Ruimte nemen
maandag 19 maart 2018 om 18:49
Ze klinkt niet zo liefMeneerklein schreef: ↑19-03-2018 18:40Ik ben 19 en zij is 18
Ik heb aangegeven dat ze niet nog een keer naar me hoeft uit te halen anders was het voorgoed klaar en daar is ze flink van geschrokken sindsdien is ze wel iets rustiger
maandag 19 maart 2018 om 18:51
Ze is onredelijk.Meneerklein schreef: ↑19-03-2018 18:50Dat wil ik heel graag en heb ik meerdere malen geprobeerd, maar daar krijgen we echt ruzie van. Ze begint me altijd een schuldgevoel aan te praten en zegt vaak dat ik dat belangrijker vind als haar me werk of vrienden waardoor ik boos word uiteindelijk en dan komt er ruzie dus ik weet echt niet hoe je zoiets aanpakt
maandag 19 maart 2018 om 19:01
Maar slaan en intimideren of duidelijk zeggen wat je wilt zijn 2 verschillende dingen hè. Jij gaat sporten en met je vrienden op stap en je houdt van je vriendin, dat hoeft elkaar niet uit te sluiten. En dat kun je gewoon zeggen tegen haar. Als ze dan 'gek' wordt dan laat haar. Geen aandacht aan besteden of ruzie over maken. Zeg maar dat je terug komt als ze weer normaal kan doen.Meneerklein schreef: ↑19-03-2018 18:55In principe wel en ik ben niet een persoon die echt vrouwen slaat of intimideerd ik kan dat gewoon echt niet, dus het liefst kwets ik haar niet maar ik weet gewoon dat ze hellemaal gek word als ik er niet ben want dat is nu al en als er bijvoorbeeld vrouwen zijn bij mijn sport dan moet ze per se mee het is echt vervelend zeker als je zoveel van iemand houd
Ze heeft je nogal in de tang.
maandag 19 maart 2018 om 19:06
Het is echt niet gezond hoe jou vriendin zich gedraagd.Meneerklein schreef: ↑19-03-2018 18:55In principe wel en ik ben niet een persoon die echt vrouwen slaat of intimideerd ik kan dat gewoon echt niet, dus het liefst kwets ik haar niet maar ik weet gewoon dat ze hellemaal gek word als ik er niet ben want dat is nu al en als er bijvoorbeeld vrouwen zijn bij mijn sport dan moet ze per se mee het is echt vervelend zeker als je zoveel van iemand houd
maandag 19 maart 2018 om 19:11
Je hebt toch ook je vrienden met wie je wil gaan sporten? Of ben je die eigenlijk ook al kwijt omdat je dag en nacht met je meisje aan het rampetampen bent en daardoor geen tijd voor ze hebt?Meneerklein schreef: ↑19-03-2018 18:46Ze is wel heel erg lief alleen ze heeft een paar wat buitengewone dingen waar ik wat meer duidelijk mee moet zijn denk ik, maar ik heb ook echt het gevoel dat ik niet zonder haar kan en dat zij alles is wat ik heb.