Scharrels met mannen.
dinsdag 16 april 2019 om 17:54
Oftewel, jij wordt alleen fysiek opgewonden van dat type? In dat geval, nooit seks hebben met iemand die niet aan dat type voldoet.
Daarnaast; alleen maar seks hebben wanneer JIJ daar zelf op dat moment zin in hebt, zonder enige voorwaarden in je hoofd.
En; wanneer er een man is waar jij een leuke tijd mee kunt hebben, die jou niet saai vindt, zelfs al voldoet zijn uiterlijk niet aan jouw wensenlijstje, heb het daar dan ook gewoon leuk mee en onderneem dingen en spreek af, maar heb er dan verder ook geen seks mee, behalve wanneer jij seks wil met hem (en hij met jou)
Oh, en mannen die bij jou komen omdat ze even ergens anders geen seks kunnen scoren, die moet jij ook gewoon weigeren. En voortaan ver uit de buurt blijven van dat soort types, hun vrienden en de gelegenheden waar zij rondlopen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 17 april 2019 om 09:54
Onervarenheid en geen lieve, ondersteunende vriendinnen om het mee over je liefdesleven te hebben.
woensdag 17 april 2019 om 09:57
Jammergenoeg dragen die mannen geen bordje op hun hoofd met "ik wil alleen een scharrel". Je moet vriendinnen hebben die die mannen kennen en die bekend zijn met het gedrag van die mannen zodat ze je kunnen waarschuwen.jaw schreef: ↑16-04-2019 17:54Oftewel, jij wordt alleen fysiek opgewonden van dat type? In dat geval, nooit seks hebben met iemand die niet aan dat type voldoet.
Daarnaast; alleen maar seks hebben wanneer JIJ daar zelf op dat moment zin in hebt, zonder enige voorwaarden in je hoofd.
En; wanneer er een man is waar jij een leuke tijd mee kunt hebben, die jou niet saai vindt, zelfs al voldoet zijn uiterlijk niet aan jouw wensenlijstje, heb het daar dan ook gewoon leuk mee en onderneem dingen en spreek af, maar heb er dan verder ook geen seks mee, behalve wanneer jij seks wil met hem (en hij met jou)
Oh, en mannen die bij jou komen omdat ze even ergens anders geen seks kunnen scoren, die moet jij ook gewoon weigeren. En voortaan ver uit de buurt blijven van dat soort types, hun vrienden en de gelegenheden waar zij rondlopen.
woensdag 17 april 2019 om 10:16
Vind ik oprecht rot voor je. Merk je dat je houding door ervaring verandert?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 17 april 2019 om 11:32
Ik ben nog steeds super niet-assertief. Doe dus nog steeds domme ervaringen op met mannen. Ouder en in theorie wijzer maar in de praktijk niet.JollyRider schreef: ↑17-04-2019 10:16Vind ik oprecht rot voor je. Merk je dat je houding door ervaring verandert?
woensdag 17 april 2019 om 11:35
En is dat “jammer, maar ach, de sex was lekker” of “wat een hopeloos kloteleven begint dit te worden”?
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 17 april 2019 om 16:21
Het is echt niet gek om er een tijdje (weken, of maanden) over te doen om iemand te leren kennen, voordat je seks hebt. Als je snel seks hebt is de kans best groot dat het de ander primair daarom te doen was. Als je dat niet (meer) wilt, moet je dus wachten met seksen, totdat je elkaar beter hebt leren kennen en je verliefd bent.
woensdag 17 april 2019 om 17:40
woensdag 17 april 2019 om 17:42
Dat noem ik gewoon een vriendschapMonique1818 schreef: ↑14-04-2019 00:28Om echt een band op te bouwen kan je de manier gebruiken om geen seks te hebben. Dit vooral zodat je eerst concentreerd op wie het is en dat je veel met elkaar praat. dat kan natuurlijk ook met seks binnen de relatie, maar persoonlijk heb ik nu een jaar een relatie zonder seks. dit ervaar ik als echt fijn en resulteert in een sterke relatie.
Maar goed even wachten kan wel helpen.
Ligt ook aan je leeftijd vind ik.
Vroeger duurdehet bij mij soms maanden. Met mijn vriend was het redelijk snel. En dat is toch echt een leuke relatie geworden.
donderdag 18 april 2019 om 04:25
O wat een hopeloos klote leven is het geweest, had ik maar beter geweten dan had ik het anders gedaan.JollyRider schreef: ↑17-04-2019 11:35En is dat “jammer, maar ach, de sex was lekker” of “wat een hopeloos kloteleven begint dit te worden”?
donderdag 18 april 2019 om 04:26
Verstandig advies. Dank voor je woorden.JuriaanB schreef: ↑17-04-2019 16:21Het is echt niet gek om er een tijdje (weken, of maanden) over te doen om iemand te leren kennen, voordat je seks hebt. Als je snel seks hebt is de kans best groot dat het de ander primair daarom te doen was. Als je dat niet (meer) wilt, moet je dus wachten met seksen, totdat je elkaar beter hebt leren kennen en je verliefd bent.
donderdag 18 april 2019 om 04:30
Ja. De ware liefde vinden is vaak ook domweg geluk hebben. Ik heb genoeg kansen gehad maar heb gewoonweg domweg pech in de liefde zoals ik het noem. Het is een hele kunst om de man te "vangen" waar jij zin in hebt en die jij wilt en dan lange tijd bij elkaar te blijven in harmonie. Bij mij was het zo dat de mannen zin hadden in sex en mij dan gingen versieren. Om niet saai genoemd te worden gaf ik dan toe. Maar geen van die mannen wou een duurzame relatie en zo bleef ik maar het scharreltje. Geen goede reputatie. De volgende wip moet komen van een duurzame relatie, dus samen een woning delen onder andere.
donderdag 18 april 2019 om 05:37
donderdag 18 april 2019 om 05:41
donderdag 18 april 2019 om 06:02
Benen bij elkaar houden voor minstens een aantal dates. Gesprekken voeren over andere dingen dan seks en elkaar eerst beter leren kennen. Als hij na een tijdje daten nog steeds moeite doet, ziet hij het waarschijnlijk zitten.
donderdag 18 april 2019 om 06:54
donderdag 18 april 2019 om 09:22
Ik geloof niet in dat je geen relatiemateriaal zou zijn als je met elkaar in bed beland na een leuke date. Vooral niet als je allebei volwassen genoeg bent. Wat een onzin dat je als vrouw je benen bij elkaar moet houden om door een man gezien te worden als een serieus iemand waar ze op kunnen bouwen. Als je elkaar allebei leuk vindt moet dat de boventoon zijn en moet je niet afgeschreven worden omdat je allebei (!) toegeeft aan een behoefte.
Dat haalt niet weg dat je misschien moet stoppen met seks hebben omdat je bang bent dat je saai wordt gevonden. Scharrels zijn voor seks, niet voor meer. Zo’n relatie begint met seks en eindigt met seks denk ik. Als je meer wilt dan moet je op zoek naar iemand met wie je klikt en jou niet saai noemt als je denkt ‘goh sla dat potje seks even over’. Want dat zijn gewoon geen leuke mannen. Ook als in hun ogen jouw reputatie veranderd omdat je het bed deelt met iemand als scharrel, zijn dat geen goede mannen.
Dat haalt niet weg dat je misschien moet stoppen met seks hebben omdat je bang bent dat je saai wordt gevonden. Scharrels zijn voor seks, niet voor meer. Zo’n relatie begint met seks en eindigt met seks denk ik. Als je meer wilt dan moet je op zoek naar iemand met wie je klikt en jou niet saai noemt als je denkt ‘goh sla dat potje seks even over’. Want dat zijn gewoon geen leuke mannen. Ook als in hun ogen jouw reputatie veranderd omdat je het bed deelt met iemand als scharrel, zijn dat geen goede mannen.
donderdag 18 april 2019 om 09:31
Ik heb alleen foute mannen ontmoet. Geen echte mannen denk ik eigenlijk. Als je een vrouw wil versieren dan hoor je niet te zeggen van "wat ben jij saai je hebt geen sex". Een echte man zegt volgens mij wat lach je leuk of wat heb je mooie benen, daar wil ik meer van zien. Het ene soort kraakt je af en beledigt je, het andere soort bouwt je op en geeft je complimenten. Al kan het natuurlijk zo zijn dat ze allebei sex met je willen maar soort twee doet het toch op de leukere manier vind ik.lil000 schreef: ↑18-04-2019 09:22Ik geloof niet in dat je geen relatiemateriaal zou zijn als je met elkaar in bed beland na een leuke date. Vooral niet als je allebei volwassen genoeg bent. Wat een onzin dat je als vrouw je benen bij elkaar moet houden om door een man gezien te worden als een serieus iemand waar ze op kunnen bouwen. Als je elkaar allebei leuk vindt moet dat de boventoon zijn en moet je niet afgeschreven worden omdat je allebei (!) toegeeft aan een behoefte.
donderdag 18 april 2019 om 09:37
Heb je je al afgevraagd waarom je foute mannen aantrekt? Daar kun je waarschijnlijk wel iets aan doen.cynthiao schreef: ↑18-04-2019 09:31Ik heb alleen foute mannen ontmoet. Geen echte mannen denk ik eigenlijk. Als je een vrouw wil versieren dan hoor je niet te zeggen van "wat ben jij saai je hebt geen sex". Een echte man zegt volgens mij wat lach je leuk of wat heb je mooie benen, daar wil ik meer van zien. Het ene soort kraakt je af en beledigt je, het andere soort bouwt je op en geeft je complimenten. Al kan het natuurlijk zo zijn dat ze allebei sex met je willen maar soort twee doet het toch op de leukere manier vind ik.
donderdag 18 april 2019 om 12:04
Ja dit. Dat bedoelde ik ook te zeggen - dat je alleen foute mannen ontmoet ligt echt niet aan de mannen want er zijn genoeg goede mannen.... Dus waar ligt het dan aan? Misschien moet jij toch je verwachtingen/ideaalbeeld veranderen en eens op date gaan met mannen die misschien minder snel in jouw plaatje passen. Wie weet verrassen ze je.
donderdag 18 april 2019 om 12:06
HAHAHAHAHHA een duurzame relatie opbouwen heeft te maken met elkaar vertrouwen en dat je
je op je gemak voelt vanaf de eerste minuut.
ik krijg echt het idee dat jij altijd de problemen bij iemand anders legt en nooit kijkt naar je eigen, en als iemand
daar iets van zegt dat het niet waar is.
get your shit toghether en niet zo een verknipt beeld hebben