Riekend snaveltje

06-02-2010 00:46 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ben nieuw met posten, maar maak me toch zorgen. Mijn man overweegt te stoppen met roken. Nu denken jullie vast, goed toch!!!! Maar nu mijn probleem. Mijn man riekt nu nogal uit zijn snaveltje en dat stelt mij nu erg gerust. Hij is nl erg in trek bij de dames, tot dat hij zijn "waffeltje" opentrekt. Ik merk dat vrouwen dan ineens anders reageren danwel een stapje achterwaarts zetten. Nu hij plannen heeft te stoppen met roken slaat mijn onzekerheid toe... Ik wil hem graag stimuleren te stoppen, maar heb eigenlijk andere gedachten. Ik vind zijn lucht ook vrij stevig, maar neem dit voor lief. WAT NU?? Ps, zijn al 12 jaar samen en rook zelf niet.
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 22:31:

Nou toen ik vanochtend een benedentje deed Een wàt?
Denk je nu dat zijn vieze adem het enige is wat hem er van weerhoudt vreemd te gaan?

Het is toch beter als hij stopt? Heb je liever dat hij ziek wordt dan dat hij (en dat is onwaarschijnlijk) vreemd gaat?
Hmm troll bellen rinkelen een beetje..
quote:Capibara schreef op 07 februari 2010 @ 14:29:

Een wàt?Ik snap ook niet wat een "benedentje" is.
World of Warcraft: Legion
Whahaha, ik dacht ook dat het over een vogeltje ging!
[quote]Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 22:44:

Ach ja, dat is ook waar babsjuh. Denk je dat stoppen met roken ook dat speeksel in de mondhoeken doet verminderen? Dat zou ik wel fijn vinden, want dat vind ik namelijk wel ERG vies bij he[/quote

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het eigenlijk zooooooooooooo'n vieze topic
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
weten we nog steeds niet wat een benedentje is.
Hahaha, ik heb erg moeten lachen om je openingspost.

Ik heb ook zo'n man die erg in trek is bij de dames, hij rookt niet, en meurt dus ook niet uit zijn giechel. Toch ben ik niet bang dat hij valt voor de vele dames die de charmes in de strijd gooien. Ik weet nl. dat hij stapelgek is op mij en dat hij die wanhopige dames alleen maar irritant vindt. Wees toch niet zo bang, hij heeft toch niet voor niets voor jou gekozen ?
Wees blij dat ie overweegt te stoppen. Zo vergroot hij de kans dat jullie langer samen zijn, door zijn kans om ziek te worden te verkleinen.
Hee wat een hoopvol topic zeg...ik hoef maar te stoppen met roken en de mannen struikelen over me heen om een relatie met me te beginnen *zucht* wat een fijn nieuws!
Hahahaha, zo zout heb ik het nog nooit gegeten, iemand die blij is dat haar vent uit zijn bek stinkt zodat hij niet vreemd kan gaan omdat niemand dat wil vanwege zijn stinkende bek, looooooooooool
wat is nou een benedentje?
tja grungy, ik heb ook nog nooit van een benedentje gehoord en het grappige is dat als je dit woord in google intypt dan komen er maar 3 hits uit en de eerste is van dit topic op viva, haha.

Maar ik gok dat het iets is als naar de WC gaan.
Dat kan ja, een benedentje doen. Klinkt wel netjes.

Mijn vader roept al jaren: ik ga even naar het kleinste kamertje. (zucht) Ik ga dit inhet vervolg roepen, kijken wat ze dan zeggen, hahaha.

ach weet je, ik denk dat TO gewoon heel onzeker is.

Echt heel heel onzeker.

Ik vind dat vrij triest.
Groot gelijk kaggeltje!

Zo mag ik toch echt hopen voor mijn verloofde dat het mij niet lukt om van die steenpuist in m'n gezicht af te komen.
Anders ben je weg, Frankie?
Ja, he he. Deze verloofde was alles wat ik kon krijgen, ik bedoel met die steenpuist.
Vind jij het prettig dat je man uit zijn mond ruikt,dan spoor je niet

Ik zou me schamen als ik man bij me had die liep te meuren ,lekker voor de mensen om hem heen en die met hem werken. :puke:
Vind jij het prettig dat je man uit zijn mond ruikt,dan spoor je niet

Ik zou me schamen als ik man bij me had die liep te meuren ,lekker voor de mensen om hem heen en die met hem werken. :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven