Relatie over - loslaten is zo moeilijk

26-01-2009 17:14 1515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
moppie, jij ook al! tsja t was dan ook wel een apart weekend voor een hoop van ons (alleen al om pasen, en dan nog jubileums en ontmoetingen) ..

ja hij ziet er idd goed uit, en nu nog beter.. hij is volwassener geworden viel me op.. shit waarom is het nou zo'n mooie leuke man.. ik weet het allemaal even niet, het is maar goed dat hij het nu zo druk heeft. ik denk dat ik sowieso maar ga proberen te wachten tot hij mij belt, maar of ik dat ook echt waar ga maken is de vraag.

bedacht me trouwens net dat ik hem nog nooit eerder een hyves bericht heb gestuurd in die twee jaar tijd.. grappig eigenlijk

hoe is met datingsite man?.. niets doen waar je je niet goed bij voelt he! ga ff bij jezelf na of je deze aandacht gewoon heel leuk vindt of dat je werkelijk verder wilt gaan.
Begeleider heeft weer flink minpunten gescoord bij mij vandaag. Beetje pissed ben ik eigenlijk. Maargoed so be it.

Vanavond gelukkig lekker met vriendin en haar vriend naar Blof!! (zal wel wat tissues meenemen...)

@Moppie: pfoe, ik hoop toch dat het slechte slapen tijdelijk is... ik sta dagelijks om 5.30u op dus kan het er niet echt bij hebben

Heb ex trouwens gister avond een kort mailtje gestuurd dat ik per 1 mei verhuis. Vond het opeens lullig wanneer hij daar viavia achter zou komen... Hij heeft er alleen (nog) niet op gereageerd.

@Porcelina: heb je er wat aan, aan die gesprekken bij de psych? Ik vind het best heftig wat ik over mezelf "ontdek" bij de gestaltmeneer waar ik ga praten. Niet raar of eng, maar gewoon eigenlijk meer 'onverwacht' ofzo. Denk wel dat ik er wijzer van word
Hoi Dames!

Ik vond het ook gezellig gisteren en zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb juist erg goed geslapen, volgens mij door de chocolade en het buiten zijn...

Qua leefomgeving is er voor mij niet zoveel verandert, dat scheelt denk ik wel (+ dat we nog contact hebben). Jullie hebben samengewoond of die plannen gehad, dat is een groot verschil.

Lie; goed van je dat je hem zelf op de hoogte hebt gebracht. Veel plezier bij Blof.

Porc; zal zo eens ff hyves checken, niet nieuwsgierig hoor...

Moppie; moet nmlk nog ff bekijken. Wel leuk zo'n datingcontact, aandacht is erg belangrijk! Geeft je een goed gevoel.

Misschien dat ik me ook maar eens op dat gebied moet gaan begeven. Iemand tips voor een site???

lie, balen dat met je begeleider.. veel plezier bij blof vanavond (kan me wel iets voorstellen bij de tissues bij die liedjes)

wel netjes dat je je ex even een mailtje hebt gestuurd over je verhuizing. ga niet te erg op antwoord zitten wachten he..

ik heb erg veel aan mn psych, ontdek idd ook een hoop aan mezelf en mn psych zie vandaag "ik geloof dat de puzzelstukjes een beetje op hun plek beginnen te vallen bij je he" en dat is zo.. ik begrijp nu dat zo veel dingen die ik doe verband houden met elkaar en vooral met automatische gedachten uit het verleden (ik ben er namelijk niet alleen vanwege het uit gaan van mn relatie, maar goed das een lang verhaal )

jeanne, nog een beetje vol te houden met je gare leen-laptop? jou situatie is idd weer anders.. dat scheelt wel met het alleen in je huis zijn etc denk ik.. maar goed jij hebt weer andere moeilijkheden met het loslaten.

qua datingsites: knuz is gratis en wel leuk.. en ik vind e-matching (voor hoger opgeleide singles) ook fijn, leukere mannen dan op knuz.. das niet blijvend gratis maar ik denk dat ik lid blijf na mn proef abb. .. ben benieuwd hoe het je bevalt als je er iets mee gaat doen

ga nu ff naar een vriendinnetje om voor haar te koken en in de tuin rosé te drinken..

fijne avond allemaal! x
En...hopelijk hebben we vannacht beter geslapen. Ik iig wel, lag bijtijds in bed. Ik had gisteravond ook bewust de computer niet meer aangehad, omdat ik anders weer zit te internetten tot laat.

Lie: hoe was het bij Blof?? Heb je het droog kunnen houden? Hoop dat je toch een leuke avond hebt gehad, en er vandaag weer iets beter tegenaan kunt!

Porcelina: leuke avond bij vriendinnetje gehad? Ook nog beetje van je af kunnen praten?

Jeanne: ja, ik zit ook op knuz. en op match4me (ook voor hoger opgeleiden) maar ben daar geen betalend lid, en dan schiet het helemaal niet op. Knuz is idd gratis, en je moet ff zoeken, maar zitten ook best leuke mannen op.

Meiden, ik ga weer werken spreek jullie later! x

ps: Marijntje...leef je nog?!
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
nou wel beter geslapen maar ook weer over hem gedroomd.. dat alles weer goed was.. ik mis hem heel erg de laatste dagen.. ik kan mn leven helemaal niet voorstellen voor altijd zonder hem..

was idd gezellig bij die vriendin, had dr 2 weken niet gezien omdat ze een ongeluk had gehad dus erg fijn bijgepraat gister.

moppie, het proefabb bij e-matching is wel leuk.. mss voor jou ook een idee

ik heb een super drukke week voor de boeg met heel veel werken en iedere avond plannen dus zal ook wel wat minder op het forum etc te vinden zijn

x
Beter geslapen maar kwam omdat ik erg moe was na Blof (wel gaaf! Niet helemaal droog gehouden alleen...).

Heb tijdens Blof wel heel erg aan het zitten denken. Zo moeilijk dan, steeds weer dat ''waarom toch".

Net een mailtje van hem terug. Hij is blij dat ik wat voor mezelf gevonden heb, hoopt dat ik mijn draai snel vind. Voor mij van dat blabla. Hij gaat lekker fietsen dit weekend in Limburg, moestie nog even melden.

(we fietsten samen omdat hij dat o zo leuk zou vinden als ik dat zou gaan doen maar nu is het ik en mijn fiets en niets leuke tochtjes).

Ben eigenlijk een beetje pissed maar ook verdrietig. Ik wil weten wat er in hem omgaat laatste tijd maar heb geen flauw benul....

Ga nu weer snel verder. Heb het druk vandaag.

Fijne dag allemaal!

PS. Dat jullie dat daten alweer durven, ik durf echt niet.. Wel dapper hoor!
Ha meiden!

Hoe is het? Kunnen jullie nog een beetje genieten van het lekkere weer? Ik ben net thuis, was eerder klaar op school en ben nog even langs de leuke keukenman gegaan!!

Hij is wel leuk, maar of hij nou interesse in mij heeft? Hmmm... hoe kom je daar achter?

Hij komt vrijdag de keuken inmeten... Dan ben ik daar ook... en helaas ook nog de makelaar.. (kan niet iemand die even bellen zodat ik even met hem samen een leuk praatje kan maken???)

Daarna moet ik miss nog één keer terug naar die winkel... Iemand nog een tip hoe ik die keukenman kan versieren? Hahaha!!

Verder gaat het hier wel... Ik wil eigenlijk heel hard doorgaan met mn leven en dit achter me laten, maar dat valt soms wel even flink tegen... Dan mis ik hem zó!! Dan blijf ik nog denken, waarom nou? Ik wil dat dit weer goed komt! Vannacht droomde ik dat.. ik was helemaal happy! Maar toen werd ik wakker... helaas...

Ik denk dan ook wel aan dingen die wat minder waren..maar dat heb je altijd!

Ik vond het afgelopen maandag erg gezellig!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Lie, gaaf dat je naar Blof bent geweest!! En van dat mailtje... raar is dat dan he? En dan eigenlijk zo afstandelijk.. ZO herkenbaar dat je wilt weten wat er in hem omgaat! Dat wil ook nog steeds!! Antwoord daar op krijgen is alleen zo lastig!

Porc, succes met je drukke week! Ook wel lekker misschien, want dan heb je wel afleiding en kun je dat gemis misschien een klein beetje van je af zetten?

Moppie, hoe was je cursus vanmiddag? Beetje overleefd? Hoe is het nu, gaat het al wat beter dan afgelopen weekend?

Jeanne, gezellig, kom bij de datingclub, hihi! Ik sta op relatieplanet... Hihi... Wel grappig hoor.. Geen betaald abonnement hoor! Dat vind ik het niet waard. 't is eigenlijk alleen om erachter te komen of je nog een beetje 'in de markt ligt'.. (hoe slecht!!!!)

Wie weet kunnen we onze volgende date op zo'n singlesfeest houden?? Whahahaha!

Ik ga nog even in t zonnetje zitten en daarna hardlopen!!

Dikke knuffel voor iedereen!!
lie, fijn dat je t leuk gehad hebt bij blof... idd raar he om dingen te horen/lezen van je ex .. stomme mannen, zij gaan maar door zonder idee hoe moeilijk het voor ons is!

en tsja dat daten.. ik weet soms ook niet echt wat ik aan het doen ben.. het is vooral leuk totdat het te dichtbij komt..

marijn, oh wat goed dat je nog langs bent geweest! haha wil best je makelaar bellen met een of andere domme vraag hoor had verkoopman nou zelf ook die keuken ofzoiets? of heb ik dat verkeerd onthouden? anders vragen of je m bij hem thuis alvast mag zien? haha.. nee sorry heb geen goed idee ben ik bang...

moeilijk he.. had ik dus ook vanacht.. fuck ik wil m gewoon echt heel erg terug.. merk dat ik nou juist erg mis als ik op mn werk ben, juist omdat ik me nu wel weer goed voel.. want dan lijkt alles gewoon weer als vroeger.. lekker werken en dan bij hem thuis komen.. maar dan bedenk ik me weer dat dat niet zo is

ik wil iig nog wel een x naar zo'n singles feest.. dus wie weet is dat een plan voor over een paar maandjes ofzo (nu nog maar even niet hoor )

vanavond ga ik met mn broer naar t theater.. jan-jaap van der wal zien.. super leuk, maar ik heb er een gemengd gevoel over.. ik heb die kaartjes al heel lang en ik zou er met mars (ex dus) heen gaan.. dat wordt weer missen :(

naja ga nog maar ff op mn balkon van t zonnetje genieten tot mn broer komt.. fijne avond meiden!
Hoop dat je een fijne avond hebt Porcelina, ik ben ook even terug met een vriendin naar het theater geweest met kaartjes die ik voor hem had gekocht. Ik had ze demonstratief op zijn werktas gelegd toen ik wegging, maar dat vond hij zó erg dat ik ze toen mee moest nemen... idd dan zit je daar met gemengde gevoelens.

En Marijntje (jouw naam doet overigens steeds aan ex denken klinkt als (ook te vinden op hyves voor de liefhebbers overigens)), moeilijk die keukenman!! Ik ben daar niet zo goed in geloof ik, maar het zou wel superstoer zijn als je hem op een of andere manier kunt porren tot iets meer dan keukens verkopen.. heb alleen even geen gouden tip vrees ik haha.

Al die relatiesitedingetjes houd ik me maar even vanaf.. beetje te confronterend nog..

Ben na zijn mail eigenlijk een beetje pissed dat hij mij gaat vertellen dat hij een leuk weekend gaat hebben. WIL IK NIET HOREN. Wil dat hij het suf heeft :P Lekker evil maar goed. Hij vraagt toch godsamme ook niet aan mij of ik nog wat leuks ga doen, en ik krijg het van hem zo plop ongevraagd op mn bord. Heb het gevoel dat hij nog steeds voor mij invult wat ik wil/denk. Daar had/heeft hij wel een beetje een handje van.

Maar toch mis ik hem

Maarr ik ga even snel douchen. Heb het morgen drukdrukdruk op werk! En ga nu nog even wat doen, zie even door de bomen het bos niet meer en bespaar me zo wat weekend werk denk ik.

Fijne avond meiden. En een nieuw uitstapje samen lijkt me leuk om in het vooruitzicht te hebben!
ik heb een leuke avond gehad hoor.. het begin was wel moeilijk, ik bleef maar denken "we hadden hier samen moeten zitten" en hij had het ook zo leuk gevonden.. helemaal ons soort humor en alles.. super raar zonder hem.. maar het is ook zijn verlies, ik zat daar en had een leuke avond.. dat had hij ook gehad kunnen hebben daar met mij.

maar mn broer is goed gezelschap en heeft eigenlijk nog veel meer de zelfde humor dan ex en ik.. dus het was uiteindelijk super tof.. en daarna nog gezellig samen een drankje gedaan en gepraat. en dan heb ik juist wel weer zo'n gevoel van.. "shit ik heb toch wel weer een hele leuke avond gehad zonder jou.. dat kan gewoon"

en toch denk ik na zo'n avond.. het moet toch wel ooit goed komen.. wij hadden zo veel samen.. zo'n klik.. zo veel gemeen.. wie wil dat nou stuk..

sorry hoor meiden, even een hoop geratel maar mn hoofd is altijd nogal vol na zoiets.

lie heb je ex ook even gecheckt op hyves.. leuke man, al heb je daar nu niks aan..

ik wil ook dat ex het suf heeft.. ben stiekem erg blij dat hij de afgelopen twee maanden bijna alleen maar aan zn huis heeft geklust.. dat vond ik een stuk makkelijker om te horen dan over wat ie doet met stappen enzo..

een nieuw uitje lijkt mij ook een goed plan.. zullen we op de hyve proberen wat af te spreken?

en hoe is het me de rest? 4wheels en LH tijdje niks gehoord, lezen jullie nog mee? hoe gaat het nu met jullie?

slaap lekker allemaal voor straks..
quote:porcelina1983 schreef op 15 april 2009 @ 23:00:

en hoe is het me de rest? 4wheels en LH tijdje niks gehoord, lezen jullie nog mee? hoe gaat het nu met jullie?

Ik lees braaf mee, hoor Maar ik heb niet veel te vertellen.

Echt geweldig gaat het niet helaas. Ik ben nog veel te veel met hem bezig.

Mijn psych is wel een goeie, ze helpt me dingen in perspectief te zien. Ik moet het gewoon nog tijd geven en mezelf niet dwingen ervan af te zijn. Al is dat wel het liefst wat ik nu zou willen: die vent uit mijn systeem!
Overigens zat ik maandag al in de auto om jullie kant op te komen, maar ben omgedraaid. Ik kon het niet. Hij was zó aanwezig in mijn hoofd, dat ik er niet nog verder in wilde zakken door met iedereen erover te praten. Misschien had ik het toch wel moeten doen, want echt een leuke dag heb ik niet gehad verder...
joh had je echt moeten doen.. ik had dat gevoel ook hoor.. en was ook bang dat het idd erger zou worden door er over te praten met mensen die in de zelfde situatie zitten, maar dat viel echt heel erg mee... voelde veel relaxter dan ik had verwacht.

maar ik snap het wel hoor

ga volgende x gewoon mee.. komt goed.. echt
4wheels, jammer, kan me je gevoel best wel voorstellen hoor! Mij lucht het altijd wel op er over te praten. Ik ga niet iedereen er de hele tijd mee 'lastig vallen', maar juist mensen die zelf ook zoiets meemaken vinden dat niet erg volgens mij

Volgende keer gewoon meegaan hoor!!

Even een dilemma (heb eigenlijk geen tijd voor een dilemma maar hij zit toch in mn hoofd):

- Ik wil binnenkort mijn laatste spullen op gaan halen. Zijn er best wat en moeten deels ook nog uitgezocht worden.

- Ik weet niet of ik ze moet gaan halen terwijl hij er is ja of nee. (heb nog gewoon sleutels dus wat dat betreft..). Uiteraard met zijn medeweten natuurlijk.

- IK wil beslissen of ik hem daarbij wel of niet wil zien. Wil hem laten zien dat ik zelf keuzes maak. Hij vond dat ik veel van hem af liet hangen nl. (was soms ook zo, is er door redenen zo ingeslopen..). Wil niet hem die keuze geven. Hij mag wel reageren, maar ik wil met een voorstel komen. Alleen nu zit ik zelf met het dilemma; hem wel of niet zien daarbij (het zou gaan om binnen de komende 2 weken). Vind het ook zo gek om hups, alle spulletjes daar weg te trekken..

- Wie of wie.....help!

Ga nu hard aan 't werk!
Zo daar ben ik ook weer... Had gisteravond wederom niet de computer aangehad (bewust).... Training was vrij vroeg klaar, dus kon tóch nog even op m'n balkon van het zonnetje genieten! Wel weer vroeg naar bed geweest. Heb nu weer ff 2 goede nachten gemaakt, en dat is wel prettig.

Marijntje: je leeft dus nog ...en zo te lezen gaat het wel met jou! Goed zo! Dat hardlopen is wel lekker he (zeker met dat mooie weer), en even je hoofd leegmaken. Balen van die dromen, ik heb dat ook af en toe, en dat is het zo'n klap als je wakker wordt en weer in de (harde) realiteit bent...getsie. De keukenman...tja...dat is een lastige... Ik zou a.s. vrijdag iig even een leuk praatje met hem maken en kijken hoe ie daarop reageert. Eventueel kan je altijd als je daarna nog een keer naar de winkel moet een briefje voor hem achterlaten met je telnr?? (als ie daarop niet reageert, hoef je je niet te schamen, want daarna zie je hem wrsl niet meer...). (ik zeg het wel maar zou het zelf niet durven geloof ik ...)

Porcelina: mooi dat je een leuke avond hebt gehad! En wat leuk dat je het zo goed kan vinden met je broer. Ik mis dat wel moet ik zeggen (ben enigst kind)...

4wheels: jammer dat je er niet bij was!! Ik vond het juist wel fijn om erover te praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt... enne: we hebben het ook genoeg over andere dingen gehad hoor. Maar je bent welkom bij de herkansing! :-)

Lie: slaap je wel weer wat beter? zwaar is dat he, elke dag om 5.30 uur op (ik heb dat ook jaren gedaan )... Jee lastig dilemma... denk er nog even over na zou ik zeggen, is niet niks. Ik zou me zo voor kunnen stellen, dat je die spullen weghaalt als hij er niet is, is mss iets minder confronterend. En je hoeft daarbij geen rekening te houden met wat hij daarvan zou vinden, het gaat hier om JOU!

Nieuw uitje lijkt me gezellie! (en zo'n singles-feest ook wel haha maar dat is nu idd zeker voor sommigen nog wat te vroeg). Ik zal eens nadenken wat leuk is. En een terrasje of zo kan altijd he...

Gaat met mij wel ietsje beter dan afgelopen weekend. Maar hij zit nog wel steeds heel erg in m'n hoofd (en dat wil ik niet!! maar ik doe er nix aan!)... Zit ik gister even op m'n balkon een boek te lezen, en dan kan ik er dus steeds m'n gedachten niet bijhouden omdat ik steeds aan hem moet denken...zwaar irritant. Denk ook nog steeds 'waarom? we hadden het zo leuk'. en ook nog steeds of ik dingen anders had moeten doen. Een van zijn redenen was dat hij spontaniteit miste... (en dan is het leuk dat een vriendin van dat vakantie-groepje laatst zei: maar jij was de meest spontane en leuke meid van die hele groep)... Maar die zelfverwijten moeten nu ophouden...

Meiden, tot later, ik ga weer werken! x
lie, ondanks dat ik mn ex pas heb gezien zou ik zeggen ga als je ex er niet is.. anders wordt dat uitzoeken volgens mij drama.. het is toch al best heftig om dat te doen en als hij er dan ook nog bij is wordt het gauw allemaal nog emotioneler..

kan je iemand meenemen om je te helpen en steunen?

en natuurlijk moet jij zelf beslissen of hij er wel of niet bij is.. als je ex netjes naar jou is dan accepteert hij dat ook. hebben jullie ook gezamenlijke spullen die uitgezocht moeten? die zou ik namelijk laten staan en op een apart moment wel samen uitzoeken.

moppie, ik denk daar ook nog heel veel overna.. het is ook gewoon zo lastig om niet te weten waarom het nou precies uit is.. het is denk ik goed om te kijken naar wat niet goed ging.. tuurlijk hebben wij dingen niet goed gedaan.. maar dat gebeurt in iedere relatie.. en hij was daar bovendien ook bij.. ik heb mn ex behoorlijk geclaimd en er deed weinig eigen dingen.. maar hij stond dat ook wel toe, heb nooit wat gehoord over dat claimen totdat het al te laat was..

goed wat die vriendin van jou zegt.. dan zie je t weer een beetje van de andere kant..

ik ben ook enorm aan het malen over al deze dingen hoor.. vannacht amper geslapen.. alsmaar denken over hoe het goed kan komen. ik wil m mss een brief sturen over ons en wat we zouden kunnen zijn nu, dat we echt bij elkaar horen.. maar ben bang dat het op dit moment geen zin heeft.. hij heeft iig nog tijd nodig.. maar ik moet ook weer niet te lang wachten.. moeilijk hoor.

nou, ik ga ook maar eens aan t werk
Ben ik ook weer eventjes....

Lie: Moeilijk hoor, met die spullen!! Ik geloof dat ik hem toch nog wel zou willen zien... Even laten zien wat hij mist, gna gna...

Ik moet ooit ook nog een keer langs, hij ook bij mij.. Ik heb nog een fiets daar staan, kleding, servies enz..

Lastig... misschien dat hij spullen in de kelder/ schuur(als je die hebt) kan zetten.. hoef je het huis ook niet in?

Heb je hem nog gezien nadat het uit was? Volgens mij niet toch? Ik zal nog even denken, wie weet heb ik nog een briljant plan (ga er maar niet van uit, hihi!)

4wheels, was lekker langsgekomen maandag!! Volgende keer gewoon meegaan hoor!! En als er wat is, gewoon posten of mailen!! We zijn er ook om elkaar er doorheen te slepen!!

Porc, leuk dat t theater leuk was! Goed hoor!

Moppie, dat piekeren is zo lastig he? Daar word je zo moe van!!

Ik ga weer even, moet nog even wat dingen regelen, maar kom miss nog wel even terug straks!!
wat is het hier stil vandaag! ..allemaal druk?

ik oorspronkelijk ook, had eigenlijk een etentje maar dat is verplaatst naar volgende week.. kan niet zeggen dat ik het erg vind want ben doodmoe van het slechte slapen vannacht.

verdomme ik mis hem echt heel erg.. vannacht deed het zelf echt weer even lichamelijk pijn dat ie er niet is..
oh mosterd .. jij post precies toen ik aan t typen was marijn...

hoe is t met meneer de keukenverkoper?
Ja Marijntje, hem laten zien wattie mist idd, maar ik vrees dat ik niet echt sterk en aantrekkelijk overkom wanneer ik hem nu zou zien. Eerder of heel verdrietig of heel afstandelijk.. daarom misschien toch beter van niet (nog niet in ieder geval).

Laatste keer dat we elkaar zagen was het ca. 2 weken uit. Om wat zakelijke dingen te regelen. Vond het niet echt een geslaagde meeting.

Misschien gewoon dit weekend doen, want hij heeft immers zelf aangegeven dattie 'lekker in Limburg' zit..

Hè, al dat ge-misschien van mij, word er zelf niet wijzer van

Ik ga hem maar even mailen, denk ik. Ownee, niet denk ik, maar -ga ik doen-. Laat ik eens wat standvastiger worden, is mijn persoonlijke doel voorlopig! haha

En sterkte voor iedereen die ex mist en bedenkt waarom uit elkaar zijn stom is (en het weer goed moet komen).. Ik heb (vooral in de auto onderweg naar huis) ook dat soort vlagen, vaak zat..

Morgen heb ik trouwens mijn eerste gesprek bij een loopbaancoach!

Slaap lekker allemaal. Ik heb vanacht weer veel liggen draaien enzo, was vanmorgen ook niet zo fit. Vanacht beter hoop ik.
Ben ik alweer....

Weet je Lie... mijn spych zei toen tegen mij dat ik vooral moest doen wat ík wilde. Bij ons is het ook een tijd vaag geweest... Het uit elkaar gaan was vaag en de tijd daarna wist ik niet wat ik nou moest denken. Hij was zo raar weggegaan..

Uiteindelijk heb ik hem die mail gestuurd met daarin dat IK wilde weten wat het nou was...

Misschien helpt t ook wanneer je je spullen gaat halen.. JIJ doet het en beslist hoe. Lastig he? Maar dit weekend als hij er niet is is miss wel handig. Laat hem maar voelen dat je t zelf wel kan regelen!! Tssss!!!

Zo... en morgen ga ik naar mn huis... Met de keukenman.. en helaas ook de makelaar...

Maarrr.... Ik vraag gewoon of hij zin heeft om een keertje te komen eten als de keuken klaar is...

Wie weet zegt hij keihard NEE!! Of hij zegt dat hij liever bij zijn vrouw en kinderen eet... hihi!! Ach... dan weten we dat ook weer.. en waarschijnlijk moet ik nog één keer terug. Nou ja, dat moet dan maar...

Weet je waar ik nu steeds naar luister? Dat liedje 'Liefde wint' van Marco Borsato..

De zin 'Het kan niet waar zijn, zo voorbij zijn, zo ineens voorgoed voorbij zijn' vind ik zo treffend...

Want zo voelt het gewoon.. en miss ook wel bij jullie!!

Hele dikke knuf voor allemaal!!!
lie, ik ken dat ge-misschien.. het is zo dubbel allemaal... we weten wel wat moet, wat verstandig is.. maar wat je voelt is zo anders he..

maar ik zou wachten met hem zien.. wat je zegt maar ik vrees dat ik niet echt sterk en aantrekkelijk overkom wanneer ik hem nu zou zien. Eerder of heel verdrietig of heel afstandelijk.. daarom misschien toch beter van niet (nog niet in ieder geval).

ik heb die fase ook gehad, en kon toen echt niets anders dan of huilen of boos zijn als ik hem zag, daar schiet je weinig mee op...

wat heb je hem gemaild?

succes morgen bij je coach!

marijn, ga je het echt doen? de keukenman vragen, super goed.. ben heel benieuwd

die zin is idd heel treffend, zo voel ik het ook... maar 'liefde wint', hoop maar dat dat de werkelijkheid is he..
hallo allemaal,

even een hart onder de riem van mij voor jullie.

hier gaat het weer helemaal goed, af en toe nog heel even moeilijk maar daar kan ik gelukkig goed over praten (ja ook met ex-ex, zo geweldig!)

mooi liedje voor jullie en sla m op onder je favorieten voor als je t even nodig hebt.

lieve groetjes van mij.

(rood=klikken he?)
Marijntje...spannend! Hou ons op de hoogte. Als je dat echt doet heb je ech lef... Marco Borsato's 'waarom nou jij'... is ook wel van toepassing... maar daar ga ik nu maar niet naar luisteren, ik kan daar echt nog niet zo goed tegen. Net als dat liedje van James morrison en nelly furtado, ik zet accuut de radio uit...

Lie: idd, als je je nu niet op je best voelt, dan kan je hem maar beter niet zien. Kan altijd later, als je sterker in je schoenen staat, en dan kan je hem laten zien wat ie mist... Oh, naar een loopbaancoach, dat is goed, daar heb je wel wat aan denk ik!

Porc: beter geslapen vannacht? ik weer wel gelukkig (en had weer de comp niet aan gehad)...krijg meteen een smsje van datingman waar ik was...

Jeanne: en.... ben je zo druk met internetdaten dat je niet meer komt forummen haha... of nog steeds leen laptop...

Wou trouwens nog ff zeggen dat je een supercoole auto hebt!

Ik ga vanmiddag m'n nieuwe auto ophalen... zal dan dit weekend wel ff een fotootje op m'n hyves zetten... oja, en vanavond wat drinken met andere meiden van viva (had gereageerd op oproepje meiden utrecht gezocht). Is nu vrij grote groep, en ik denk een beetje te jong, maar ik ga ff kijken of het gezellig is...

Gister ging het ietsje beter dan eergister...iets minder aan ex gedacht, maar toch is hij er nog vaak in m'n gedachten. Dit weekend ook weer, want dan is zondag de amstel gold race (wielerwedstrijd), en ik vind dat leuk, en vorig jaar waren we daarnaar wezen kijken met supermooi weer... zo zal ik de komende tijd een hoop herinneringen aan vorig jaar krijgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven