Schoonouders
zondag 17 april 2022 om 20:33
Mijn schoonouders komen weinig op bezoek. Ook niet voor onze kinderen. Zijn niet geïnteresseerd. Dit gaat mij steeds meer tegen staan. Wel moet schoonmoeder steeds rake opmerkingen maken over het huishouden of opvoeding van de kinderen. Gisteren is er iets in mij geknapt en ben voor mezelf opgekomen dat ze daar nu maar eens mee moet ophouden om steeds mijn kinderen te corrigeren. Zij vond dat normaal dat is opvoeden zegt ze met een boze stem. Mijn man beaamde dit ik was hier boos over. Mijn man zegt dat schoonouders nooit komen omdat wij geen leuke mensen zijn. Ik ben hier de hele dag al over aan het nadenken. Ben ik dan zo n raar en stom mens ? Ik snap er niks meer van . Wat doe ik fout?
zondag 17 april 2022 om 23:57
heb pb gestuurddaenerys79 schreef: ↑17-04-2022 21:47TO, ik heb met je te doen. het is ook wel een cultuurding, het drinken en de bemoeienis van ouders schoonouders en de rest van de familie. ik weet er alles van, geloof me. je mag mij PB’en als je wil.
Kies voor jezelf, en voor je kinderen. Hij kleineert jou, wil je dat meegeven aan je kinderen? dat is een slecht voorbeeld.
maandag 18 april 2022 om 08:37
Ik heb er slecht van geslapen. Heb zenuwen in de buik ervan. Mijn schoonouders zijn ook boos weggegaan zaterdagavond omdat mijn man boos was op mij. Volgens mijn man zien ze wel hoeveel pijn hij heeft. Schoonvader heeft mijn man nog geappt dat ik geen emoties heb. Gisteren zegt mijn man steeds dat het altijd moet gaan zoals ik het wil. We slapen al heel lang apart omdat ik slecht slaap door zijn onrust ( snurken bewegen) naast mij. Dat is idd wel een dingetje van mij. Hij wil graag weer samen slapen. Ik wil hem wel proberen om tegemoet komen maar ik slaap sinds de geboorte van de kinderen heel licht en dus snel wakker. Waardoor ik onuitgerust wakker wordt
Tevens is die situatie ook ontstaan rond al het gebemoei van schoonmoeder rond de geboorte van de kinderen waar ze oa gewoon met koortslip naar binnen wandelde. Mijn man zegt dat hij tegen mijn ouders gaat vertellen dat ik al jaren niet samen met hem wil slapen. Dat vind je vader ook niet oke zegt hij.
Tevens is die situatie ook ontstaan rond al het gebemoei van schoonmoeder rond de geboorte van de kinderen waar ze oa gewoon met koortslip naar binnen wandelde. Mijn man zegt dat hij tegen mijn ouders gaat vertellen dat ik al jaren niet samen met hem wil slapen. Dat vind je vader ook niet oke zegt hij.
palientje wijzigde dit bericht op 18-04-2022 08:40
Reden: .
Reden: .
8.14% gewijzigd
maandag 18 april 2022 om 08:55
Echt hoor, stop met deze relatie. Sta je ingeschreven ergens bij een woningbouwvereniging?palientje schreef: ↑18-04-2022 08:37Ik heb er slecht van geslapen. Heb zenuwen in de buik ervan. Mijn schoonouders zijn ook boos weggegaan zaterdagavond omdat mijn man boos was op mij. Volgens mijn man zien ze wel hoeveel pijn hij heeft. Schoonvader heeft mijn man nog geappt dat ik geen emoties heb. Gisteren zegt mijn man steeds dat het altijd moet gaan zoals ik het wil. We slapen al heel lang apart omdat ik slecht slaap door zijn onrust ( snurken bewegen) naast mij. Dat is idd wel een dingetje van mij. Hij wil graag weer samen slapen. Ik wil hem wel proberen om tegemoet komen maar ik slaap sinds de geboorte van de kinderen heel licht en dus snel wakker. Waardoor ik onuitgerust wakker wordt