Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
simbalabimba schreef:
25-07-2018 23:52
Alles kan, ik zou beducht zijn op begrafenissen.
En reisjes van hem met hotelovernachting.
Alle onzin die hier wordt opgeschreven kan je van tafel vegen als je in het nu en in het moment leeft. Niemand heeft recht op morgen. Dus wat fijn dat Mutsie haar kind ouders heeft die van elkaar houden en een vader heeft die zijn tijd graag met zijn dochter doorbrengt. De kift zit niet in de papadag maar wat de dames waarschijnlijk in woede ontsteekt is het feit dat ze lezen dat een ex vreemdganger veel tijd in zijn gezin steekt...iets wat de vuurspuwende dames zelf moeten ontberen vermoed ik zo...
Marvis66 schreef:
26-07-2018 02:12
Alle onzin die hier wordt opgeschreven kan je van tafel vegen als je in het nu en in het moment leeft. Niemand heeft recht op morgen. Dus wat fijn dat Mutsie haar kind ouders heeft die van elkaar houden en een vader heeft die zijn tijd graag met zijn dochter doorbrengt. De kift zit niet in de papadag maar wat de dames waarschijnlijk in woede ontsteekt is het feit dat ze lezen dat een ex vreemdganger veel tijd in zijn gezin steekt...iets wat de vuurspuwende dames zelf moeten ontberen vermoed ik zo...
Klopt we denk ik. Het MAG niet goed gaan met de partij die vreemd gaat.
Christiana schreef:
25-07-2018 21:02
Er zijn vrouwen die fulltime werken en een verantwoordelijke baan hebben.

En die papa dag leuk maar serieus??
Eh ja dus? Ik werk zelf ook, maar daar ging het niet over.
Xanthan schreef:
26-07-2018 00:26
Sorry dat ik geen tig pagina’s ga doorspitten op zoek naar wat jij vanmorgen schreef... waarom ben je zo fel tegen mijn mening over hoe TO hier schrijft? Heb je zelf een getrouwde man of ga je vreemd?
Bespaar je de moeite inderdaad :P

Nee, ik ben geen vreemdganger. In tegendeel, ik ben de bedrogen vrouw.
Echter heb ik geen boter op m'n hoofd en weet dat dit niet alleen bij mij gebeurd.
Dat zie je hier op het forum veel gebeuren zelfs.
En ik zie een man die getrouwd is, inderdaad. Maar heb zeker de illusie niet dat dat "wij" zal gaan worden.
Die "gebruik" ik, zeg maar. En hij mij. Maar je had me ook gewoon kunnen loepen...

Wat ik tegen jouw mening heb? Het stigmatiserende, wat overigens meerderen hebben, van jouw posts.
Je alleen dát gene uit een post haalt om nog eens TO de oren te wassen. Liefst nog een beetje verdraaid.
Want nu gaat de man alweer vreemd als hij op zakenreis is. Sjemig. Ik weet niet of je zelf ooit op zakenreis bent geweest?
Maar dat is gewoon hard werken hoor, en meerdere uren draaien dan gewoon "thuis". Want je bent daar maar kort, dus moet je alles uit je tijd halen wat er in zit. Dan val je direct met je hoofd op de kussens, en zijn je ogen al gesloten en heb je net aan het licht uit kunnen doen als je in je hotelkamer komt.

Feit is dat je prima kunt proberen mensen in hokjes te stoppen, maar dat er iedere keer toch weer eentje uit het hokje kruipt.
Zeg maar een roedel van 20 puppies die je op een foto wilt krijgen, lukt niet.
Maar goed, Blijf geloven in het kwaad van de vreemdganger, en blijf ophemelen over de monogame relaties.
Die bestaan, weet ik wel. Maar niet zoveel als je zult denken.
MarR_123 schreef:
26-07-2018 07:38
Bespaar je de moeite inderdaad :P

Nee, ik ben geen vreemdganger. In tegendeel, ik ben de bedrogen vrouw.
Echter heb ik geen boter op m'n hoofd en weet dat dit niet alleen bij mij gebeurd.
Dat zie je hier op het forum veel gebeuren zelfs.
En ik zie een man die getrouwd is, inderdaad. Maar heb zeker de illusie niet dat dat "wij" zal gaan worden.
Die "gebruik" ik, zeg maar. En hij mij. Maar je had me ook gewoon kunnen loepen...

Wat ik tegen jouw mening heb? Het stigmatiserende, wat overigens meerderen hebben, van jouw posts.
Je alleen dát gene uit een post haalt om nog eens TO de oren te wassen. Liefst nog een beetje verdraaid.
Want nu gaat de man alweer vreemd als hij op zakenreis is. Sjemig. Ik weet niet of je zelf ooit op zakenreis bent geweest?
Maar dat is gewoon hard werken hoor, en meerdere uren draaien dan gewoon "thuis". Want je bent daar maar kort, dus moet je alles uit je tijd halen wat er in zit. Dan val je direct met je hoofd op de kussens, en zijn je ogen al gesloten en heb je net aan het licht uit kunnen doen als je in je hotelkamer komt.

Feit is dat je prima kunt proberen mensen in hokjes te stoppen, maar dat er iedere keer toch weer eentje uit het hokje kruipt.
Zeg maar een roedel van 20 puppies die je op een foto wilt krijgen, lukt niet.
Maar goed, Blijf geloven in het kwaad van de vreemdganger, en blijf ophemelen over de monogame relaties.
Die bestaan, weet ik wel. Maar niet zoveel als je zult denken.
Geweldige vergelijking!
En verder, goeie post.
Paarsebloem schreef:
26-07-2018 00:34
En reisjes van hem met hotelovernachting.
Nee joh viewtopic.php?f=1&t=52533&start=#p28788774

Werkt niet?
Deze
Whatsinaname1988 maandag 23 juli 2018 12:19
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Enn schreef:
25-07-2018 09:44
Deze kloppen allebei en dit is precies wat er imho in dit topic misgaat.
Waar lees je de zelfvoldaanheid dan? Ze keurt nergens de affaire toch goed? Maar kom op hé, we zijn 9 jaar verder. Het leven gaat verder.
Ikigai schreef:
25-07-2018 10:21
Niet echt eigenlijk. Mijn relatie is gebaseerd op vertrouwen en liefde vanaf het eerste begin. Niet op leugens en stiekem gedoe. Het avontuur van het krijgen van kinderen zijn we samen aangegaan ipv dat de ene al een fase verder was met bijna volwassen kinderen. We zijn allebei jong en fit nu we in de kleine kinderen zitten. We verdelen de taken (dus niet een keer in de zoveel tijd eens een papadag, hier is het iedere dag papa- en mamadag).

Geen gedoe met een ex die altijd op de achtergrond aanwezig is, geen kinderen uit een eerste leg waar altijd rekening mee moet worden gehouden.

Ik zou absoluut niet willen ruilen met TO.
Wat fijn dat jouw relatie (nog) zo perfect is. Jong en fit, kleine kinderen.
...
Viva2018 schreef:
25-07-2018 23:13
Mutsie, waarom maak je je zo druk? Kan het je werkelijk schelen wat mensen die je niet kent er van vinden? Wat had je verwacht met het plaatsen van je update? Dat je alleen ‘prachtig, fantastisch’ reacties zou krijgen? Zo ja, geen realistische verwachting...

Wat je vriend betreft, Tsja, jij hebt ook geen garantie dat hij nu niet vreemd gaat. Gezien hij veel in het buitenland zit zoals je schrijft heeft hij er in ieder geval alle gelegenheid voor zonder dat jij er iets van merkt... Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan heel goed.
Ja iedereen kan vreemdgaan als ie wil, daar hoef je geen zakenman voor te zijn. Niemand heeft garanties. Als je dat wel wilt, kan je beter vrijgezel blijven. Liefde is een risico, je hart kan gebroken worden, die kans lopen we allemaal. Wie heeft er nooit liefdesverdriet gehad?

Maar als je je man vertrouwt, je intuïtie is goed, je relatie gaat goed, en je bent tevreden over je relatie, waarom zou je je dan druk maken over de KANS dat het OOIT eventueel misgaat? En waarom bij TO erin wrijven dat ze die kans loopt? Is dat omdat het niet goed MAG gaan?
Hoi
Om even in te vallen op de discussie. Ik ben er van overtuigd dat het niets uit maakt of mutsie en man elkaar ontmoet hebben en samen door zijn gegaan na de affaire dat hij het wel of nooit meer doet.

Als man of mutsie de verleiding niet meer kan weerstaan gaan ze vreemd.
Als mensen in het algemeen de verleiding niet kan weerstaan dan gaan ze vreemd. Dus ik denk echt dat het los staat van hun huwelijk.
Ik wens jullie oprecht veel geluk mutsie.
En ja ik ben de bedrogen partij. En we zijn nog samen. Maar ik denk dat we het huwelijk tegenwoordig meer met een korreltje zout moeten gaan nemen want als ik lees dat 1 op de 3 vreemd gaat weten we met zijn alle wel waar we staan.
We kunnen tegenwoordig beter voor ons zelf zorgen dan partner. Uiteindelijk moeten we oud worden met ons zelf. Dat is mijn in zicht in het vreemd gaan van man.
Dus de lusten zien en de lasten wat meer op de achter grond gooien.

Als ik dus in een zwembad lig te chillen denk ik kijk en zo werkt dat dus. 1 op 3 die hier rond lopen gaat vreemd. Wat een wereld.
xdiana84x schreef:
26-07-2018 10:26
Als ik dus in een zwembad lig te chillen denk ik kijk en zo werkt dat dus. 1 op 3 die hier rond lopen gaat vreemd. Wat een wereld.
En dat is echt niets nieuws. Nog niet zo heel lang geleden was het doodnormaal, je had een gezin, en daarbuiten had je vrijheid. Vooral de kerk heeft daar een flink aandeel in gehad, dat dat als vies bah mag niet werd gezien. Handjes boven de dekens, gij zult de vrouw van uw buurman niet begeren.

Nu we via internet veel makkelijker met anderen in contact komen, is de verleiding groter, maar krijgen we ook veel meer verhalen te horen/te lezen van relaties waarin het gebeurt. Het is in al die eeuwen echt niet minder vaak voorgekomen. Reken maar dat er in de generatie van onze ouders en grootouders ook heel veel buiten de poort werd gepiest. Alleen hoorde je daar minder vaak van.

Natuurlijk kun je het beste voor jezelf zorgen. Natuurlijk is het zwaar kut als jij de bedrogen partij blijkt te zijn, als de openheid die je in je relatie dacht te hebben nog niet genoeg bleek te zijn. Maar je kunt wel degelijk ook voor elkaar zorgen, door tijd en aandacht aan elkaar te besteden, door irritaties zonder verwijten uit te spreken.
Ik ben ervan overtuigd diana, dat jullie elkaar weer kunt vinden als je je bitterheid opzij kunt zetten en elkaar weer recht in de ogen aan kunt leren kijken. Ik lees nog steeds heel veel boosheid in je posts. Begrijpelijk, maar echt wel iets om aan te werken, in mijn ogen.
Als je even bedenkt hoelang de meeste relaties/huwelijken duren, waar mensen allemaal doorheen gaan in hun leven en de hoeveelheid verleidingen die er bestaan, dan vind ik het best netjes die 65% die nooit vreemdgaat.
Mokthee klopt wat je zegt. Boosheid is hevig. Maar dit vanwege meerdere malen ontrouw te zijn geweest de hele relatie al. En dat weet ik pas zoals eerder verteld.
Ik werk eraan en probeer er een weg in te vinden. Maar weet dat wat ik dacht te hebben zeker een illusie is geweest. En dat er veel mensen in deze droom leven. ( Vorig jaar getrouwd na 15 jaar samen zijn en dan 4 maanden later vreemd gaan) dat is in mijn ogen mij willen houden en daarom trouwen. Niet uit liefde. Meer om zekerheid te hebben. En wat zegt het nu over mezelf te blijven? Of te gaan?
Ik moet er mee dealen of ik blijf of weg ga. Dat is wat er gebeurd is en nu kan ik me alleen richten op een nieuwe relatie met hem. Maar vooral met mezelf. En daar ben ik nu mee in gevecht. En dan komt de boosheid zeker op een forum naar buiten.
Omdat we serieus alles, alles hadden. Spanning, trio s, parenclub gingen,liefste kind wat er bestaat :) gezondzijn, werk hebben na wens, huis verbouwd 12 jaar lang, mag zeggen paleis, mooie auto, waarom doe je dan toch je geliefde zoiets aan? Dat is dus nu aan hem. Dat uit te zoeken. Die kans heeft hij van mij gekregen. Maar hoe moet ik er mee dealen? Daar draait het om. Maar we gaan off topic haha. Da's niet de bedoeling :)
Ikigai schreef:
26-07-2018 10:44
Als je even bedenkt hoelang de meeste relaties/huwelijken duren, waar mensen allemaal doorheen gaan in hun leven en de hoeveelheid verleidingen die er bestaan, dan vind ik het best netjes die 65% die nooit vreemdgaat.
Vraag me af hoe men aan dat percentage komt. Mij is nog nooit wat gevraagd.
...
Anárion schreef:
26-07-2018 11:03
Vraag me af hoe men aan dat percentage komt. Mij is nog nooit wat gevraagd.
Vaak is dan de vraag of je ooit bent vreemdgegaan. Maar wat daaronder wordt verstaan verschilt nogal.

Het is ook nogal een verschil of je op je 14e, terwijl je net een paar weken 'verkering' had, met een ander meisje hebt geflirt in de discotheek, of dat je een volledig huwelijk met kinderen hebt lopen saboteren jarenlang. Allebei antwoord je dan 'ja' op die vraag, maar het betekent iets compleet anders.
Mutsie wat een mooi verhaal! Jullie hebben er hard voor moeten werken en uiteindelijk alles overwonnen. Jullie verdienen je geluk. :-)
robbie75 schreef:
26-07-2018 14:38
Mutsie wat een mooi verhaal! Jullie hebben er hard voor moeten werken en uiteindelijk alles overwonnen. Jullie verdienen je geluk. :-)
:wtf:
robbie75 schreef:
26-07-2018 14:38
Lief Robbie! Dankjewel ☺️
appelientjex schreef:
26-07-2018 09:27
Ja iedereen kan vreemdgaan als ie wil, daar hoef je geen zakenman voor te zijn. Niemand heeft garanties. Als je dat wel wilt, kan je beter vrijgezel blijven. Liefde is een risico, je hart kan gebroken worden, die kans lopen we allemaal. Wie heeft er nooit liefdesverdriet gehad?

Maar als je je man vertrouwt, je intuïtie is goed, je relatie gaat goed, en je bent tevreden over je relatie, waarom zou je je dan druk maken over de KANS dat het OOIT eventueel misgaat? En waarom bij TO erin wrijven dat ze die kans loopt? Is dat omdat het niet goed MAG gaan?
Je trekt het je allemaal wel erg aan dit topic? Hoe komt dat?

Niks geen inwrijven hoor. Zij geeft haar relatie als voorbeeld dat het goed kan komen. En ze lijkt in de veronderstelling te zijn dat haar vriend bij haar niet vreemd zal gaan. Ik geef alleen aan dat zij dat niet kan weten. Dat haar vriend net zo goed bij haar vreemd kan gaan. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan wel. Ik probeer haar alleen een spiegel voor te houden: ze komt nu erg zelfvoldaan over alsof haar nu niks meer kan overkomen nu hij voor haar gekozen heeft. En het is nu eenmaal zo dat je nooit garanties hebt. Ook zij niet...
Viva2018 schreef:
27-07-2018 00:13
Je trekt het je allemaal wel erg aan dit topic? Hoe komt dat?

Niks geen inwrijven hoor. Zij geeft haar relatie als voorbeeld dat het goed kan komen. En ze lijkt in de veronderstelling te zijn dat haar vriend bij haar niet vreemd zal gaan. Ik geef alleen aan dat zij dat niet kan weten. Dat haar vriend net zo goed bij haar vreemd kan gaan. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan wel. Ik probeer haar alleen een spiegel voor te houden: ze komt nu erg zelfvoldaan over alsof haar nu niks meer kan overkomen nu hij voor haar gekozen heeft. En het is nu eenmaal zo dat je nooit garanties hebt. Ook zij niet...
Volgens mij heb ik ook allang aangegeven dat je nooit zeker kan weten of je partner vreemd zal gaan, dus ook die van mij!
Wel even goed lezen hoor!!
Mutsie2 schreef:
24-07-2018 19:08
100% zekerheid kan je nooit geven..
Maar iik acht de kans ook erg klein dat ik dat ooit nog zou doen.
Voor mijn vriend kan ik niet spreken. (Hij ligt immers niet aan de ketting thuis)
Ik zal mezelf even quoten..
Jij concludeert hieruit dat ik denk dat mijn vriend nooit meer vreemd zal gaan?

Moeilijk hoor, begrijpend lezen...
Mutsie2 schreef:
27-07-2018 09:20
Moeilijk hoor, begrijpend lezen...

En dat zeg jij, die (ook na een aantal keer uitleg) een vergelijking over slechte vaders totaal uit z'n verband rukt en het nog steeds niet snapt? :rofl:
Mutsie2 schreef:
27-07-2018 09:17
Volgens mij heb ik ook allang aangegeven dat je nooit zeker kan weten of je partner vreemd zal gaan, dus ook die van mij!
Wel even goed lezen hoor!!
Precies Mutsie.
Maar zoals ik zei, blijkbaar MAG het niet goed gaan als iemand ooit een affaire heeft gehad. Dan heb je geen recht meer op geluk.
Jij kan het beste inschatten hoe goed jullie relatie is en niemand anders.
appelientjex schreef:
27-07-2018 11:03
Precies Mutsie.
Maar zoals ik zei, blijkbaar MAG het niet goed gaan als iemand ooit een affaire heeft gehad. Dan heb je geen recht meer op geluk.
Jij kan het beste inschatten hoe goed jullie relatie is en niemand anders.
Dat zeg ik niet dat het niet goed mag gaan. Dat maak je er zelf van. Blijkbaar nogal een gevoelig punt voor je. Nogmaals, hoe komt het dat je je dit topic zo aantrekt? Je maakt je er nogal druk om...

Het enige dat ik zeg is dat je nooit weet of het goed blijft gaan. Niemand heeft garanties. TO niet. Jij ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven