relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Callie als het al 3 maanden zo is zou ik de stap wel overwegen ja. Misschien dat een psycholoog (ik denk eerder dat je naar een soort ondersteuner wordt gestuurd door je huisarts) de dingen in een paar sessies in perspectief kan zetten. Het klinkt alsof er nog veel meer onder zit dan 'alleen' het liefdesverdriet, maar dit is echt psychologie van de koude grond. Voel je je echt nog hetzelfde als toen het net uit was? Echt balen voor je xxx
Alle reacties Link kopieren
@Thisgirl het is door claire111 al gezegd, maar ze heeft echt gelijk! Iedereen is aantrekkelijk op zijn eigen manier! En dat komt vanuit jezelf en dat je nu die zelfliefde een beetje kwijt bent dat kan en mag, maar ga leuke dingen doen en sporten en je eigen leven leiden dan komt die echt wel terug! Dat dat niet makkelijk is daar weet ik alles van, ik struggel al mijn hele leven met mijn gewicht, maar ik kan nu in de spiegel kijken en zeggen daar staat een mooie vrouw ook al is dat niet een vrouw met maatje 38 (heeft wel even nodig gehad ik ben nu 28). Blijf geloven in jezelf ondanks alles!

De gesprekken in mijn hoofd herken ik ook wel. Ik heb van het weekend zijn spullen teruggestuurd en gisteren met de track&trace code gezien dat het is aangekomen. En in mijn hoofd hele gesprekken dat hij daarop reageert en zichzelf verdedigt en ik ben trots dat ik zelfs in de gesprekken in mijn hoofd kan zeggen laat me met rust het interesseert me niet meer. En dat is ook echt zo.. hij heeft zo enorm hard op mijn hard getrapt dat ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen lachten en dat niet zo blijkt te zijn hoef ik de redenen voor zijn gedrag niet meer te weten. Hij is gewoon niet de persoon wie ik dacht dat hij was..

@xxmeisje, zoals je al eerder is aangeraden kan ik je ook echt adviseren om het contact helemaal te verbreken. Dit zal niet makkelijk zijn maar gaat jou wel helpen om er over heen te komen. Anders blijf je bij ieder berichtje hopen dat hij gaat zeggen hoe dom hij is geweest.

@callie ik vind het idee om hulp te zoeken helemaal niet gek. Het is een stap die ik zelf ook zou overwegen (niet in mijn huidige situatie), maar wel als ik langere tijd in een bepaalde emotie zou blijven hangen.

@claire ik durfde het hier al niet te zeggen omdat de meeste nog heel vers in het rouwproces van de verbroken relatie zijn, maar een beetje aandacht van een andere man werkt helend en geeft inderdaad een andere kijk op de situatie. Verder sluit ik me aan bij het verwijderen van alles, ik heb dat zelf gisteren pas echt gedaan, maar voel me meteen een stuk rustiger. Niet meer kijken of er foto's van hem en zijn nieuwe vriendin op facebook staan, of er iets op instagram staat of dat hij zijn whatsapp foto veranderd heeft. Heerlijk die rust!
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mij al een beetje af hoe oud iedereen die hier meeschrijft is.

Ik zelf wordt over een week 49 jaar wat irreëele gedachten met zich meebrengt zoals:
vind ik nog wel iemand op mijn leeftijd, heb weer een paar jaar verspilt, ga ik ooit nog daten, blijf ik later alleen over later met mijn kat, dat soort dingen....

Daar wordt ik gek van in mijn hoofd. Gisteren was ik onverschillig, vandaag ben ik echt zo kwaad en voel mij zo machteloos.

Ik begin ook steeds meer te beseffen dat hij hier niet voor de deur zal staan met een bos bloemen met mooie beloften voor de toekomst.

En het ergste is, ik mis hem en dat maakt mij razend....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28, wordt begin volgend jaar 29. Volgens mij zijn die irreëele gedachten niet leeftijd gebonden, want het klinkt in ieder geval voor mij herkenbaar. Ik blijf voor altijd alleen, ga nooit iemand vinden om een gezinnetje mee te beginnen en eindig als oude vrijster..

Zou je nog willen dat hij voor de deur staat Sjaantje? Zoals jij jouw relatie beschreef zal dat niet zijn met mooie beloften maar vooral met loze beloften.. en als je iets niet nodig hebt is het dat..
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29, had het gevoel eindelijk aan mijn volwassen leven te kunnen beginnen en dat is nu allemaal in duigen gevallen.

Volgens mij heeft dat er veel mee te maken dat ik het zo lastig heb. Hij heeft zoveel beloftes gedaan, en ik heb die geloofd. Binnen de 3 jaar hadden we een huis gehad, waren we getrouwd en was er een kindje (of twee). En nu valt die droom helemaal weg, mijn allergrootste droom, een gezin. En ik heb zo'n schrik die droom nooit te kunnen bereiken.

Het verdriet is minder als in het begin, maar nu blijf ik hangen. Ik heb het gevoel dat ik vorige maand verder stond dan nu. Vorige maand had ik hoop op een leven met een nieuwe lieve man. Nu is er alleen wanhoop dat ik alleen blijf en een oude vrijster word, ik geen betere man vind dan mijn ex. En met zo'n toekomstbeeld kan ik helemaal niet leven.
Alle reacties Link kopieren
@Glitterbep, ik denk ook dat nu pas het besef in kickt dat het echt over is, dat hij nooit meer zal appen/bellen en verder gaat met zijn leven.

Onze relatie was er een van diepe dalen daarom denk ik dat de hoogtepunten in onze relatie hierdoor zo mooi waren.
Verstandelijk weet ik dat het zo echt beter is maar mijn hart dat ligt in diggelen. Tis echt zo stil ineens.

Ik heb mijn zoon waarvoor ik door moet, kan niet in bed gaan liggen als ik thuis kom van mijn werk, wat ik het liefst zou doen.
Voor mijn omgeving ben ik die vrolijke meid en ook naar mijn zoon toe ben ik gezellig en opgewekt maar eenmaal thuis ben ik echt verdoofd, kan niet eens meer huilen. Echt totaal murw geslagen.

De kwaadheid is vooral op mijzelf gericht, dat ik nu de bevestiging krijg dat ik degene was die het maar bleef proberen door elke keer weer contact op te nemen.
Aan de andere kant heb ik hem zelf gevraagd geen contact meer met mij op te nemen omdat we anders nooit los van elkaar komen. Maar mijn romantische ziel had diep van binnen gehoopt dat hij er alsnog voor zou knokken.

We zijn vaker uit elkaar geweest maar nooit zo serieus als nu en toen hadden we gewoon contact met elkaar.
Ik weet dat ik mij hierdoor heen moet worstelen maar dan kom ik inderdaad bij @Callie haar angsten aan.
Ik ga nooit meer zoiets voelen voor een ander en wordt een oude vrijster, ook omdat ik geen vrij en spontaan leven heb en niet vaak kan uitgaan zodat ik iemand kan ontmoeten, aan de andere kant de gedachte aan een andere man die mij aanraakt doet mij griezelen.


Tis nog te vroeg allemaal en het moet bezinken. Nu overheerst vooral het gevoel van alleen zijn, de gedachte geen sex meer te hebben want ik ben geen one night stander en op mijn leeftijd wordt het echt allemaal wat lastiger omdat de meeste mensen net als ik een hoop bagage heeft.
Was gewoon knetterverliefd al die jaren dat gaat niet van de een op de andere dag over.
Probeer wel goed voor mezelf te zorgen, maar het liefst zo ik de hele tijd willen slapen ben zo bizar moe.....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29. Zo herkenbaar dit, ik denk ook: ik word nooit meer zo gek op iemand als op hem, iedereen settelt en ik blijf alleen over, dit is gewoon allemaal zwaar kut.

Ik realiseerde me ook vandaag (na gesprekken met een vriend van hem) dat ik mij veel te snel en teveel heb gegeven. Ik deed alles en daardoor verloor hij zijn interesse. Hij heeft ook echt op me gejaagd in het begin en toen hij me had en ik mijn leven opzij zette voor hem (mijn eigen schuld!!) was het steeds minder interessant. Dit is iets wat ik sowieso nooit meer ga doen in een eventuele volgende relatie.

Of ik hem terug zou willen? Misschien, al is het alleen maar voor mijn ego. Maar het zal nooit meer zo worden als het was, hij zal mij altijd zien als 'de zwakke' (dit is mijn ego weer die dit dus verschrikkelijk vindt...)
Alle reacties Link kopieren
Aan alle meiden hier.. Ookal lijkt het niet zo, we komen er allemaal vanzelf weer bovenop ondanks dat onze werelden in lijken te storten.. Iedereen is mooi en aantrekkelijk anders was deze man nooit op ons gevallen en dat deden ze wel !!

Ook heeft het geen nut om jezelf schuld in te praten, te denken wat als.. Het is gebeurd en het is helaas niet om te draaien..

Mijn ex heeft me de dag dat het uit was gegaan 5 x gebeld, verteld dat hij denkt dat hij te snel overwogen heeft maar zijn gedachte er nog steeds 50/50 naar staat.. Dat hij me miste, hij huilde.. Dat hij blij was dat ik de telefoon op nam en hij maakte me helemaal verward hiermee..

Hij vertelde ook dat als hij weer een relatie zou nemen dit weer met mij zou zijn, toen kwam hij ineens met: Zullen we maandag daten? Waarnaar hij ineens weer zei dat dat beter niet is.. Waarna hij vroeg of ik hem een kans zou geven als hij hier om zou vragen.. Waarna hij zei: Het is uit, maar het is niet uit.. Je komt er wel achter. Uiteindelijk was ik zo in de war dat ik maar ben gaan slapen, het voelde heel vreemd.

Gister (of vanacht) om 12 uur kreeg ik een appje, hoe of het met me ging en dat hij aan me dacht.. Dat hij gezien had dat ik heel de dag amper online geweest ben en dat hij zich afvroeg wat ik aan het doen was "ben je al een andere jongen gaan daten?" "Wie waren die mensen op je snapchat, ken je hun al langer?" "Moest je vandaag niet werken?" "Waarom heb je heel de dag niks tegen me gezegt?"

Allemaal vragen waar ik geen antwoord op had, want wie ben ik om hem nog te appen als hij mij weggegooid heeft?
Ik heb gereageerd met, nee ik ben heel de dag met vrienden geweest.. Ik probeer jou keuze te accepteren en jou hierin te respecteren want uiteindelijk is dit jou keus.
Hij zei: Ok ik zie het al, je bent druk, je vind vrienden belangrijker als praten met mij nu, slaaplekker vast.

Mind blown
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
claire1111 schreef:
22-11-2017 22:44
Ik ben 29. Zo herkenbaar dit, ik denk ook: ik word nooit meer zo gek op iemand als op hem, iedereen settelt en ik blijf alleen over, dit is gewoon allemaal zwaar kut.

Ik realiseerde me ook vandaag (na gesprekken met een vriend van hem) dat ik mij veel te snel en teveel heb gegeven. Ik deed alles en daardoor verloor hij zijn interesse. Hij heeft ook echt op me gejaagd in het begin en toen hij me had en ik mijn leven opzij zette voor hem (mijn eigen schuld!!) was het steeds minder interessant. Dit is iets wat ik sowieso nooit meer ga doen in een eventuele volgende relatie.

Of ik hem terug zou willen? Misschien, al is het alleen maar voor mijn ego. Maar het zal nooit meer zo worden als het was, hij zal mij altijd zien als 'de zwakke' (dit is mijn ego weer die dit dus verschrikkelijk vindt...)
In een relatie ben ik ook altijd de gever, dit is absoluut geen slechte eigenschap.. Je moet dit zeker doen in een volgende relatie, niet meteen natuurlijk maar dit is hoe jij bent.. Je moet een partner zoeken die zoveel geeft als dat jij doet zodat je in balans blijft, mijn tip is dat als je dat gevoel niet hebt dat iemand anders evenveel input heeft als jou je een stap terug neemt.. Maar verander jezelf niet hierin, deze eigenschap is iets moois en liefdevols.. Dit is wat liefde is, willen geven
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
@Sjaantje dat gevoel van de hele dag willen slapen, herken ik wel. Dat had ik in het begin ook heel erg. De werkdag doorkomen was echt een opgave! Is denk ik ook alle emoties die je energie wegzuigen.. Ik hoop dat je je snel beter voelt, tot die tijd lief blijven voor jezelf! :hug:

@xxmeisje mag ik zeggen dat jouw ex overkomt als een niet zo leuk persoon? Krijg een heel naar gevoel van hem als je zijn gedrag beschrijft. Vooral het laatste bericht over dat met je vrienden. Ik zou helemaal niet meer op hem reageren.

Voor iedereen die het nodig heeft nog een hele dikke :hug:
Ik begin me deze week gelukkig steeds meer mezelf te voelen en terug te vinden en vraag mij af waarom ik mijn leven (en dromen) a la minute overhoop heb gegooid voor hem.
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor jullie steun, doet mij goed.

Vanmorgen werd ik zo boos wakker, ik droomde dat ik terug wilde bij hem maar dat dit niet meer kon omdat hij al een ander heeft.

Ik wilde de boel kort en klein slaan en daarna werd ik zo intens verdrietig, ik zou het liefst de hele dag willen huilen. De dagen sinds het officieel uit is voelen zo grauw.

Ik zie er inmiddels door het slechte slapen uit als een spook, ben blij dat hij mij zo niet ziet, wil ook niet dat hij mij zo ziet.
Ik weet ook dat dit gevoel over gaat maar pffffff

Gelukkig kan ik nog wel lachen en doe ik mijn werk goed omdat ik mij daar nu volledig opgestort heb.

Ook maar een Tinder account aangemaakt als afleiding, maar heb echt moeite met de directheid van de mannen daar, echt een gevalletje too soon.

@meisje, lieverd laat je niet zo emotioneel manipuleren door je ex, hij wil geen vaste relatie maar wel weten wat je doet, hij speelt met jouw gevoelens.
Echt de 30 dagen regel van geen contact hebben zal hem leren!
Alle reacties Link kopieren
@meisje, eens met bovenstaande reacties. Verbreek het contact, ook al is het moeilijk ! Voor ons is het duidelijk dat hij je manipuleert en dat verdien je absoluut niet :hug: het zal moeilijk zijn en in het begin voel je je nog kutter, maar uiteindelijk is het beter. Vorige week was ik jaloers op je geweest dat je ex zei dat hij je miste, maar nu ben ik steeds meer overtuigd van het idee dat ik zonder contact er sneller overheen kom

@glitterbep fijn dat je je iets beter voelt. Die terugval gaat ook weer komen (haha sorry), maar het gaat de goede kant op !

@sjaantje ja zulke dagen zijn verschrikkelijk. Laat het er vooral uit, dat is echt het beste !

Met mij gaat het redelijk. Gisteravond hoorde ik via via dat hij het ook kut vond (en echt, als hij dat tegen iemand zegt dan is het de waarheid want hij laat NOOIT enig gevoel zien aan iemand - een van de redenen dat het uit is gegaan). Het deed me goed, niet dat ik hem terug wil maar het idee dat hij vrolijk zijn leven verder leeft en ik thuis zit te janken vind ik onverdraaglijk. Dit nieuws had wel tot gevolg dat ik weer de hele nacht over hem gedroomd heb. Neutrale dromen, maar ik werd weer met hem wakker en voelde me weer kut. Sowieso zijn de ochtenden het ergst, ik ben tot nu toe elke ochtend gedeprimeerd. Door de dag heen gaat het meestal wel weer, en 's avonds gaat het altijd wel goed. Ik had gisteravond bedacht dat ik vanaf nu 's ochtends ging sporten om de dag wat beter te beginnen als ik niet hoef te werken, vanochtend hielp dat een beetje.

Iedereen om me heen is ook erg lief voor me. Ik heb het met mijn collega's gedeeld en ook al zit ik hier niet op mijn plek, ze zijn echt te gek wat dit betreft.

Ik merk wel dat het gevoel een beetje stabiliseert. Ik heb nog wel huilmomentjes, maar niet meer die hysterische paniek-huilbuien van in het begin. De boosheid zakt ook langzaam en maakt (soms) plaats voor opluchting. Maar het blijft een emotionele rollercoaster, ik kan niet voorspellen hoe ik me over een uur voel en dat is zwaaaaaaar vermoeiend !

Sterkte allemaal weer xxx
Alle reacties Link kopieren
Pffff hoorde vandaag via via dat hij op facebook z'n status heeft veranderd naar 'In een relatie met...' natuurlijk met de meid waarmee hij me heeft bedrogen.. zo snel al.. en ik 'ons' maar zo missen terwijl hij er TOTAAL niet mee zit.. Ik eenzaam zijn, terwijl hij z'n geluk alweer bij iemand anders vind. Wat een smerige rot situatie :(
Alle reacties Link kopieren
@thisgirl SHIT !! Klote voor je :hug:
Alle reacties Link kopieren
@claire dit weekend geen tijd voor een terugval, vanavond, morgenavond en zondag opstap (2 keer met de carnavalsvereniging en 1 keer met vriendinnen). En als de terugval toch komt dan is het fijn dat dit topic er is om even van me af te schrijven.

@ThisGirl echt mannen zijn zo waardeloos soms! Dat doet zeer dat hij verder gaat en jij enorm verdrietig bent.. dat had ik vorige week toen ik een foto van hem en zijn nieuwe vriendin zag (inclusief kleffe tekst; je bent mijn leventje).. het deed zo'n zeer dat ik er boos van werd en mij realiseerde dat ik beter verdien! Voor jou een dikke :hug:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Lieve Glitterbep en ThisGirl, wil jullie beetpakken en heel lang knuffelen. Ik vind het echt superkut voor jullie en zo confronterend en eerlijk gezegd ook van weinig respect naar jullie toe getuigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niks anders te zeggen Thisgirl.. Dit is echt heel ***.. Ik hoop dat je heel snel in de boos-fase zit, facebook is ook een hel met breakups.. Ik zou hem verwijderen als ik jou was, niet checken.. Want je hebt hem er niet mee, maar jezelf
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
Facebook, whatsapp, messenger, allemaal k.u.t. Bij een breakup, bij mij begint de acceptatie langzaam in te dalen.

Niets meer gehoord van hem na het laatste whatsapp berichtje van verleden week zondag.
Begin nu echt te beseffen dat het voorbij is, en dat het een kwestie van afkicken is.

Het verlangen neemt af en ik denk dat hierbij geen contact hebben erg helpt.
Alle reacties Link kopieren
@Sjaartje die knuffel doet goed. En dat respectloze is precies wat mij zo boos maakt, ik denk echt pardon ik heb jou en het feit dat 4 kinderen (ja echt 4) hebt waarvoor je in een juridische strijd bent verwikkeld om ze te zien, het feit dat er een aanklacht van mishandeling tegen je liep en het feit dat je het moeilijk had met werk dus krap bij kas zat.. ik heb dat nooit tegen je gebruikt, heb je bijgestaan als er weer een resultaat was mbt de kinderen, heb je in mijn bed laten slapen en je was meer bij mij dan ergens anders.. En nu behandel je mij zo? Dat ging mij echt een brug te ver.. Dus ik wil niks maar de ook helemaal niks meer met hem te maken hebben. Voor zijn nieuwe vriendin heb ik ook echt geen goed woord over...Zij heeft hem leren kennen toen hij nog met mij was dus wat maak je jezelf dan wijs als hij nu al schrijft op Facebook ik hou van jou... Oeps onverwachts misschien toch no meer woede als ik dacht..

Nou ik ga mij klaar maken voor een van de laatste avonden als prinses (bij een carnavalsvereniging ) en dansen tot mijn voeten eraf vallen!

Lieve dames ik wens jullie ondanks het verdriet toch een mooi weekend toe! :hug: voor jullie
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.. Ik kijk net op mijn telefoon en jawel hoor, weer 5 appjes en 7 gemiste telefoontjes van dhr hartebreker.. Ik mis je, ik wil je terug, kom je maandag langs bla bla bla... Geen idee hoe ik er nu op moet reageren, de ene kant denk ik.. Ja hij mist me misschien wel echt.. De andere kant denkt, misschien wilt hij me enkel voor de seks en alleen wanneer het hem uit komt.. Geen idee ):
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Alle reacties Link kopieren
@thisgirl
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Toen ik het nieuws over zijn nieuwe relatie kreeg heb ik heel erg diep gezeten. Hoe kon hij, hoe kon zij ... Wat ben ik blij dat ik toen bij een heel erg goeie vriendin was. Ze heeft op mij ingepraat, anders had ik heel zeker erg domme dingen gedaan ...

Ik heb enkele redelijke dagen gehad, maar ik vind de weekends altijd het lastigst. Dan heeft mijn hoofd tijd om overuren te draaien.
Wat ik zelf vreemd vind, iedereen blijft over ons praten, niet altijd tegen mij, maar wel tegen mijn broer. Bij andere relaties die uit gingen bleef dat nooit zolang duren. Er zijn na ons nog 2 relaties uit gegaan in onze vriendengroep, maar daar wordt maar weinig meer over gepraat. Wij (ik, hij en zij) blijven precies een interessant onderwerp waar iedereen zijn mening eens over moet uiten ...
Alle reacties Link kopieren
@meisje ik zou hem echt negeren, hij is duidelijk tegen je geweest hij wil geen relatie meer, maar nog wel de lusten, zou hier echt voor passen. Hij speelt met jouw hart.
Ik weet echt uit ervaring dat geen contact hebben beter is. Ik merk dat bij mij nu de echte emoties loskomen, net bij mijn zus in de auto zitten huilen en echt mijn hart uitgestort.
Voel mij echt zo verlaten na al die jaren maar aan de andere kant moet ik niet vergeten hoe rot ik mijn zovaak gevoeld heb bij hem.

Want het gekke is dat ik er beter uit ga zien, dat ik echt nog volop kan lachen. Vandaag volop genoten met mijn zoon, lekker winkelen en gek doen.
Dadelijk sleurt mijn zus mij mee naar de bingo in een lokale kroeg en ik heb echt zoiets van why not?

Ook ben ik superleuk in gesprek met een man via Tinder, nadat ik mij wel door een hoop sexgerelateerd crap heb moeten heen worstelen met andere mannen.
Maar dat is dan weer het fijne aan tinder, je kan ze gewoon deleten..hahaha

Deze man maakt muziek net als ik er stelde gewoon leuke vragen zonder dat het de sex kant op ging. Die aandacht doet mij goed. Ik moet er weer achter komen dat er ook echt leuke mannen op deze aardbol rondlopen die wel echt in mij geïnteresseerd zijn.
Mis mijn ex nog steeds verschrikkelijk maar de scherpe randjes gaan er langzaam vanaf.
Denk ook dat ik de kerstborrel oversla, en hem pas weer tegen wil komen als het ergste voorbij is.
Wil niet weer door deze klote pijn die nog lang niet over is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie is deze week uitgegaan, na 2,5 jaar. Mijn keuze want ik heb al tijdje beetje moeilijk met het leven en naar mijn gevoel zat ik steeds meer alleen met m’n problemen, voelde me niet meer begrepen, irriteerde me aan veel dingen en reageerde ook op hem af. Wel goed uitgepraat (en allebei erg gehuild) dat het beter is dat het uit is. Daarna voelde ik mij ook heel alleen. We appen nog wel, wat het ergens heel moeilijk maakt maar ook wel heel fijn is.

Ik merk heel erg aan mezelf dat ik nog heel veel van hem houd en het toch erg pijn doet. Ik heb dat ook tegen hem gezegd maar we willen toch allebei proberen hoe het gaat zonder elkaar. Ik hoop ook dat ik door dit gevoel een relatie meer kan waarderen, want dat deed ik dus niet. Het voelt heel dubbel want ja ik heb spijt maar ook niet. Ik ben nog jong (19) en zou ook prima een andere jongen kunnen krijgen maar heb er ook totaal geen behoefte aan. Ondanks we dus nog heel goed met elkaar kunnen, merk ik heel erg dat het liefdevolle weg en mis dat wel
Alle reacties Link kopieren
Goldfiregirl, een dikke knuffel, is een beetje mijn verhaal.

Ik had gisterenavond een flinke terugval. Was gezellig op stap met mijn zus maar kon er niet goed van genieten.

Mistte hem zo vreselijk, en wilde hem bellen/appen. Heb zelfs zijn nummer weer opgezocht maar heb het niet gedaan. Heb mijzelf in slaap gehuild.
Maar het missen deed ineens zo ontzettend pijn.

Twijfelde ineens aan mijn besluit, maar had ook zoiets wat ga ik hem zeggen? Ik mis je, ik wil je terug? Zo verwarrend
En ook wil ik eigenlijk niet weten of hij al verder is gegaan. Het is echt de leegte die deze verbroken relatie achterlaat, terwijl ik mij tijdens de relatie zo vaak eenzaam en rot heb gevoeld.
Hoop dat dit bij de fases van het liefdesverdriet hoort...pffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven