Schamen voor moeder
zaterdag 2 november 2019 om 16:24
Ik heb een hele lieve moeder, echter schaam ik mij voor het volgende. Mijn moeder slikt veel voedingssublementen. Deze maakt zij ook zelf. Dit doet ze vaak in het weekend. Echter komt mijn nieuwe vriend straks langs en ziet haar dit dan maken. Stel ik mij aan? Ik denk nml dat hij dit wel raar vindt. Ik kan er natuurlijk weinig aan doen maar vind het toch vervelend.
zaterdag 2 november 2019 om 18:54
Hij moet het doen met hoe je bent , ik hoop dat je wel gewoon boeken leest als hij het kan zien ? Altijd jezelf blijven , anders laat je je helemaal vormen hoe een ander het wilt .In het begin is het voor bijna iedereen wel spannend om je nieuwe vlam mee te nemen naar huis en doet iedereen in huis misschien wat anders dan je gewend bent maar gaandeweg gewoon doen als anders ,hij zal zich ook wel wat onwennig voelen .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zaterdag 2 november 2019 om 19:21
Heerlijk, zo'n 90 graden topic wending als deel 1 wel afgekaart is...Xxlottexxx schreef: ↑02-11-2019 17:20Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
zaterdag 2 november 2019 om 19:47
zaterdag 2 november 2019 om 21:47
Potje zure augurken bij het ontbijt genuttigd?Lady*Voldemort schreef: ↑02-11-2019 16:51Ik lees nergens dat TO van plan is haar moeder niet met rust te laten.
Love is the meaning of life
zondag 3 november 2019 om 03:14