Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
zondag 29 juli 2018 om 14:18
Mutsie2 schreef: ↑23-07-2018 10:55Mijn schoonfamilie heeft mij volledig geaccepteerd, dit heeft nooit problemen gegeven.
Zijn broer en zus hebben zelfs gezegd dat het hen niet verbaasde omdat zij mijn vriend en zijn ex nooit echt een passende match vonden.
Mijn schoonmoeder heeft in het begin nog geprobeerd het contact met zijn ex in stand te houden, maar nadat zijn ex haar 2x voor de deur liet staan en deed alsof ze niet thuis was, terwijl mijn schoonmoeder haar binnen kon zien, heeft zij het opgegeven.
Ook mijn eigen ouders vonden de situatie in eerste instantie lastig.
“Denk goed na waar je aan begint!” zei mijn moeder voordat ze hem had ontmoet.
Nadat mijn ouders hem leerden kennen hebben zij nooit meer zoiets gezegd! Ze lopen met hem weg omdat zij zien hoe gek wij op elkaar zijn.
De vrienden die hij had waren de mannen van de vriendinnen van zijn ex.
Deze contacten zijn helaas verloren gegaan omdat zij het gevoel hadden te moeten kiezen tussen twee partijen.
Laatst kwam hij een van die vrienden toevallig tegen zonder vrouw erbij, toen durfde die ‘vriend’, na al die jaren, ineens te zeggen dat het hem nooit verbaasd had dat hun huwelijk stuk gelopen was omdat ze zo’n slechte match waren geweest.![]()
'Achterbakse vriend dus'. Met zijn vrouw er bij was hij te laf om tegen hem te praten?? of dit te zeggen? Zonder zijn vrouw erbij durft hij jullie stroop om de mond te smeren?

En dat vond je fijn om te horen natuurlijk.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:22
Wat fijn Ilja dat het met je man weer goed is gekomen.ilja77 schreef: ↑29-07-2018 13:58Ja ik heb haar uitgebreid uit gelegd (geprobeerd het heel erg bij mezelf te houden en met zo min mogelijk verwijten te gooien) hoe dit voor me voelde, wat dit met me doet en waarom ik geen contact met haar kon hebben. Dit onderdeel van haar is zo essentieel voor mij, ik kon daar niet zo overheen stappen. Juist vooral omdat zij er totaal geen kwaad in ziet en geen verantwoordelijkheid hierin wilde nemen. Ze is boos en gekwetst, vind dat ze mij niets heeft aangedaan, vind dat ik teveel oordeel. Het doet pijn hoor, was een vriendschap van bijna 10 jaar. Maar ik ben wel mijn principes trouw gebleven.
Tussen mijn man en mij gaat t goed, weer een goed besef hoe zeer we voor elkaar kiezen. We waren ook al 22 jaar samen toen t gebeurde (vorig jaar)
Maar het vertrouwen helemaal terug krijgen, ook mijn zelfvertrouwen, heeft echt wel ruim een half jaar geduurd en is nog steeds een gevoelige plek.
Het scheelt enorm dat hij t me zelf verteld heeft (ik vroeg ernaar) EN dat er niets lichamelijks is gebeurd tussen hun. Die andere vrouw heeft t (na wel samen te hebben geappt, ze kenden elkaar via werk) afgekapt omdat ze geen gezin kapot wilde maken en ze bang was dat er wat zou gebeuren als ze echt zouden afspreken. Dat heeft mijn man ook weer met zijn voeten op de grond gezet. Als zij net zo zou zijn geweest zoals TO of zoals mijn “vriendin” dan was ons huwelijk nu wel over geweest. Ik zou dat niet kunnen verkroppen. Ik leg echt de verantwoordelijkheid wel bij mijn man, maar de “andere vrouw” is mede verantwoordelijk.
Bijzonder dat je vriendin zo boos en gekwetst was. Ik vraag me toch altijd af hoe zulke mensen zich zouden voelen als ze zelf bedrogen zouden worden. Of ze dan niet toch ook boos zouden zijn op die andere vrouw? Wel verdrietig een 10-jarige vriendschap kwijt te zijn
zondag 29 juli 2018 om 14:25
zondag 29 juli 2018 om 14:27
Mutsie2 schreef: ↑23-07-2018 08:46Amen!
Mijn vriend had, en heeft soms nog steeds, heel veel moeite met de scheiding en dan vooral vanwege zijn dochters, ondanks dat zij het zeiden te begrijpen.
Hij wordt hier nu afgeschilderd als een of andere playboy die met iedereen het bed in duikt, niet te vertrouwen is en geen donder geeft om zijn kinderen.
Er wordt zelfs beweerd dat hij een slechte vader is en dat hij smerig is omdat hij op zijn 46ste nog een kindje heeft gekregen met mij..
Ik vind dit nogal uitspraken om zo even te doen!!
Dat zegt genoeg over zijn gevoel voor zijn ex-vrouw en zijn kinderen.
Hoe word zijn ex hier dan afgeschilderd? Slechte match, geen seks enz.
Ik vind het ongepast dat jij hier het seksleven van hem en zijn vrouw bespreekt.
Denk je dat hij nu betere seks heeft dan met zijn vrouw? Misschien is hij alleen bij je omdat zijn ex-vrouw hem helemaal nooit meer terug wil hebben.
missie_m wijzigde dit bericht op 29-07-2018 14:54
3.28% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.

zondag 29 juli 2018 om 14:35
Ze zijn ondertussen al 9 jaar bij elkaar hoor en hebben en kind en een goede verhouding met zijn kinderen uit zijn vorige relatie en zijn heel gelukkig!missie_m schreef: ↑29-07-2018 14:27Dat zegt genoeg over zijn gevoel voor zijn ex-vrouw en zijn kinderen. De kinderen waarmee hij niet elke twee weken een 'papadag' heeft.
Hoe word zijn ex hier dan afgeschilderd? Slechte match, geen seks enz.
Ik vind het ongepast dat jij hier het seksleven van hem en zijn vrouw bespreekt.
Denk je dat hij nu betere seks heeft dan met zijn vrouw? Misschien is hij alleen bij je omdat zijn ex-vrouw hem helemaal nooit meer terug wil hebben.
zondag 29 juli 2018 om 14:43
Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 14:35Ze zijn ondertussen al 9 jaar bij elkaar hoor en hebben en kind en een goede verhouding met zijn kinderen uit zijn vorige relatie en zijn heel gelukkig!
Dat heb ik gelezen. Maar als het allemaal zo mooi is, waarom schrijft TO dan negen jaren later dat hij nog steeds heel veel moeite heeft met de scheiding vanwege zijn dochters, terwijl die kinderen (16 ?en 25 ?) zo'n beetje bij hem wonen? En gek zijn op TO en hun kleine zusje.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:47
Dit.
Maar als hij niet van zijn vrouw hield had hij het niet stiekem gedaan.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:52
alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 12:05Jij kon de seks met je man wel goed vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je man dat ook vond. Desalniettemin, is het heel vervelend wat je hebt meegemaakt. Maar niet elk verhaal over ontrouw is gelijk aan jouw verhaal. Niet elke man die vreemdgaat is hetzelfde. Ik denk dat er te veel oud zeer bij je wordt geraakt met dit topic.
Zo net las ik dit:
alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 11:33TO, kun je over 10 jaar weer een gelukkige update geven, zodat alle zure pruimen kunnen concluderen dat hij wel degelijk trouw kan blijven? (Want blijkbaar moet dat nog bewezen worden volgens sommigen.)
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:55
Eslarealidad schreef: ↑28-07-2018 19:51Ooh ik dacht dat het een beetje sarcastisch bedoeld was.![]()
Verkeerd gezien van mij.
Maar vandaag heb ik wel meer berichten gelezen.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:59
Mutsie2 schreef: ↑29-07-2018 08:46Ik haak hier af. Zoveel negativiteit op dit forum, bah!
Steek mijn energie liever in mijn lieve vriend, onze mooie (stief)dochter(s) en mijn geweldige (schoon)familie.
Mensen die ons écht kennen, zien hoe gelukkig we samen zijn en ons niet afrekenen op onze (lelijke) start.
Doe dat, en kijk uit dat er straks geen vlam langs komt die alleen 'voor de gein' en het avontuur jouw geluk kapot maakt. Die dan een topic opent op een openbaar forum en dan schrijft dat jullie geen seksleven hadden, dat de vriend van jouw vriendin in zijn eentje dan durft te zeggen dat hij jullie nooit een goede match vond.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 15:09
Misschien wel, maar misschien ook wel niet..missie_m schreef: ↑29-07-2018 14:59Doe dat, en kijk uit dat er straks geen vlam langs komt die alleen 'voor de gein' en het avontuur jouw geluk kapot maakt. Die dan een topic opent op een openbaar forum en dan schrijft dat jullie geen seksleven hadden, dat de vriend van jouw vriendin in zijn eentje dan durft te zeggen dat hij jullie nooit een goede match vond.
Nou ja.. dat dus..
zondag 29 juli 2018 om 15:17
Bla bla blaaaaMutsie2 schreef: ↑29-07-2018 08:46Ik haak hier af. Zoveel negativiteit op dit forum, bah!
Steek mijn energie liever in mijn lieve vriend, onze mooie (stief)dochter(s) en mijn geweldige (schoon)familie.
Mensen die ons écht kennen, zien hoe gelukkig we samen zijn en ons niet afrekenen op onze (lelijke) start.

Je oh zo geweldige lieve vriend en geweldige kinderen zal ‘karma’ een worst wezen

En dat je er ook nog eens serieus van uit ging dat iedereen hier jullie geluk zou wensen... Serieus, get a life! Hoop echt dat dit een trol topic is.

zondag 29 juli 2018 om 15:21
Karma bestaat niet en ik wens TO en haar gezin inderdaad alle geluk van de wereld toe! De ex van die man trouwens ook. Ik ben namelijk niet zo dat ik mensen die wel eens een fout hebben gemaakt iets slechts toe wens.Glanzendhaar schreef: ↑29-07-2018 15:17Bla bla blaaaa![]()
Je oh zo geweldige lieve vriend en geweldige kinderen zal ‘karma’ een worst wezen![]()
En dat je er ook nog eens serieus van uit ging dat iedereen hier jullie geluk zou wensen... Serieus, get a life! Hoop echt dat dit een trol topic is.
zondag 29 juli 2018 om 15:21
Ik geloof niet dat 1 persoon in staat is iemands geluk kapot te maken.missie_m schreef: ↑29-07-2018 14:59Doe dat, en kijk uit dat er straks geen vlam langs komt die alleen 'voor de gein' en het avontuur jouw geluk kapot maakt. Die dan een topic opent op een openbaar forum en dan schrijft dat jullie geen seksleven hadden, dat de vriend van jouw vriendin in zijn eentje dan durft te zeggen dat hij jullie nooit een goede match vond.
En mocht deze relatie van Mutsie later ooit of binnenkort over zijn, betekent dat niet dat er geen gelukkige jaren zijn geweest.
Zoals die gelukkige jaren er vast ook zijn geweest tussen de man van Mutsie en zijn ex.
Een verbroken relatie/huwelijk en dan never nooit meer gelukkig mogen zijn ( omdat de relatie niet op de “ juiste “ manier beeindigd is), das pas triest. Een eeuwigdurend schuldgevoel lijkt me niet het doel van je leven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 29 juli 2018 om 15:26
Inderdaad Blondie, dit..Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 15:21Karma bestaat niet en ik wens TO en haar gezin inderdaad alle geluk van de wereld toe! De ex van die man trouwens ook. Ik ben namelijk niet zo dat ik mensen die wel eens een fout hebben gemaakt iets slechts toe wens.
Nou ja.. dat dus..
zondag 29 juli 2018 om 15:34
Oh wauw, en nu? Wil je een applausje? Komt ie —->Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 15:21Karma bestaat niet en ik wens TO en haar gezin inderdaad alle geluk van de wereld toe! De ex van die man trouwens ook. Ik ben namelijk niet zo dat ik mensen die wel eens een fout hebben gemaakt iets slechts toe wens.

Karma bestaat echt wel! Dat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet bestaat. En ik heb niemand ongeluk gewenst, daar zorgt de ‘karma’ meestal wel voor!
zondag 29 juli 2018 om 15:38
Echt hè.simbalabimba schreef: ↑29-07-2018 15:21(...)
Een verbroken relatie/huwelijk en dan never nooit meer gelukkig mogen zijn (omdat de relatie niet op de “ juiste “ manier beeindigd is), da's pas triest. Een eeuwigdurend schuldgevoel lijkt me niet het doel van je leven.
Neemt niet weg dat vreemdgaan inderdaad niet netjes is, en ik het heel verdrietig vind voor iedereen die bedrogen is. In de ideale situatie bespreek je inderdaad je gevoelens voor een ander met je partner en maak je tijdig een besluit. Maar ja, het ideaal hè? Vaak blijkt dat een utopie. We lijken net mensen. Mensen maken 'fouten'. Die man van TO hoeft niet zijn leven lang op de pijnbank.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 29-07-2018 18:43
0.21% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 15:50
alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 12:05Jij kon de seks met je man wel goed vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je man dat ook vond.
Ook in dat geval was het een stuk liefde- en respectvoller geweest als die man daar gewoon met zijn eigen partner over had gesproken in plaats van met een andere vrouw. Ook geen of slechte seks is dus geen excuus om vreemd te gaan.