Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!

zondag 29 juli 2018 om 16:13
Ik wil de ‘feministen’ onder ons niet boos maken (die achter de ex vrouw staan), maar als er een iemand is in dit verhaal die het verdient om de grond in gestampt te worden, dan is dat de vriend van TO. Hij was degene die getrouwd was, dus verantwoording had voor iemand (zijn ex vrouw dus!). Hiermee praat ik TO natuurlijk niet goed, zal ik ook niet durven en nooit doen, maar vind het wel een beetje onterecht dat de vrouwen altijd pineut zijn bij elke vorm van een relatiebreuk.
Verder wens ik de ex vrouw natuurlijk heel veel geluk in haar leven. De TO en haar vriend wens ik niks. Niets slechts maar ook niets goed
Verder wens ik de ex vrouw natuurlijk heel veel geluk in haar leven. De TO en haar vriend wens ik niks. Niets slechts maar ook niets goed

zondag 29 juli 2018 om 17:08
LiefsteNina schreef: ↑29-07-2018 16:13Hij was degene die getrouwd was, dus verantwoording had voor iemand (zijn ex vrouw dus!).
Lees de OP anders nog eens. Ze gingen allebei vreemd en zaten dus allebei fout. Verder wordt er volgens mij juist harder over die man geoordeeld dan over Mutsie2 zelf.
Ik vraag me trouwens af wat dit met feminisme te maken heeft, zou je dat kunnen uitleggen?

zondag 29 juli 2018 om 18:05
Kijk daar zelf maar voor uit. Je kan je beter op je eigen relatie concentreren. Mutsie en haar man kunnen zelf wel hun relatie managen en ervoor zorgen dat het niet meer gebeurd.missie_m schreef: ↑29-07-2018 14:59Doe dat, en kijk uit dat er straks geen vlam langs komt die alleen 'voor de gein' en het avontuur jouw geluk kapot maakt. Die dan een topic opent op een openbaar forum en dan schrijft dat jullie geen seksleven hadden, dat de vriend van jouw vriendin in zijn eentje dan durft te zeggen dat hij jullie nooit een goede match vond.
zondag 29 juli 2018 om 18:42
Ik zeg ook nergens dat het een excuus is. Zucht. Vermoeiend ben je.
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 18:44
Dit dus.Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 15:55Er is inderdaad geen excuus om vreemd te gaan maar mensen maken nu eenmaal fouten. Soms leren ze ervan en soms ook niet. Niemand is perfect en iemand iets vergeven kan ook goed zijn, ook voor jezelf. Geeft veel rust.
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 18:46
Waarom vind je het dan nodig om dit te zeggen tegen iemand die is belazerd? Dan doet dat er toch helemaal niet toe?
zondag 29 juli 2018 om 19:14
O nu ben ik ineens egoïstisch omdat ik ze niet afwijs als vriendin?Viva2018 schreef: ↑29-07-2018 10:58Naar jou toe zijn ze inderdaad niet anders geworden. Want ze hebben jou geen rotstreek geleverd. En dus heb jij er ook geen last van. Wanneer iemand in staat is tot vreemdgaan en bedriegen vind ik dat heel veel zeggen over hun karakter. Namelijk dat ze heel egoïstisch zijn en voornamelijk bezig met hun eigen gewin. Ze doen wat hun het beste uitkomt en nemen geen echte verantwoording. Je kunt immers ook de confrontatie aan gaan met je partner en eerlijk zijn toch? En door die karaktertrek, dat geniepige, kunnen ze jou ook makkelijk een rotstreek leveren. Maar veel mensen zijn egoïstisch en vooral met zichzelf bezig. Daarom vinden ze het vaak ook niet zo’n probleem wanneer iemand iets gemeens heeft gedaan richting een ander. Want hé, zelf hebben ze daar geen last van toch? Maar o wee als diezelfde persoon hun opeens een rotstreek levert. Dan is het huis te klein en wordt er opeens wel negatief gedacht over die persoon. Tsja, zoals mensen in het één zijn, zo zijn ze vaak ook in het ander... Ik vind het dan ook geen onderdeel van hun karakter. Ik vind het hun karakter.
zondag 29 juli 2018 om 19:46
En als je dat niet doet ben je voor altijd verdoemd? Onder het motto eens een vreemdganger altijd een vreemdganger?Viva2018 schreef: ↑29-07-2018 12:17Niemand zegt hier dat man en vrouw altijd bij elkaar moeten blijven en dat dat altijd gelukkig maakt. Mensen zeggen dat als een relatie niet meer loopt dat je dat dan op een respectvolle manier hoort aan te pakken. Je bespreekt het en kijkt daarna in alle open en eerlijkheid hoe wel/niet verder.
Geen dingen ervan maken die niet gezegd zijn...

zondag 29 juli 2018 om 20:03
Wat ik nooit begrijp aan dat dit soort topics is dat scheiden ook een no-no is als er kinderen in het spel zijn. Dus als je geen ruzie maakt maar verder is er ook weinig meer dan blijf je toch maar samen omdat dat nou eenmaal voor de kinderen de beste oplossing is. Kom je dan echter toch iemand tegen voor wie je wilt gaan dan ben je weer een vieze vreemdganger.
Ik heb de afgelopen jaren in mijn omgeving een paar van dat soort scheidingen gezien. Mensen vertrekken niet zomaar uit die doodgebloede relatie als er kinderen in het spel zijn. Je haalt ontzettend veel overhoop, dan wil je wel weten of de nieuwe liefde oprecht is. Dat vereist toch dat je iemand een beetje leert kennen. Geen van mijn vrienden/kennissen had het er makkelijk mee. Ik ben door die verhalen een stuk milder gaan oordelen over dit soort dingen. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Overigens ook een geval van iemand die gewoon iets on the side had zonder ooit de intentie iets aan haar eigen relatie te doen. Daar heb ik dan wel wat moeite mee,
Ik heb de afgelopen jaren in mijn omgeving een paar van dat soort scheidingen gezien. Mensen vertrekken niet zomaar uit die doodgebloede relatie als er kinderen in het spel zijn. Je haalt ontzettend veel overhoop, dan wil je wel weten of de nieuwe liefde oprecht is. Dat vereist toch dat je iemand een beetje leert kennen. Geen van mijn vrienden/kennissen had het er makkelijk mee. Ik ben door die verhalen een stuk milder gaan oordelen over dit soort dingen. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Overigens ook een geval van iemand die gewoon iets on the side had zonder ooit de intentie iets aan haar eigen relatie te doen. Daar heb ik dan wel wat moeite mee,
anoniem_182948 wijzigde dit bericht op 29-07-2018 20:04
3.74% gewijzigd

zondag 29 juli 2018 om 20:03
Beste Appelientje, we denken overduidelijk heel anders over dingen, dat kan. Gaan we niet uitkomen. Hoeft ook niet toch? Fijne avond nog!appelientjex schreef: ↑29-07-2018 19:46En als je dat niet doet ben je voor altijd verdoemd? Onder het motto eens een vreemdganger altijd een vreemdganger?
zondag 29 juli 2018 om 20:21
Het heeft geen zin joh..laat gaan.appelientjex schreef: ↑29-07-2018 19:46En als je dat niet doet ben je voor altijd verdoemd? Onder het motto eens een vreemdganger altijd een vreemdganger?
...
zondag 29 juli 2018 om 20:25
Zo ontzettend veel boze vrouwen hier die maar blijven doorhakken. Zoveel frustratie. Juist degenen met een goed huwelijk zijn zo vreselijk fel. Waarom? Het is mooi weer, ga wat leuks doen met je gezin ipv hier al je tijd te verspillen aan het neerhalen van een man die 9 jaar geleden een fout heeft gemaakt.
...
zondag 29 juli 2018 om 20:45
Zit je nog steeds hier?Anárion schreef: ↑29-07-2018 20:25Zo ontzettend veel boze vrouwen hier die maar blijven doorhakken. Zoveel frustratie. Juist degenen met een goed huwelijk zijn zo vreselijk fel. Waarom? Het is mooi weer, ga wat leuks doen met je gezin ipv hier al je tijd te verspillen aan het neerhalen van een man die 9 jaar geleden een fout heeft gemaakt.
Ga er lekker op uit, mooi weer.

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

zondag 29 juli 2018 om 20:51
Dat had ik zelf ook al gezegd toch? Dat het geen zin had als Appelientje en ik nog verder in gesprek gingen? Je kon het niet laten om je er ook nog even tegenaan te bemoeien?
Pfff, je beschuldigt anderen, mij in dit topic, van van alles. Maar jij lijkt me echt een vermoeiend mens zeg

zondag 29 juli 2018 om 20:52

Fantastische reactie!
zondag 29 juli 2018 om 20:57
Wauw, die zit.
...

zondag 29 juli 2018 om 22:29
+1.Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 15:21Karma bestaat niet en ik wens TO en haar gezin inderdaad alle geluk van de wereld toe! De ex van die man trouwens ook. Ik ben namelijk niet zo dat ik mensen die wel eens een fout hebben gemaakt iets slechts toe wens.
Ik ken iemand die al 18 jaar samen is met zijn nieuwe vrouw. Inmiddels niet meer zo nieuw. Zijn ex is gelukkig met een ander.
Ken ook een stel dat 45 jaar samen was, tot hij overleed.
Ben zelf onlangs enorm gedumpt door mijn man, maar begrijp weinig van die boosheid hier. Soms worden mensen verliefd op een ander. Enorm verdrietig voor alle partijen. Maar het gebeurt.
zondag 29 juli 2018 om 22:46
Verliefd worden op een ander vind ik toch iets anders dan 'voor de grap' met iemand het bed induiken in een hotelkamer. Een verliefdheid kan over gaan, het is een kwestie van hoe je ermee omgaat wanneer het gebeurt. Naar bed gaan met iemand valt niet meer terug te draaien.

zondag 29 juli 2018 om 22:48
Ze is er al 9 jaar mee samen.zomaar-iemand-1991 schreef: ↑29-07-2018 22:46Verliefd worden op een ander vind ik toch iets anders dan 'voor de grap' met iemand het bed induiken in een hotelkamer. Een verliefdheid kan over gaan, het is een kwestie van hoe je ermee omgaat wanneer het gebeurt. Naar bed gaan met iemand valt niet meer terug te draaien.