Romantisch?.. Good idea/bad idea?
maandag 9 februari 2009 om 13:13
Het lijkt me leuk om mijn vriend eens een keer romantisch te verrassen. Dus als hij niet thuis is naar zijn huis gaan en een briefje ophangen dat hij zich eerst op moet frissen (hij heeft dan net gesport en doucht altijd thuis ) en dan ondertussen wil ik dan waxine lichtjes in de kamer aansteken en dan een pad maken naar de slaapkamer. Zoiets is mijn idee. Ik heb t ooit bij een ex gedaan en dat was echt een succes wel een iets andere setting maar dan nog.
Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
maandag 9 februari 2009 om 13:19
Hahaha ja dat zou wel een supergoeie grap zijn
Maar: leuk idee! (serieus). Doen!
(nog leuker is natuurlijk een briefje met dat hij zich op moet frissen, een bad warm en vol hebben, zijn kleren op het bed, een limo voor de deur, een reservering in DAT restaurant, waar jij in DAT jurkje zit te wachten, of beter nog een reservering voor DIE sportwedstrijd, etc.)
Maar: leuk idee! (serieus). Doen!
(nog leuker is natuurlijk een briefje met dat hij zich op moet frissen, een bad warm en vol hebben, zijn kleren op het bed, een limo voor de deur, een reservering in DAT restaurant, waar jij in DAT jurkje zit te wachten, of beter nog een reservering voor DIE sportwedstrijd, etc.)

maandag 9 februari 2009 om 13:22
Ja, ik zou het heel anders aanpakken, maar dat zou wel kunnen komen omdat mijn man niet echt doorsnee voorkeuren heeft op dat gebied.
Het plan is dus:
Jij bent in zijn huis en hangt een briefje met verzoek om te douchen op.
Als hij doucht zet jij overal waxinelichtjes neer, met de bedoeling dat hij naar bed gaat.
Daar lig jij klaar zeg maar.
Het al in zijn huis zijn en hem pas verrassen als ie heeft gedoucht gaat niet echt werken denk ik. Ik zou 'm ongedoucht nemen (het zweet is toch vers?) en daarna samen gaan douchen. Maak 'm gelijk als ie binnenkomt duidelijk met kaarsjes, geile foto's, kleren dat ie naar boven moet.
Het plan is dus:
Jij bent in zijn huis en hangt een briefje met verzoek om te douchen op.
Als hij doucht zet jij overal waxinelichtjes neer, met de bedoeling dat hij naar bed gaat.
Daar lig jij klaar zeg maar.
Het al in zijn huis zijn en hem pas verrassen als ie heeft gedoucht gaat niet echt werken denk ik. Ik zou 'm ongedoucht nemen (het zweet is toch vers?) en daarna samen gaan douchen. Maak 'm gelijk als ie binnenkomt duidelijk met kaarsjes, geile foto's, kleren dat ie naar boven moet.
maandag 9 februari 2009 om 13:23
Ik heb jaren geleden ook eens een stuk of 100 waxinelichtjes aangestoken in de slaapkamer (wat een klerewerk!). Daar had ik een heel groot hart van gemaakt.
Zorgen dat je lekkere massageolie bij de hand hebt, een nieuw sexy lingeriesetje. En misschien een fles wijn en allemaal lekkere tapas ofzo (als jullie nog moeten eten).
Zorgen dat je lekkere massageolie bij de hand hebt, een nieuw sexy lingeriesetje. En misschien een fles wijn en allemaal lekkere tapas ofzo (als jullie nog moeten eten).
Count your blessings...

maandag 9 februari 2009 om 13:23
Ach, wat maakt het uit dat het cliche is, als je normaal niet zoiets doen is het toch altijd een verrassing. Dat gemiep dat alles altijd maar origineel moet zijn.
Cassie, doe gewoon iets leuks wat in je budget past. Je vriend moet wel een enorme zuurpruim zijn (of in een slechte bui0 als ie een verrassing niet kan waarderen
Cassie, doe gewoon iets leuks wat in je budget past. Je vriend moet wel een enorme zuurpruim zijn (of in een slechte bui0 als ie een verrassing niet kan waarderen

maandag 9 februari 2009 om 13:29
hahahaha ik zie t al helemaal voor me.. Hij heeft een kamer in zijn huis waar ie nooit (hopelijk dus ook vandaag niet!!!!) komt en mijn idee was dus om daar te gaan zitten en niet in mijn nakie haha.. Hij de douche in stapt en ik vliegensvlug een hart of weet ik veel in elkaar zet van waxine lichtjes en dan romantisch in mijn mooiste setje op hem lig te wachten .
maandag 9 februari 2009 om 13:31
maandag 9 februari 2009 om 13:43
maandag 9 februari 2009 om 13:47
Ik wilde mijn vriend ook eens verrassen in een nieuw mooi setje, want we hadden een baggerkerst (in het buitenland) en hij ging in de 24-uur winkel drank halen en toen kwam het zo in me op. Hij kwam binnen toen ik met mijn rug naar hem toe één been omhoog had om me in dat nieuwe kanten broekje te wurmen. Heerlijk flatteuze pose .
Hij riep verschrikt uit: Margaretha! Waarom ben je naakt!
Hij riep verschrikt uit: Margaretha! Waarom ben je naakt!
maandag 9 februari 2009 om 13:51

maandag 9 februari 2009 om 14:18
Of je dekt de tafel, perst er keukentechnisch alles uit wat je in je hebt, (thuis maken & meenemen) maakt een warm bad klaar (veel schuim), en vertrekt weer. Brieffie op tafel dat-ie geen post mag openmaken, niet mag bellen, direct het bad in moet en 30 min kan badderen. Flesje wijn op de rand van het bad, lekker muziekje op en jij weer naar buiten.
Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.
Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.
En dan na het eten kaartjes hebben voor de schouwburg. Of iets anders leuks. Geen musical trouwen, die zijn dodelijk voor elke vorm van romantiek.
Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.
Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.
En dan na het eten kaartjes hebben voor de schouwburg. Of iets anders leuks. Geen musical trouwen, die zijn dodelijk voor elke vorm van romantiek.