scharrelen?

24-03-2009 11:31 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou heel graag willen weten hoe jullie hierover denken..

Ik heb sinds een half jaar een ''scharrel'' we hebben het hartstikke leuk en gezellig met elkaar.. zien elkaar altijd standaard 1 dag doordeweeks en in het weekend vaak ook nog, dan hebben we ook seks.

We hebben van te voren afgesproken, dat we gewoon ook nog met anderen mogen gaan. Om dat te kunnen, geef ik mijzelf niet helemaal, omdat het me anders pijn zou doen als hij met een ander zou zoenen.

Nou hebben wij laatst een gesprek gehad, en hij wil graag dat ik meer vanmezelf ga geven. Ik zo, ja dat wil ik wel doen maar dan spreken we af dat we niet meer met anderen mogen gaan. Toen zei hij.. ik wil gewoon nog wel met een meisje zoenen als ik haar leuk vind. En als jij je dan niet meer kan geven, houdt het nu gewoon op, of we gaan minderen, maar dan houdt het op een gegeven moment ook op.

Nouja ik nadenken, en ik dacht zo, ik wil hem niet kwijt heb t zo leuk met hem.. dus ik heb gezegd oke ik ga mezelf meer geven, en we mogen ook nog gewoon met anderen gaan. Nu probeer ik dat 2 weken.. en heb t er nu echt moeilijk mee.. want hij is nu ook steeds met een ander meisje aan het smsen, en zoent volgens mij ook met haar. En ik heb juist het meeste contact met andere jongens verbroken omdat ik echt voor hem wil gaan.

Hij zegt dat hij me echt leuk vind en met me verder wil scharrelen en dat we over een tijdje wel weer kunnen zien of het wat wordt. Dus gewoon nu een beetje vrijen en zoenen, en onder tussen ook met andere afspreken enzo..

Soms voel ik mij echt gebruikt.. de ene dag liggen wij bijelkaar in bed, en s'morgens vroeg zit ie weer te smsen met een ander meisje...

Ik zit er echt aan te denken om er mee te stoppen, maar wil hem ook niet kwijt.. heb vriendinnen gevraagd naar hun menning, ze zeggen allemaal stop er mee, je laat je gebruiken door hem..

hoe denken jullie hierover? zal ik er mee stoppen of...?

X
Hij naait je waar je bij staat. Excuse my language

Hij zal zijn 'vriendinnen' waarschijnlijk allemaal hetzelfde vertellen:"Ah geef me iets meer van jezelf...toe nou...ik kan niet beloven dat ik met mijn lul tengels van andere meisjes af zal blijven maar jij bent te speciaal om te laten gaan". Kijk, zo komt hij natuurlijk aan al z'n trekken. Al die meisjes die hem het beste van hunzelf geven en hij leeft als een God in fuckparadijs. Meisje, lieverd, schat, OPEN JE OGEN!

Enneh...ervaring rijker: als je van jezelf weet dat je het risico loopt op een scharrel te vallen, neem dat risico dan ook niet meer. Ben het eens met Madhe: hij is wel eerlijk. Of het netjes is, is een tweede. Je weet wat je te doen staat....

p.s. zie mijn onderschrift
Ooooo herkenbaar.. mijn exvriendje is precies zo. Zegt/zei steeds dingen als 'ik vind je zo leuk en zo lief en zo lekker' maar wil intussen zijn vrijheid en mogelijkheden niet opgeven. We hebben het even geprobeerd maar meneer kon zijn handen niet thuis houden.

Op dit moment zitten we in een soort afronding denk ik. Ik snap heel goed hoe moeilijk je het vindt, zeker als je toch wel verliefd op hem bent en hij aangeeft wel nog graag gezellig bij je te blijven slapen. Het enige wat helpt is eigenlijk tijd.. probeer hem even een paar weken niet te zien, en kijk hoe je je daarna erbij voelt.

(wij gaan vanavond naar de film.. hoe dat gaat gaan, géén idee..)
Ohja en 'we zien wel, misschien dat het over een tijdje goed komt' is inderdaad echt een kutsmoes waar hij niks van meent waarschijnlijk.
En naar de film gaan samen is dan verstandig?

Tip van Flip, neem er nog een scharrel bij. Als hij die vrijheid heeft, heb jij m ook. En idd wel veilig doen.
Hey Jullia,

ik krijg het idee dat jij een scharrel bent voor hem en hij is voor jou een "ik wil zo graag dat jij mijn vriend bent" of heb ik het mis???

ik zou een heel duidelijk gesprek met hem houden en hem duidelijk maken wat JIJ wilt van hem dan kan hij jou vertellen wat zijn plannen zijn.

Wil hij blijven scharellen...................STOPPEN!!!!!! Dat is niet eerlijk tegen over jezelf, dan misbruikt hij je (onbewust)

Het is makkelijk praten voor mij maar ik denk dat dit wel het beste is om te doen, hij breekt anders je hart.

Succes
quote:return_of_kreng schreef op 26 maart 2009 @ 16:46:

Tip van Flip, neem er nog een scharrel bij. Als hij die vrijheid heeft, heb jij m ook. En idd wel veilig doen.

Eén? Zoveel als ze wil toch! En als ze daar geen zin in heeft, zin maken!

Het helpt over de gevoelens van huidig sv-tje heen, en (veel) goede sex is nooit weg natuurlijk.
Vroeg of laat gaat dit toch niet werken.

Je verdient iemand die wel voor je gaat en voor jou kiest, Jullia. Het zal even pijn doen om met deze jongen te breken, maar uiteindelijk ben je beter af met een 'hele' relatie dan met dit gescharrel.

Ik spreek uit ervaring. Als je eerst een paar mannen hebt gehad die alleen je lichaam wilden, of alleen fun op het moment dat ze er zin in hadden... dan is het erg fijn als je op een gegeven moment iemand tegenkomt die JOU leuk vindt. En niet alleen scharrelen met jou, maar die echt voor je gaat.

Dus stop hiermee zodat je over een tijdje weer open kunt staan voor een echte relatie.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dat mag niet. Tenzij hij er zo uitziet;

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:return_of_kreng schreef op 26 maart 2009 @ 16:46:

.

Jep, want ik weet nu dat de manier waarop hij mij gister behandelde niet de manier is waarop ik behandeld wens te worden. Ik had al wel verwacht dat het een soort last farewell zou zijn, en voor mij is dat nu ook zo.

Hij weet het nog niet, maar het contact van mijn kant is vanaf nu stopgezet.
Wel zo netjes om het te laten weten. Het gaat toch over een sv? Weet hij ook meteen dat hij er weer eentje bij kan zoeken om zijn verzameling aan te vullen

En jij hebt dan geen last meer van telefoontjes, smsjes of wat dan ook omdat hij wil afspreken. Denk aan de rust die je hebt als hij het wel weet. Of heb je behoefte om je begeerd te voelen (door hem), en krijg je die vervuld doordat hij belt? Lijkt me te krom om waar te zijn (al denken velen dat het op die manier goed voelt).
quote:Stephanietje schreef op 27 maart 2009 @ 09:59:

[...]

Jep, want ik weet nu dat de manier waarop hij mij gister behandelde niet de manier is waarop ik behandeld wens te worden. Ik had al wel verwacht dat het een soort last farewell zou zijn, en voor mij is dat nu ook zo.

Hij weet het nog niet, maar het contact van mijn kant is vanaf nu stopgezet.

Wat had je verwacht dan?

Dat hij je ineens op handen zou dragen?

Zo werkt het toch niet.....

Maar eens met Madhe, wel even laten weten dan ben je er gelijk van af!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee, maar het ging gister wel gewoon te ver voor mijn gevoel, waardoor ik een soort openbaring kreeg zeg maar ;)

En het is dus niet echt een sv, meer een ex. Ik ben idd van plan om hem vanavond te zeggen dat het voor mij nu gewoon klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven