Rukkers zijn het....

18-07-2010 13:25 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

Wat vinden jullie hiervan:

Waar ik ook kom, wat ik ook lees, en wat ik om me heen zie, het lijkt wel alsof (bijna) alle mannen erop los neuken en een hele andere definitie hebben van trouw, eerlijkheid en betrouwbaar zijn.

Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in mannen kwijt te raken door alles wat ik hoor. Vriendinnen vertellen mij dat het gros van de mannen niet deugt, als de basis maar goed is (dus vrouw/vriendin, gezin, baan en huis) dan gaan ze voor hun pleziertjes een ander neukertje zoeken.

Is het nou goddomme zo erg gesteld met die mannen?

Ik las een contact ad van een man die gebonden was maar extra sex nodig had. Daar was niks mis mee vond hij en dus zocht hij naar iemand die discreet wilde afspreken. Hij zei nog dat hij erg eerlijk en betrouwbaar was.

Daar zakt mij echt de broek/rok van af.

Rukkers zijn het!

Wij vrouwen moeten eens wat meer solidair zijn met elkaar, laat die schuinmarcheerders barsten. Je gaat toch niet met een galbak die vrouw en evt kinderen heeft....

Oke, ik heb gezegd.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 13:25:

Waar ik ook kom, wat ik ook lees, en wat ik om me heen zie, het lijkt wel alsof (bijna) alle mannen erop los neuken en een hele andere definitie hebben van trouw, eerlijkheid en betrouwbaar zijn.Lees voor de gein nog wat topics hier, dan zul je zien dat er net zo goed vrouwen zijn die het niet zo nauw nemen met trouw. Dat zijn echter niet alle vrouwen, net zoals het niet alle mannen zijn die vreemdgaan. Om op basis van een paar verhalen de helft van de wereldbevolking als onbetrouwbaar, oneerlijk en ontrouw af te schilderen gaat wel erg ver. Ik ken namelijk ook mannen die nooit vreemd zullen gaan, de mijne bijvoorbeeld, net zoals ik een van de vrouwen ben die nooit vreemd zal gaan.
Ga je me nu vertellen dat alle vreemdgaande mannen homo zijn??
Waar baseer je dat in hemelsnaam op Cameron?

Chardonnay, daar heb je gelijk in hoor

Maar er zijn zat vrouwen die weten dat de man een partner heeft en dat kan ze niks schelen.
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 13:50:

ik kom even weer naar binnen hoor

ik heb het dan wel over de mannen, maar ook zeg ik dat vrouwen hier niet aan mee moeten werken

die minnares van jack de vries is in mijn ogen een dikke slettebak die niet beter is dan die mannen

maarrrr, ik denk dat mannen dit veel vaker doen dan vrouwen, en die vrouwen die dan meewerken zijn miss vaker single?Ik denk dat je erg naïef bent. (Als je daar vanaf wil: Lees het minnaar topic op de sekspijler)
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 13:50:

ik kom even weer naar binnen hoor

maarrrr, ik denk dat mannen dit veel vaker doen dan vrouwen, en die vrouwen die dan meewerken zijn miss vaker single?Denk nog eens een keer. Als mannen de gelegenheid niet zouden krijgen.... Je noemt zelf de chick van Jack de V, wie van die twee zou het initiatief hebben genomen, denk je? Jackie boy, of de golddigger? Kom op zeg, vrouwen zijn wat dat betreft veel slinkser dan mannen.
Beetje kortzichtig om mannen zo weg te zetten. Genoeg mannen die vreemdgaan en genoeg die het niet doen. Net zo goed dat er genoeg vrouwen zijn die vreemdgaan.

Er is altijd wel een reden te bedenken waarom iemand vreemdgaat; als daar een goede, betere relatie uit volgt, so be it.

En solidair zijn? Neuk dan niet zo'n vent die vreemdgaat, dat is pas solidair!
quote:Zwup schreef op 18 juli 2010 @ 13:51:

Ga je me nu vertellen dat alle vreemdgaande mannen homo zijn??Newsflash Zwup: Ja, alle mannen die vreemd gaan zijn gay.
quote:EarthlyMatters schreef op 18 juli 2010 @ 13:53:

quote:EarthlyMatters schreef op 18 juli 2010 @ 13:53:

Beetje kortzichtig om mannen zo weg te zetten. Genoeg mannen die vreemdgaan en genoeg die het niet doen. Net zo goed dat er genoeg vrouwen zijn die vreemdgaan.

Er is altijd wel een reden te bedenken waarom iemand vreemdgaat; als daar een goede, betere relatie uit volgt, so be it.

quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 13:55:

[...]

Newsflash Zwup: Ja, alle mannen die vreemd gaan zijn gay. Wat zeg je me nu Nootje!?
quote:Zwup schreef op 18 juli 2010 @ 13:56:

[...]

Wat zeg je me nu Nootje!?Dat zegt mijn homo vriend die omkomt in de ONS-en met getrouwde mannen.
Ik hou niet zo van generaliseren.

Denk je nou echt dat alleen mannen (of grotendeels) vreemdgaan? Vrouwen doen het misschien wat discreter, maar zeker niet minder. Het zijn echt niet alleen maar single vrouwen die iets met een gebonden man beginnen.
Haha, die zijn gewoon bigierig! (die 5%)
quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 13:57:

[...]

Dat zegt mijn homo vriend die omkomt in de ONS-en met getrouwde mannen. Ik ben geschokt! Geschokt zeg ik je!
Zwuppie, niets nieuws onder de zon hoor!
EM, daar is geen zon. Dat weet je toch wel
quote:Zwup schreef op 18 juli 2010 @ 14:02:

EM, daar is geen zon. Dat weet je toch wel

Alleen twee halve manen en een ster ...
ik let niet zo op vrouwen die vreemdgaan, ken ze ook niet

ik let op de mannen, vandaar deze posting

dat is nou juist mijn punt, vrouwen moeten van elkaars mannen afblijven

Goed, ik ga naar het topic "minnaar"

moet toch van mijn naiviteit af.....
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Er zijn mannen die vreemd gaan, er zijn vrouwen die vreemd gaan, fact of life en geen reden om dramatisch te doen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alsof vrouwen altijd zo braaf zijn.
Cum non tum age
Weet je Cameron ik twijfelde ook wel eens aan mijn exen, maar voor zover ik weet zijn ze niet vreemdgegaan.

Ik ben er wel altijd bang voor geweest en ik snap dat je het bent want je hoort het steeds vaker.

Maar je moet echt onthouden dat vrouwen net zovaak vreemdgaan (volgens onderzoek nog vaker maar vrouwen biechten het minder vaak op ) en er zijn genoeg mannen die wel om hun vriendin geven en die wel willen werken voor hun relatie.

Je moet gewoon de juiste zien te vinden.
quote:noa schreef op 18 juli 2010 @ 14:13:

Alsof vrouwen altijd zo braaf zijn.

Daarom. Van mij mag een vrouw best stout zijn hoor.

Alsof wij ervoor gemaakt zijn onder regels te leven die ingaan tegen de natuur.
http://www.secondlove.nl/indext.php?pag ... 3godbGnWtw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven