ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
quote:moestuintje schreef op 12 juni 2012 @ 18:15:

[...]

Oei, dit klinkt wel heel puberaal... Er is een onderscheid tussen zijn kind en jou en dat zal altijd zo blijven. En dat is niet 'gemeen', maar gewoon de volwassen realiteit.

Grow up, koop zelf een ring en wacht af waar ie zelf mee komt. Echt geen issue waardig...

Ik vind het nog eerder kleutergedrag dan puberaal. Het stampvoeten, de pruillip en de dramatische krokodillentranen kan ik me er zonder enige moeite bij voorstellen.

GROW UP!.
quote:coco95 schreef op 12 juni 2012 @ 18:17:

Lijkt wel of ik mijn topic lees qua reacties

Ik snap je heel goed meid iedereen doet of het zo makkelijk is om weg te gaan maar dat is het niet ook al is er vanalles mis. Het is nu een week uit met mijn ex en nog twijfel ik of het de goede keuze was.Want: het is zo lekker om je als slachtoffer in alle narigheid te blijven wentelen? Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen relatiegeluk, dus als je een lapzwans van een vent hebt, dan is het slim om te vertrekken. Doe je dat niet, dan moet je óf ophouden met zeuren of je gaat in therapie om aan je zelfrespect en zelfvertrouwen te werken, zodat je daarna wel de kracht hebt om voor jezelf te kiezen.
Je bent 45 dagen lid en ik zie alleen maar topics met titels als “Jaloezie”, “Vriend depressies”, “Ik heb een koopverslaving”, “Ik werk op een sociale werkplaats”, “Dipje”, “Vriend altijd druk bezig” ….
quote:coco95 schreef op 12 juni 2012 @ 18:17:

Lijkt wel of ik mijn topic lees qua reacties

Ik snap je heel goed meid iedereen doet of het zo makkelijk is om weg te gaan maar dat is het niet ook al is er vanalles mis. Het is nu een week uit met mijn ex en nog twijfel ik of het de goede keuze was.

Lieve meisjes, ik vraag me echt af hoe oud jullie beide zijn. Jullie komen zo kwetsbaar over. Ik ben het serieus eens met mijn voorgangers dat een therapeut(e) geen overbodige luxe zou zijn, want aan jullie eigenwaarde ontbreekt nog wel wat. Zonde, dames! Ga alsjeblieft een keer aan julie zelf denken in plaats van kerels. Ring of geen ring, seks of geen seks: ophouden! Allebei!

Zet jezelf op 1, niemand anders zal het doen (tweede les uit de volwassen realiteit).
quote:Kate1980 schreef op 12 juni 2012 @ 18:26:

Je bent 45 dagen lid en ik zie alleen maar topics met titels als “Jaloezie”, “Vriend depressies”, “Ik heb een koopverslaving”, “Ik werk op een sociale werkplaats”, “Dipje”, “Vriend altijd druk bezig” ….Ze heeft nog een andere nick met dezelfde topics.
quote:brennwert schreef op 12 juni 2012 @ 16:47:

Vorig jaar kreeg je een reep chocolade en nog weken te laat ook. Ik zou nu blij zijn met alles wat je op tijd krijgt!
quote:Kate1980 schreef op 12 juni 2012 @ 18:26:

Je bent 45 dagen lid en ik zie alleen maar topics met titels als “Jaloezie”, “Vriend depressies”, “Ik heb een koopverslaving”, “Ik werk op een sociale werkplaats”, “Dipje”, “Vriend altijd druk bezig” ….

Ah dus toch smurfje...

Zelf het werken op een sociale werkplaats klopt...

Dus eeh daahaag smurfje ...
quote:Scamp schreef op 12 juni 2012 @ 18:32:

[...]

Ze heeft nog een andere nick met dezelfde topics.Yep Smurfje is haar andere nick..
Ow en pas verhuisd lees ik,smurfje zou ook gaan verhuizen..

Ik twijfel er niet meer aan,anoniem is smurfje.
Je bent al jarig geweest en heb van je vriend die je al jaren hebt weer geen kadootje gekregen. Wonen jullie samen? Ontbijtje op bed gehad, liedje voor je gezongen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 18:43:

Je bent al jarig geweest en heb van je vriend die je al jaren hebt weer geen kadootje gekregen. Wonen jullie samen? Ontbijtje op bed gehad, liedje voor je gezongen?

Nee joh,smurfje woont niet samen die woont nog bij haar ouders.

Ex van zogenaamde vriend mag niet weten dat ze een relatie hebben..
quote:teardrop-viva schreef op 12 juni 2012 @ 18:46:

[...]

Ex van zogenaamde vriend mag niet weten dat ze een relatie hebben..(Ja, dat weet ik! MAar omdat dit zogezegd niet Smurfje is moet ik die info toch weer even boven water zien te krijgen. )
Zo, er zijn weer een paar achter wie Anoniem is. Lekker op tijd dames
quote:bammetjebamie schreef op 12 juni 2012 @ 18:51:

Zo, er zijn weer een paar achter wie Anoniem is. Lekker op tijd dames Dat was bij het eerste topic al duidelijk
quote:teardrop-viva schreef op 12 juni 2012 @ 18:46:

[...]

Ex van zogenaamde vriend mag niet weten dat ze een relatie hebben..En zogenaamde vriend werkte op dezelfde werkplaats als Smurf. Nam haar in de bosjes, mocht ze niets zeggen tijdens de seks, was er alleen maar seks, en verder helemaal niets. Ze mocht hem alleen bellen als hij dat goed vond. Arme Smurf, vond het zo triest dat ze dit als relatie zag.
Ik vind dat onderscheid maken.. Sorry
quote:bammetjebamie schreef op 12 juni 2012 @ 18:51:

Zo, er zijn weer een paar achter wie Anoniem is. Lekker op tijd dames Ja nou zeg hey,ik heb intussen ook een andere nick hoor dussss..
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 19:19:

Ik vind dat onderscheid maken.. SorryDus als jij later kinderen hebt dan mag je daar minder aandacht aan geven dan aan je vriend die niet echt je vriend is zoals het zou moeten?

Ik vind dat onderscheid maken.. SorryJa en nu?
quote:Fame schreef op 12 juni 2012 @ 19:21:

[...]

Dus als jij later kinderen hebt dan mag je daar minder aandacht aan geven dan aan je vriend die niet echt je vriend is zoals het zou moeten?Puhhuliese Fame.!
Je vriend heeft meer dan genoeg tijd om jou ook aandacht te geven. Dat hij dat niet doet heeft niets met zijn zoontje te maken, maar alleen maar met het feit dat jij niet belangrijk vor hem bent. LAat hem nou, en ga een leuk leven leiden.
quote:teardrop-viva schreef op 12 juni 2012 @ 19:22:

[...]

Puhhuliese Fame.! Johoooo, laat me nou even!

Ik vind dat onderscheid maken.. SorryWat bedoel je hiermee?
dat hij onderscheid maakt tussen zijn kind en mij of andere mensen. dat vind ik niet kunnen
Ik vind het wel raar dat men er vanuit gaat dat anoniem smurfje is. Weten jullie toch niet zeker. Bij mij werd het ook heel vaak gezegd terwijl het niet zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven