Sauna first date?
dinsdag 21 mei 2019 om 23:23
Hallo iedereen,
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
dinsdag 21 mei 2019 om 23:53
dinsdag 21 mei 2019 om 23:53
Ik vind 99,9% van de mannenlijven in de sauna onaantrekkelijk. Combinatie spierwit + ongecontroleerd lichaamshaar en een slappe lul zou denk ik voor mij direct een afknapper worden. Maar dat geldt voor veel mannen, waar ik waarschijnlijk in een andere ‘normale’ setting wel op zou vallen. Daarom zou ik het niet doen.
woensdag 22 mei 2019 om 00:02
TO, mocht het je helpen: jaren geleden had ik een profiel op een adult site en ook daar sprak ik niet gelijk af in een sauna als eerste date, mocht dat het voorstel zijn. Vond ik niet nodig. Mijn uitgangspunt destijds was: niet op zoek naar een relatie, wel een seksvriend/friends-with-benefits.
Jammer genoeg werd dat door veel mannen gelijk weer afgeserveerd als fake, preuts, je durft zeker niet. Stond daar voor mij los van. Zelfs op een adult site hanteerde ik het idee zoals ik ook op een reguliere datingstie (Lexa, RP bijv.). zou afspreken.
M.a.w.: laat je niet ompraten omwille van. Voelt het niet goed, niet doen. Vind je de man in kwestie leuk, doe een ander voorstel als sauna je niet aanspreekt.
Jammer genoeg werd dat door veel mannen gelijk weer afgeserveerd als fake, preuts, je durft zeker niet. Stond daar voor mij los van. Zelfs op een adult site hanteerde ik het idee zoals ik ook op een reguliere datingstie (Lexa, RP bijv.). zou afspreken.
M.a.w.: laat je niet ompraten omwille van. Voelt het niet goed, niet doen. Vind je de man in kwestie leuk, doe een ander voorstel als sauna je niet aanspreekt.
wij slapen nooit.
woensdag 22 mei 2019 om 00:04
woensdag 22 mei 2019 om 00:10
Ik vind dat zo vreselijk stom, mensen die een beetje in stilte voor zich uit zitten te staren in de sauna! Gelukkig zijn er een paar Sauna’s waar je wel gezellig een gesprek kunt aangaan, zoals in Finland overigens ook gebruikelijk is.
Een first date in een sauna? Apart, maar ook wel weer leuk. Is inderdaad weinig erotisch aan (bloot slaat dood). Anders voorstellen om naar badpakkendag in de sauna te gaan?
fitch wijzigde dit bericht op 22-05-2019 00:14
13.55% gewijzigd
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
woensdag 22 mei 2019 om 00:11
Ik vind dat zo asociaal, mensen die in een cabine gaan zitten kletsen. Doe dat op al die andere plekken.
woensdag 22 mei 2019 om 00:17
De meeste vrouwen in een sauna winnen anders ook geen schoonheidsprijzen. Mocht je enigszins onzeker zijn, ga dan naar een sauna. Dan zie je dat je het erger had kunnen treffenBabette2017 schreef: ↑21-05-2019 23:53Ik vind 99,9% van de mannenlijven in de sauna onaantrekkelijk. Combinatie spierwit + ongecontroleerd lichaamshaar en een slappe lul zou denk ik voor mij direct een afknapper worden. Maar dat geldt voor veel mannen, waar ik waarschijnlijk in een andere ‘normale’ setting wel op zou vallen. Daarom zou ik het niet doen.
Een saunabezoek als eerste date vind ik een slecht teken. Een eerste date hoort een beetje rustig aftasten te zijn ergens op neutraal terrein. En met je kleding aan. Zeker via Tinder opgedoken deze date?
woensdag 22 mei 2019 om 00:22
Wij spreken juist regelmatig af met vrienden in de sauna om een avondje bij te kletsen. Een typisch gevalletje ‘agree to disagree’ denk ik...
woensdag 22 mei 2019 om 00:24
woensdag 22 mei 2019 om 00:28
Ja maar toch niet in de saunacabine? Voor praten zijn er volop andere ruimtes. Praten in de saunacabine vind ik behoorlijk aso. Het is gebruikelijk om daar minimaal te praten en zeker niet om bij te kletsen.
woensdag 22 mei 2019 om 00:31
Tuurlijk kan dat. We hadden ook even kunnen bellen i.p.v. afspreken in de sauna. Maar dat stil zijn in een sauna is echt heel vreemd, zeker als je het vergelijkt met de Finse saunacultuur... en die gasten hebben het uiteindelijk toch uitgevonden.
woensdag 22 mei 2019 om 00:34
In Nederland is dat niet de cultuur. Hoe moeilijk is het om 10 minuten stil te zijn zodat je anderen niet hindert?
woensdag 22 mei 2019 om 00:48
Heel moeilijk. En ik vind het jammer dat een mooie traditie in Nederland om zeep wordt geholpen in verschillende sauna’s, waar de hele ‘experience’ wordt overgoten met een ‘wellness-sausje’. Wat ik ook zo idioot vind, is dat de meeste sauna’s kinderen weren, dat zal uiteraard ook weer met stilte te maken hebben.
Maar wat ik dan weer irritant vind is dat gesteun en gezucht in een stiltesauna.
woensdag 22 mei 2019 om 00:52
Het is geen Nederlandse traditie en ook geen dorpssauna. Wel een complex waar ik serieus geld voor lap. Dan zit ik inderdaad niet te wachten op verhalen bij hoeveel kilo liften iemand over zijn huig ging of hoe het nieuwe mokkel van haar ex er uit ziet.fitch schreef: ↑22-05-2019 00:48Heel moeilijk. En ik vind het jammer dat een mooie traditie in Nederland om zeep wordt geholpen in verschillende sauna’s, waar de hele ‘experience’ wordt overgoten met een ‘wellness-sausje’. Wat ik ook zo idioot vind, is dat de meeste sauna’s kinderen weren, dat zal uiteraard ook weer met stilte te maken hebben.
Maar wat ik dan weer irritant vind is dat gesteun en gezucht in een stiltesauna.
Ik klets uren tijdens een lange avond sauna, maar dan in het voetenbad, kruidenbad en dompelbad, restaurant, onder de douche, in de kleedkamer.
woensdag 22 mei 2019 om 00:54
Ik kom daar voor rust en ontspanning. Kleppen doe je maar in het restaurant.fitch schreef: ↑22-05-2019 00:10Ik vind dat zo vreselijk stom, mensen die een beetje in stilte voor zich uit zitten te staren in de sauna! Gelukkig zijn er een paar Sauna’s waar je wel gezellig een gesprek kunt aangaan, zoals in Finland overigens ook gebruikelijk is.
Een first date in een sauna? Apart, maar ook wel weer leuk. Is inderdaad weinig erotisch aan (bloot slaat dood). Anders voorstellen om naar badpakkendag in de sauna te gaan?![]()
ik geef mn bek ook maar een douw