waarom flik je het (en hij ook) dan toch een ander wel aan? Ik snap zulke vrouwen zoals jou niet. Enne reken maar dat hij niet voor jou kiest dat ik tussen de regels door al lezen, mist zijn kinderen, vindt het moeilijke blablabla.
Alle reacties Link kopieren
Gemeen trouwens dat jij met een getrouwde man met twee puberende kids rotzooit. Natuurlijk is het zijn verantwoordelijkheid, maar heb jij geen fatsoen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hij voor HAAR kiest,vind het erg dat je iets begint met iemand die getrouwd is,bah
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Als het mijn vent was mocht ie je hebben. Veel plezier ermee. Strikje er om. Vent die alles wat hij heeft opgebouwd in een twintig jaar huwelijk in 1 klap weggooit verdiend jou en jij hem.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik gun het je wel.. Ik hoop dat hij voor jou kiest. Op een dag zal jij ook door hem bedonderd worden en voel je wat zijn vrouw heeft gevoeld.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zoals TO zien het als een spel,voor wie zal hij kiezen.



In mijn omgeving had ik een kennis,die alleen viel op getrouwde mannen,en gingen deze weg bij hun vrouw, dan waren ze niet meer intresant.



Als weldenkend mens, handen af van een getrouwde man of vrouw!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:diaantje1971 schreef op 24 juli 2009 @ 21:57:

Vrouwen zoals TO zien het als een spel,voor wie zal hij kiezen.



In mijn omgeving had ik een kennis,die alleen viel op getrouwde mannen,en gingen deze weg bij hun vrouw, dan waren ze niet meer intresant.



Als weldenkend mens, handen af van een getrouwde man of vrouw!!Onbegrijpelijk. Ik vraag me af hoe je dan op je sterfbed ligt. Wat heb ik bereikt in dit leven... vijf huwelijken naar de klote geholpen...
quote:diaantje1971 schreef op 24 juli 2009 @ 21:52:

Ik hoop dat hij voor HAAR kiest,vind het erg dat je iets begint met iemand die getrouwd is,bahIk hoop dat 'vrouw van buiten-de-deurneuker' lekker voor zichzelf kiest. Én een heel leuk leven krijgt zonder hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja,ik denk net zo



De vriendschap heb ik met dit "geval" al lang geleden verbroken,maar ze zag het echt als een spel.



TO ziet het ook als een spel,en ik denk iedereen die aan een relatie begint met een getrouwde man of vrouw



Je moet zowiezo niet strijden om de liefde van iemand!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Alle reacties Link kopieren
Ja ,milo



Dat zou helemaal mooi zijn,en meneer buiten de deur neuker,zal buiten de deur blijven neuken.



maar ja mutsie,is gewoon een mutsie
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven