Relatie verbroken

21-06-2010 20:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn relatie verbroken... ik zit helemaal te trillen en ben kots misselijk.

Hij vond het nodig om aan te pappen met zijn ex, en hij wist er totaal niets meer van af omdat hij zoo dronken was.. toen knapte er iets in mij..

Zijn drankprobleem was vaker een issue, volgens hem viel het wel mee, ik vond het echt tever gaan.. en zo zie je maar weer.. drank maakt meer kapot dan je lief is

Ik moest met de bus naar huis, en zat zo te twijfelen.. maar wou sterk zijn en heb hem net gebelt ( uurtje geleden) dat hij langs moest komen en hij zijn spullen mocht komen ophalen..

Het is allemaal zo snel gegaan dat ik nog steeds niet alles heb teruggegeven, maar zoiezo de belangrijkste dingen heeft hij wel..

Maar ow wat voel ik me leeg/alleen/verdrietig/boos/blij...

Ik wil me alleen maar blij/opgelucht voelen maar toch doet het me wel pijn

3 Jaar is niet niets natuurlijk..

Ik durf nu wel te zeggen: Ik ben trots op mezelf, heb niet over me heen laten lopen. Heb mijn grens aangegeven en ben sterk

maaar wil zograag dat hij smst/belt of iig laat weten dattie me mist..

Owww wat een rot gevoel :'( Kan wel janken
Ik ben zo gemeen geweest dus hij laat echt niets meer horen.. pfff heb hem zijn spullen gegeven en gezegd doei *naamvanvriend* zonder uitleg.. pfff wat moet ik doen :'(
Wat wil je precies?

Je bent aan de ene kant blij dat hij weg is, maar aan de andere kant wil je dat hij je belt en zegt dat hij je mist.

Iig sterkte!
Over een tijd voel je je echt weer beter.
Was er meer gebeurt en was dit de druppel of ben je heel jaloers?
Ja ik weet niet wat ik wil, ik wil hem echt NIET terug maar wil gewoon dattie wat laat horen, niet alsof het niets betekend heb snap je? Hij liep de deur uit en dat was het,, huppa 3 jaar weg.. nu heb ik echt zoiets van; wtf
Nee joh, het is net gebeurd.

Laat het even betijen.

Als jij helemaal klaar was met de relatie en hij is keihard over je grenzen gedenderd, dan heb je groot gelijk dat je hem de deur uit hebt gezet!
er is toch een goede reden voor dat er iets in je geknapt is? en natuurlijk doet het ongelovelijk veel pijn. dat is zeer zeker normaal hoor. en dat is waarschijnlijk morgen ook niet over. moet je gewoon even door heen.

ik heb zelf vorige zomer mijn relatie verbroken. en ondanks dat ik opgelucht was, had ik het er zeer zeker heel erg moeilijk mee. en soms nog wel.

lekker even uithuilen bij een vriendin helpt ook zeker. natuurlijk ben je sterk, anders had je over je heen laten lopen. veel sterkte.
quote:biebelie schreef op 21 juni 2010 @ 20:47:

Was er meer gebeurt en was dit de druppel of ben je heel jaloers?De laatste tijd zocht zijn ex telkens contact, door te smsen of ze vrienden konden blijven/waren en of hij het leuk had op zn werk enzo, hele normale dingen. Maar tussen 2 exen normaal contact kan nooit lang goed gaan.. En nu was hij zaterdag zo dronken dat hij niet meer weet wat er gebeurt is en volgens vrienden heeft hij haar gezoend... maar dat vind ik nog geeneens het ergste, het is dat drankprobleem van hem.. elke dag dronken zijn is niet grappig :S
Ja, af en toe zijn kerels echt lullen.
Ik voel me zo opgelucht, want het zat al een hele tijd niet meer goed. Maar die knoop doorhakken is zoo moeilijk.. k heb het al een maandje nu laten doorgaan terwijl ik eigenlijk eerder wou stoppen maar het niet kon..
Ik snap het niet helemaal. Jij was toch degene die ongeveer een maand geleden een topic op Psyche opende omdat je leven een puinhoop was, dat er een ex was die bij jou in bed sliep terwijl je dat eigenlijk niet wilde en er een andere jongen was die je leuk vond?!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 juni 2010 @ 20:53:

Ik snap het niet helemaal. Jij was toch degene die ongeveer een maand geleden een topic op Psyche opende omdat je leven een puinhoop was, dat er een ex was die bij jou in bed sliep terwijl je dat eigenlijk niet wilde en er een andere jongen was die je leuk vond?! inderdaad
Ik heb het even teruggezocht en zie dat ik dat inderdaad goed onthouden had. Je opende dat topic op 16 mei nota bene. Ergens klopt er dus iets niet, lijkt me....
Peas on earth!
Ik snap het ook even niet, een maand geleden was je nog vrijgezel en werd je lastig gevallen door twee exen en vond je een andere jongen leuk en nu heb je opeens een relatie verbroken van drie jaar?
Nou, iets zinnigs posten hoeft dan ook niet meer.
* Heei, het loepje
oeeeeeee.. wat een rare situatie..

wie ging er nou met wie vreemd?
Maar ow wat voel ik me leeg/alleen/verdrietig/boos/blij...

Hoe kan je dat nou allemaal tegelijkertijd voelen...?
het wachten is nu op de OP die verdwijnt...
*voelt zich net Sherlock Holmes *
Peas on earth!
neeejoh dat was zei niet, dat was haar dronken (ex) vriend die dat soort topics heeft gemaakt op haar naam en ondertussen het bed deelde met zijn ex terwijl hij eigenlijk met de echte TO het bed wilde delen en dat heeft gepost op viva..

maar omdat hij dronken was is hij dat ook al vergeten..

en nu komt TO met het echte verhaal..

snappen jullie dat niet?
quote:biebelie schreef op 21 juni 2010 @ 21:05:

het wachten is nu op de OP die verdwijnt...Nee joh, eerst 'oh hihi, hadden jullie toch echt verkeerd begrepen/oh was het zo overgekomen?'

Goh, wat rot TO!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 juni 2010 @ 21:06:

*voelt zich net Sherlock Holmes *met enorme buik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 juni 2010 @ 21:06:

*voelt zich net Sherlock Holmes *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven