Schoonouders ontmoeten
zondag 30 april 2017 om 17:22
zondag 30 april 2017 om 17:23
quote:missmisery schreef op 30 april 2017 @ 17:18:
Dus omdat jij een slechte band met je ouders hebt wil je je schoonfamilie niet ontmoeten?
Heb je er ooit over nagedacht dat die mensen een toevoeging aan je leven kunnen zijn?+1. En verder, zoek hulp als het zoveel moeite kost om jezelf te geven. Je doet niet alleen je vriend tekort maar zeker ook jezelf.
Dus omdat jij een slechte band met je ouders hebt wil je je schoonfamilie niet ontmoeten?
Heb je er ooit over nagedacht dat die mensen een toevoeging aan je leven kunnen zijn?+1. En verder, zoek hulp als het zoveel moeite kost om jezelf te geven. Je doet niet alleen je vriend tekort maar zeker ook jezelf.
zondag 30 april 2017 om 17:24
Zonder zijn ouders was je vriend er ook niet geweest hoor. Dus gewoon accepteren dat je ze af en toe eens ontmoet aangezien ze een goede band hebben. Ik vind het ook getuigen van onverwerkt verdriet en egoïsme dat je zijn ouders niet wilt ontmoeten, terwijl je weet dat dit belangrijk voor hem is. Ik zou een relatie om minder verbreken.
zondag 30 april 2017 om 17:28
zondag 30 april 2017 om 17:32
Enig idee hoe negatief dit kan overkomen bij je partner?
Je wil alleen hem, niet "de rest".
Veel kans dat ik het zou uitmaken bij iemand die zo reageert op het begrip "familie".
Want dit zal dus altijd tussen ons blijven staan.
Hou hem dus niet aan 't lijntje, maar vertel het hem zo snel mogelijk.
Kan hij tenminste nu al beslissen of hij verder wil met jou. In plaats van dat je de boel nog een half jaar ofzo rekt.
Je wil alleen hem, niet "de rest".
Veel kans dat ik het zou uitmaken bij iemand die zo reageert op het begrip "familie".
Want dit zal dus altijd tussen ons blijven staan.
Hou hem dus niet aan 't lijntje, maar vertel het hem zo snel mogelijk.
Kan hij tenminste nu al beslissen of hij verder wil met jou. In plaats van dat je de boel nog een half jaar ofzo rekt.