Sauna first date?
dinsdag 21 mei 2019 om 23:23
Hallo iedereen,
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
Iemand vroeg mij op sauna date(Het is onze eerste date, omdat we elkaar beter willen leren kennen).Het was een voorstel van hem. Voor mij is dat een beetje te open voor een eerste date en dat het meer op lust gebaseerd zal zijn, waardoor je geen link kan leggen als je degene nou echt leuk vindt of niet.
Maar zijn er mensen die dat al ooit eerder hebben gedaan of er ervaringen mee hebben?
donderdag 23 mei 2019 om 11:09
Persoonlijk zou ik dit nooit willen. Ik zou het, hoe bevooroordeeld misschien ook, toch zien als iemand die niet kan wachten om seks te hebben en je naakt te zien. Dus nogal lustgericht. Zou waarschijnlijk ook verder afhaken, puur omdat ik dan mijn bedenkingen heb bij zijn bedoelingen. Hij zou moeten begrijpen dat zo’n voorstel creepy over kan komen, dus ik vind het ook onhandig.
Maar ik ben dan ook sowieso geen saunaganger. Zou hooguit op badkleding dag gaan. Als jullie van elkaar weten dat sauna voor jullie heel gewoon is, dan is het voorstel misschien minder raar maar als dat niet zo is vind ik het toch erg raar...
Maar ik ben dan ook sowieso geen saunaganger. Zou hooguit op badkleding dag gaan. Als jullie van elkaar weten dat sauna voor jullie heel gewoon is, dan is het voorstel misschien minder raar maar als dat niet zo is vind ik het toch erg raar...
donderdag 23 mei 2019 om 11:15
Bij iemand thuis afspreken zou ik sowieso al nooit doen op een eerste date, maar helemaal niet in deze combinatie.
Als hij had gereageerd iets in de trant van, ok begrijpelijk, zullen we dan in een cafeetje eerst afspreken? Had hij wellicht nog een kans gehad. Maar na jouw mening nog steeds doordrammen.. zou ik hem laten gaan.
Als hij had gereageerd iets in de trant van, ok begrijpelijk, zullen we dan in een cafeetje eerst afspreken? Had hij wellicht nog een kans gehad. Maar na jouw mening nog steeds doordrammen.. zou ik hem laten gaan.
donderdag 23 mei 2019 om 11:22
Als hij echt expliciet het over die sauna bij hem thuis heeft gehad, vind ik dat ook raar. Ik vind het ook raar dat hij dat weer raar vindt trouwens.
Maar ik heb thuis ook een sauna, echter als ik het in een gesprek heb over 'naar de sauna gaan' heb ik het toch nooit over mijn eigen sauna, altijd over een welness resort, toch anders.
Maar ik heb thuis ook een sauna, echter als ik het in een gesprek heb over 'naar de sauna gaan' heb ik het toch nooit over mijn eigen sauna, altijd over een welness resort, toch anders.
donderdag 23 mei 2019 om 12:00
Sowieso uit of the blue vragen om samen naar de sauna te gaan, zonder dat je hebt laten vallen dit heel leuk te vinden, zou ik raar vinden.
Sowieso zou ik op een eerste date niet bij iemand thuis afspreken.
En ik heb niet zoveel met een sauna, dus in beiden gevallen zou ik het niet doen.
Maar dat hij het raar vindt, zou ik wel een afknapper vinden.
Voor een eerste date zou ik het fijner vinden om gewoon samen iets te gaan drinken. Als het leuk is, kun je vanzelf doorschuiven naar iets samen eten of zo. Zo niet, kost het niet je hele avond.
Sowieso zou ik op een eerste date niet bij iemand thuis afspreken.
En ik heb niet zoveel met een sauna, dus in beiden gevallen zou ik het niet doen.
Maar dat hij het raar vindt, zou ik wel een afknapper vinden.
Voor een eerste date zou ik het fijner vinden om gewoon samen iets te gaan drinken. Als het leuk is, kun je vanzelf doorschuiven naar iets samen eten of zo. Zo niet, kost het niet je hele avond.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 23 mei 2019 om 12:19
donderdag 23 mei 2019 om 13:42
En daar ging mijn lunch... Goh, toch bloemkool van gisteren.Beervaneenkerel schreef: ↑22-05-2019 14:12Ik stel zoiets ook soms voor, omdat ik dan op subtiele wijze kan laten zien dat mijn gereedschap verre van subtiel is.
donderdag 23 mei 2019 om 13:49
Vreemd inderdaad dat hij meteen jouw mening wegzet als "raar". Zou voor mij een red flag zijn. Eerst maar even op neutraal terrein afspreken voor een drankje, dan kun je altijd snel weg als het niks is. Maar met deze man zou ik sowieso niet op date gaan. Gewoon even verder zoeken, er zijn veel leukere mannen op deze wereld
vrijdag 24 mei 2019 om 01:33
Dat vind ik ook een afknapper. Je mening die als raar"wordt" weggezet, terwijl je elkaar niet eens kent.
vrijdag 24 mei 2019 om 06:47
Ten eerste:
Op de eerste date spreek je nooit thuis af.
Ten tweede:
Deze man heeft weinig inlevingsvermogen dat hij niet snapt dat je niet op de eerste date met hem de sauna in wil bij hem thuis.
Ten derde:
Hij noemt je "raar", dus hij heeft:
A: een negatief oordeel over jou
B: geen respect voor je keuze, en hij
wil je ompraten
Op de eerste date spreek je nooit thuis af.
Ten tweede:
Deze man heeft weinig inlevingsvermogen dat hij niet snapt dat je niet op de eerste date met hem de sauna in wil bij hem thuis.
Ten derde:
Hij noemt je "raar", dus hij heeft:
A: een negatief oordeel over jou
B: geen respect voor je keuze, en hij
wil je ompraten