schaamte

25-11-2010 07:15 33 berichten
Beste forumdames en heren

Ik vroeg laatst aan mijn vriendin of ze zich ergens voor schaamde in onze relatie of aan mij / mijn karakter / voorkeuren.

Toen antwoordde ze dat niet snel aan haar vrienden zou vertellen dat ik op het vivaforum zit, wat vinden jullie daar nou van?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat raar. Wat is er mis met dit forum?
Ik vind het ook een beetje raar, maar ik kan me er wel iets bij indenken hoor.

Ik neem aan dat je een man bent?

En dit wordt waarschijnlijk gezien als een damesforum.

Maar ze hoeft toch ook niet verder te vertellen dat jij op viva zit?
Och ik kan me wel voorstellen dat ze dat niet verteld,maar schamen? neuh.

Vertel jij je vrienden wel dat je op het Vivaforum zit?

Ik vertel mijn vriendinnen ook niet dat ik op het vivaforum zit,dat is al jarenlang een stukje van mij alleen.

Vriendinnen hoeven niet altijd helemaal alles van je te weten.

Misschien zitten mijn vriendinnen zelf wel op Viva,geen idee eigenlijk.
spijkers, laag water, you do the math.
Septembergirl, bedoel je daarmee te zeggen dat het niet zo boeiend is? Of als dat het enige is waar ze zich een beetje voor schaamt dat het niet uitmaakt? Ben ik helemaal met je eens. Puur benieuwd naar meningen van anderen.
Nou, zoals mijn oma zou zeggen: het is de praat niet waard.

Kortom, het boeit totaal niet!
Ik ben het eens met de oma van SeptemberGirl
Tja, heel rolbevestigend en ouderwets van mezelf, maar ik zou het niet zo stoer/mannelijk vinden als m'n vriend op dit forum zou kletsen.
Hekje ik ben blij dat je t zelf zegt:-)
Nou er zijn zo veel dingen mbt mijn man die ik niet aan vriendinnen vertel. Dat heeft echter niet zo veel met schamen te maken, sommige dingen zijn gewoon prive.

Dat ie op het vivaforum heeft gepost zou ik wel vertellen mocht het aan de praat te pas komen, geen probleem daarmee. Ook niet met de reden waarom ie is opgehouden met forummen, hij wond zich te veel op over een topic over bladblazers....
quote:Vl43inder schreef op 25 november 2010 @ 08:47:

hij wond zich te veel op over een topic over bladblazers....
quote:hekje schreef op 25 november 2010 @ 08:45:

Tja, heel rolbevestigend en ouderwets van mezelf, maar ik zou het niet zo stoer/mannelijk vinden als m'n vriend op dit forum zou kletsen.Dat ligt er toch helemaal aan waar ie graag over kletst op dit forum. Als mijn man vooral zou posten over borstvoeding en make up, ja, dan wel. Maar dan zou je dit forum denk ik niet nodig hebben om vraagtekens bij zijn mannelijkheid te zetten.
Ik zou het oprecht prima vinden als mijn vriend zou forummen. Ik schaam me absoluut niet voor iets dat hij doet, maar als ik dan toch echt iets moet noemen.... Hij kijkt wel 's naar een programna waar ze van oude zooi iets bouwen en iets met op afstandbestuurbare autootjes.... Misschien is dat wel 1 programma. Zo stom

Ik zou het wel gezellig vinden als hij hier zou forummen
@ Vlinder, ik kan me wel voorstellen dat mannen met vragen over vrouwen hier de meningen polsen of advies vragen. 'Help, mijn vrouw wil nooit anaal' of 'Waarom belt ze me niet?'

Maar om nou lekker te kletsen hier.... Nou nee. Ik vind dit een behoorlijk vrouwen-forum (ik kom in elk geval niet veel mannen tegen, of ik zit te veel op alle wijven-topics ). En begrijp me niet verkeerd, ik zou me niet schamen, maar ik zou wel moeten lachen als ik hem hier tegenkom. Wat heeft ie hier te zoeken?

@ Badmeester: Waarom vind jouw vriendin het raar en forumt ze zelf hier?
begrijpelijk. Het zit vol met mutsen hier.
Zit je om relatieproblemen verlegen dat je je vriendin zo'n vraag stelt?
Ga in therapie!
Zelf heb ik helemaal niks met mannen die op het Vivaforum rondhangen.
Ga in therapie!
Ach ze weet wel dat ik een aantal vrouwelijke eigenschappen heb ("kijk nou hij heeft witte sokken onder zn broek aan" en dat ik bijvoorbeeld naailes heb) en dat ik mannelijke eigenschappen heb (seizoenskaart feyenoord en boksen) maar alleen dit punt vind ze een beetje vreemd.

Ik denk dat ze het inderdaad niet heel erg mannelijk vind. Ze forumt zelf niet, mij zal het allemaal worst wezen. Vond het een leuke vraag omdat het rationeel geen bal uit zou moeten maken maar dat het emotioneel toch niet als al te mannelijk wordt gezien.
Witte sokken aantrekken een vrouwelijke eigenschap?
Ga in therapie!
@Dubiootje ik denk dat badmeester bedoelt dat dat hem opvalt bij andere mannen. Wordt immers vaak gezegd dat vrouwen witte sokken bij mannen "not done" vinden.

Als ik een vriend had die hier forumde zou ik het wel grappig vinden. Als ie maar niet vragen mbt onze relatie eerst aan het forum zou voorleggen zodat ik ze via hier moest lezen
O, haha!
Ga in therapie!
Een man op het forum is prima,maar de meeste mannen hebben een andere idee van het forum en gaan alleen maar rare en hitsige

vragen stellen die sporen niet helemaal.

Maar wees welkom
Nou dat valt toch wel mee, Toydinky? Op de Sekspijlert misschien, maar daar kom ik zelden of nooit.

Maar als antwoord op TO, ik zou het ook een beetje gek vinden als Vent hier zou schrijven, maar goed hij spreekt geen NLs dus kleine kans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven