Rukkers zijn het....

18-07-2010 13:25 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

Wat vinden jullie hiervan:

Waar ik ook kom, wat ik ook lees, en wat ik om me heen zie, het lijkt wel alsof (bijna) alle mannen erop los neuken en een hele andere definitie hebben van trouw, eerlijkheid en betrouwbaar zijn.

Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in mannen kwijt te raken door alles wat ik hoor. Vriendinnen vertellen mij dat het gros van de mannen niet deugt, als de basis maar goed is (dus vrouw/vriendin, gezin, baan en huis) dan gaan ze voor hun pleziertjes een ander neukertje zoeken.

Is het nou goddomme zo erg gesteld met die mannen?

Ik las een contact ad van een man die gebonden was maar extra sex nodig had. Daar was niks mis mee vond hij en dus zocht hij naar iemand die discreet wilde afspreken. Hij zei nog dat hij erg eerlijk en betrouwbaar was.

Daar zakt mij echt de broek/rok van af.

Rukkers zijn het!

Wij vrouwen moeten eens wat meer solidair zijn met elkaar, laat die schuinmarcheerders barsten. Je gaat toch niet met een galbak die vrouw en evt kinderen heeft....

Oke, ik heb gezegd.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 14:11:

ik let niet zo op vrouwen die vreemdgaan, ken ze ook niet

ik let op de mannen, vandaar deze posting

dat is nou juist mijn punt, vrouwen moeten van elkaars mannen afblijven

Goed, ik ga naar het topic "minnaar"

moet toch van mijn naiviteit af.....

Dan kan je twee dingen doen:

1. Ook op vrouwen gaan letten

2. Niet meer op de mannen letten.

Persoonlijk denk ik dat je van optie 2 een stuk gelukkiger wordt.
Vrouwen met een relatie doen altijd net of hun man zo'n heilige is. "Nee hoor, mijn man gaat niet vreemd en als hij dat wel zou doen, nou...dan..." Punt 1 WEET je niet of hij vreemd gaat, punt 2 weet je helemaal niet of je m er wel meteen uit zou gooien als je t wist. Makkelijk gezegd.

En....hij gaat jou heus niet aan je neus hangen dat ie vreemd gaat.

Ik ben al heel lang single en hoeveel mannen ik niet heb kunnen krijgen die een vrouw/vriendin hadden..? Ik kan ze niet meer op 2 handen tellen. Daar hoef je als "vrouw van" echt niets van te merken hoor: na een avondje uit ff snel..voor t werk, snel na t werk, in de lunchpauze etc. Ze weten daar echt wel een oplossing voor.

En idd zijn er vaak single vrouwen bij betrokken. Althans, voor zover ik weet wel. Ik heb veel single vriendinnen en hoor het vaker vaak.

Als single vrouw vind ik het wel een ander verhaal trouwens. Als single vrouw heb je aan niemand verantwoording af te leggen - wel de vraag of het helemaal OK is, maargoed, als je de vrouw in kwestie niet kent hoef je ook niet altijd moeder Theresa te zijn natuurlijk. Als betreffende man ben je een commitment aangegaan met iemand die jou vertrouwt. Kun je je daar niet aan houden, blijf dan lekker vrijgezel.
Gewist.

Het modereerbeleid van]Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Zo zeg, van dat topic wordje wel wakker...

Wat een stelletje &^%$@#& !

Mag ik nog 1 naieve vraag stellen met het risico mezelf onsterfelijk belachelijk te maken?

Waarom maken deze mensen niet eerst de relatie uit en doen dan hun ding. Waarom zeggen ze het niet eerlijk en open, kan hun vrouw/man zelf bepalen of ze er voor in zijn.

Hoe kun je in godesnaam je man/vrouw in de ogen kijken en er bij in bed kruipen terwijl je zo'n dubbelleven leidt....noemen ze dat liefde?

Leggen deze mensen zichzelf dan helemaal geen grenzen op? Gaat het alleen nog maar omlustgevoelens botvieren?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Volgens mij is de topic-titel fout gekozen. Als je rukt dan ga je niet vreemd, volgens mij.

Wat internet-dating betreft, daar is het voor een groot deel van de mannen wel zo.

Maar er zijn ook andere mannen, maar die zitten braaf te genieten bij of samen met hun eigen vrouw/vriendin en af en toe gaan ze de hort op met hun vrienden. Dat wil dan nog niet zeggen dat ze vreemd gaan of plannen hebben in die richting.

Als ze die wel hebben, die plannen om vreemd te gaan zonder instemming, dan zijn ze fout. Niet omgekeerd.
quote:Nathalie2008 schreef op 18 juli 2010 @ 14:22:

En idd zijn er vaak single vrouwen bij betrokken. Althans, voor zover ik weet wel. Ik heb veel single vriendinnen en hoor het vaker vaak.JA JOH, van de getrouwde vrouwen zal je het niet zo snel horen he
Je hoeft alleen maar naar de 'statistieken' te kijken hoe vaak die onzin voorkomt op de werkvloer.
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 14:28:

Zo zeg, van dat topic wordje wel wakker...

Wat een stelletje &^%$@#& !

Mag ik nog 1 naieve vraag stellen met het risico mezelf onsterfelijk belachelijk te maken?

Waarom maken deze mensen niet eerst de relatie uit en doen dan hun ding. Waarom zeggen ze het niet eerlijk en open, kan hun vrouw/man zelf bepalen of ze er voor in zijn.

Hoe kun je in godesnaam je man/vrouw in de ogen kijken en er bij in bed kruipen terwijl je zo'n dubbelleven leidt....noemen ze dat liefde?

Leggen deze mensen zichzelf dan helemaal geen grenzen op? Gaat het alleen nog maar omlustgevoelens botvieren?Dat is juist een hele terechte vraag! Mijn indruk, nav gesprekken met vreemdgaande kennissen (mannen en vrouwen), is dat het vreemdgaan zeer zelden veroorzaakt wordt door een relatie die dusdanig slecht loopt dat men overweegt de relatie te verbreken. Sterker nog, vaak genoeg is men zelfs redelijk tot erg gelukkig in de relatie. Het gaat vaak om aandacht, aandacht en aandacht (en/of spanning, macht etc.)
Dat denk ik ook Naomii.
Cum non tum age
Precies. En daarom is het ook niet zo zwart wit als sommigen zeggen: "als mijn man..nou.... dan...!"

De relatie is vaak helemaal niet slecht en het vreemdgaan houdt de relatie vaak zelfs in stand. Als de vreemdgaande man dat namelijk niet meer kan doen, komt de sleur erin, met alle gevolgen van dien. Het is misschien juist wel DE manier om een leven lang een relatie met 1 persoon te hebben. Mensen zijn van nature nu eenmaal niet monogaam. Door die verzetjes nu en dan is het voor velen nog uit te houden.
Gewist.

Gewist.

Ik denk dat vrouwen dit in stand houden.
Inderdaad Zamirah, ik denk dat het initiatief vaak van vrouwen uitgaat.
Nou, een gebrek aan aandacht is net zo goed een "slechte" relatie. Ik heb echt wel veel mensen gezien die gewoon switchen van relatie omdat er iets mis is met de huidge ... daarmee is niet gezegd dat het gras bij de ander groener is.

Je kan ook gewoon kiezen voor een open relatie als vreemdgaan nodig is om de relatie goed te houden. Maar ik denk dat relatie-opvoeding een betere manier is om de relatie spannender te houden. Veel mensen weten niet zo goed hoe het werkt .. het is net kinderen opvoeden, dat doe je ook niet zomaar even. Het kost moeite. Een goede relatie ook zo. Uitzonderingen daargelaten.
De meeste mensen gaan niet gepland vreemd. Sommigen zoeken het bewust op, maar de meerderheid rolt er volgens mij gewoon in. Eerst is er de chemie maar is er nog niets aan de hand, en dus ook geen reden om het thuis te vertellen. Tot het wel over de grens gaat, en dan durven ze vaak niet meer. Het is overigens ook de vraag of het verstandig is om alles op te biechten.

Dat lijkt mij niet zo moeilijk om te begrijpen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 14:57:

Inderdaad Zamirah, ik denk dat het initiatief vaak van vrouwen uitgaat.

Dat geloof ik helemaal niet.

Ik ben vaak genoeg afgedropen omdat ik dacht: "Oh, heeft vrouw/vriendin" maar dan blijkt het voor die man helemaal geen obstakel te zijn.

Tuurlijk zijn er ook vrouwen die gaan wroeten in een relatie en een man het hoofd op hol gaan brengen, maar het is toch echt aan de "gebonden" persoon om te weigeren.
Ik wil ze de kost niet geven, Nathalie, al die vrouwtjes die onschuldig met hun ogen knipperen en kontje wiebelen.
Gewist.

quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 15:00:

Ik wil ze de kost niet geven, Nathalie, al die vrouwtjes die onschuldig met hun ogen knipperen en kontje wiebelen.Ja, maar dat is play. Dom van de mannen als ze daar intrappen. Een vrouw met een grote mond moet het ook waarmaken, anders is ze niet interessant ... op welk level dan ook.
quote:EarthlyMatters schreef op 18 juli 2010 @ 14:58:

Nou, een gebrek aan aandacht is net zo goed een "slechte" relatie. Ik heb echt wel veel mensen gezien die gewoon switchen van relatie omdat er iets mis is met de huidge ... daarmee is niet gezegd dat het gras bij de ander groener is.

Je kan ook gewoon kiezen voor een open relatie als vreemdgaan nodig is om de relatie goed te houden. Maar ik denk dat relatie-opvoeding een betere manier is om de relatie spannender te houden. Veel mensen weten niet zo goed hoe het werkt .. het is net kinderen opvoeden, dat doe je ook niet zomaar even. Het kost moeite. Een goede relatie ook zo. Uitzonderingen daargelaten.

Ik doelde niet zozeer op een gebrek aan aandacht, meer op een bovengemiddelde behoefte aan aandacht. Dusdanig veel dat 1 partner daar niet aan kan voldoen.

En ik deel je mening hoor. Ik heb zoveel getrouwde mannen achter me aangehad en elke keer denk ik: Man, bespreek het thuis en kijk of jullie er een open relatie van kunnen maken .. en zo niet: KIES!
Ja, maar kiezen is niet zo makkelijk. Een open relatie ook niet. Veel laten zich toch leiden door wat anderen daar wel niet van vinden, ondanks dat het geheim blijft.

Als je thuis gewoon eerlijk bent over je flirts en eventuele verliefdheid, dan handel je er minder snel naar. Flirts zijn leuk en verliefdheid is leuke energie die je thuis goed kwijt kunt om de eigen relatie op spanning te houden. Een verliefd persoon is vaak heel leuk!
Ben het helemaal met je eens EM

Ik snap nooit zo goed dat een open relatie als vreemd en zelfs ranzig gezien wordt terwijl vreemdgaan weliswaar wordt afgekeurd maar er ook een zweem omheen hangt van 'Ach, dat gebeurt nu eenmaal'.

Je behoeftes bespreken en samen beslissen voor een open relatie te gaan is raar en thuis mooi weer spelen en naast de pot piesen is 'normaal' ... t zal wel weer aan mij liggen ....
quote:Nathalie2008 schreef op 18 juli 2010 @ 14:59:

[...]

Dat geloof ik helemaal niet.

Ik ben vaak genoeg afgedropen omdat ik dacht: "Oh, heeft vrouw/vriendin" maar dan blijkt het voor die man helemaal geen obstakel te zijn.

Tuurlijk zijn er ook vrouwen die gaan wroeten in een relatie en een man het hoofd op hol gaan brengen, maar het is toch echt aan de "gebonden" persoon om te weigeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven