relatie uit

15-11-2017 23:27 1538 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.

iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
Als er nog iemand geïnteresseerd is om in de Whatsappgroep te komen stuur mij maar een Pb! Ik denk dat we veel aan elkaar kunnen hebben :)
Wel fijn om te horen dat jullie lijstjes kunnen maken wat er goed aan het eind van de relatie is. Ik heb het wel geprobeerd maar uiteindelijk vind ik het dan toch weer nergens opslaan..

Ergste vind ik eigenlijk ook nog dat ik van haar kant wel een lijstje kan maken waarom het voor haar beter is op deze manier..
MagicMike schreef:
14-03-2019 16:30
Wel fijn om te horen dat jullie lijstjes kunnen maken wat er goed aan het eind van de relatie is. Ik heb het wel geprobeerd maar uiteindelijk vind ik het dan toch weer nergens opslaan..

Ergste vind ik eigenlijk ook nog dat ik van haar kant wel een lijstje kan maken waarom het voor haar beter is op deze manier..
Lijstjes maken kan ik ook echt niet hoor, ik zie enkel nog de leuke dingen en die zou ik dan ook opschrijven. Al zijn er 1001 redenen waarom het wel beter is eigenlijk.
Elegantic schreef:
15-03-2019 09:13
Lijstjes maken kan ik ook echt niet hoor, ik zie enkel nog de leuke dingen en die zou ik dan ook opschrijven. Al zijn er 1001 redenen waarom het wel beter is eigenlijk.
Maar zo kan jij toch weer zeggen waarom het beter is. Deze punten heb ik eigenlijk niet.. Het enige wat ik kan bedenken is dat het beter voor haar is en dat dit wel mijn ogen heeft geopend om in te zien dat ik dingen in het vervolg anders moet aanpakken.
@Elegantic, Wat naar om te lezen dat je zo twijfelt aan jezelf. Ik snap het hoor, maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf.
Jij bent goed geweest voor hem, hij niet voor jou. Hij moet zijn ogen uit zn kop schamen en als hij denkt dat het gras groener is...vaak is het kunstgras!
Neem je tijd om eerst de helen van je relatie. Een rebound is vaak leuk voor even maar neemt helaas vaak de pijn niet weg.

@Spullie, bedankt voor de tips, ik ga het boek eens lezen. Fijn om te lezen dat het helemaal goed is gekomen.
Gaat je relatie goed?

@Mass1v, Jeetje 8 jaar is een behoorlijk lange perdiode en dat allemaal voor een flirt met een ander. Ik snap dat je er helemaal kapot van bent. Ik hoop dat je een beetje je rust kan vinden.

@Mibeja, wat rot dat je je zo naar hebt gevoeld. Wis die berichten, echt doe het! Dat scheelt heel veel nare gevoelens. Het heeft mij wel geholpen.
Ik snap jou helemaal met die herinneringen. Heb je nog iets gehoord naar het sturen van die foto?

@Snuffel9390, rot gevoel is dat he. Met een ex voor deze had ik precies hetzelfde. Hij had het uitgemaakt omdat hij rust wilde en even geen relatie..ja amehoela, na 1 week stond hij al op een datingssite. Heb me nog nooit zo rot gevoeld.

@Gogo10, hoe gaat het met jou? Moet je nog veel praktische zaken regelen?

@Groningen12, ik vind dat ook nog steeds heel vreemd hoor. Wij hadden dagelijks contact via app en facetime en nu voelt het zo ontzettend leeg.

Hier gaat het met ups en downs. Veel afleiding gehad met het verhuizen en klussen in mijn nieuwe huisje (overigs geen verhuizing door ex maar dit stond al op de planning). Het is vreemd om niks te kunnen delen. Niet kunnen laten zien hoe het is geworden.
Ik vind het wel fijn dat er geen enkele herinnering is van hem in dit huis en die zal er ook niet komen ook. Voor mij dus echt een nieuwe start.
Van de week heerlijk alleen naar de sauna geweest, even helemaal niks. Wel moeilijk het brengt veel herinneringen aangezien wij samen graag gingen. Gelukkig was dit een splinternieuwe wellness dus hier nog nooit geweest met hem.

Ik zou overigs ook graag in de whatsapp groep komen. Ik zal even een berichtje sturen.
Hoi allemaal,

Ik ben erachter gekomen dat mijn ex gaat trouwen. We zijn al een tijdje uit elkaar maar schrok er toch van. Aan de ene kant wens ik hem alle geluk, tegelijkertijd doet het pijn. Heb flink uitgehuild, vriendinnen gebeld, veel chocola gegeten.... en ik heb gelukkig afleiding in m’n werk. Maar nu is t echt definitief. Dacht dat ik verder was dan dat ik echt ben blijkbaar. Ik denk dat ik toch altijd nog van hem ben blijven houden. Het is zo moeilijk.....
Jeetje Pascha11, wat een vervelende situatie. Helemaal niet gek dat je er verdrietig om voelt. Je hebt toch een verleden samen.
Zijn jullie lang samen geweest?
We waren 11 jaar samen. Dus een behoorlijke tijd...het is zo dubbel hè. Ik weet waarom het niet meer ging samen. Ik was zijn eerste liefde en bij hem begonnen na die 11 jaar twijfels te spelen. Hij wilde weten hoe t was om met andere vrouwen samen te zijn. Terwijl ik gelukkig was met hem. Hij koos voor zichzelf, wilde ‘zwieren’, maar had binnen twee maanden een nieuwe relatie. En nu gaat hij trouwen.
Wow Pascha dat lijkt me ook een flinke tegenslag. Binnen 2 maanden ook al... Hopelijk heb je lekker veel afleiding en heb je veel steun van je vriendinnen :hug:
Magentaa schreef:
15-03-2019 18:22
@Elegantic, Wat naar om te lezen dat je zo twijfelt aan jezelf. Ik snap het hoor, maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf.
Jij bent goed geweest voor hem, hij niet voor jou. Hij moet zijn ogen uit zn kop schamen en als hij denkt dat het gras groener is...vaak is het kunstgras!
Neem je tijd om eerst de helen van je relatie. Een rebound is vaak leuk voor even maar neemt helaas vaak de pijn niet weg.

Hier gaat het met ups en downs. Veel afleiding gehad met het verhuizen en klussen in mijn nieuwe huisje (overigs geen verhuizing door ex maar dit stond al op de planning). Het is vreemd om niks te kunnen delen. Niet kunnen laten zien hoe het is geworden.
Ik vind het wel fijn dat er geen enkele herinnering is van hem in dit huis en die zal er ook niet komen ook. Voor mij dus echt een nieuwe start.
Van de week heerlijk alleen naar de sauna geweest, even helemaal niks. Wel moeilijk het brengt veel herinneringen aangezien wij samen graag gingen. Gelukkig was dit een splinternieuwe wellness dus hier nog nooit geweest met hem.

Ik zou overigs ook graag in de whatsapp groep komen. Ik zal even een berichtje sturen.
Ik heb je toegevoegd!
Ik weet niet hoe het met de andere schrijvers is, maar ik wilde even een update geven na een half jaar - vandaar reactie in oud topic. Ik heb onder andere dankzij dit topic heel veel tijd genomen om verdrietig te zijn, van me af te schrijven en het een plek te geven. Na een paar weken merkte ik al dat het beter ging. Na vier maanden dacht ik bijna niet meer aan hem. Hij appte toen nog wel om me te feliciteren met mijn verjaardag (eind maart) en dat was het.

In die tijd heb ik ook iemand leren kennen die totaal niet op mij lijkt, maar met wie het ontzettend goed klikt. Ik merk echt dat ik al die tijd met mijn ex dit gevoel gemist heb, zonder het te weten. Met mij gaat het dus ontzettend goed.

Enige wat ik nog wel lastig vind is dat ik weet dat mijn ex het er nog heel moeilijk mee heeft. Hij heeft het niet echt verwerkt lijkt het. En ik wil uiteindelijk ook dat hij gelukkig is, hoewel het niet met mij is.
Ik heb dit hele topic doorgelezen en meiden: wat zijn jullie sterk! Hoe gaat het nu met jullie allemaal?

@zoeymaar: wat een fijne update! Ik kan me goed herinneren hoe moeilijk je het had! Echt fijn om te lezen dat het nu goed met je gaat en dat je eroverheen bent gekomen. Dat is mooie hoop voor anderen die er op dit moment doorheen gaan! Het wordt dus echt echt beter! 😊
Hallo lieve allemaal,

Bijna al een jaar uit elkaar! En wat ben ik gegroeid.
Ik voel me al sinds begin 2019 opgelucht en niet meer verdrietig.
Wel is het nog lastig om hem tegen te komen, voornamelijk omdat hij me totaal negeert omdat hij 'gekwetst' is. Bijzonder, gezien hij na 3 weken er met een oud collega vandoor ging.

Maar goed, iedereen verwerkt zaken op zijn eigen manier.
Ik ben nu gelukkig en ik heb rust gevonden. Ik heb mijn draai in het single leven gevonden, helaas nog geen nieuwe liefde. Maar ik heb alle vertrouwen dat er iemand voor mij is die beter bij me past. Een aanvulling op mijn leven.

Lieve forummers, bedankt voor alle steun! Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal stukken beter :)!

Veel Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven