Schamen voor moeder

02-11-2019 16:24 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele lieve moeder, echter schaam ik mij voor het volgende. Mijn moeder slikt veel voedingssublementen. Deze maakt zij ook zelf. Dit doet ze vaak in het weekend. Echter komt mijn nieuwe vriend straks langs en ziet haar dit dan maken. Stel ik mij aan? Ik denk nml dat hij dit wel raar vindt. Ik kan er natuurlijk weinig aan doen maar vind het toch vervelend.
Rare vriend
Och toen mijn eerste vriendje voor het eerst bij ons kwam liet mijn vader hem zijn Russische jagersmes zien met de opmerking: “Deze snijdt aan twee kanten en ik weet hoe ik ermee om moet gaan.” Een jaar later was ie pas mijn ex.
Een boek lezen is stom...waren de leuke mannen op?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja, een boek lezen is immers ouderwets. Dat beluister je.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hij moet het doen met hoe je bent , ik hoop dat je wel gewoon boeken leest als hij het kan zien ? Altijd jezelf blijven , anders laat je je helemaal vormen hoe een ander het wilt .In het begin is het voor bijna iedereen wel spannend om je nieuwe vlam mee te nemen naar huis en doet iedereen in huis misschien wat anders dan je gewend bent maar gaandeweg gewoon doen als anders ,hij zal zich ook wel wat onwennig voelen .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Xxlottexxx schreef:
02-11-2019 17:20
Jullie hebben gelijk, bedankt! Het is misschien ook meer dat ik soms sowieso bang kan zijn om mezelf te zijn bij hem, niet goed ik weet het. Zo zei hij vorige week ineens dat hij het bijv een afknapper vindt als mensen een boek lezen... Misschien bedoelt hij het niet zo maar dan denk ik echt huh hoezo vind je dat al een afknapper.
Heerlijk, zo'n 90 graden topic wending als deel 1 wel afgekaart is... :popcorn:
Tia.Dalma schreef:
02-11-2019 19:21
Heerlijk, zo'n 90 graden topic wending als deel 1 wel afgekaart is... :popcorn:
Serieus? Doe normaal.

TO, hoe doet jouw vriend tegen jou? Is hij lief, heeft hij respect voor je?
Life is short. Eat dessert first.
Maak je geen zorgen, TO. Je vriend boeit het vast niet zo wat je moeder allemaal slikt. Focus op de band die jullie met elkaar hebben.
Poef. Verkeerde topic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Lady*Voldemort schreef:
02-11-2019 16:51
Ik lees nergens dat TO van plan is haar moeder niet met rust te laten.
Potje zure augurken bij het ontbijt genuttigd?
Love is the meaning of life
Gekkie. Waarom schaam jij je daar zo voor? Mijn moeder deed veel gekkere dingen waar ik mij voor schaamde. Als dit alles is, ben je echt een dramaqueen. En al je vriend dit afschrikt is het een lamlul!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven