Romantisch avondje thuis

02-11-2010 07:21 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kent het wel... Je wilt je vriend/partner eens een keer gaan verrassen met een romantisch avondje... Lekker koken, mooie kleren aan, kaarsjes aan, wierrookje aan, mooie gedekte tafel, fijn warme douche, badjassen aan, op de bank eindigen met een film en daarna naar de slaapkamer.

Ik zou van jullie graag wat tips willen. Namelijk, wie weet er heerlijke zoete, liefdevolle, lekkere hapjes.

En ik wil graag het spelletje doen, durven of de waarheid spelen, iemand tips voor vragen?

Wat is voor jullie de ultieme love cd?

Waar kan ik rozenblaadjes kopen (hoeven geen echte blaadjes te zijn)?

Heb je nog leuke tips en/of aanvullingen op de al bedachte dingen, hoor ik ze uiteraard ook graag... Heel erg bedankt!
Hmm nog word ik niet echt warm van je idee maar oke, misschien een leuke tip om slagroom bij je bed te zetten, of chocoladesaus, kan je leuke dingen mee doen.

Persoonlijk vind ik een rollenspel echt heel geil, me helemaal laten domineren door de ander, of even een heel ander persoon zijn. Heb met ex een keer tijdens zijn massage gedaan alsof ik hem niet kende en hem gewoon random masseerde, daarom dingen over hem te weten gekomen tijdens het praten die ik nooit geweten had als ik dat spel nie gedaan had.
partner link: ga naar een restaurant zonder ondergoed.

hahahaha en geil dat je daarvan wordt.

en dan afspreken op de wc.

Tja, het heeft wel niveau.
offe, versier elkaar in de kroeg.
Ik zou gaan voor een spelletje twister.
of strippoker.
quote:Anniekje schreef op 02 november 2010 @ 19:48:

Iemand ervaring met Partner Link??Ja, vond er niet zoveel aan.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Choclade fondu... Altijd heel lekker en romantishc...
Eén topic lijkt me voldoende. Svp hier verder: Anniekje in "Romantisch avondje thuis (nieuwe poging)"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven