Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!

zondag 29 juli 2018 om 11:04
Och Ilja, wat verdrietig voor je. Hopelijk is het nog goed gekomen met je man. Ik begrijp heel goed dat je geen vriendschap meer met haar kon hebben. Wat vond ze daar eigenlijk van? Of heb je niet gezegd waarom?ilja77 schreef: ↑29-07-2018 03:05Ik heb t zelfde meegemaakt, een vriendin die t niet nauw nam of een man een relatie heeft of niet, maar dacht aan haar eigen sexuele genot. Ik wist dit van haar en had er moeite mee, maar ze bleef wel een vriendin. Totdat ik zelf mee maakte dat mijn man een slippertje wilde maken (en t nog op tijd opbiechte) en ik voelde hoe ontzettend veel pijn dit deed en hoeveel dit deed met mijn zelfvertrouwen... mijn vriendin wist hier niets van, had dit niet met haar gedeeld ivm de wetenschap hoe ze hier zelf mee omging. En toen vertelde ze ineens uit zich zelf dat ze een maandenlange affaire heeft met een gebonden man met kleine kinderen en dat ze hoopte dat hij voor haar zou kiezen.....de pijn die ik zelf voelde, voelde ik ook voor de partner van die man...en voor die kindjes....toen mijn vriendin ook nog aangaf dat ze vond dat ZIJ hier geen verantwoordelijkheid in had omdat ZIJ singel was, heb ik de vriendschap verbroken....
Onze waarden en normen en principes verschillen zodanig dat ik geen vriendschap meer met haar kon hebben....
zondag 29 juli 2018 om 11:08
Groot gelijk, wat een discussie hier zeg, in de liefde heb je nooit garanties, hoe erg je ook getrouwd bent. Mensen kunnen veranderen, uit elkaar groeien. Het kan nu eenmaal gebeuren dat een getrouwd iemand verliefd wordt op een ander en met die ander verder gaat.

zondag 29 juli 2018 om 11:11
Dat zegt niemand hier dat dat niet mag en kan. Het gaat om de manier waarop je dan handelt als dat gebeurt. En om de toon en houding van TO nu.
Dat is heel wat anders dan dat verliefd worden op een ander niet kan en dat relaties soms ophouden.
zondag 29 juli 2018 om 11:15
Dat kan allemaal. Maar als je zo lang lief en leed hebt gedeeld dan is het wel zo netjes om op een respectvolle manier uit elkaar te gaan en eventuele problemen te bespreken.
Een maandenlange stiekeme affaire is zo gemeen.

zondag 29 juli 2018 om 11:17
Mutsie2 schreef: ↑29-07-2018 08:46Ik haak hier af. Zoveel negativiteit op dit forum, bah!
Steek mijn energie liever in mijn lieve vriend, onze mooie (stief)dochter(s) en mijn geweldige (schoon)familie.
Mensen die ons écht kennen, zien hoe gelukkig we samen zijn en ons niet afrekenen op onze (lelijke) start.
Geloof je dat hij nu trouw is? Of denk je dat ie nu ook met andere dames ‘geintjes’ uithaalt?
Liegen en bedriegen zijn hem niet vreemd zoals je weet. Heel naïef om te denken dat hij dat bij jou niet zou doen.
zondag 29 juli 2018 om 11:20
Mensen reageerden al negatief vanaf het begin. Ze heeft een update gegeven. Blijkbaar konden heel veel mensen dat niet hebben, dus toen moest ze nogmaals de grond in worden geboord.Xanthan schreef: ↑29-07-2018 09:05In februari... dat topic was toch allang weer antiek en onvindbaar in juli! Ze heeft het zelf omhoog geschopt in juli om dr gelijk te halen. Told you so nana. Het is de kinderachtigheid en toon van TO na het omhoog schoopen die maakt dat mensen negatief reageren. Niet het vreemdgaan van 10 jaar geleden, maar schijnbaar is dat moeilijk uit te leggen.
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 11:22
Succes verder Mutsie.. ik heb geen triomf gelezen, voor wat het waard is. Ben ervan overtuigd dat jullie ook een prijs hebben betaald voor de niet zo mooie start. Niemand hoeft je te vertellen dat het geen schoonheidsprijs verdient, dat weet je zelf wel.
Wees gelukkig, zolang dit zo mag blijven.. en wees trots op je gezin, niet om een ander zijn ogen uit te steken maar omdat dit niet meer dan normaal is.
Wees gelukkig, zolang dit zo mag blijven.. en wees trots op je gezin, niet om een ander zijn ogen uit te steken maar omdat dit niet meer dan normaal is.
Nou ja.. dat dus..
zondag 29 juli 2018 om 11:27
@yucca1970 en Viva2018, Ik begrijp wel dat je zegt dat het op een respectvolle manier moet gaan, maar ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat als een man (of vrouw natuurlijk) die in een relatie zit en verliefd wordt op een ander, niet meteen een scheiding aan zal vragen.
Je zit in het begin van zo'n verliefdheid/affaire natuurlijk ook in een onzekere situatie, je kent de ander nog niet goed, zit misschien met je eigen gevoelens in de knoop.
Overigens vind ik het een heel ander verhaal als er puur lichamelijk, voor de lust, de seks, wordt vreemd gegaan dan wanneer er gevoelens bij komen kijken. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.
Je zit in het begin van zo'n verliefdheid/affaire natuurlijk ook in een onzekere situatie, je kent de ander nog niet goed, zit misschien met je eigen gevoelens in de knoop.
Overigens vind ik het een heel ander verhaal als er puur lichamelijk, voor de lust, de seks, wordt vreemd gegaan dan wanneer er gevoelens bij komen kijken. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.
zondag 29 juli 2018 om 11:30
Fout woord.
Als ik TO lees, lees is dat -uiteindelijk- meerdere mensen gelukkig zijn, niet alleen TO en haar huidige man en kind.
Dat telt voor mij en lijkt me ook van belang voor ex van man van TO en de knderen uit dat huwelijk.
Er had bijv. ook een topic kunnen komen van bijv de oudste dochter. Die zou beschrijven hoe ze lijdt onder het liefdeloze huwelijk van haar ouders.
Man en vrouw blijven bij elkaar, iedereen blij, nou nee, echt niet altijd dus.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 29 juli 2018 om 11:33
TO, kun je over 10 jaar weer een gelukkige update geven, zodat alle zure pruimen kunnen concluderen dat hij wel degelijk trouw kan blijven? (Want blijkbaar moet dat nog bewezen worden volgens sommigen.)
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 11:43
Waarom moet je ook hier weer de stiefkinderen erbij moet halen. We lezen alleen jouw eenzijdige verhaal dat het allemaal zo fantastisch met elkaar is.Mutsie2 schreef: ↑29-07-2018 08:46Ik haak hier af. Zoveel negativiteit op dit forum, bah!
Steek mijn energie liever in mijn lieve vriend, onze mooie (stief)dochter(s) en mijn geweldige (schoon)familie.
Mensen die ons écht kennen, zien hoe gelukkig we samen zijn en ons niet afrekenen op onze (lelijke) start.
Net zoals jij ook in de openingspost erbij vermeldde dat het vorige huwelijk van jouw overspelige eega al jaren niet goed meer liep met zijn vrouw, na 20 compleet uit elkaar waren gegroeid, en hun sexleven niet veel meer was.
Ook hier alleen jouw kant van het verhaal, en wat je wilde benadrukken (en horen).
Ook mijn overspelige eega ging vreemd, we hadden een goed sexleven, hij zei dat hij van mij hield (en dat zei hij niet dagelijks), maar toen hij een 15-jaar jonger exemplaar op een zakelijk tripje trof ging hij gelijk voor de bijl en werd dat ook een maandenlange affaire.
Wat denk je dat hij dat meisje vertelde? Wat zij wilde horen! Slecht huwelijk, amper sex etc. etc. etc.
Hoe ik dit weet. Ik heb haar opgezocht (nadat we al uit elkaar waren) puur voor mijzelf, om haar te laten voelen hoe het is als je iemand niet meer vertrouwt.
Misschien kinderachtig, maar voelde zo damn good.
Heb haar alles verteld wat ik te weten was gekomen (want zij dacht dat zij de vrouw was op wie hij out of de bleu verliefd was geworden na een lange relatie) hoe onze (sex)relatie was, en met welke vrouwen hij nog meer contact had/heeft
Totdat ik erachter kwam dat hij vreemdging, had ik nooit gedacht dat huis mijn partner, van wie ik zoveel hield, mij zo had bedrogen. Toen ik erachter kwam, en zijn telefoon en lap top heb uitgespit, ging er een beerput open.
Resultaat: ex heeft een bijzonder jaloerse vriendin. Karma.

zondag 29 juli 2018 om 11:46
De affaire van TO begon als lust. Namelijk als een geintje op een hotelkamer (haar eigen woorden)... Uiteindelijk is het meer geworden. Maar de start van het vreemdgaan was lustJole schreef: ↑29-07-2018 11:27@yucca1970 en Viva2018, Ik begrijp wel dat je zegt dat het op een respectvolle manier moet gaan, maar ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat als een man (of vrouw natuurlijk) die in een relatie zit en verliefd wordt op een ander, niet meteen een scheiding aan zal vragen.
zondag 29 juli 2018 om 12:05
Jij kon de seks met je man wel goed vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je man dat ook vond. Desalniettemin, is het heel vervelend wat je hebt meegemaakt. Maar niet elk verhaal over ontrouw is gelijk aan jouw verhaal. Niet elke man die vreemdgaat is hetzelfde. Ik denk dat er te veel oud zeer bij je wordt geraakt met dit topic.yucca1970 schreef: ↑29-07-2018 11:43(...)
Ook mijn overspelige eega ging vreemd, we hadden een goed sexleven, hij zei dat hij van mij hield (en dat zei hij niet dagelijks), maar toen hij een 15-jaar jonger exemplaar op een zakelijk tripje trof ging hij gelijk voor de bijl en werd dat ook een maandenlange affaire.
Wat denk je dat hij dat meisje vertelde? Wat zij wilde horen! Slecht huwelijk, amper sex, etc. etc. etc. (...)
wij slapen nooit.

zondag 29 juli 2018 om 12:12
Geen zure pruimen hier hoor. Realistische vrouwen.alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 11:33TO, kun je over 10 jaar weer een gelukkige update geven, zodat alle zure pruimen kunnen concluderen dat hij wel degelijk trouw kan blijven? (Want blijkbaar moet dat nog bewezen worden volgens sommigen.)

zondag 29 juli 2018 om 12:17
Niemand zegt hier dat man en vrouw altijd bij elkaar moeten blijven en dat dat altijd gelukkig maakt. Mensen zeggen dat als een relatie niet meer loopt dat je dat dan op een respectvolle manier hoort aan te pakken. Je bespreekt het en kijkt daarna in alle open en eerlijkheid hoe wel/niet verder.simbalabimba schreef: ↑29-07-2018 11:30Fout woord.
Als ik TO lees, lees is dat -uiteindelijk- meerdere mensen gelukkig zijn, niet alleen TO en haar huidige man en kind.
Dat telt voor mij en lijkt me ook van belang voor ex van man van TO en de knderen uit dat huwelijk.
Er had bijv. ook een topic kunnen komen van bijv de oudste dochter. Die zou beschrijven hoe ze lijdt onder het liefdeloze huwelijk van haar ouders.
Man en vrouw blijven bij elkaar, iedereen blij, nou nee, echt niet altijd dus.
Geen dingen ervan maken die niet gezegd zijn...
zondag 29 juli 2018 om 12:24
Dit vind ik echt een eye opener... Nooit bij stil gestaan Sunshine. Moet zeggen dat ik, als bedrogen partij, wel gedacht heb dat de sex zo goed was omdat hij thuis bij mij 'wat goed te maken had'.alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 12:05Jij kon de seks met je man wel goed vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je man dat ook vond.
Edit: dát er veelvuldig sex was ipv goede sex
bloosje wijzigde dit bericht op 29-07-2018 13:07
5.80% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
zondag 29 juli 2018 om 12:42
Correctie: mijn ex beweerde geen sex meer met mij te hebben richting zijn minnares...alongwiththesunshine schreef: ↑29-07-2018 12:05Jij kon de seks met je man wel goed vinden, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je man dat ook vond. Desalniettemin, is het heel vervelend wat je hebt meegemaakt. Maar niet elk verhaal over ontrouw is gelijk aan jouw verhaal. Niet elke man die vreemdgaat is hetzelfde. Ik denk dat er te veel oud zeer bij je wordt geraakt met dit topic.
zondag 29 juli 2018 om 12:55
Kijk, dat is wat anders. En dat is heel naar natuurlijk. Maar nogmaals: we weten totaal niet of de vriend van TO net zo in elkaar steekt. Dat zijn speculaties.
wij slapen nooit.
zondag 29 juli 2018 om 13:58
Ja ik heb haar uitgebreid uit gelegd (geprobeerd het heel erg bij mezelf te houden en met zo min mogelijk verwijten te gooien) hoe dit voor me voelde, wat dit met me doet en waarom ik geen contact met haar kon hebben. Dit onderdeel van haar is zo essentieel voor mij, ik kon daar niet zo overheen stappen. Juist vooral omdat zij er totaal geen kwaad in ziet en geen verantwoordelijkheid hierin wilde nemen. Ze is boos en gekwetst, vind dat ze mij niets heeft aangedaan, vind dat ik teveel oordeel. Het doet pijn hoor, was een vriendschap van bijna 10 jaar. Maar ik ben wel mijn principes trouw gebleven.
Tussen mijn man en mij gaat t goed, weer een goed besef hoe zeer we voor elkaar kiezen. We waren ook al 22 jaar samen toen t gebeurde (vorig jaar)
Maar het vertrouwen helemaal terug krijgen, ook mijn zelfvertrouwen, heeft echt wel ruim een half jaar geduurd en is nog steeds een gevoelige plek.
Het scheelt enorm dat hij t me zelf verteld heeft (ik vroeg ernaar) EN dat er niets lichamelijks is gebeurd tussen hun. Die andere vrouw heeft t (na wel samen te hebben geappt, ze kenden elkaar via werk) afgekapt omdat ze geen gezin kapot wilde maken en ze bang was dat er wat zou gebeuren als ze echt zouden afspreken. Dat heeft mijn man ook weer met zijn voeten op de grond gezet. Als zij net zo zou zijn geweest zoals TO of zoals mijn “vriendin” dan was ons huwelijk nu wel over geweest. Ik zou dat niet kunnen verkroppen. Ik leg echt de verantwoordelijkheid wel bij mijn man, maar de “andere vrouw” is mede verantwoordelijk.

zondag 29 juli 2018 om 14:02
Daar zou ik moeilijk mee kunnen leven als ik zou weten dat als die andere vrouw het niet afgekapt zou hebben je man dus wel echt de fout in was gegaan.ilja77 schreef: ↑29-07-2018 13:58Ja ik heb haar uitgebreid uit gelegd (geprobeerd het heel erg bij mezelf te houden en met zo min mogelijk verwijten te gooien) hoe dit voor me voelde, wat dit met me doet en waarom ik geen contact met haar kon hebben. Dit onderdeel van haar is zo essentieel voor mij, ik kon daar niet zo overheen stappen. Juist vooral omdat zij er totaal geen kwaad in ziet en geen verantwoordelijkheid hierin wilde nemen. Ze is boos en gekwetst, vind dat ze mij niets heeft aangedaan, vind dat ik teveel oordeel. Het doet pijn hoor, was een vriendschap van bijna 10 jaar. Maar ik ben wel mijn principes trouw gebleven.
Tussen mijn man en mij gaat t goed, weer een goed besef hoe zeer we voor elkaar kiezen. We waren ook al 22 jaar samen toen t gebeurde (vorig jaar)
Maar het vertrouwen helemaal terug krijgen, ook mijn zelfvertrouwen, heeft echt wel ruim een half jaar geduurd en is nog steeds een gevoelige plek.
Het scheelt enorm dat hij t me zelf verteld heeft (ik vroeg ernaar) EN dat er niets lichamelijks is gebeurd tussen hun. Die andere vrouw heeft t (na wel samen te hebben geappt, ze kenden elkaar via werk) afgekapt omdat ze geen gezin kapot wilde maken en ze bang was dat er wat zou gebeuren als ze echt zouden afspreken. Dat heeft mijn man ook weer met zijn voeten op de grond gezet. Als zij net zo zou zijn geweest zoals TO of zoals mijn “vriendin” dan was ons huwelijk nu wel over geweest. Ik zou dat niet kunnen verkroppen. Ik leg echt de verantwoordelijkheid wel bij mijn man, maar de “andere vrouw” is mede verantwoordelijk.
zondag 29 juli 2018 om 14:02
Mutsie2 schreef: ↑23-07-2018 17:00Jij spreekt uit ervaring dat oude ouders niet leuk zijn?
Daarom zijn alle oude ouders niet leuk?
Net als dat jij vindt dat als iemand eenmaal vreemd is gegaan, hij/zij dit altijd blijft doen.
Bah, wat een kortzichtige gedachtenkronkels heb jij!
Zo makkelijk om iedereen maar over één kam te scheren!
Je zegt tegen Vlinder dat ze "kortzichtige gedachtenkronkels' heeft.

Dat zegt iemand die voor een geintje met een getrouwde-man-met-kinderen voor een nacht een hotelkamer boekt.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:06
Ja dat is ook heel moeilijk geweest! En nu nog wel eens. Hij geeft wel aan dat hij ook meteen tot dit besef kwam op t moment dat zij dit tegen hem zei en ook tegen haar heeft gezegd dat ze gelijk heeft, dat dat ook erg onverstandig zou zijn.Blondie456 schreef: ↑29-07-2018 14:02Daar zou ik moeilijk mee kunnen leven als ik zou weten dat als die andere vrouw het niet afgekapt zou hebben je man dus wel echt de fout in was gegaan.
zondag 29 juli 2018 om 14:09
loisnvt schreef: ↑23-07-2018 12:57Wat een onzin! Het is natuurlijk ook wel een heel ander verhaal als er geen kinderen bij betrokken zijn.
Daarnaast, liefde moet groeien, dat is er nooit vanaf dag 1 en als je kunt beweren dat dit wél zo is, dan weet je niet wat liefde is. Dat het bij jullie zo is gelopen is heel mooi natuurlijk, maar als je kinderen hebt ga je niet over 1 nacht ijs. Heeft niets te maken met hoe sterk liefde wel of niet is.
Die man had wel een gezin met kleine kinderen. Hij ging met TO 'voor de gein' naar een hotelkamer. "Als je kinderen hebt ga je niet over één nacht ijs". Toch?
Zelfs ná vijf maanden had de man twijfels en wou hij zijn gezin niet uit een laten vallen, maar TO zat te wachten op hem. Ze was zelfs bang dat hij terug naar vrouw en kinderen zou gaan. Voor TO telde alleen 'voor wie kiest hij?'
LOEP ME MAAR aub.
zondag 29 juli 2018 om 14:14
Mutsie2 schreef: ↑23-07-2018 11:17Achteraf heb je daar zeker gelijk in.
Mijn vriend heeft er heel veel moeite mee gehad de definitieve beslissing te nemen, mede vanwege zijn dochters.
Nogmaals, zijn ex was zijn eerste échte vriendinnetje uit zijn tienertijd. Een andere relatie had hij nooit gehad.
Zelfs geen sex met iemand anders!
Ik probeer het niet goed te praten, maar het feit dat hij haar niet binnen een week aan de kant heeft gezet zegt ook wel iets over wat het hem deed.
"Hoeveel hij van zijn gezin hield" zul je bedoelen.
Maar er zat een 'jonge vlam te popelen' om hem bij zijn vrouw en kinderen weg te halen.
LOEP ME MAAR aub.