Relatiedilemma

12-06-2017 11:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.
anoniem_348727 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 14:41
Reden: Ik heb voldoende reacties
98.29% gewijzigd
Dat heet geilheid/ lust en maakt meer kapot dan je lief is.
Wat is het dilemma?
Scheiden staat vrij anno 2017
Het overkomt je allemaal zo te lezen, lijkt me heel vervelend. Het is ook erg dat iets je in de armen van een ander drijft en je daar geen verantwoordelijkheid voor kunt nemen.

Geen tips maar ik leef met je mee
Tsja, dit is allemaal gebaseerd op het spannende... Dit zal na een jaar relatie met deze man ook wel weer voorbij zijn.

Ik begrijp je verwachting vh huwelijk niet. Denk jij dat heel getrouwd vrouwelijk NL staat te jubelen van verliefdheid na een zoenpartij met haar man.

Ik denk dat je dankbaar mag zijn voor wat je hebt en wie je hebt als man! Je zou je moeten realiseren wat je overhoop haalt door jouw verliefde gedrag....

Zet je verliefde gedrag om in een goed gesprek met je man. Misschien kan je op seksueel gebied nog heel wat behalen! Maar ja, zo lang hij niet weet hoe jij je erbij voelt....
Ik vind het best sneu voor hem!
Als je echt van je man houdt moet je nu stoppen met die andere verkering, dit is niet eerlijk. Anderzijds moet je je misschien toch afvragen of het echt alleen de seks is die niets meer voorstelt, of dat er toch wat meer aan de hand is.

En zoals voorheen al is gezegd, in geen een relatie blijft het zoenen en de seks super spannend. Na een tijdje zul je die spanning dan weer bij iemand anders gaan zoeken...
Opblaasflamingo schreef:
12-06-2017 11:35
Het overkomt je allemaal zo te lezen, lijkt me heel vervelend. Het is ook erg dat iets je in de armen van een ander drijft en je daar geen verantwoordelijkheid voor kunt nemen.

Dit. Ik ben wel blij voor je dat je de verantwoordelijkheid voor je gedrag zo vakkundig buiten jezelf hebt weten te plaatsen. Dat maakt het wat draaglijker allemaal, en zorgt ervoor dat je op dezelfde voet door kunt gaan zonder gewetensnood. Tof ook hoe je de effecten op het leven je kinderen - die hen zeker hun hele leven zullen blijven beïnvloeden - helemaal buiten je overweging weet te houden.
blue as ice
En wat zegt je man van dit alles?
Vind hij het ook zo geweldig voor je?
En vind hij het niet erg om je te delen met die vage kennis?
Ze gunnen elkaar de wereld, dus dat is ongetwijfeld allemaal uitgebreid besproken.
blue as ice
Je bent onbetrouwbaar en een leugenaar.

Wat is je dilemma?
Gelukkig kent je man hem ook, en is ie zo verliefd dat ie het vast geen probleem vindt om je man te vertellen wat er tussen jullie is voorgevallen.

Nou weet je man dit uiteraard al, maar toch.
Weer je man er van? Niks mis met een open huwelijk als beide in het huwelijk het er mee eens zijn en het een fijne manier van relatie vinden.
Zo ja, zoek een andere man om die spanning mee te beleven dan deze man want hij wil meer dan seksuele zonder relatie.
Zo nee, ga eens heel snel met je man praten. Vreemdgaan overkomt je niet en daar zal hij vast ook een mening over hebben. Misschien is je huwelijk al voorbij, dan heb jij ook geen dilemma meer.
Wat een hoop woorden heb jij nodig om goed te praten dat je vreemdgaat!
Een open huwelijk lijkt me voor jullie een prima oplossing. En anders scheiden en hopen dat je nieuwe vlam er wel tegen kan dat jouw knopje steeds aangezet wordt door nieuwe vrijers.
Nul komma nul jaloezie bij je man. En dan op die manier omgaan met zijn vertrouwen. Lekker een relaxte ochtend krijgen na het stappen, uit liefde voor jou. Terwijl jij nog even blijft nagenieten van die andere man.

Chapeau hoor. Gefeliciteerd met je droomhuwelijk.
anoniem_183335 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 13:01
2.91% gewijzigd
Jackie___ schreef:
12-06-2017 11:28
blablabla

Het lijkt wel alsof ik eigenlijk alleen van zoenen, maar ook van seks echt kan genieten als daar een bepaalde mate van spanning bij komt kijken. Dat ga ik dus nooit meer beleven met mijn echtgenoot.... dat vind ik frustrerend en bijna verdrietig, want het drijft me in de armen van een andere man.

blablabla
Het drijft je niet in de armen van een andere man, jij kiest er bewust voor om vreemd te gaan, jouw zogenaamde grote liefde te bedonderen.
Kweek een ruggegraat en bespreek met je man dat je een open huwelijk wilt!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Je laat het allemaal klinken of het niet jouw schuld is wat er nu gebeurd. Het overkwam je.
Onzin. Jij bent van twee walletjes aan het eten.

Licht je man eens in, en kijk dan of je huwelijk nog te redden valt. Je zegt dat je niet weggaat bij je man, maar wie zegt dat jouw man niet weggaat bij jou?
Opblaasflamingo schreef:

Helemaal honderd procent dit. Jij hebt jeuk en hij krabt zo lekker. En da's blijkbaar belangrijker dan die perfect relatie met je hemelse man, met wie je een zogenaamd gelukkig gezinnetje hebt.
Dilemma? Welk Dilemma? Weet jou man wel af van jou "dilemma".

Jou "dilemma" heet in de volksmond gewoon JEUK. En je laat je jeuk wegkrabben door een ander. Je hebt het mooi voor mekaar toch? Wat wil je nog meer?
Och arm kind...
Drijft de geilheid je zo maar in de armen van een andere man..?
En hoe komt het dan dat je zomaar ineens heel vaak stiekem met die andere man afspreekt en er een soort van verkering mee hebt?
Het overkwam je zomaar ineens en je kan er niets aan doen, right??
Yeaah right...
Vreemdgaan is een keuze hoor. Echt waar. Jij hebt deze keuze echt zelf gemaakt.
En wie zijn billen verbrand moet op de blaren zitten.
Hey Jackie! Maak je geen zorgen, dat hebben meer mensen. En die gaan dan uit schuldgevoel scheiden en maken dan een boel kapot terwijl dat soms niet eens nodig is.

Er is een verschil tussen loyaal en trouw zijn. Je kunt héél loyaal naar iemand zijn ook zonder dat je trouw bent... Het zou inderdaad erg mooi zijn wanneer jij en je man hierover open kunnen zijn, als in een open huwelijk. Of, even een tussenvormpje pakken: een 'Don't ask, don't tell' huwelijk. Dan hou je het wat bedekter en dat is, nou ja, ook wat spannender!

Let wel, dit werkt twee kanten uit. En het is harder werken in een relatie dan voorheen want dan moeten jullie elkaar nóg meer vertrouwen. Je bent dus gewaarschuwd.

Lees er maar eens wat meer over. Je hebt verschil tussen New Relation Energy en Old Relation Energy. Beiden zijn erg krachtig en misschien heb je van beiden iets nodig. Tsja, dat kan. Is niet wereldvreemd hoor, het is alleen maatschappelijk niet helemaal geaccepteerd. Vandaar dat iedereen zegt dat je één van de twee maar moet dumpen of iets dergelijks... Jammer, zo'n korte blik op gevoelens.

Blijf erover praten, blijf erover lezen, dat is mijn advies. Vanavond samen dit uitgebreid overleggen met je partner kun je vergeten, dat gaat niet werken. Je gevoel moet nog stabiliseren. Let ook op je partner... Hij kan er wat van gaan merken. Jullie zijn aan elkaar gewaagd en dan voel je ook samen 'iets'. Hij kan dat (nog) niet benoemen misschien, dat kan rottig voelen (been there, done that). Hou je focus ook even op 'thuis' en vertrouw op je gevoel m.b.t. je partner. Dat jullie geen jaloezie kennen is al een goed begin!

Je man is de invulling van je leven, een ander slechts een aanvulling... Op wat voor manier dan ook. Klinkt goed? Doe er wat mee!
Overigens is er maar één met een dilemma, je man: blijft hij bij je of dumpt hij je?
Als het klopt wat ke schrijft, dat je man en jij volledig op 1 lijn staan wat betreft normen en waarden, dan kan dit toch verder geen problemen opleveren? Wat is dan het dilemma?
Opblaasflamingo schreef:

Ik ook... :-(

Stop de affaire en ga voor je prima huwelijk. Geloof me, kind zijn van gescheiden ouders is een ellende.
Veritas vos liberabit
Dat noemen ze geil!
Denken met die natte plek in je broekje

Gek genoeg doe ik dat het liefste bij mijn eigen vent
Wel zo eerlijk ook
Want dat is het ook
Ik vind eerlijkheid belangrijker dan een 5 minutes of geiligheid
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven