Scharrels met mannen.
dinsdag 30 april 2019 om 15:30
Ik heb leuk nieuws. Het weer is wat warmer dus ik kan mijn (mooiere) zomerkleding aan. Mijn haar zit leuker en vrouwelijker nadat de kapser mijn haren verlengd heeft op 6 april. Ik zit lekker in mijn vel. En opeens liggen de gesprekken die ik heb met mannen meer op het flirterige vlak. Dat heb ik bijna nooit. Eentje ging vissen of ik een collega vrijwilliger wel knap eruit vond zien en of ik niet iets van een affaire met die zou willen beginnen.
Ik antwoordde dat ik niet wil beginnen aan nieuwe romances omdat ik slechte ervaringen heb in de liefde. De man in kwestie die aan het vissen was nam mij niet serieus maar ik zei luid en duidelijk dat wie het als vrouw alsmaar wil blijven proberen een slechte reputatie krijgt ofwel een s l e t genoemd gaat worden in de wandelgangen.
Ik vond dat ik goed gereageerd had.
Ik antwoordde dat ik niet wil beginnen aan nieuwe romances omdat ik slechte ervaringen heb in de liefde. De man in kwestie die aan het vissen was nam mij niet serieus maar ik zei luid en duidelijk dat wie het als vrouw alsmaar wil blijven proberen een slechte reputatie krijgt ofwel een s l e t genoemd gaat worden in de wandelgangen.
dinsdag 30 april 2019 om 15:34
cynthiao schreef: ↑30-04-2019 15:30Ik heb leuk nieuws. Het weer is wat warmer dus ik kan mijn (mooiere) zomerkleding aan. Mijn haar zit leuker en vrouwelijker nadat de kapser mijn haren verlengd heeft op 6 april. Ik zit lekker in mijn vel. En opeens liggen de gesprekken die ik heb met mannen meer op het flirterige vlak. Dat heb ik bijna nooit. Eentje ging vissen of ik een collega vrijwilliger wel knap eruit vond zien en of ik niet iets van een affaire met die zou willen beginnen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 2 mei 2019 om 14:48
Die collega vrijwilliger waar ik boeken samen mee registreer voor de database die was sinds een maand begonnen met mij thuis te bellen om te zeggen dat er te weinig boeken waren om in te voeren.
Ik vond zijn belletje vervelend(omdat ik geen sex met hem wil en afstand wil houden) dus ik zei: laten we voortaan niet wekelijks maar voortaan 1 keer in de maand bij elkaar komen om die boeken in te voeren.
Dit negeert hij al 2 maanden compleet. Hij blijft maar bellen over het aantal in te voeren boeken. Dit doet hij 1 keer in de week.
Omdat ik feitelijk eenzaam ben liet ik het me maar aanleunen.
Maar gisteren heb ik er een punt achter gezet. Ik heb hem gemaild en gezegd dat hij slecht luistert en doordramt en dat dat moet eindigen.
Het drong echt wel tot me door dat het op zo'n manier van "de aanhouder wint methode" die mij in bed heeft gekregen met iemand waar ik geen zin in had. Dit was in de jaren 80.
Eens kijken wat mijn uithaal teweegbrengt en of de man in kwestie bakzeil haalt.
Ik vond zijn belletje vervelend(omdat ik geen sex met hem wil en afstand wil houden) dus ik zei: laten we voortaan niet wekelijks maar voortaan 1 keer in de maand bij elkaar komen om die boeken in te voeren.
Dit negeert hij al 2 maanden compleet. Hij blijft maar bellen over het aantal in te voeren boeken. Dit doet hij 1 keer in de week.
Omdat ik feitelijk eenzaam ben liet ik het me maar aanleunen.
Maar gisteren heb ik er een punt achter gezet. Ik heb hem gemaild en gezegd dat hij slecht luistert en doordramt en dat dat moet eindigen.
Het drong echt wel tot me door dat het op zo'n manier van "de aanhouder wint methode" die mij in bed heeft gekregen met iemand waar ik geen zin in had. Dit was in de jaren 80.
Eens kijken wat mijn uithaal teweegbrengt en of de man in kwestie bakzeil haalt.