Relatie oudere vrouw
zaterdag 4 augustus 2018 om 04:07
Heyhoi.
Ik ben zelf een man van 26 jaar en ben nu 7 maanden uit elkaar met mijn vrouw.
De scheiding is nog niet volledig rond maar nu heb ik een vrouw leren kennen en we zijn verliefd geworden op elkaar.
Ik heb altijd al iets gehad voor oudere vrouwen maar het leeftijdsverschil binnen mijn relaties was maximaal 4 jaar.
De vrouw waar ik nu verliefd op ben is 14 jaar ouder dan mij. Ze heeft 2 dochters. De oudste is 16 en de jongste 8 jaar oud.
Nu zit ik eigenlijk met vragen over het leeftijdsverschil. We hebben dezelfde humor, dezelfde muzikale smaak en delen veel dezelfde intresses.
Is er iets waar ik me zorgen over moet maken of rekening mee moet houden?
Zelf heb ik nooit een kinderwens gehad maar ik heb er geen probleem mee dat zij al kinderen heeft.
Alle raad is welkom.
Ik ben zelf een man van 26 jaar en ben nu 7 maanden uit elkaar met mijn vrouw.
De scheiding is nog niet volledig rond maar nu heb ik een vrouw leren kennen en we zijn verliefd geworden op elkaar.
Ik heb altijd al iets gehad voor oudere vrouwen maar het leeftijdsverschil binnen mijn relaties was maximaal 4 jaar.
De vrouw waar ik nu verliefd op ben is 14 jaar ouder dan mij. Ze heeft 2 dochters. De oudste is 16 en de jongste 8 jaar oud.
Nu zit ik eigenlijk met vragen over het leeftijdsverschil. We hebben dezelfde humor, dezelfde muzikale smaak en delen veel dezelfde intresses.
Is er iets waar ik me zorgen over moet maken of rekening mee moet houden?
Zelf heb ik nooit een kinderwens gehad maar ik heb er geen probleem mee dat zij al kinderen heeft.
Alle raad is welkom.
zaterdag 4 augustus 2018 om 17:10
Ze heeft zeker een knappe 16-jarige dochter..
Maar ja, volg je hart zou ik zeggen. Wie zijn wij om daar wat van te vinden? Persoonlijk denk ik dat je beter een gelukkige relatie kan hebben met leeftijdsverschil, dan een ongelukkige zonder leeftijdsverschil. Echter, uit ervaring: kinderen van een ander moet je niet te licht over denken.
Maar ja, volg je hart zou ik zeggen. Wie zijn wij om daar wat van te vinden? Persoonlijk denk ik dat je beter een gelukkige relatie kan hebben met leeftijdsverschil, dan een ongelukkige zonder leeftijdsverschil. Echter, uit ervaring: kinderen van een ander moet je niet te licht over denken.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
zaterdag 4 augustus 2018 om 18:10
Wij hebben geen enkel probleem ervaren wat betrefd aceptatie om onze leeftijds verschil, wij schelen 19 jaar maar bij veel mensem valt dat weg als ze contact met ons hebben een praatje is vaak al genoeg.Charles_Gentle28 schreef: ↑04-08-2018 17:08Leeftijd zegt inderdaad niets. Een vrouw van 40 kan 10 jaar jonger lijken, een fantastisch lichaam hebben, jong van geest en woest aantrekkelijk zijn. Als single twintiger herken ik die aantrekking best en geloof ook dat je mentaal een heel sterke band kan hebben. Muziek boeit me niet zo, wel samen kunnen reizen of dezelfde levensvisie hebben. De grootste moeilijkheid schuilt eerder in de sociale acceptatie van jullie relatie (hoewel 14 jaar op zich niet extreem veel is).
zaterdag 4 augustus 2018 om 18:26
Niet fris, het had je kind kunnen wezen.Vlinder1963 schreef: ↑04-08-2018 18:10Wij hebben geen enkel probleem ervaren wat betrefd aceptatie om onze leeftijds verschil, wij schelen 19 jaar maar bij veel mensem valt dat weg als ze contact met ons hebben een praatje is vaak al genoeg.
zaterdag 4 augustus 2018 om 21:08
Dus je zou een anderszins aantrekkelijk persoon dan laten lopen?pamelacourson schreef: ↑04-08-2018 14:15Ik ben 40, maar zou ook niks willen met iemand die een totaal andere muzieksmaak heeft.
Don't follow me. I'm lost too..
zaterdag 4 augustus 2018 om 21:11
Je zult tegen vooroordelen aan moeten boksen. Het probleem wat er is, wordt feitelijk veroorzaakt door anderen. Maar ik zou me daar niets van aantrekken.
Als er sprake is van chemie dan zij het zo. Dan wil je samen met elkaar gelukkig worden.
Ik scheel ook 15 jaar met mijn man. Was niet de bedoeling, een veel oudere man. Maar ik werd er verliefd op en hij op mij. En daar heeft een ander niets mee te maken. En zo is het ook bij jullie.
Als je de relatie bij voorbaat opgeeft, zou je wel eens spijt kunnen krijgen. Een mens krijgt nu eenmaal sneller spijt van iets dat hij NIET gedaan heeft, dan dat hij WEL gedaan heeft. En als het in de toekomst niet goed loopt, dan kun je altijd nog uit elkaar gaan. En dan hoeft het niet eens met de leeftijd te maken te hebben.
Als er sprake is van chemie dan zij het zo. Dan wil je samen met elkaar gelukkig worden.
Ik scheel ook 15 jaar met mijn man. Was niet de bedoeling, een veel oudere man. Maar ik werd er verliefd op en hij op mij. En daar heeft een ander niets mee te maken. En zo is het ook bij jullie.
Als je de relatie bij voorbaat opgeeft, zou je wel eens spijt kunnen krijgen. Een mens krijgt nu eenmaal sneller spijt van iets dat hij NIET gedaan heeft, dan dat hij WEL gedaan heeft. En als het in de toekomst niet goed loopt, dan kun je altijd nog uit elkaar gaan. En dan hoeft het niet eens met de leeftijd te maken te hebben.
zaterdag 2 februari 2019 om 21:29
Nou nou denk eerder dat je veel meer problemen hebt met een jonger iemand en verliefdheid kies je niet hij valt op ouderen omdat ze ervaring hebben in het leven en de aantrekingskracht die jongere vrouwen niet hebben wederom jij bent nog veel te jong om er iets van te begrijpen tot het jou overkomt