Roddelen

06-01-2013 23:15 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een hele tijd een vaste vriendinnengroep. Niet iedereen kent elkaar even goed, of is er even vaak bij, maar de meesten van ons kennen elkaar nog van de basisschool of middelbare school.

Er wordt onderling ontzettend veel geroddeld over elkaar. Als persoon X er niet bij is hebben we het over haar onhebbelijkheden, als persoon Y er niet bij is hebben we het over haar relatie en wat er allemaal mis aan is, en ik maak me ook geen enkele illusie over het feit dat er niet over mij wordt geluld als ik er niet bij ben. (Wat me niet zoveel uitmaakt, ik doe het zelf immers ook).

Het leidt niet tot ruzies of irritaties, wonderwel weten we dat te vermijden en is er, voor zover ik weet, nog nooit iemand achter gekomen wat er over haar gezegd is.

Nu vraag ik me af hoe normaal zoiets eigenlijk is. Gebeurt dit bij jullie ook?
quote:Bambi schreef op 07 januari 2013 @ 19:23:

[...]

Oeps. Is het de moeite waard?Ik vind van wel!
quote:Ik vind van wel!

Je hebt gelijk. Dit topic is nu al één van de betere topics van het jaar (op het altijd gezellige o&n topic na natuurlijk).

Elena, voor jou heb ik nog een cadeautje:

Liever elitair dan een pauper!
Ben je nou sarcastisch Kalliope?
Nee, ik ben serieus.
Ok.
Waarom die smiley erbij?
Omdat ik het dan allemaal wel niet zal snappen ofzo.
Misschien kan je er een Venn-diagram van maken?
Laten we het er maar op houden dat we niet dezelfde humor hebben.
Prima. Excuses dat ik me niet nu niet Heel Erg Kut voel omdat ik iets Heel Erg Fouts heb gedaan. Ik zou de volgende keer best voor jou in een hoekje willen gaan huilen omdat ik je nog steeds een leuke forummer vind (nee, niet sarcastisch), ware het niet dat ik mezelf nog net iets leuker vind.
Pfff wat vind ik dit een trieste reactie Kalilope. Afijn het laatste woord zal je hebben en dus nemen. Ik kan je nu wel veel beter in het door jou zelf beschreven roddelsfeertje plaatsen. Veel 'plezier' verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jemig wat een sneue manier van met een ander omgaan Kalliope, lekker passief agressief in plaats van normaal het gesprek aangaan. Neem lekker een ander in de zeik.
Ik bedoel het allemaal niet zo slecht. Ik meende serieus dat ik je een leuke forummer vind. Jammer dat dat niet wederzijds is, maar dat is nou eenmaal zo; niet iedereen kan mij leuk vinden.

Kunnen we deze discussie nu afsluiten? Want volgens mij wordt niemand hier blij van.
De discussie is reeds gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven