Schamen voor moeder

02-11-2019 16:24 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve moeder, echter schaam ik mij voor het volgende. Mijn moeder slikt veel voedingssublementen. Deze maakt zij ook zelf. Dit doet ze vaak in het weekend. Echter komt mijn nieuwe vriend straks langs en ziet haar dit dan maken. Stel ik mij aan? Ik denk nml dat hij dit wel raar vindt. Ik kan er natuurlijk weinig aan doen maar vind het toch vervelend.
Ja, aanstellerij, en niet zo'n beetje ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doe normaal zeg.
Het is je moeder. En als je nieuwe vriend dat raar vindt is dat zijn probleem.
Ze maakt zelf voedingssupplementen? Hoe dan??
En van die schaamte begrijp ik niets. Het is niet dat ze naakt in de luster hangt terwijl ze het plafond swiffert.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je stelt je aan.
Zolang ze niet opdringt dat hij dat spul ook slikt en er effectief blijft bijstaan tot hij het binnen heeft ... what's the problem?
Ik zou me als moeder schamen voor mijn dochter die supplementen niet goed kan schrijven.
Je stelt je vreselijk aan.
Je stelt je aan.

Sorry, ik dacht even dat je moeder naakt door het huis danste ofzo. Dan had ik je wel gelijk gegeven. Maar een moeder in de keuken, bezig met potjes en pannetjes? Denk je nou echt dat jouw vriend doorheeft wat ze daar precies staat te doen?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Vraag of ze iets kan brouwen tegen aanstelleritus.
Tjonge, waar je je al niet voor kan schamen.

Zolang ze geen drugslab in haar keuken heeft, valt het denk ik wel mee.
Als je puber bent dan is dit gevoel heel normaal.
gizzmo-returns schreef:
02-11-2019 16:27

Haha zo ziet het er soms wel uit
Oudblond schreef:
02-11-2019 16:26
Ze maakt zelf voedingssupplementen? Hoe dan??
En van die schaamte begrijp ik niets. Het is niet dat ze naakt in de luster hangt terwijl ze het plafond swiffert.

Haha ik wou bijna letterlijk hetzelfde typen. (Alleen kende ik het woord luster niet. :$ ) Maar dit dus...
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
als dat al schaamtelijk is, wat heb jij moeten doorstaan tijdens uw pubertijd?
Niets zo normaal als een moeder in de keuken. En de meeste puberjongens hebben toch geen verstand van koken. Ik zou er dus geen woorden aan vuil maken, dan valt het hem niet eens op.
Je kunt ook gewoon tegen je vriend zeggen dat je moeder liever zelf voedingssupplementen maakt?! Of denk ik nu te moeilijk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ja je stelt je aan. Als je puber bent hoort het er ook wel een beetje bij om je te schamen voor je ouders, als ze geen voeding supplementen thuis zou maken zou je wel wat anders vinden om je voor te schamen...
Mijn vader vroeg vroeger aan vriendjes ‘en wat doet je vader?’ Niet omdat het hem interesseerde maar omdat hij dacht dat het zo hoorde, of zo. Zelf werkte hij in een fabriek, dus tja. Dát is pas genant. Inmiddels ben ik de schaamte voorbij. Mijn ouders zijn allebei erg bijzonder en ik heb besloten dat dat niet op mij afstraalt.
Lady*Voldemort schreef:
02-11-2019 16:30
Niets zo normaal als een moeder in de keuken. En de meeste puberjongens hebben toch geen verstand van koken. Ik zou er dus geen woorden aan vuil maken, dan valt het hem niet eens op.
Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
Lady*Voldemort schreef:
02-11-2019 16:30
Ik ben bang dat dit geen pubermeisje is
Ik dacht er komt een soort hotter than my daughter verhaal.
Denk je echt dat die vriend dat wat interesseert ? Als dat zo is zou ik hem niet als schoonzoon willen , erg kortzichtig :dus maak je niet druk ,ben blij dat je nog een moeder hebt , die voedingssupplementen zijn echt geen reden om je te schamen ..
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
gizzmo-returns schreef:
02-11-2019 16:27

Misschien had die nieuwe vriend dat juist veel leuker gevonden. :proud:
Xxlottexxx schreef:
02-11-2019 16:35
Het is geen koken, het is poeder bijv vitamine c in een plasticje drukken zodat je een pil hebt. Het is pillen maken
Ah, dan kan ik me voorstellen dat je vriend wel even raar zal staan te kijken ja :proud:

Ik zou het gewoon uitleggen.
Xxlottexxx schreef:
02-11-2019 16:35
Dus het lijkt een beetje of jullie een drugslab hebben in de keuken?

Maak je niet zo druk, als je een leuke vriend hebt zal het hem een zorg zijn wat je moeder allemaal in de keuken doet.

Gewoon open zijn. Je kunt best tegen hem zeggen dat je het zelf ook gek vindt, maar dat het je moeder blij maakt, en wie wil nou geen blije moeder?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik dacht minstens dat je moeder raar ademde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven