Relatie oudere vrouw

04-08-2018 04:07 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi.
Ik ben zelf een man van 26 jaar en ben nu 7 maanden uit elkaar met mijn vrouw.
De scheiding is nog niet volledig rond maar nu heb ik een vrouw leren kennen en we zijn verliefd geworden op elkaar.
Ik heb altijd al iets gehad voor oudere vrouwen maar het leeftijdsverschil binnen mijn relaties was maximaal 4 jaar.
De vrouw waar ik nu verliefd op ben is 14 jaar ouder dan mij. Ze heeft 2 dochters. De oudste is 16 en de jongste 8 jaar oud.
Nu zit ik eigenlijk met vragen over het leeftijdsverschil. We hebben dezelfde humor, dezelfde muzikale smaak en delen veel dezelfde intresses.
Is er iets waar ik me zorgen over moet maken of rekening mee moet houden?
Zelf heb ik nooit een kinderwens gehad maar ik heb er geen probleem mee dat zij al kinderen heeft.

Alle raad is welkom.
Het leeftijdsverschil tussen die kinderen is inderdaad wel groot, maar ik zie het probleem niet :hihi:
Laat het op je afkomen, ga niet gelijk samenwonen, leer haar eerst een poos kennen voor je met haar kinderen kennis maakt.
En speel niet voor pappie jij bent niet hun vader die hebben ze al.
Gebruik altijd een condoom. De tweede 8 jaar is dit jaar immers verstreken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Blijf ook kijken naar vrouwen van je eigen leeftijd.
Don't follow me. I'm lost too..
Wat moet je met zo' n ouder mens met notabene twee kinderen?! Je bent jong, zoek iemand die lekker vrij is. Anders staat je leven in het teken van haar koters en ex. Allemaal gezeik, moet je niet willen.
Ksenija schreef:
04-08-2018 10:36
Wat moet je met zo' n ouder mens met notabene twee kinderen?! Je bent jong, zoek iemand die lekker vrij is. Anders staat je leven in het teken van haar koters en ex. Allemaal gezeik, moet je niet willen.
:rofl:
Ik begrijp TS wel, sommige vrouwen van rond de 40 jaar zijn nou eenmaal super aantrekkelijk :yum:
Don't follow me. I'm lost too..
Leeftijd is maar een getal. Mijn man is ook een stuk jonger dan ik. Ik had al kinderen, hij niet. Hier gaat het heel goed!
Tess1981 schreef:
04-08-2018 11:53
Leeftijd is maar een getal. Mijn man is ook een stuk jonger dan ik. Ik had al kinderen, hij niet. Hier gaat het heel goed!
Hier ook al ruim 18jaar.
Als 'dezelfde muzikale smaak' nog van toepassing is voor het aangaan van een relatie ben je sowieso te jong om seks te hebben.
honingbijtje schreef:
04-08-2018 14:08
Als 'dezelfde muzikale smaak' nog van toepassing is voor het aangaan van een relatie ben je sowieso te jong om seks te hebben.
Pff. onzin.
Hoe leuk is het als jij zelf een 'gekke' muzieksmaak hebt je ziet je potentiele partner daar op los gaan.
Stuk aantrekkelijker dan dan dat jij van harde muziek houdt en de ander luister graag naar orgel muziek.
Verdiep je eens in muziek, muziek heeft een bindende factor. Daarom zie je dat soms als groepsactiviteiten.

OT: Als jij gelukkig bent, why not. Je zult alleen veel reacties krijgen van anderen. Is dat het waard?
Maak die keuze en klaar ben je.
honingbijtje schreef:
Ik ben 40, maar zou ook niks willen met iemand die een totaal andere muzieksmaak heeft.
Jordis schreef:
04-08-2018 14:15

Verdiep je eens in muziek, muziek heeft een bindende factor.

Verdiep je eens in "koptelefoons" en "je eigen leven leiden naast je relatie"
Iemand afwijzen of ophemelen om de muzieksmaak alleen is m.i. bijzonder oppervlakkig.
Dat je daaruit af denkt te kunnen leiden dat ik niet van muziek hou of me er niet in verdiept heb, gaat me boven mijn pet.
honingbijtje schreef:
Wat een rare reactie! Niks vervelender dan een andere muzieksmaak! Hier staat de radio regelmatig aan is dan wel zo prettig dat je het allebei prettig vindt om naar te luisteren.
honingbijtje schreef:
04-08-2018 14:21
Iemand afwijzen of ophemelen om de muzieksmaak alleen is m.i. bijzonder oppervlakkig.
Eens, gelukkig doet de topic starter dat ook niet. Hij zet het in een reeks van dingen die ze gemeen hebben.
Dus gewoon een leuk dingetje. Leuk toch?
Jordis schreef:
04-08-2018 14:15
Pff. onzin.
Hoe leuk is het als jij zelf een 'gekke' muzieksmaak hebt je ziet je potentiele partner daar op los gaan.
Stuk aantrekkelijker dan dan dat jij van harde muziek houdt en de ander luister graag naar orgel muziek.
Verdiep je eens in muziek, muziek heeft een bindende factor. Daarom zie je dat soms als groepsactiviteiten.

OT: Als jij gelukkig bent, why not. Je zult alleen veel reacties krijgen van anderen. Is dat het waard?
Maak die keuze en klaar ben je.
Hoe bedoel je reacties krijgen is dat het je waard?

Reacties krijg je altijd. Mensen denken altijd dat ze hun mening over anderen mogen en kunnen delen. Kom je uit een "goed milieu" en krijg je een relatie met een vuilnisman is er ook wat op te merken.

Daarnaast zijn reacties altijd van tijdelijke aard. Na een tijdje stopt dat vanzelf.
Reactie's krijg je altijd inderdaad. Maar als jij als man een vrouw vindt die 2 jaar jonger is, ongeveer van het zelfde niveau is, redelijk knap is, dan zul je weinig 'afweizende' reacties krijgen neem ik aan.

Als jij als man een vrouw vindt die 14 jaar ouder is, 2 kinderen heeft etc. Dan kan je verwachten dat je meer 'afweizende' reactie's krijgt.
Zelfs je ouders kunnen dan vragen gaan stellen.

Dus, is dat het waard?
Weet zij dat je verliefd op haar bent en is het wederzijds?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Voor TO, zodat je je kan inlezen op dit project:
http://www.nieuwgezin.info

Succes.
Rond je scheiding af en geniet.
pamelacourson schreef:
04-08-2018 04:15
Het leeftijdsverschil tussen die kinderen is inderdaad wel groot, maar ik zie het probleem niet :hihi:
:HA:
Ik geloof niet dat er algemene problemen zijn waar je tegenaan loopt als er een leeftijdsverschil is. Dat hangt helemaal van jullie tweeën af. Je schrijft al dat jullie veel gemeen hebben, dus dat lijkt me een goed begin. Maar ik zou wel de tijd nemen om de scheiding af te ronden en die relatie achter me te laten voor ik aan een nieuwe relatie begon. Hoe lang waren jij en je bijna-ex getrouwd?
Leeftijd is maar een getal inderdaad.

Hier is het andersom.
Mijn man is jaren ouder dan ik.
Hij luisterd soms muziek waarvan ik achter m’n oren krab.
En als ik Justin Timberlake aanzet omdat ik een sprongetje naar vroeger maak in gedachten krijgt hij er vreselijke kippenvel van!
Toch houden we van elkaar 😊

Gewoon proberen. Eerst je scheiding afronden, dan lekker gaan daten met haar. Je bent zo oud als je je voelt, misschien voelt zij zich wel 25! Prima toch?
Leeftijd zegt inderdaad niets. Een vrouw van 40 kan 10 jaar jonger lijken, een fantastisch lichaam hebben, jong van geest en woest aantrekkelijk zijn. Als single twintiger herken ik die aantrekking best en geloof ook dat je mentaal een heel sterke band kan hebben. Muziek boeit me niet zo, wel samen kunnen reizen of dezelfde levensvisie hebben. De grootste moeilijkheid schuilt eerder in de sociale acceptatie van jullie relatie (hoewel 14 jaar op zich niet extreem veel is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven