Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.



Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.



Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.



Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.



Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!



Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...



Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Alle reacties Link kopieren
ja dat vinden sommige vrouwen dus juist wel de kick



Dat die loser voor HUN weg gaat bij de vrouw
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik orchidea, ik geef alleen aan wat ik er van vind.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt zo te zijn, dat een minnares juist goed is voor het huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:maria100 schreef op 24 juli 2009 @ 22:17:





Trouwens, "when a man marries his mistress, he creates a vacancy"



Alle reacties Link kopieren
Dat begrijp ik dus eigenlijk niet, Orchidea. Waarom vrouwen dan denken 'ah jah, arme jongen.' Alsof ik aan mercyfucks doe. Alsof ik dan niet zeg 'jezus wat ben jij een lafbek dat je niet weggaat.' Ik vraag dan 'hebben jullie gepraat?' of 'sja, maar hoe gedraag je je dan thuis?' Mannen die hun vrouw overal de schuld van geven (geen seks, geen intimiteit) terwijl je met z'n tweeen in de relatie zit, dat vind ik zo stom. En dan ook nog blijven jarenlang? Helemaal stom. En voor mij weggaan? Doe maar voor jezelf. Dan heb ik er meer vertrouwen in. Iets met ouwe schoenen weggooien en nieuwe schoenen. No way dat ik dat tof gedrag van een vent vind.
Alle reacties Link kopieren
TO hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij zat in dezelfde situatie. Begon 2 jaar geleden iets met een man (niet getrouwd, maar wel samenwonend en een kind). Toen hij een paar maanden met haar was, raakte zijn vriendin opnieuw zwanger, maar dat wist zij pas maanden later (hij had haar inmiddels natuurlijk wijs gemaakt dat ze niets meer met elkaar deelden, hoe zo'n zwangerschap dan ontstaat??). En toen waren er problemen met het kindje, het kwam ter wereld en moest meteen geopereerd worden. Niet heel ernstig hoor, maar toch. Voor hem allemaal reden om 'het' maar uit te stellen. Bovendien had hij zijn vriendin al eerder bedonderd en het kon voor zijn baan, voor de buitenwereld allemaal niet. Bla bla.



Ik vond het meteen al een slappe hap die man, maar mijn vriendin bleef in het onmogelijke geloven en vond hem De Man. Uiteindelijk zou hij dan toch bij haar weg, is eventjes bij zijn broer geweest, maar vervolgens was het voor het huis/financieel lastig, toen weer niet handig voor de kinderen, etc. Daar moest ze allemaal maar begrip voor hebben. En natúúrlijk leefden ze verder als vreemden voor elkaar en hadden ze geen seks... Het was aan/uit/aan/uit/aan/uit. Zij heeft meerdere keren een streep getrokken, maar trapte iedere keer weer in zijn valse beloftes.



En nu, kortgeleden, heeft híj het uitgemaakt omdat zij er teveel op aandrong dat hij eindelijk eens een keuze en beslissingen zou nemen. Want dat was immers niet mogelijk? En tóch, meteen daarna weer sms-en, mailen etc. dat hij haar zo mist etc. en niet zonder haar kan. Ik hóóp maar dat ze hem deze keer écht niet nog een kans geeft. Maar ze heeft een enorm blinde vlek voor hem, brrrr.



Ik vind dit zulke slappe, zwakke, sneue mannen. Ik zou ze echt niet in mijn buurt kunnen verdragen.



Trap er niet in! Weet ik veel voor wie hij kiest, de statistieken wijzen weinig positiefs voor je uit. Maar het gaat niet om statistieken. Het gaat erom of jíj iemand wilt die zo met (zijn) vrouwen omgaat. Slappe excuses verzint om zijn vreemdgaan aan jou te verklaren, niet wil kiezen, "geintjes/spannende avontuurtjes" met anderen begint, yuck, jakkes, die mannen kunnen mij gestolen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosies schreef op 24 juli 2009 @ 22:19:

Begrijp ik orchidea, ik geef alleen aan wat ik er van vind.Ben het ook met je eens
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja Sprankelend, ze begonnen voor de grap, maar ja, dan worden ze verliefd (iig zij). Ik bedoel, het was niet netjes om met een getrouwde kerel te neuken, maar ja, hij is getrouwd, zij niet. Maar daar verschillen de meningen over geloof ik. Iemand die getrouwd is is verantwoordelijk voor z'n huwelijk, niemand anders behalve hij en z'n vrouw. Misschien niet netjes om met een gebonden vent te neuken (welke grap ontgaat me ook), maar niet zo Heel Erg Fout als wat die man doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zamirah schreef op 24 juli 2009 @ 22:20:

Het schijnt zo te zijn, dat een minnares juist goed is voor het huwelijk.Ja, omdat meneer zijn zaadjes kan lozen en geen ontevreden en gefrustreerd gevoel meer heeft richting zijn vrouw. Scheelt wel een hoop ruzie voor de kinderen zo'n minnares
Alle reacties Link kopieren
Zolang er van die mutsen bestaan zoals TO,komen die van 2 walletjes vreters van kerels ,er mooi mee weg
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Overigens, wanneer een vent niet weggaat, voelt hij gewoonweg niet genoeg voor je. Dat is wel gewoon waar. Want elke situatie daar kan mouwen aan worden gepast.
Alle reacties Link kopieren
Ow, en een laffe slappe zak natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 24 juli 2009 @ 22:20:

Dat begrijp ik dus eigenlijk niet, Orchidea. Waarom vrouwen dan denken 'ah jah, arme jongen.' Alsof ik aan mercyfucks doe. Alsof ik dan niet zeg 'jezus wat ben jij een lafbek dat je niet weggaat.' Ik vraag dan 'hebben jullie gepraat?' of 'sja, maar hoe gedraag je je dan thuis?' Mannen die hun vrouw overal de schuld van geven (geen seks, geen intimiteit) terwijl je met z'n tweeen in de relatie zit, dat vind ik zo stom. En dan ook nog blijven jarenlang? Helemaal stom. En voor mij weggaan? Doe maar voor jezelf. Dan heb ik er meer vertrouwen in. Iets met ouwe schoenen weggooien en nieuwe schoenen. No way dat ik dat tof gedrag van een vent vind.





Wanneer je hoort alles is koek en ei dan denk je toch na. Als gezegd wordt het is niets meer bladiebla dan zie je denk ik als hopeloos verliefde er is een kans. Hoe klein die kans ook is er is een kans. Vragen worden niet gesteld vanwege het struisvogel gedoe. Ik wil het eigenlijk niet weten, ik wil niet weten dat het thuis zo goed is. Struisvogel vult het liever zelf in.



Denk ik hoor. Beetje psychologie van de koude grond maar ik denk dat het wel zo werkt. Zij wil horen wat zij horen wil en dat doet hij prima. Naar de mond praten.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet dat sommigen een topic starten en dan vervolgens zich niet in een discussie durven te mengen,net zo n slappe hap als dr minnaar
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik begrijp dat wel Orchidea, maar niet dat zo'n vrouw denkt 'ahja, maar natuurlijk.' Dat ze zo'n slap cement wil.



Maar goed, een hoop vrouwen concurreren met elkaar en vinden het inderdaad geweldig als een man haar kiest ipv z'n vrouw. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik hem de hufter in het verhaal en Mutsie een verliefde naïeve vrouw. Want na het lezen van haar openingspost is het mij al duidelijk dat hij al weet voor wie hij kiest, namelijk zijn vrouw. Van mij dus geen bemoedigende woorden. Laat die hufter voor wat hij is Mutsie en ga voor een vent die wel 100% voor jou kiest, deze zal het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
TO? een reactie? geschrokken? vallen de schellen al van je ogen? of is het niet wat je er van verwachte?

Mag je ook zeggen hoor....
Alle reacties Link kopieren
quote:diaantje1971 schreef op 24 juli 2009 @ 22:27:

Snap niet dat sommigen een topic starten en dan vervolgens zich niet in een discussie durven te mengen,net zo n slappe hap als dr minnaar



Misschien heeft ze het licht gezien en heeft ze hem nu aan de telefoon om de zak de zak te geven.

O, nee, kan niet is avond en dan mag je niet bellen. Altijd te bereiken niet 's avonds en niet in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Overigens, als het echt waar is dat hij nu even alleen woont, dan heeft hij al een bommetje laten barsten thuis. Die pubers zijn ook niet achterlijk.
Alle reacties Link kopieren
ja op een speciaal telefoonummer.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:roosies schreef op 24 juli 2009 @ 22:12





Ik kan hier altijd zo nijdig om worden, wat weet jij daar nou van? Omdat hij het je wijs maakt? Hoe kan jij daar nou een oordeel over hebben? Jij bent er toch niet bij?



Wat je doet moet je helemaal zelf weten hoor maar om op deze manier iemand neer te zetten en iets als een feit te verkondigen zonder dat je er zelf bij bent geweest...bah.Zo mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Hij zit toch in een hutje op de hei? Dan is 'ie wel bereikbaar. Is 'ie nog niet bereikbaar, dan liegt 'ie zeker. Maar ja, dan heeft 'ie de avond nodig om te peinzen of om liefdesgedichten te schrijven...
Alle reacties Link kopieren
Digitalis, voor mij is er wel een groot verschil tussen rommelen met een getrouwde man en rommelen met een getrouwde vader. In moreel ethisch opzicht zeg maar. Dan maak je meer dingen kapot dan op het 'volwassen' level, en kinderzieltjes zijn nou eenmaal heilig voor Sprank



Verder heb ik in mijn postings denk ik nog nooit een minnares afgeslacht op basis van haar gedrag in de zin van onfatsoenlijk. Wel in de zin van oliekoekendom. Ik denk dat ik het ook meer treurig, sneu en zielig vind dan Fout. Want je zal maar zo weinig zelfrespect hebben dat je blij kunt worden van zo'n flut vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven