Romantisch?.. Good idea/bad idea?
maandag 9 februari 2009 om 13:13
Het lijkt me leuk om mijn vriend eens een keer romantisch te verrassen. Dus als hij niet thuis is naar zijn huis gaan en een briefje ophangen dat hij zich eerst op moet frissen (hij heeft dan net gesport en doucht altijd thuis ) en dan ondertussen wil ik dan waxine lichtjes in de kamer aansteken en dan een pad maken naar de slaapkamer. Zoiets is mijn idee. Ik heb t ooit bij een ex gedaan en dat was echt een succes wel een iets andere setting maar dan nog.
Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?

maandag 9 februari 2009 om 14:27
quote:Costello schreef op 09 februari 2009 @ 14:18:
Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.
Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.
Ziet TO al in d'r nieuwe onderbroek buiten staan wachten tot ze de piepers weer op kan gaan zetten
Ik vind grasmaaien en strijkwerk ook leuke extraatjes
Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.
Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.
Ziet TO al in d'r nieuwe onderbroek buiten staan wachten tot ze de piepers weer op kan gaan zetten
Ik vind grasmaaien en strijkwerk ook leuke extraatjes
maandag 9 februari 2009 om 14:28
Of je stormt de sportschool binnen, alleen gekleed in je sey lingerie setje; nog voordat ie heeft kunnen zweten.
Je trekt hem van t fitness apparaat af en sleurt hem mee naar een omkleedhokje oid
(of je pakt hem gewoon op die crosstrainer/ roeiapparaat, loopband)
Ehhh, niet romantisch, wel orgineel lijkt me zo
Je trekt hem van t fitness apparaat af en sleurt hem mee naar een omkleedhokje oid
(of je pakt hem gewoon op die crosstrainer/ roeiapparaat, loopband)
Ehhh, niet romantisch, wel orgineel lijkt me zo

maandag 9 februari 2009 om 14:44
Ik lach me rot hier! Jankende forummers die geschrokken zijn van naakte man in huis, olie, veertjes en kaarsvet in een emmer... In lingerie buiten wachten tot je kunt gaan koken. Wat een werk voor een avondje schouwburg. Ik zou (ik ben dan wel vrouw) meteen in mijn schulpje kruipen als vriend een pad naar de slaapkamer maakte met kaarsjes. Brr... Niks voor mij.
Het verassingseffect is natuurlijk wel leuk. Maar dat had ik gisteravond ook toen vriend me ineens wild besprong terwijl ik met mijn joggingbroek aan de trap op slofte.. (*zomerfreak schaamt zich diep*)
TO: als je denkt dat je vriend het heel spannend gaat vinden, zeker doen! Maar maak er niet te veel werk van, spontaniteit is toch wel het leukst denk ik.
Het verassingseffect is natuurlijk wel leuk. Maar dat had ik gisteravond ook toen vriend me ineens wild besprong terwijl ik met mijn joggingbroek aan de trap op slofte.. (*zomerfreak schaamt zich diep*)
TO: als je denkt dat je vriend het heel spannend gaat vinden, zeker doen! Maar maak er niet te veel werk van, spontaniteit is toch wel het leukst denk ik.

maandag 9 februari 2009 om 14:52
Eehhhh. gezien de reacties op mijn posting;
Er worden toch romantische tips gevráágd?!? Doe ik mijn best voor wat romantiek, en wat zeggen dan de vrouwen op het VIVA-forum?
"Ja, maar wanneer wordt er dan geneukt"?
Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!
Er worden toch romantische tips gevráágd?!? Doe ik mijn best voor wat romantiek, en wat zeggen dan de vrouwen op het VIVA-forum?
Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!
maandag 9 februari 2009 om 15:17
quote:Costello schreef op 09 februari 2009 @ 14:52:
Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!Dus jij vindt eten koken in lingerie romantisch??? Ik dacht dat dat gewoon in de categorie 'geil' viel.
Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!Dus jij vindt eten koken in lingerie romantisch??? Ik dacht dat dat gewoon in de categorie 'geil' viel.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 9 februari 2009 om 16:00
maandag 9 februari 2009 om 16:26
maandag 9 februari 2009 om 17:52
maandag 9 februari 2009 om 17:55
Haha was niet van plan om te koken aangezien ie gaat sporten tot een uurtje of half 9 . En daarvoor altijd eet..
Mja ik heb maar ff lekker fout een groot chocolade hart gehaald en mini champagne. Mijn mooiste setje klaargelegd en een kilo aan waxine lichtjes . Dus het moet wel goedkomen vanavond!
Ik neem vaak kleine cadeautjes voor hem mee als ik iets leuks zie dat echt iets voor hem is. Maar zoiets als dit heb ik nog nooit bij hem gedaan. Mja hij is niet zo van de verrassingen maarja daar moet ie zich maar overheen zetten haha..
Thanks voor alle tips en hilarische verhalen!
Mja ik heb maar ff lekker fout een groot chocolade hart gehaald en mini champagne. Mijn mooiste setje klaargelegd en een kilo aan waxine lichtjes . Dus het moet wel goedkomen vanavond!
Ik neem vaak kleine cadeautjes voor hem mee als ik iets leuks zie dat echt iets voor hem is. Maar zoiets als dit heb ik nog nooit bij hem gedaan. Mja hij is niet zo van de verrassingen maarja daar moet ie zich maar overheen zetten haha..
Thanks voor alle tips en hilarische verhalen!
maandag 9 februari 2009 om 18:03
Och het gaat niet persé om de steamy seks afterwards maarja zou wel een leuke bijkomstigheid zijn. Ik vind het altijd erg leuk om zulke dingen te doen en te plannen maar mijn vriend is vaak een beetje moeilijk als t om verrassingen gaat :-S. Dan gebeurd er iets wat ie zelf niet in de hand heeft. Haha Mannen!!
Maarja nu moet ie maar gewoon lekker genieten
..
Maarja nu moet ie maar gewoon lekker genieten

maandag 9 februari 2009 om 18:08
maandag 9 februari 2009 om 18:20
maandag 9 februari 2009 om 19:05
quote:Vinyl schreef op 09 februari 2009 @ 18:08:
Nou, ik heb dit een keer gedaan, alle kaarsjes aangestoken en gewacht tot hij thuis kwam.
Resultaat:
- hij kwam bellend met een vriend binnen, weg leuke verrassing.
- ik had nogal rokende waxinelichtjes, alles stond blauw en hij was erg boos....
Zucht...Wat een zeikerd!
Nou, ik heb dit een keer gedaan, alle kaarsjes aangestoken en gewacht tot hij thuis kwam.
Resultaat:
- hij kwam bellend met een vriend binnen, weg leuke verrassing.
- ik had nogal rokende waxinelichtjes, alles stond blauw en hij was erg boos....
Zucht...Wat een zeikerd!
The time is now