Romantisch?.. Good idea/bad idea?

09-02-2009 13:13 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om mijn vriend eens een keer romantisch te verrassen. Dus als hij niet thuis is naar zijn huis gaan en een briefje ophangen dat hij zich eerst op moet frissen (hij heeft dan net gesport en doucht altijd thuis ) en dan ondertussen wil ik dan waxine lichtjes in de kamer aansteken en dan een pad maken naar de slaapkamer. Zoiets is mijn idee. Ik heb t ooit bij een ex gedaan en dat was echt een succes wel een iets andere setting maar dan nog.

Good idea/ bad idea? Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nog tips of ideeën of eigen verhalen?
Nou ik heb t gedaan! Had nog heel romantisch een chocolade hart gekocht en mini champagne. En dus op naar zijn huis idd zelf al bedacht zo'n aansteekgeval mee te nemen .

Nja ik heb een pijl gemaakt van waxine lichtjes naar de slaapkamer en daar op een stoel een hart gemaakt met waxine lichtjes (wel met bescherming eronder ).. Meneer komt thuis is erg blij en we drinken de champagne op en ieder de helft van het hart. Dus ik zeg ga je ff lekker douchen..

Nee! heb ik geen zin in ik ga ff lekker chillen wahahaha. Nja hij heeft gechilled ik heb project runway gekeken en meneer is nu aan t douchen dus ik ben benieuwd .. Maar verder wel een leuke avond gehad hoor al was t iets minder spannend dan de eerste bedoeling..
Ik heb ook een keer een hart gemaakt van waxinelichtjes op de vloer. Maar mijn vriend vond het niet echt geweldig. Hij begon meteen over kaarsevet op de nieuwe vloer, haha.
Ik heb ook eens zo'n spoor vanwaxinelichtjes gemaakt: kaarsvet zit er hier en daar nog... Maar leuk dat 'ie het vond! Werd een hele steamy night. En gelukkig niet door de kaarsjes.
Als verrassing een lief kaartje of slipje in zijn laptoptas doen ('s ochtend thuis) is ook een leuke belofte voor 's avonds...
Uiteindelijk nog goed afgelopen en leuke avond gehad.. Hij vond het echt super geweldig en heeft me wel 100x bedankt. Ook sorry gezegd dat ie zo droog reageerde..
Mooi dat het geslaagd is. Nu is hij aan zet om jou eens te verrassen!
Vraag me af of dat binnenkort gaat gebeuren aangezien we nu een beetje ruzie hebben whaha.. Gister boos opgehangen aan de tel en elkaar vandaag nog niet gesproken. Maarja ik heb er ook weinig behoefte aan.. Meestal loopt dat dan na een paar dagen wel los en maken we het weer goed .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven