Seksrelatie

16-11-2021 01:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een man leren kennen. Allebei duidelijk geweest dat we voor de seks met elkaar omgingen. Chill, helemaal oké. Die man begon steeds meer te appen, ook wnn hij met vrienden uit was, op zijn werk, ‘s morgens, ‘s avonds, op elke mogelijke moment. Hij belde geregeld gewoon om eens te horen hoe het ging… Hij zei dingen als: ik heb je graag, ik heb je lief, … Hij was lief en zorgzaam. We sliepen samen, ik mocht zolang blijven als ik wou, we ontbeten samen, … Als hij wist waar ik uitging, kwam hij langs, … dat soort dingen. Dit bracht me in verwarring. Ik vroeg wat hij nu eigenlijk wou? Hij zei dat hij wel gedacht had aan een relatie, maar merkte dat hij op een muur botste en dat zag hij niet zitten. Logisch, want ik dacht ‘seksrelatie’, daar ga ik niet al te veel in investeren. Moet ik daar nu iets van geloven?? We zien elkaar sindsdien niet meer. Het was leuk, maar uiteindelijk wil ik toch voor een relatie gaan (niet met hem, dacht ik toen). Vandaar de keuze. Nu, 4 weken later, spookt hij plots terug door m’n hoofd. Blijkbaar heeft het toch wat gedaan. Daarom twijfel ik om contact op te nemen. Kan een man echt enkel seks willen en toch zo'n dubbele signalen geven? Terwijl we op voorhand allebei oké zijn met het feit dat het om seks gaat? Of is het mogelijk dat die man toch oprechte interesse had? Niemand heeft een glazen bol, maar enkele meningen geven me mss wat inzichten. Ik zie het even niet helder.
Hoe moeten wij weten wat hij wil? Jij weet niet eens wat jij wil.
Klopt
Het maakt toch niet uit wat hij wil? Het klinkt een beetje, maar dat vul ik in, alsof je een sexrelatie met deze man hebt gekozen terwijl je eigenlijk hoopte op wat anders maar dit was wat je kon krijgen.
En met ieder kruimeltje meer heel blij was.
In de tijd dat ik nog fwb's had had ik dit gedrag van zo'n man echt irritant gevonden.
Ik ging geen fwb aan met mannen met wie ik een relatie wilde omdat IK een goed reden had geen relatie met zo iemand te willen.
Dus ik zat ook niet te wachten op aanhaken bij mijn vrienden of met uitgaan, praatjes over gevoelens etc. Sommigen waren wat sentimenteel zonder verdere consequenties, wist ik, wist hij, meer het moment soms, dus dat was dan ook prima.
Want ik had geen interesse.
Dus ik denk dat je los moet laten wat hij wil en moet bedenken wat jij wil.
Ik denk zelf dat zo'n vaagneus niet de moeite waard is om veel energie in te steken.
En dat gedoe met 'ik wil geen relatie maar ik wil dat jij wel een relatie met mij wil, en als je dat niet wil ga ik dat even testen' is ook bekend gedrag.
Dan nog gaat het erom wat jij wil.
Tiziana schreef:
16-11-2021 01:30
Kan een man echt enkel seks willen en toch zo'n dubbele signalen geven.
Ja, dat kan.
Mijn vriend met benefieten was een ster in het afgeven van dubbele signalen, zo wilde hij beslist geen relatie maar vroeg hij wel of hij een beetje van me mocht houden. We hadden dagelijks contact en hij gaf me het constante gevoel dat ik het middelpunt van zijn leven vond terwijl hij -als we niet samen waren- heerlijk rondhoerde en -sloerde.

Dit heeft een jaar geduurd en toen waren we echt diep onder elkaars huid gekropen.
Ondertussen zijn we 4 jaar samen als "echt" setje. En we lusten elkaar nog steeds enorm.
Dit is wat hormonen met je doen.
Als je voor een echte relatie wil gaan zou ik me daar op richten en niet deze man aanhalen, agz je geen relatie met hem wil.
Hij heeft de klassieker: het ligt niet aan jou, het ligt aan mij... Prachtig omgedraaid en de schuld bij jou gelegd.
Kan een man echt enkel seks willen en toch zo'n dubbele signalen geven?
Ja, dat is mogelijk.

is het mogelijk dat die man toch oprechte interesse had?
Ja, dat is mogelijk.
Tuurlijk waarom zou je niet alleen seks iemand kunnen hebben?

Ik heb dat ook met iemand situatie is alleen een beetje lastig ik kan haar niet continu appen omdat we het n beetje geheim houden.
Moet me dus aardig inhouden als ik haar weer zie en bij me heb ben ik dan ook helemaal gelukkig omdat ik me enorm tot haar voel aangetrokken.
Lekker genieten en niet teveel nadenken
Jamie34 schreef:
18-11-2021 16:25
Tuurlijk waarom zou je niet alleen seks iemand kunnen hebben?

Ik heb dat ook met iemand situatie is alleen een beetje lastig ik kan haar niet continu appen omdat we het n beetje geheim houden.
Moet me dus aardig inhouden als ik haar weer zie en bij me heb ben ik dan ook helemaal gelukkig omdat ik me enorm tot haar voel aangetrokken.
Lekker genieten en niet teveel nadenken
Dus 1 van de 2 gaat vreemd? :)
Tiziana schreef:
16-11-2021 01:30
[..]

Kan een man echt enkel seks willen en toch zo'n dubbele signalen geven? Terwijl we op voorhand allebei oké zijn met het feit dat het om seks gaat? Of is het mogelijk dat die man toch oprechte interesse had? Niemand heeft een glazen bol, maar enkele meningen geven me mss wat inzichten. Ik zie het even niet helder.
Ja hoor, dat kan prima. Ik heb ook wel eens iemand via een dating-app ontmoet die in het buitenland woonde, het was vanaf het begin aan beide kanten duidelijk dat het 'leuk voor de neuk' was, want ze zou weer vertrekken. Daarna hielden we toch contact (af en toe berichtjes uitwisselen) en nodigde ze me uit om langs te komen voor een vakantie in haar land.

Lang verhaal kort; we klikten op een hoop gebieden en ik was echt niet naar haar land gereisd als het alleen maar voor de neuk was. Dat wilde echter nog steeds niet zeggen dat ik ook een (liefdes)relatie met haar had gewild. En ja, dat maakt het uiteindelijk lastig.

In jullie geval lijkt dat nog niet helemaal te zijn uitgesproken. Ik zou het hem gewoon vragen en duidelijk zijn dat je meer wilt dan scharrelen. Nee heb je...
Tijd voor een open en goed gesprek lijkt me. Dat is de enige manier om erachter te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven