Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
dinsdag 24 juli 2018 om 21:09
Eerst wordt er gezegd dat een oude vader helemaal niet leuk kan zijn en nu zeg je weer dat alle dingen die hij doet als vader heel normaal zijn voor een betrokken vader?

dinsdag 24 juli 2018 om 21:17
Ja dat schreef hier iemand in dit topic: ze werd verliefd, vertelde t dr vriend die vertrok meteen en direct erna kwam nieuwe lover dr in.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 24 juli 2018 om 21:55
Eigenlijk wel schattig dat je er zo van overtuigd bent dat je man dat nooit zal doen. Denk dat jij met die gedachte inderdaad heel gelukkig bent. En niet over een paar jaar hier onder een andere nick komen huilen dat ie een ander heeft en dat je dat noooooit zag aankomen hè?
Je weet het nooit zeker. Je kunt dat niet voor een ander bepalen.
...
dinsdag 24 juli 2018 om 22:09
Eigenlijk heel denigrerend en aanmatigend dat jij denkt te weten hoe mijn man en ik in elkaar zitten en hoe het er in onze relatie aan toe gaat.
Opvallend ook dat zulke opmerkingen alleen tegen/over mij gemaakt worden, en niet tegen Marana bijvoorbeeld, die toch precies hetzelfde zegt als ik.
Je leest bar slecht trouwens. Ik heb nooit beweerd dat mijn man (of ik) nooit een ander zal hebben. Wel dat we nooit zullen vreemdgaan. (Niet) vreemdgaan is namelijk een keuze.

dinsdag 24 juli 2018 om 22:52
Dat jij dan weer vindt dat anderen denigrerend en aanmatigend praten over jouw relatie, is op zijn zachtst gezegd bijzonder. Voelt niet zo goed hè? ..Trotter schreef: ↑24-07-2018 22:09Eigenlijk heel denigrerend en aanmatigend dat jij denkt te weten hoe mijn man en ik in elkaar zitten en hoe het er in onze relatie aan toe gaat.
Opvallend ook dat zulke opmerkingen alleen tegen/over mij gemaakt worden, en niet tegen Marana bijvoorbeeld, die toch precies hetzelfde zegt als ik.
Je leest bar slecht trouwens. Ik heb nooit beweerd dat mijn man (of ik) nooit een ander zal hebben. Wel dat we nooit zullen vreemdgaan. (Niet) vreemdgaan is namelijk een keuze.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 22:54
1.97% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 22:53
Ik lees heel goed. Je zegt dat je man nooit zal vreemdgaan. Daar hebben we het over namelijk. En ik zeg dat je dat nooit 100% met zekerheid kan zeggen.
...

dinsdag 24 juli 2018 om 22:56
Vroeger zei ik dat ik komkommers niet lustte en nooit weer zou eten. Tot iemand mij de suggestie deed om de zaadlijsten eruit te halen. Nu vind ik komkommers heerlijk.
dinsdag 24 juli 2018 om 23:00
dinsdag 24 juli 2018 om 23:11
En jij hebt serieus niet een klein beetje het gevoel dat het misschien wat raar overkomt dat je hier de loftrompet komt steken over dat je een man van zijn vrouw en kinderen hebt losgeweekt?
Dat vind ik storend, het schaamteloze. Niet dat je man leuk is of jij gelukkig, dat boeite me niks. Ik snap alleen niet waarom je de behoefte hebt dat hier te komen vermelden. Het komt bijna trio fantelijk over. Zo van “kijk jongens, het is me toch gelukt hoor!”.
Maar dat zie jij dus blijkbaar helemaal niet.

dinsdag 24 juli 2018 om 23:22
Zo willen sommigen het lezen.Xanthan schreef: ↑24-07-2018 23:11En jij hebt serieus niet een klein beetje het gevoel dat het misschien wat raar overkomt dat je hier de loftrompet komt steken over dat je een man van zijn vrouw en kinderen hebt losgeweekt?
Dat vind ik storend, het schaamteloze. Niet dat je man leuk is of jij gelukkig, dat boeite me niks. Ik snap alleen niet waarom je de behoefte hebt dat hier te komen vermelden. Het komt bijna trio fantelijk over. Zo van “kijk jongens, het is me toch gelukt hoor!”.
Maar dat zie jij dus blijkbaar helemaal niet.
dinsdag 24 juli 2018 om 23:41
Die man heeft al lang weer avonturen met andere snolletjes in hotelkamers, klagend dat zijn relatie al jaren niet goed meer loopt, hij en TO compleet uit elkaar gegroeid zijn en ze nog amper weten van elkaar wat ze bezig houdt. Ook hun sexleven zou niet veel meer zijn.
Maar hij twijfelt. Oh hij twijfelt, terwijl ze hopen dat hij voor hen kiest.
dinsdag 24 juli 2018 om 23:48
Heb je het nou over to's man?Paarsebloem schreef: ↑24-07-2018 23:41Die man heeft al lang weer avonturen met andere snolletjes in hotelkamers, klagend dat zijn relatie al jaren niet goed meer loopt, hij en TO compleet uit elkaar gegroeid zijn en ze nog amper weten van elkaar wat ze bezig houdt. Ook hun sexleven zou niet veel meer zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 24 juli 2018 om 23:51
Vind je het serieus gek dat er zoveel mensen zijn die zich hierover negatief uitlaten? Ik zou het juist bijzonder vinden als iedereen positief zou reageren, er is namelijk niet zoveel positiefs aan, behalve voor jou en die man dan. Ten minste, als hij niet alweer stiekem een ander heeft ernaast.
woensdag 25 juli 2018 om 00:57
woensdag 25 juli 2018 om 07:57
Ik zie nergens dat TO de man veroverd heeft.
Nee, het verdient geen schoonheidsprijs, en dat geeft ze zelf ook aan.
De man is de fout in gegaan. Maar zoals ik kan lezen is hij, bij het verbreken van het huwelijk met zijn ex, niet over 1 nacht ijs gegaan.
Nergens staat dat het een feestje is geweest, maar dat ze nu onwijs blij is met de situatie waarin ze zitten. En dat kwam ze melden na 9 jaar.
Ze realiseert zich nu ook dat haar opmerking "een hart onder de riem voor de vrouwen die in dezelfde situatie" niet juist was. Al was het alleen maar omdat we haar duidelijk hebben gemaakt dat haar situatie uitzonderlijk is.
Er zijn maar bitter weinig vreemdgangers die kiezen voor hum minnaar(es). Er zijn er zelfs die kiezen om dan maar alleen door te gaan, als ze van hun partner af gaan.
In dat licht denk ik dat ze blij mag zijn dat de man voor haar gekozen heeft en dat het nu na 9 jaar nog steeds werkt.
En wat de toekomst brengt, dat brengt de toekomst.
De man is de fout in gegaan. Maar zoals ik kan lezen is hij, bij het verbreken van het huwelijk met zijn ex, niet over 1 nacht ijs gegaan.
Nergens staat dat het een feestje is geweest, maar dat ze nu onwijs blij is met de situatie waarin ze zitten. En dat kwam ze melden na 9 jaar.
Ze realiseert zich nu ook dat haar opmerking "een hart onder de riem voor de vrouwen die in dezelfde situatie" niet juist was. Al was het alleen maar omdat we haar duidelijk hebben gemaakt dat haar situatie uitzonderlijk is.
Er zijn maar bitter weinig vreemdgangers die kiezen voor hum minnaar(es). Er zijn er zelfs die kiezen om dan maar alleen door te gaan, als ze van hun partner af gaan.
In dat licht denk ik dat ze blij mag zijn dat de man voor haar gekozen heeft en dat het nu na 9 jaar nog steeds werkt.
woensdag 25 juli 2018 om 08:12
Mooi omschreven, dankjewel!MarR_123 schreef: ↑25-07-2018 07:57Ik zie nergens dat TO de man veroverd heeft.
woensdag 25 juli 2018 om 08:15
Ik ben zelf tegen vreemdgaan. Praat het niet goed. Ben in een vorige relatie bedrogen op een manier waarbij dit topic verbleekt. Ik praat niet lovend over TO en ik keur niet goed dat haar man zijn vrouw zo behandeld heeft.
Het gaat mij om de manier waarop mensen to nu, 9 jaar later alsnog willen afstraffen. Zichzelf op de borst kloppen over hun eigen man, haar kind zielig vinden, zijn vaderschap in twijfel trekken. Vrouwen met oudere mannen egoïsten noemen (oude vader), kinderen zouden daardoor beschadigd raken etc. Daarmee valt je niet alleen TO aan, maar ook anderen. De zelfvoldaanheid waarmee geoordeeld wordt. Dát staat mij tegen.
Het gaat mij om de manier waarop mensen to nu, 9 jaar later alsnog willen afstraffen. Zichzelf op de borst kloppen over hun eigen man, haar kind zielig vinden, zijn vaderschap in twijfel trekken. Vrouwen met oudere mannen egoïsten noemen (oude vader), kinderen zouden daardoor beschadigd raken etc. Daarmee valt je niet alleen TO aan, maar ook anderen. De zelfvoldaanheid waarmee geoordeeld wordt. Dát staat mij tegen.
...
woensdag 25 juli 2018 om 08:22
+1Anárion schreef: ↑25-07-2018 08:15Ik ben zelf tegen vreemdgaan. Praat het niet goed. Ben in een vorige relatie bedrogen op een manier waarbij dit topic verbleekt. Ik praat niet lovend over TO en ik keur niet goed dat haar man zijn vrouw zo behandeld heeft.
woensdag 25 juli 2018 om 08:52
Anárion schreef: ↑25-07-2018 08:15Ik ben zelf tegen vreemdgaan. Praat het niet goed. Ben in een vorige relatie bedrogen op een manier waarbij dit topic verbleekt. Ik praat niet lovend over TO en ik keur niet goed dat haar man zijn vrouw zo behandeld heeft.
Het is juist de zelfvoldaanheid van TO waar mensen geirriteerd door raken. Niet omdat ze 9 jaar geleden keuzes heeft gemaakt maar om hoe ze er hier nu over schrijft.