Romantisch?.. Good idea/bad idea?

09-02-2009 13:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om mijn vriend eens een keer romantisch te verrassen. Dus als hij niet thuis is naar zijn huis gaan en een briefje ophangen dat hij zich eerst op moet frissen (hij heeft dan net gesport en doucht altijd thuis ) en dan ondertussen wil ik dan waxine lichtjes in de kamer aansteken en dan een pad maken naar de slaapkamer. Zoiets is mijn idee. Ik heb t ooit bij een ex gedaan en dat was echt een succes wel een iets andere setting maar dan nog.

Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
quote:Costello schreef op 09 februari 2009 @ 14:18:

Gaat-ie je natuurlijk zoeken, maar jij sneakt natuurlijk pas na een half uur naar binnen om het eten te reanimeren en hem uit bad te halen.

Of je dat dan in lingerie doet moet je zelf weten, persoonlijk zou ik dat wel een leuk extraatje vinden, maar dat geldt wmb ook voor strijkwerk of grasmaaien.

Ziet TO al in d'r nieuwe onderbroek buiten staan wachten tot ze de piepers weer op kan gaan zetten

Ik vind grasmaaien en strijkwerk ook leuke extraatjes
Of je stormt de sportschool binnen, alleen gekleed in je sey lingerie setje; nog voordat ie heeft kunnen zweten.

Je trekt hem van t fitness apparaat af en sleurt hem mee naar een omkleedhokje oid

(of je pakt hem gewoon op die crosstrainer/ roeiapparaat, loopband)

Ehhh, niet romantisch, wel orgineel lijkt me zo
Ik vind het een leuk idee! En zolang hij het niet iedere week meemaakt, is het best origineel toch?

Misschien een idee om op de slaapkamer een spannend muziekje aan te zetten en te gaan strippen? Zijn mannen dol op volgens mij, mits je het een beeetje flatteus doet
Aaah, maar Costello is van de romantiek en niet alleen van de sex...kan nog de rest van de avond even opgeilen. Nietwaar?

Maar het idee is erg leuk!
Ik lach me rot hier! Jankende forummers die geschrokken zijn van naakte man in huis, olie, veertjes en kaarsvet in een emmer... In lingerie buiten wachten tot je kunt gaan koken. Wat een werk voor een avondje schouwburg. Ik zou (ik ben dan wel vrouw) meteen in mijn schulpje kruipen als vriend een pad naar de slaapkamer maakte met kaarsjes. Brr... Niks voor mij.

Het verassingseffect is natuurlijk wel leuk. Maar dat had ik gisteravond ook toen vriend me ineens wild besprong terwijl ik met mijn joggingbroek aan de trap op slofte.. (*zomerfreak schaamt zich diep*)

TO: als je denkt dat je vriend het heel spannend gaat vinden, zeker doen! Maar maak er niet te veel werk van, spontaniteit is toch wel het leukst denk ik.
Eehhhh. gezien de reacties op mijn posting;

Er worden toch romantische tips gevráágd?!? Doe ik mijn best voor wat romantiek, en wat zeggen dan de vrouwen op het VIVA-forum?

"Ja, maar wanneer wordt er dan geneukt"?

Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!
quote:Costello schreef op 09 februari 2009 @ 14:52:

Eehhhh. gezien de reacties op mijn posting;

Er worden toch romantische tips gevráágd?!? Doe ik mijn best voor wat romantiek, en wat zeggen dan de vrouwen op het VIVA-forum?

"Ja, maar wanneer wordt er dan geneukt"?

Jongejongejonge. Als er tips waren gevraagd voor een onverwachte wip was ik wel met andere tips gekomen hoor!Dus jij vindt eten koken in lingerie romantisch??? Ik dacht dat dat gewoon in de categorie 'geil' viel.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee, spijker, dat valt onder de categorie praktisch;

Geen vet spetters op je kleding.

Bedenk me nu; maar wel vetspetters op je lingerie

Dan maar naakt
quote:TheNurse schreef op 09 februari 2009 @ 15:26:

Bedenk me nu; maar wel vetspetters op je lingerie

Dan maar naakt

Au! Vetspetters op je naakte lijf!

(en daarna doktertje spelen zeker nurse? )
De lingerie was optioneel. Prima voor een soepje of spaghetti. Bij frituren en speklappen bakken zou ik het afraden.

btw voor een romantische avond zou ik frituren en speklappen bakken sowieso afraden.

Maar goed. TO; laat je nog even weten wat het geworden is?
Om alle verhalen hier. Ik heb wel eens het pad van waxinelichtjes richting slaapkamer gemaakt, begonnen bij de voordeur en door het hele huis naar de slaapkamer alwaar ik mij in een gezellig lingerietje op het bed had gedrapeerd. Hoef je niet meer te koken hoor.
Haha was niet van plan om te koken aangezien ie gaat sporten tot een uurtje of half 9 . En daarvoor altijd eet..

Mja ik heb maar ff lekker fout een groot chocolade hart gehaald en mini champagne. Mijn mooiste setje klaargelegd en een kilo aan waxine lichtjes . Dus het moet wel goedkomen vanavond!

Ik neem vaak kleine cadeautjes voor hem mee als ik iets leuks zie dat echt iets voor hem is. Maar zoiets als dit heb ik nog nooit bij hem gedaan. Mja hij is niet zo van de verrassingen maarja daar moet ie zich maar overheen zetten haha..

Thanks voor alle tips en hilarische verhalen!
aaarggh nu nog zien te ontfutselen hoe laat ie ongeveer thuis is dat ik niet verkleumd sexy sta te zijn 3 uur lang hahaha.
Haha, heel leuk dat je het gaat doen Cassie! Ik wil het ook wel, maar ben altijd bang dat mijn vriend het stom vindt.. Of dat 'ie 'm van de spanning niet omhoog krijgt.. Of dat ik het heel koud krijg..
Och het gaat niet persé om de steamy seks afterwards maarja zou wel een leuke bijkomstigheid zijn. Ik vind het altijd erg leuk om zulke dingen te doen en te plannen maar mijn vriend is vaak een beetje moeilijk als t om verrassingen gaat :-S. Dan gebeurd er iets wat ie zelf niet in de hand heeft. Haha Mannen!!

Maarja nu moet ie maar gewoon lekker genieten :-D..
je gaat onder de dekens liggen todat de voordeur open gaat... Enne zet je iets onder de waxine lichtjes? Huisbrand/ vern**kte vloer is niet romantisch...
Hmm nja hij heeft een houten vloer en ik ben dus van plan die lichtjes aan te steken terwijl hij douched. Dus op zich staan ze niet super lang aan ofzo.. Dus voor kwartiertje branden iets eronder zetten..
Nou, ik heb dit een keer gedaan, alle kaarsjes aangestoken en gewacht tot hij thuis kwam.

Resultaat:

- hij kwam bellend met een vriend binnen, weg leuke verrassing.

- ik had nogal rokende waxinelichtjes, alles stond blauw en hij was erg boos....

Zucht...
dus je gaat als hij aankomt in bed gelijk eerst de kaarsjes uitblazen.

Leuk extratje :P
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
mijn exvriendje had ook eens kaarsjes aangezet... had hij het ook onder het dak gedaan, het was 'op zolder' dus het dak liep schuin en daaronder vond hij het plakje goed genoeg...

dak zwart geblakerd * zucht *
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
nee hij blaast de kaarsjes uit als hij richting de slaapkamer komt ..
quote:Vinyl schreef op 09 februari 2009 @ 18:08:

Nou, ik heb dit een keer gedaan, alle kaarsjes aangestoken en gewacht tot hij thuis kwam.

Resultaat:

- hij kwam bellend met een vriend binnen, weg leuke verrassing.

- ik had nogal rokende waxinelichtjes, alles stond blauw en hij was erg boos....

Zucht...Wat een zeikerd!
The time is now
Neem dan zo'n kaarsen-aanstekergeval mee, anders krijg je die waxinelichtjes nooit zo snel aan allemaal!

En eeh verkleumen? Gewoon radiator op 20! Ben benieuwd hoe je avond is vanavond!
quote:Banba schreef op 09 februari 2009 @ 19:05:

[...]

Wat een zeikerd!Enorme egoistische eikel! Blij dat het uit is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven