Romantisch?.. Good idea/bad idea?

09-02-2009 13:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om mijn vriend eens een keer romantisch te verrassen. Dus als hij niet thuis is naar zijn huis gaan en een briefje ophangen dat hij zich eerst op moet frissen (hij heeft dan net gesport en doucht altijd thuis ) en dan ondertussen wil ik dan waxine lichtjes in de kamer aansteken en dan een pad maken naar de slaapkamer. Zoiets is mijn idee. Ik heb t ooit bij een ex gedaan en dat was echt een succes wel een iets andere setting maar dan nog.

Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
En dan? Jij op bed neem ik aan in een sexy setje? Of zit je gewoon tv te kijken in je huispak?
Nee ik neem mijn oma mee.. Lijkt me wel gezellig
Ik zou er niet bij vertellen dat het bij een ex een succes was
Hahaha ja dat zou wel een supergoeie grap zijn

Maar: leuk idee! (serieus). Doen!

(nog leuker is natuurlijk een briefje met dat hij zich op moet frissen, een bad warm en vol hebben, zijn kleren op het bed, een limo voor de deur, een reservering in DAT restaurant, waar jij in DAT jurkje zit te wachten, of beter nog een reservering voor DIE sportwedstrijd, etc.)
Haha jah lijkt me erg leuk Margaretha helaas zegt mijn bankrekening daar geen JA tegen :(
Ik vind het eerder nogal cliché. Het idee van Margaretha vind ik leuker. Juist omdat het origineler is.
Tjah dat kan ik helaas niet betalen als arme studente zijnde . Dus vandaar dit idee maar ik vind t ook een beetje afgezaagd om alleen dit te doen dus zat nog te denken over wat ik nog meer kan doen wat niet al teveel geld kost..
Ja, ik zou het heel anders aanpakken, maar dat zou wel kunnen komen omdat mijn man niet echt doorsnee voorkeuren heeft op dat gebied.

Het plan is dus:

Jij bent in zijn huis en hangt een briefje met verzoek om te douchen op.

Als hij doucht zet jij overal waxinelichtjes neer, met de bedoeling dat hij naar bed gaat.

Daar lig jij klaar zeg maar.

Het al in zijn huis zijn en hem pas verrassen als ie heeft gedoucht gaat niet echt werken denk ik. Ik zou 'm ongedoucht nemen (het zweet is toch vers?) en daarna samen gaan douchen. Maak 'm gelijk als ie binnenkomt duidelijk met kaarsjes, geile foto's, kleren dat ie naar boven moet.
Ik heb jaren geleden ook eens een stuk of 100 waxinelichtjes aangestoken in de slaapkamer (wat een klerewerk!). Daar had ik een heel groot hart van gemaakt.

Zorgen dat je lekkere massageolie bij de hand hebt, een nieuw sexy lingeriesetje. En misschien een fles wijn en allemaal lekkere tapas ofzo (als jullie nog moeten eten).
Count your blessings...
Ach, wat maakt het uit dat het cliche is, als je normaal niet zoiets doen is het toch altijd een verrassing. Dat gemiep dat alles altijd maar origineel moet zijn.

Cassie, doe gewoon iets leuks wat in je budget past. Je vriend moet wel een enorme zuurpruim zijn (of in een slechte bui0 als ie een verrassing niet kan waarderen
Oh, kost weinig:

Blinddoek hem en ga 'm te lijf met ijsklontjes, veertjes, slagroom, massageolie enz.
Hmm jah daar heb je wel een goede opmerking. Maar mijn vriend is iemand die liever fris ergens aanbegint dan bezweet na t sporten.. Ik ken hem langer dan vandaag haha. Dus vandaar mijn idee om het zo te doen..
CassieViva, je kunt je ook verstoppen, dan is het toch nog een verrassing voor na het douchen.

Mijn man had zich ook eens verstopt, naakt. Maar ik vond hem, was geen succes, stond te janken van de schrik.....
hahahaha ik zie t al helemaal voor me.. Hij heeft een kamer in zijn huis waar ie nooit (hopelijk dus ook vandaag niet!!!!) komt en mijn idee was dus om daar te gaan zitten en niet in mijn nakie haha.. Hij de douche in stapt en ik vliegensvlug een hart of weet ik veel in elkaar zet van waxine lichtjes en dan romantisch in mijn mooiste setje op hem lig te wachten .
quote:Vl43inder schreef op 09 februari 2009 @ 13:27:

Mijn man had zich ook eens verstopt, naakt. Maar ik vond hem, was geen succes, stond te janken van de schrik..... wat een grappig verhaal, ik zou me ook kapot schrikken overigens.
Stressed is just desserts spelled backwards
Moet ie natuurlijk wel lang douchen, want al die waxine lichtjes aansteken lijkt me best een klus. Jammer dat het zulk baggerweer is, anders had je een picknick kunnen doen ergens buiten.

Ik vind het wel een superidee om je man zo te verrassen!
Ben jij daar wel vaker als hij er niet is? Anders heb je nog kans dat hij als hij je briefje vindt hij meteen naar je op zoek gaat...?
Ik wilde mijn vriend ook eens verrassen in een nieuw mooi setje, want we hadden een baggerkerst (in het buitenland) en hij ging in de 24-uur winkel drank halen en toen kwam het zo in me op. Hij kwam binnen toen ik met mijn rug naar hem toe één been omhoog had om me in dat nieuwe kanten broekje te wurmen. Heerlijk flatteuze pose .

Hij riep verschrikt uit: Margaretha! Waarom ben je naakt!
Je kunt toch ook naar zijn huis gaan, daar lekker voor hem koken, de tafel mooi aankleden. Kaarsjes aan, muziekje erbij.

Flesje wijn.

En van het een komt het ander?
quote:Vl43inder schreef op 09 februari 2009 @ 13:25:

Oh, kost weinig:

Blinddoek hem en ga 'm te lijf met ijsklontjes, veertjes, slagroom, massageolie enz.

Die doe je eerst in een emmer , dan roeren en dan over hem heen gooien ? geinig !

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
SMS dat hij zich doucht op de sportschool , ben je van dat probleem af ...of gaat hij hardlopen ? Kruipkelder open en een afwasteil neerzetten ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 13:51:

[...]

Die doe je eerst in een emmer , dan roeren en dan over hem heen gooien ? geinig !

súperromantische kledderboel!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Of je dekt de tafel, perst er keukentechnisch alles uit wat je in je hebt, (thuis maken & meenemen) maakt een warm bad klaar (veel schuim), en vertrekt weer. Brieffie op tafel dat-ie geen post mag openmaken, niet mag bellen, direct het bad in moet en 30 min kan badderen. Flesje wijn op de rand van het bad, lekker muziekje op en jij weer naar buiten.

Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.

Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.

En dan na het eten kaartjes hebben voor de schouwburg. Of iets anders leuks. Geen musical trouwen, die zijn dodelijk voor elke vorm van romantiek.
En de seks dan Costello? Bij jouw plan loopt t arme mens een hele maaltijd te bereiden en serveren en nuttigen in lingerie, om vervolgens naar de schouwburg te gaan!!
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven