Rukkers zijn het....

18-07-2010 13:25 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

Wat vinden jullie hiervan:

Waar ik ook kom, wat ik ook lees, en wat ik om me heen zie, het lijkt wel alsof (bijna) alle mannen erop los neuken en een hele andere definitie hebben van trouw, eerlijkheid en betrouwbaar zijn.

Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in mannen kwijt te raken door alles wat ik hoor. Vriendinnen vertellen mij dat het gros van de mannen niet deugt, als de basis maar goed is (dus vrouw/vriendin, gezin, baan en huis) dan gaan ze voor hun pleziertjes een ander neukertje zoeken.

Is het nou goddomme zo erg gesteld met die mannen?

Ik las een contact ad van een man die gebonden was maar extra sex nodig had. Daar was niks mis mee vond hij en dus zocht hij naar iemand die discreet wilde afspreken. Hij zei nog dat hij erg eerlijk en betrouwbaar was.

Daar zakt mij echt de broek/rok van af.

Rukkers zijn het!

Wij vrouwen moeten eens wat meer solidair zijn met elkaar, laat die schuinmarcheerders barsten. Je gaat toch niet met een galbak die vrouw en evt kinderen heeft....

Oke, ik heb gezegd.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Ik vind je een sneu figuur met een extreem simplistische visie op de werkelijkheid.

Oke, ik heb gezegd.

quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 13:25:

Wat vinden jullie hiervan:

Waar ik ook kom, wat ik ook lees, en wat ik om me heen zie, het lijkt wel alsof (bijna) alle mannen Simpele zielen zien simpele dingen.
quote:rider schreef op 18 juli 2010 @ 16:09:

Ik vind je een sneu figuur met een extreem simplistische visie op de werkelijkheid.

Oke, ik heb gezegd.

[...]

Simpele zielen zien simpele dingen.
quote:Cameron10 schreef op 18 juli 2010 @ 13:25:

Wij vrouwen moeten eens wat meer solidair zijn met elkaar, laat die schuinmarcheerders barsten. Je gaat toch niet met een galbak die vrouw en evt kinderen heeft

Ik hoef niet solidair te zijn. Mijn vent is geen schuinsmarcheerder en/of galbak die al een andere vrouw en evt. kinderen heeft.

Op dit moment ligt ie op de bank te maffen en hij gaat straks weer werken.

Gezien het feit dat hij inderdaad rare diensten heeft (i.v.m. het werk dus) is er geen koutje aan de lucht.

Ik weet namelijk zeker dat ik, als ik vanavond naar zijn werk zou gaan, hem aan ga treffen daar.

Dus ik ben gelukkig... Ik heb één van de weinige mannen die niet schuinsmarcheert.

Of zou dat komen omdat ik zijn gepraat over zijn voorliefde van vrouwen met grote voorgevels wel grappig vind en daarover ook best met hem mee wil praten?
quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 15:00:

Ik wil ze de kost niet geven, Nathalie, al die vrouwtjes die onschuldig met hun ogen knipperen en kontje wiebelen.

Foei toch. Waar komt toch die agressie vandaan? En waarom is vreemdgaan het einde van de wereld? Natuurlijk is het niet leuk als je man met een ander in bed belandt, dat kan je op een aantal topics hier wel lezen. Het is zelfs bijzonder naar.

Maar wel heel menselijk. Wel mooi dat jullie allemaal boos worden op de minnares. Want zij heeft hem verleid. Gek genoeg redeneer je met een crimineel niet zo: "Ja, hij kon er niets aan doen, hij had verkeerde vrienden." Als je dat zegt begint iedereen over eigen verantwoordelijkheid en zo. Alleen als een man vreemdgaat is het de schuld van het "loeder".

Voor het geval je het je nu afvraagt: ja, ik ben wel eens bedrogen en nee, dat vond ik niet leuk. Ik heb zelf ook wel eens een man bedrogen en ik denk dat ik wel weet hoe dat ongeveer in zijn werk gaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:Notebook schreef op 18 juli 2010 @ 15:00:

Ik wil ze de kost niet geven, Nathalie, al die vrouwtjes die onschuldig met hun ogen knipperen en kontje wiebelen.Hoef jij ook niet, dat doet je vent wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven