Riekend snaveltje

06-02-2010 00:46 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ben nieuw met posten, maar maak me toch zorgen. Mijn man overweegt te stoppen met roken. Nu denken jullie vast, goed toch!!!! Maar nu mijn probleem. Mijn man riekt nu nogal uit zijn snaveltje en dat stelt mij nu erg gerust. Hij is nl erg in trek bij de dames, tot dat hij zijn "waffeltje" opentrekt. Ik merk dat vrouwen dan ineens anders reageren danwel een stapje achterwaarts zetten. Nu hij plannen heeft te stoppen met roken slaat mijn onzekerheid toe... Ik wil hem graag stimuleren te stoppen, maar heb eigenlijk andere gedachten. Ik vind zijn lucht ook vrij stevig, maar neem dit voor lief. WAT NU?? Ps, zijn al 12 jaar samen en rook zelf niet.
quote:traincha2 schreef op 06 februari 2010 @ 08:58:

Riekend snaveltje? ik dacht echt dat het over een kanarie ging.....

Hahaha!, ik dacht hetzelfde....

Vreemd toppik.....heulllllll vreemd!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2010 @ 09:24:

Is jouw man Pino?
Ow heerlijk! Ik stel me bij de openingspost gelijk zo'n Polygoon-toon voor.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Misschien riekt ie wel uit zijn snavel juist omdat hij rookt....maar het kan ook zijn dat er een andere oorzaak is,en dat als hij stopt met roken nog steeds uit zijn straatje meurt...............

Maar als je het erg vindt dat hij wil stoppen met roken omdat hij dan meer in trek is bij de dames,heb je toch een beetje veel moeite met vertrouwen denk ik?Wil je een niet-rokende vent die bij jou is,en 10jaar langer leeft,maar in trek is bij de dames.....of wil je een roker,die eerder sterft,maar waar de dames een straat voor om lopen als ie begint te praten.....

Snap trouwens niet dat je het gewend bent geraakt,als mijn vent(die ik niet heb,dus makkelijk praten misschien) uit zijn muil stinkt,gaat ie er wat aandoen.....zou onpasselijk worden van een slechte adem telkens .....
Waar gáát dit over?

Als hij alleen bij jou blijft omdat hij uit zijn bek meurt en daardoor geen andere vrouw kan krijgen zou ik als vrouw van niet echt gelukkig zijn

Zou ook echt geen meurende vent willen hebben. Gatver. En ik zou me doodschamen als ik hem naar vrienden mee zou nemen.
Veel vertrouwen heb jij in je vriend zeg.....

Als dat de enige reden is waarom hij rookt...zou ik mijn relatie maar eens onder de loupe nemen!
Er zijn genoeg mannen/vrouwen die ondanks dat ze uit hun bek stinken door 't roken, toch 'n relatie en/of seks hebben, dus het slaat helemaal nergens op.
quote:traincha2 schreef op 06 februari 2010 @ 08:58:

Riekend snaveltje? ik dacht echt dat het over een kanarie ging.....

Ik vind die topic titel eigenlijk best leuk gevonden. Ik dacht ook even dat het over een vogeltje ging, maar laten we even eerlijk zijn, het klint stukken beter/vriendelijker dan `mijn vent meurt uit zijn bek' of zo iets.

En als het echt zo erg is dan betwijfel ik of dat alleen maar met het roken te maken heeft. Ik zou hem eens naar de tandarts sturen.
TO kan ook als ze bang is dat vriend niet meer uit zijn bek stinkt elke dag flink koken met knoflook etc of hem elke dag bruine bonen te eten geven dan blijven de vrouwen misschien ook wel weg of ze legt hem aan een ketting thuis...
quote:Lunax schreef op 06 februari 2010 @ 00:55:

[...]

Ik maak er een rebus van:

Drol min D + Trol mint! dat werkt tegen slechte adem!
quote:liselore schreef op 06 februari 2010 @ 12:27:

[...]

rol mint! dat werkt tegen slechte adem! whahahaha!
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 00:57:

Tuurlijk waren er ook vrouwen die roken, maar nu er nergens meer gerookt wordt binnen, valt het me echt op!!

Oh, das alweer heel erg achterhaald hoor

Heb gister in de kroeg ook weer heerlijk staan roken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[quote]dolfje schreef op 06 februari 2010 @ 12:14:

TO kan ook als ze bang is dat vriend niet meer uit zijn bek stinkt elke dag flink koken met knoflook etc of hem elke dag bruine bonen te eten geven dan blijven de vrouwen misschien ook wel weg of ze legt hem aan een ketting thuis...[/quo

Je vergeet rauwe uitjes...........................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 01:02:

Babsjuh, bedankt voor je reactie. Daar heb ik wat aan. Ik weet dat ik te weinig zelfvertrouwen heb, maar wil dit niet echt inzien...Waarom open je dan geen topic met de tekst dat je te weinig zelfvertrouwen hebt en wat je daar aan kan doen ipv m'n vent stinkt uit z'n strot en ik vind het eigenlijk wel prettig want geen hond wil hem dan.........
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Heej misschien kun je nog snel vóór dat hij stopt zijn aansteker opvoeren zodat hij z'n bek in de fik zet als hij weer een peuk aansteekt. Blijkt best onaantrekkelijk te zijn van de pussende brandwonden in je gezicht. Pus stinkt wel maar heej, daar neem jij voor lief toch?

SNel hoor, straks is hij al gestopt!
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 01:03:

Ik ga nu kurken, t word me nu iets te laat.Hé, mijn kwartje valt... kurken, in dr neusgaten voordat ze naast 'em in bed stapt, natuurlijk..
Waarom noem je de mond van je man een snaveltje? Is hij Donald Duck of zo?
World of Warcraft: Legion
quote:Ayla520 schreef op 06 februari 2010 @ 10:12:

[afbeelding]
quote:Paque_in_Pink schreef op 06 februari 2010 @ 08:40:

Oh god ja hoor, een man met een snaveltje???

Sorry ben een beelddenker.Ik ook. Ik zie nu echt een man voor me met een grote Donald-Duck-snavel op de plaats waar normaal neus en lippen zitten...
Nou toen ik vanochtend een benedentje deed stond ik eigenlijk best verbaasd over een xtal reacties. Nee mijn man heet geen Pino, wel leuk verzonnen overigens. Moest wel lachen over een paar opmerkingen.

Maar ja, het blijft een lastig iets. Ik ben inmiddels wel aan de lucht gewend, dus het is echt niet moeilijk daarmee te leven en ik schaam me niet voor hem. Ik denk dat hij erop uit is meer aandacht te krijgen van anderen en dat dat de reden is van het stoppen. Of ben ik nu te achterdochtig?
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 22:31:

Ik denk dat hij erop uit is meer aandacht te krijgen van anderen en dat dat de reden is van het stoppen. Of ben ik nu te achterdochtig?

Zolang hij dat niet daadwerkelijk met die woorden tegen je zegt ben je veel en veel te achterdochtig.

En wat dan nog als hij zou stoppen omdat hij merkt dat het anderen stoort als hij met ze praat? Als de aandacht die hij nu van anderen krijgt bestaat uit achteruit stappen, gesprekken zo kort mogelijk houden, van hem wegdraaien... Ach gut, krijg haast medelijden met 'm weet je dat? En dat bedoel ik echt niet naar!

Kun je je voorstellen dat hij DAT niet meer wil? En dáárom stopt met roken? Dat maakt toch niet dat hij meteen de eerste de beste vrouw die hem dan aandacht geeft zal bespringen?
Iets anders
Ach ja, dat is ook waar babsjuh. Denk je dat stoppen met roken ook dat speeksel in de mondhoeken doet verminderen? Dat zou ik wel fijn vinden, want dat vind ik namelijk wel ERG vies bij hem!
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 22:44:

Ach ja, dat is ook waar babsjuh. Denk je dat stoppen met roken ook dat speeksel in de mondhoeken doet verminderen? Dat zou ik wel fijn vinden, want dat vind ik namelijk wel ERG vies bij hem!En toen,mocht dit toppic gesloten worden......wat een nep verhaal,als die waar is,en je al 12 jaar hier tegen aan kijkt,ben je niet goed wijs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven