Scheiden, weet niet waar ik moet beginnen...

03-09-2009 15:50 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Na een huwelijk van 10 jaar gaat het echt niet meer tussen mijn man en mij.

Lukt me ff niet het hele verhaal te vertellen, maar ik heb het heel lang geprobeerd maar ik kan niet meer.

Ben helemaal op.

Alleen weet ik nu totaal niet wat ik moet doen en hoe ik het aan moet pakken.

Als eerste moet ik het hem natuurlijk vertellen.

Alleen het punt is dat ik zo bang voor hem ben.

Hij kan nogal driftig worden.

Vorig najaar heb ik ook al verteld dat ik het niet meer zag zitten en toen heeft hij me geslagen.

Ben toch doorgegaan maar nu is het echt op.

Ben alleen zo bang dat hij weer driftig wordt.

Daarbij komt dat we samen een kind hebben en in een koophuis wonen.

Heb hier geen familie wonen dus kan voor mijn gevoel nergens heen.

Voel me zo eenzaam.

Huurwoningen kom ik voorlopig niet voor in aanmerking zelfs niet als ons kind bij mij blijft wonen.

Maar met hem in 1 huis wonen trek ik echt niet meer.

En ik weet zeker dat hij echt niet weggaat, want ik wil tenslotte weg dus dan moet ik het zelf maar uitzoeken.

Waar moet ik beginnen?
Bij de scheiding neergelegt heeft hij zich idd wel.

Hij heeft echt wel door dat ik niet van gedachten te veranderen ben (al had hij gisteravond wel weer t plan om zakelijk seks te hebben).

Heb vandaag geinformeerd en kan zeker niet in onze huidige woning blijven wonen, dat lukt niet.

maar ik zou wel tijdelijk 1 dag meer kunnen werken en zo een aardig hypotheek bedrag kunnen lenen.

Dat zou betekenen dat ik ook een appartement zou kunnen kopen ipv huren.

Daarna zou ik weer 3 dagen kunnen gaan werken zodra de hypotheek rond is.

De maandlasten zou ik dan nog makkelijk rond kunnen krijgen.

Dit heeft mij wel goed gedaan.

De woonruimte vinden zal dus wel geen probleem zijn.

Alleen de rest blijft een hoop gedoe, maar als dat allemaal voorbij is zal ik eindelijk rust hebben.

As dinsdag gaan we naar de mediator toe.

Ben benieuwd hoe hij zich daar op zal stellen.
quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 11:26:

(al had hij gisteravond wel weer t plan om zakelijk seks te hebben).

?????

What the hell is zakelijk seks hebben ?? Ik had er niet aan moeten denken om seks te hebben met mijn ex, is er zeker ook niet meer van gekomen toen de beslissing om te scheiden genomen was, bweuukk.

Dit heeft mij wel goed gedaan.

De woonruimte vinden zal dus wel geen probleem zijn.

Héél goed, bravo.

Je hebt er al goed over nagedacht, maar let wel op, probeer niet alles tegelijkertijd te doen. concentreer je eerst op het rondkrijgen van de scheiding, wat jullie gaan doen tot de scheiding rond is (wie blijft er voorlopig in de woning), enzoverder.

Als de last van de scheiding achter de rug is, concentreer je dan op details zoals de verdeling van de goederen, hoe het verder moet. Bij mij was de dag dat mijn scheiding werd uitgesproken ook de dag dat ik een hoofdstuk kon afsluiten, niet meer achterom moest kijken, en dan kan je je nog met de andere details gaan bezighouden.

Alleen de rest blijft een hoop gedoe, maar als dat allemaal voorbij is zal ik eindelijk rust hebben.

Daar moet je even door, maar geloof me vrij, je kan beter gelukkig gescheiden zijn, dan ongelukkig getrouwd. Het enige waar ik momenteel nog spijt van heb is dat we niet vééél vroeger de knoop hebben doorgehakt.quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 11:26:

As dinsdag gaan we naar de mediator toe.

Ben benieuwd hoe hij zich daar op zal stellen.

Ben ook al blij dat jullie samen gaan. Als die mediator zijn/haar vak een beetje kent zal het wel meevallen denk ik.

Bovendien lees ik ook dat je man niet echt véél problemen maakt, behalve dan wat betreft de auto. Maar als jij niet echt aan die auto gehecht bent, what the hell, gewoon als pasmunt gebruiken voor andere zaken dan maar.

En uiteraard ook niet het belang van je dochterje uit het oog verliezen. Zij mag zeker niet het slachtoffer worden van eindeloos getouwtrek. Dit is tussen jou en je man, zij heeft daar geen schuld aan.
[quote]Hellothere schreef op 16 september 2009 @ 10:34:

[...]

Ikzelf bijvoorbeeld huur een appartement. De kinderen hebben er (jammer genoeg voor hen) voor gekozen niet naar hun moeder terug te keren, en wonen voltijds bij mij.

Waarom jammer genoeg voor hen? Je bent toch een goede vader voor ze?
ik vind het eigenlijk wel beledigend voor bloempie80 dat haar man zakelijk seks wilt hebben. Is ze dan alleen belangrijk voor hem dat hij seks met haar kan hebben?

Het is aan haar of ze ook seks met hem wilt hebben maar denk ajb 3 x goed na of je zelf wel wilt. Er is een TO hier bij pijler relaties waar een vrouw seks met haar ex had en vervolgens zwanger geraakt is wat totaal niet de bedoeling was. Enig idee hoe gecompliceerd dat de scheiding maakt?

Voor de rest Bloempie80, je bent echt goed bezig. Elke keer kom je weer een stapje verder. Suk6 met het gesprek met de mediator.
quote:Bertha schreef op 16 september 2009 @ 13:08:

Waarom jammer genoeg voor hen? Je bent toch een goede vader voor ze?

Ja (dat denk ik toch), maar ik vind het jammer voor hen omdat het hun moeder is. Ik probeer hen steeds uit te leggen dat hun mama er op een dag misschien niet meer is, en dat ze dan misschien spijt kunnen krijgen.

Op het ogenblik dat ze bij mij zijn ingetrokken was het voor mij ook niet gemakkelijk, gezins-/werk-/sociaal leven blijven combineren als voltijds alleenstaande vader.

Maar goed, ik ga ze zeker niet verplichten hun mama te bezoeken, heb ik ooit eens geprobeerd, is een fiasco geworden.

Nu zijn ze 16 en 18, en ik hoop dat ze het op een dag een beetje gaan kunnen plaatsen.
quote:Bertha schreef op 16 september 2009 @ 13:14:

ik vind het eigenlijk wel beledigend voor bloempie80 dat haar man zakelijk seks wilt hebben. Is ze dan alleen belangrijk voor hem dat hij seks met haar kan hebben?

Het is aan haar of ze ook seks met hem wilt hebben maar denk ajb 3 x goed na of je zelf wel wilt. .

Ik wil zelf absoluut geen seks met hem.

Zou dat op dit moment niet voor me zien.

Als ik nee zeg gaat hij daarna wel heel vervelend doen, echt flauw.

maar ja mannen zullen hier wel anders mee om gaan.

hij staat al een paar weken droog en dat is dus wel te merken.

Hij zal wel snel op zoek gaan naar een ander denk ik hem zo kennende.

En idd dacht ik daar ook al aan stel dat ik zwanger wordt, moet er niet aan denken!

Begin me steeds sterker te voelen omdat ik dingen in mijn hoofd op een rijtje begin te krijgen.

Ben mijn man ook echt een paar stappen voor.

Daardoor kan ik ook goed tegen hem op als hij vervelend doe.

Ik bereid me goed voor op alle zaken, dus denk dat dat me ook wel ten goede komt bij het gesprek van dinsdag.
quote:Bertha schreef op 16 september 2009 @ 13:14:

Jij drukt je nog zachtjes uit Bertha, ik vind het niet alleen beledigend maar grof, walgelijk en respectloos, zeker als zij het niet wil.

Let daar toch mee op bloem, ik las eerder dat hij al eens gewelddadig is geweest, hopelijk gaat hij dan niet op iets brutalere manier proberen om seks met jou te hebben.
Ik ben trouwens absoluut niet aan de auto gehecht.

Als hij maar rijdt toch!

Ga dat dan idd wel als pasmunt gebruiken ja.

Hij de auto ik de rest, haha.
Way to go bloem
Net even opgezocht de dagwaarde van de auto is 14000 euro.

Dan moet hij me voor 7000 compenseren?

Of zie ik dat iets te simpel
quote:Hellothere schreef op 16 september 2009 @ 13:17:

[...]

Ja (dat denk ik toch), maar ik vind het jammer voor hen omdat het hun moeder is. Ik probeer hen steeds uit te leggen dat hun mama er op een dag misschien niet meer is, en dat ze dan misschien spijt kunnen krijgen.

Op het ogenblik dat ze bij mij zijn ingetrokken was het voor mij ook niet gemakkelijk, gezins-/werk-/sociaal leven blijven combineren als voltijds alleenstaande vader.

Maar goed, ik ga ze zeker niet verplichten hun mama te bezoeken, heb ik ooit eens geprobeerd, is een fiasco geworden.

Nu zijn ze 16 en 18, en ik hoop dat ze het op een dag een beetje gaan kunnen plaatsen.en jij bent hun vader. Dat ze er voor gekozen hebben om bij jou te gaan wonen zegt toch heel veel. Als ze er aan toe zijn om meer kontakt met hun moeder te hebben komen ze daar vast mee, Ik vind het wel heel goed hoe je er mee om gaat, je ex niet zwart maakt maar je kids wel stimuleert om hun moeder te bezoeken. Terwijl je een vechtscheiding achter de rug hebt,
Bloempie80

het hoeft niet te zijn dat hij je gaat compenseren voor 7000 aan geld. Het kan ook met spullen zijn. Het gaat niet alleen om de auto maar om de hele inboedel die je zal moet gaan verdelen.

Weet je, als je zo sterk bent zoals je nu ben, kan je man je ook niet meer manipuleren. Je bent echt goed bezig. Complimenten. Als je je laatste post leest en vergelijkt met je eerste post ben je al zoveel gegroeid. Echt heel goed van je.

Misschien nog een tip. Dit is nl bij mijn scheiding mis gegaan. je hebt pensioen en partnerpensioen. Bij de verdeling is duidelijk omschreven dat we afstand doen van elkaars pensioen. Alleen staat niet duidelijk omschreven dat we ook afstand doen van partnerpensioen. Dat betekent nu dat als hij of ik geen partner hebben bij de pensioengerechtigde leeftijd we dus recht maken op het partnerpensioen. Als we dit willen veranderen moeten we weer naar een advocaat en gezien het feit dat ik geen kontakt meer wil met ex heb ik er voor gekozen om het te laten gaan. Maar no way dat ik hem mijn partnerpensioen gun, daar moet ik tzt nog iets op verzinnen.
Beste Bloempie. Ik heb jaren geleden in dezelfde situatie gezeten. Ik wist dat ik niet zonder kleerscheuren uit mijn huwelijk zou kunnen stappen. Ik wist ook dat de laatste stap tegelijkertijd het laatste gevecht zou zijn. Dat was mij alles waard!

Ik heb voor mezelf een planning gemaakt. Van te voren huisarts, familie en vrienden op de hoogte gebracht een een dag/tijdstip uitgekozen dat ik mijn ex zou inlichten. Ik heb van te voren koffers ingepakt en in de auto gezet. Van te voren met een advocaat gesproken zodat ik wist wat mijn rechten zouden zijn.

Wat geld overgestort op een geheime rekening zodat ik de eerste maand vooruit kon.

Ik heb het verteld, ben in elkaar geslagen en ben vertrokken. Blauwe plekken verdwijnen maar de eelt op mn ziel heb ik nog steeds. Het is nu jaren geleden maar ik ben nog altijd opgelucht dat ik het gedaan heb.

Overigens... als er kinderen in het spel zijn kan een advocaat ervoor zorgen dat jij als vrouw in de woning mag blijven. Als hij zich vervolgens agressief gaat gedragen en jou gaat stalken, krijgt hij een straatverbod!

Hij zal voor de woning moeten blijven betalen. Hij is als huurder/koper hoofdelijk aansprakelijk hiervoor!

Mediation? zie je dat nog zitten? Dat is mijns inziens alleen maar mogelijk als je met 2 constructieve/intelligente mensen te maken heb. Ik krijg bij jouw partner hele andere gevoelens....!
quote:Bergje65 schreef op 16 september 2009 @ 14:32:

Mediation? zie je dat nog zitten? Dat is mijns inziens alleen maar mogelijk als je met 2 constructieve/intelligente mensen te maken heb. Ik krijg bij jouw partner hele andere gevoelens....!

Ik wil het een kans geven om er zo snel mogelijk van af te zijn.

En met zijn manipulatieve gedrag en een eigen advocaat zou hij het me wel eens nog moeilijker kunnen gaan maken denk ik.

Zo'n advocaat zal hij ook allemaal dingen gaan vertellen die niet waar zijn.

Maar zo gauw ik merk dat dit niet werkt ga ik wel naar een advocaat hoor.

Bertha ik ben idd gegroeid.

Dat voel ik ook en merk dat ik echt sterker ben dan hij.

Altijd wel geweest, alleen de laatste jaren ben ik mezelf kwijt geweest.

maar merk dat ik mezelf helemaal herpak.
quote:Bertha schreef op 16 september 2009 @ 14:19:

en jij bent hun vader. Dat ze er voor gekozen hebben om bij jou te gaan wonen zegt toch heel veel. Als ze er aan toe zijn om meer kontakt met hun moeder te hebben komen ze daar vast mee, Ik vind het wel heel goed hoe je er mee om gaat, je ex niet zwart maakt maar je kids wel stimuleert om hun moeder te bezoeken. Terwijl je een vechtscheiding achter de rug hebt,

Weet ik, is hun keuze.

Zij hebben eigenlijk reeds redelijk vroeg in het echtscheidingproces voor mij gekozen.

Maar dat is natuurlijk uitgebreid in de procesvoering gebruikt. Mijn ex heeft altijd staande gehouden dat de kinderen niet naar haar toewillen omdat ik haar zwartmaak bij hen, allemaal héél pijnlijk.

Ik heb zelfs even overwogen om hieromtrent een topic te openen, maar durf niet goed wegens tè herkenbaar.
quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 15:04:

Zo'n advocaat zal hij ook allemaal dingen gaan vertellen die niet waar zijn.

Maar zo gauw ik merk dat dit niet werkt ga ik wel naar een advocaat hoor.

Ik zou inderdaad eerst toch de mediation proberen. Als het echt een gevecht wordt en er komen advocaten in het spel, dan weet je echt niet wat je hoort.

Ik dacht voor de rechtbank dat daar een gangster terrecht stond, ging dus over mij. niet netjes hoor met wat voor onzin ze daar voor de dag komen.

quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 13:37:

Net even opgezocht de dagwaarde van de auto is 14000 euro.

Dan moet hij me voor 7000 compenseren?

Of zie ik dat iets te simpel

Normaal gezien wordt er niet gewerkt met de waarden van iets, en dan door 2 gedeeld. Dat betekent dat je de waarde van de inboedel moet gaan schatten en telkens delen door 2. En voor de prijs van een half gebruikt toestel, koop je geen half nieuw hé.

Je kan ook beter onderling de inboedel verdelen, stijl, ik de eetkamer, jij het salon, ik de wasmachine, jij de vaatwasser.

Op aanraden van mijn advocaat heb ik het anders aangepakt. Noch ik noch de kinderen wilden terugkeren naar het huis (teveel nare herinneringen aan de jaren voor de echtscheiding), en mijn ex wou kost wat kost het huis hebben (is zo opgevoed met een huisje-tuintje mentaliteit).

Ik heb haar dus voorgesteld om de ganse zooi over te nemen (inclusief de inboedel en de auto, ik heb toch een firmawagen). Eerst natuurlijk gedaan of ik het huis ook graag wou om de prijs naar boven te drijven. Zij heeft mij dan een belachelijk hoog bod gedaan, wat ik uiteraard aangenomen heb. Ze heeft alles overgekocht met hulp van haar ouders.

Ikzelf ben dan een ruim appartement gaan huren, heb via eBay zo-goed-als-nieuwe spullen gekocht, en heb met de kinderen een nieuwe start genomen.

Is achteraf niet slecht geweest. We hebben een woonst en van de centen kunnen we nog comfortabel leven, en geen gedoe met koehandel en verdelingen.

voor wat de waarde van de auto betreft, je hebt uiteraard de dagwaarde van de auto, maarre ik heb de indruk dat de emotionele waarde bij uw man veel hoger ligt. Daar kan je dus op dezelfde manier spelen : Zeg hem dat jij de auto wil, als hij moeilijk doet (wat blijkbaar te verwachten zal zijn), vraag hem dan wat die auto HEM waard is

Als ie natuurlijk enkel de auto wil, en jij mag de rest hebben, dan is jouw probleem ook gelijk opgelost
Ja die auto is hem duidelijk veel waard en denk wel emotioneel, of eigenlijk meer zijn status symbool.

Zelf had ik zoiets van we verkopen hem en kopen beiden een nieuwe kleinere auto.

Maar dat wil hij niet.

Ga t idd maar zo doen dat ik vraag wat het hem waard is die auto.

T is wel fijn hier wat antwoorden te krijgen op het forum

Jullie komen toch met handige tips, zodat ik straks goed voorbereid ben.
quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 15:35:

T is wel fijn hier wat antwoorden te krijgen op het forum

Jullie komen toch met handige tips, zodat ik straks goed voorbereid ben.

Ja bloem, eigenlijk moet je stilaan de titel van het topic laten veranderen :

Scheiden, weet niet waar ik moet beginnen

Ik denk dat je inmiddels al verdomd goed weet waar te beginnen
haha, ja dat is waar.

Wat kan er veel veranderen in een paar weken tijd.
quote:bloempie80 schreef op 16 september 2009 @ 15:52:

haha, ja dat is waar.

Wat kan er veel veranderen in een paar weken tijd.

Ach het moeilijkste heb je inmiddels achter de rug, hem vertellen dat je wil scheiden, en hopen dat hij de boel verteerd.

Da's blijkbaar toch min of meer vlot gegaan.

Nu nog goed luisteren (naar hem) negeren als hij vervelend doet, en vooral goed beginnen plannen.

Alle informatie die je kan hebben, goed onthouden, opschrijven, je weet nooit in welke context je het nadien nog kan gebruiken.

Doe ook iets met de bank, zorg ervoor dat je op zijn minst ergens een startkapitaaltje hebt waarmee je inderdaad de eerstvolgende tijd verder kan.

Zorg ervoor dat jij, tot de scheiding definitief is, met je dochtertje in het huis kan blijven, dat geeft je dan ook weer extra tijd om uit te kijken naar een andere woonst.

Komt wel goed ik voel het ( ik spreek uit ervaring, en erger als mijn scheiding kan het niet worden ).
Hoi,

hier weer ff een update.

Gisteravond ontzettend veel gezeur gehad.

Ik krijg overal de schuld van, ik verwoest zijn leven en hij begon te dreigen.

Op een gegeven moment werd hij zo woest dat ik dacht dat hij ging slaan, maar hij sloeg tegen de deur.

Hij merkt gewoon dat hij geen vat meer op mij heeft en dat frustreert hem ontzettend.

En dan wordt hij boos.

Maar daarna wilde hij toch weer seks, wat ik natuurlijk niet gedaan heb.

Hij spoort echt niet.

Vanavond ook weer 2 uur lang shit over me heen gehad, waar onze dochter bij zat.

Maakte ook nog een aantal opmerkingen naar haar om mij zwart te maken.

Heb wel gezegd dat ik dat respectloos vind en ik dat zelf ook niet doe.

Na die 2 uur had hij toch weer zo'n spijt en wil wel op een normale manier met elkaar omgaan en goed uit elkaar.

Kan hem echt niet pijlen, en snap niet waarom hij zo doet.
quote:bloempie80 schreef op 17 september 2009 @ 20:37:

Kan hem echt niet pijlen, en snap niet waarom hij zo doet.

Hoi Bloem,

Die onvoorspelbaarheid is niet abnormaal hoor, erken die ook bij mezelf destijds toen mijn ex-plots wou scheiden.

Je hebt hem nog maar pas gemeld dat je wil scheiden, dat je eigenlijk dus de spons wil vegen over die jaren dat jullie samen waren, niet evident hoor.

Je moet het zien als iemand waar men vertelt dat hij terminaal ziek is. Na die boodschap heb je eerst een ontkenningsfase, dan de verwerking en pas dan de aanvaarding.

Ik heb de indruk dat de boodschap wel stilaan aan het doorsijpelen is, maar dat hij het feit dat jullie binnenkort niet meer samenzijn nog niet helemaal aanvaardt heeft, vandaar ook de wisselende stemmingen, de ene keer poeslief, de andere keer agressief, de ene keer lijkt het dat hij er zich bij neerlegt, de andere keer verzet hij zich, ene keer verdrietig andere keer opgewekt.

Het gaat 'm om het "loslaten", en het is duidelijk dat hij je toch nog niet heeft losgelaten, hoewel hij zich soms voordoet of dat het geval is.

En natuurlijk gaat hij ook beginnen nadenken, en begint hij te beseffen wat hij allemaal te verliezen heeft, familiaal, materieel, financiëel niet evident allemaal als je dat allemaal op een paar dagen tijd hebt voorgeschoteld gekregen en daar eerder nooit hebt bij stilgestaan.

Bij mij heeft het enkele weken geduurd vooraleer ik heb gezegd : "bon, het is zo, niet aan te doen".

Het enige wat jij daaraan kan doen (vrees ik) is zijn wisselende stemmingen en grillen negeren, en je vooral niet laten provoceren.

Ga geen discussies met hem aan die niet constructief zijn, en laat je zeker niet verleiden tot scheldpartijen.

Luister wel naar hem, misschien heeft hij nuttige informatie die later in de procedure nog handig van pas kan komen, maar ga er niet op in, en laat zeker niet in je eigen kaarten kijken. Vertel hem niets over jouw plannen, over wat jij weet, ontvang alleen maar informatie, maar geef hem er geen.

Het moet voor hem wel duidelijk blijven dat jij je beslissing hebt genomen. Maak dat héél duidelijk, geef hem zeker geen enkele reden of aanleiding om daaraan te twijfelen, anders verleng je alleen maar zijn verwerkingsproces.

En last but not least (maar dat had ik al een paar keer gezegd), probeer AUB jullie dochtertje erbuiten te houden. Ik weet dat dit ook gemakkelijker gezegd dan gedaan is, maar het is wel héél belangrijk.

Bespreek de scheiding, verdeling, regelingen niet als jouw dochtertje erbij is, en maar zeker geen ruzie in haar aanwezigheid.

Ook elkaar zwartmaken naar haar toe is "not done". Voor haar blijven jullie mama en papa.

Zij zal nog meer dan genoeg met de scheidingsperikelen geconfronteerd worden, en dit is tenslotte een situatie waar zij niet voor gekozen heeft.
je bent al verder in het proces dan dat hij dat is. Vroeger kon hij je manipuleren. Nu kan hij dat niet meer. De onmacht die hij voelt uit zich in die verschillende buien. Hij zal van alles proberen om je weer te manipuleren. Kijken welk strategie wel werkt. Ik ben bang dat dit nog wel vaker zal gebeuren. Hoe meer hij het zich gaat realiseren.

Het enige wat je kan doen is rustig blijven. Er niet op ingaan.

En a.j.b. als deze gesprekken plaats vinden, niet met jullie dochter er bij. Ze is geen wapen in de strijd. Dat moet je je man duidelijk maken.

Voor de rest ben ik het helemaal eens met Hellothere.
Even weer een update.

Vanochtend langs de huisarts geweest.

Brief voor maatschappelijk werk gekregen, hoopte zo misschien een urgentie te krijgen.

Maar dat gaat niet lukken zeiden ze al aan de telefoon.

Kan ook pas over 3 weken terecht.

Haalt dus niet veel uit waarschijnlijk.

Dan toch maar 1 dag meer werken en wat kopen.

Heb dat gelukkig altijd nog achter de hand.

Mijn man is al druk op zoek naar een ander.

heeft al een advertentie geplaatst met daarbij ook een foto van onze dochter.

Dat vond ik dus echt niet kunnen.

Wat vinden jullie daarvan?

Morgen dat gesprek bij de mediation.

Hij houdt zich de laatste dagen erg rustig gelukkig, maar dat zal ook wel komen omdat hij op zoek is naar een ander.
Je bedoelt dat hij op zoek is naar een andere vrouw? En in zijn profiel een foto van jullie dochter gezet heeft? Hier zijn geen woorden voor:(

Maar het gaat niet om wat ik er van vind, maar wat doet het jou? Dat, voordat de scheiding rond is, hij al op zoek gaat naar een ander?

Het geeft wel aan dat hij waarschijnlijk geaccepteerd heeft dat je heel serieus bent en door gaat zetten.

Suk6 morgen met je gesprek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven