sex op de 1e.. of 2e date??!

12-04-2010 11:22 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor zo vaak mensen om mij heen zeggen dat wanneer je sex hebt op de eerste date je 'niet meer serieus genomen wordt als relatie materiaal'.... Nou vraag ik me af of dat anno 2010 nog wel zo is.. Wat zijn jullie meningen daarover en ervaringen daarmee? Ben ik heel benieuwd naar..
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 18:29:

Sex tijdens eerste date is nooit relatie materiaal.Waarom niet?
Ik ben ook redelijk 'makkelijk'. Als ik iemand niet leuk vind doe ik er niks mee, niet daten, niet zoenen, niks.

En als ik iemand wel leuk vind heb ik niet zozeer een tijdsplanning Dan kan het heel snel gaan.

Misschien zou het spannend zijn het een volgende keer wat langzamer te doen - omdat men zegt dat dat spannend is ) maar ik ben daar tot op heden nooit zo goed in geweest

Zal een man ook niet afkraken omdat hij 'te snel' wilde ofzo.
Heb inmiddels bijna een jaar een relatie. Ontmoette hem bij de friettent, werd gek van zijn vrienden die steeds zeurden dat ze naar huis wilden en zijn toen samen weggelopen

Ik zei nog 'je mag wel blijven slapen maar we gaan geen seks hebben hoor!'.. Maar dat lukte dus niet, want hij is érg leuk. Daarna even een paar weken gedate, maar al snel besloten dat we het wilden proberen.

Heb hem wel eens gevraagd of hij het stom vond dat we al zo snel seks hadden, maar hij vond het juist wel spannend en een teken van spontaniteit van mijn kant. Niks mis mee dus..
quote:merle78 schreef op 12 april 2010 @ 19:27:

[...]

Waarom niet?Zoals je wellicht weet wordt meestal van de man verwacht dat hij de jager is. Meestal zijn mannen dat overigens ook. Als je met je pijl en boog (spreek even niet over 'speer', krijg je weer van die nietszeggende reacties op) klaar staat om te gaan jagen, en de prooi gaat uit zichzelf alvast dood voor je voeten liggen............ Tja, dan zegt dat mij iets over die prooi en niet over de jacht. Dan is die prooi echt niet interessant, het gaat namelijk veel te makkelijk......... Te verwachten is dat dan in de toekomst heel veel dingen te gemakkelijk gaan. M.a.w. de prooi die geen prooi is, is juist onzeker en bang en zal de wegloop tactiek kiezen. En als je nou als man iets echt niet wilt dan is het een weglopertje......
het gaat niet zo zeer om het tijdsstip van de eerste date maar het verloop van het contact.... de eerste date die binnen vijf minuten al in je broek wil zitten, is maar op een ding uit... en of dat relatie materiaal is ??? hoogstwaarschijnlijk niet. Hij is tenslotte niet geïnteresseerd in jou maar in wat er in je broek zit.

De date waarmee je een ontzettend leuke avond hebt gehad met leuke gesprekken en wat eindigt in je bed.... tja... wie zal het zeggen of dat relatie materiaal is, garanties krijg je nooit alleen heeft die date in elk geval de avond zelf wel in meer dan alleen seks interesse getoond
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 19:41:

[...]

Zoals je wellicht weet wordt meestal van de man verwacht dat hij de jager is. Meestal zijn mannen dat overigens ook. Als je met je pijl en boog (spreek even niet over 'speer', krijg je weer van die nietszeggende reacties op) klaar staat om te gaan jagen, en de prooi gaat uit zichzelf alvast dood voor je voeten liggen............ Tja, dan zegt dat mij iets over die prooi en niet over de jacht. Dan is die prooi echt niet interessant, het gaat namelijk veel te makkelijk......... Te verwachten is dat dan in de toekomst heel veel dingen te gemakkelijk gaan. M.a.w. de prooi die geen prooi is, is juist onzeker en bang en zal de wegloop tactiek kiezen. En als je nou als man iets echt niet wilt dan is het een weglopertje......hmm als mijn date bezig is met jagen en als ik voor de bijl gaat mij ineens niet meer leuk vind kan hij wat mij betreft sowieso mooi het bos is....
Wat een onzin over dat 'jaag' gebeuren, we leven niet meer in de oertijd!! Als je allebei geil bent en je hebt zin om te sexen.. Why Not??? En daarna zie je wel. Een man kan ook altijd nog na de 32817ste keer besluiten dat hij weer wilt 'jagen'
Geen eerste, tweede, derde date...

Zoiets plan je niet maar sowieso niet de 1e periode.
Dit is een topic van die griet met 84 achter haar naam, miss of zo. Vroeg ze in een ander topic ook al tussendoor.

Dacht dat ze haar lesje wel had geleerd.

Anyway, stomme vraag!
quote:Brown_Eyes schreef op 12 april 2010 @ 20:13:

Geen eerste, tweede, derde date...

Zoiets plan je niet maar sowieso niet de 1e periode.

En de tweede periode begint bij het tweede drankje?

Joh TO, kijk gewoon wat er gebeurt, niet te berekend zijn. Ik denk dat berekend zijn "erger" is dan goede seks ooit kan zijn.

[...]

Zoals je wellicht weet wordt meestal van de man verwacht dat hij de jager is. Meestal zijn mannen dat overigens ook. Als je met je pijl en boog (spreek even niet over 'speer', krijg je weer van die nietszeggende reacties op) klaar staat om te gaan jagen, en de prooi gaat uit zichzelf alvast dood voor je voeten liggen............ Tja, dan zegt dat mij iets over die prooi en niet over de jacht. Dan is die prooi echt niet interessant, het gaat namelijk veel te makkelijk......... Te verwachten is dat dan in de toekomst heel veel dingen te gemakkelijk gaan. M.a.w. de prooi die geen prooi is, is juist onzeker en bang en zal de wegloop tactiek kiezen. En als je nou als man iets echt niet wilt dan is het een weglopertje......

Wat een b*llshit! Als het voor mij goed voelt om met een man naar bed te gaan dan ben ik niet het onzekere weglopertje hoor.

En of dat nu op de eerste date is of op de 333e maakt dan niets meer uit.

Overigens ben ik geen prooi en ik heb ook geen zin om zo door een man bekeken te worden...
Ik vind wachten tot de 333e date anders wel te lang hoor...Dan ben ik geloof ik al wel afgehaakt

Het gaat steeds over 'wat is te snel?', maar wat is eigenlijk 'niet snel genoeg?', als je een jaar of 30 bent he, en ruim ervaring hebt sekstechnisch. Ik denk (nee, ik weet) dat ik me bij een 4e date al dingen in mijn hoofd ga halen, over waarom hij niet wil....

[...]

Zoals je wellicht weet wordt meestal van de man verwacht dat hij de jager is. Meestal zijn mannen dat overigens ook. Als je met je pijl en boog (spreek even niet over 'speer', krijg je weer van die nietszeggende reacties op) klaar staat om te gaan jagen, en de prooi gaat uit zichzelf alvast dood voor je voeten liggen............ Tja, dan zegt dat mij iets over die prooi en niet over de jacht. Dan is die prooi echt niet interessant, het gaat namelijk veel te makkelijk......... Te verwachten is dat dan in de toekomst heel veel dingen te gemakkelijk gaan. M.a.w. de prooi die geen prooi is, is juist onzeker en bang en zal de wegloop tactiek kiezen. En als je nou als man iets echt niet wilt dan is het een weglopertje......

Pffff, wat ingewikkeld!

Dus eigenlijk vindt jij een vrouw per definitie geen relatiemateriaal als ze tijdens jullie eerste ontmoeting met je naar bed gaat. Ze wordt dus eigenlijk gestraft voor 'makkelijke' gedrag. Ik denk dat je dan echt een leuke vrouw mis kan lopen hoor! Je kunt niet zomaar aannemen dat ze bang en onzeker is of een 'wegloper'. En voor de man in het algemeen is volgens jou seksuele losbandigheid dus geen negatieve eigenschap?

Van dat jagen en dat een makkelijke prooi niet zo interessant is, daar geloof ik ook wel in. Maar ik denk niet dat alle mannen altijd die gedachtengang hebben.
quote:Yraatje schreef op 12 april 2010 @ 20:17:

[...]

Wat een b*llshit! Als het voor mij goed voelt om met een man naar bed te gaan dan ben ik niet het onzekere weglopertje hoor.

En of dat nu op de eerste date is of op de 333e maakt dan niets meer uit.

Overigens ben ik geen prooi en ik heb ook geen zin om zo door een man bekeken te worden...Eens! Een man die in dit soort bewoordingen over vrouwen spreekt mag sowieso doorlopen
Ik zou de eerste dates absoluut verre blijven van het bed. Al is het alleen maar omdat je eerder geen idee kunt hebben of de ander te vertrouwen is. De belangrijkste reden is voor mij overigens dat het veel spannender is om dat soort activiteiten nog even uit te stellen.
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 20:20:

Ik vind wachten tot de 333e date anders wel te lang hoor...Dan ben ik geloof ik al wel afgehaakt

Ik ook hoor

Het gaat steeds over 'wat is te snel?', maar wat is eigenlijk 'niet snel genoeg?', als je een jaar of 30 bent he, en ruim ervaring hebt sekstechnisch. Ik denk (nee, ik weet) dat ik me bij een 4e date al dingen in mijn hoofd ga halen, over waarom hij niet wil....

Ik denk dat het helemaal ligt aan hoe je zelf in elkaar zit en wat je van elkaar verwacht enzo...

Kijk, bij mijn huidige vriend ging het heel snel... we waren gewoon hartstikke geil op elkaar , maar dat wil niet zeggen dat dat altijd zo zou gaan....
Tussen mijn man en mij was het vanaf de eerste zoen dik aan en zagen we elkaar gelijk heel vaak, tijdens de tweede date gingen we al samen in bad maar pas na drie weken gingen we voor het eerst met elkaar van bil.....ik begreep er helemaal niets van....
geil=geil, dus is neuken. wat maakt het nou uit of dat op je 1e date is.

Ik heb juist de ervaring dat mannen het erg spannend vonden als ik juist heel eerlijk daar in was en recht op mn doel afging...
Ik begin een beetje moe te worden van al die 'mannen-zijn-jagers'-zever...
En hoeveel van die mannen zijn blijven hangen? Als in relatiemateriaal?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je iemand tegenkomt die je leuk lijkt, meteen bespringt voordat je weet of ie ook leuk ìs.

Ik denk dat ik me als man ook niet serieus genomen zou voelen: zo van: die gaat alleen maar voor de pik, en niet voor de persoon.
Als je een serieuze relatie wil zou ik zeker even wachten. Je wil toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt voordat ie in je bed ligt? Je hoeft ook geen maanden te wachten, maar eerste of tweede date is wel heel erg snel.

Maar zo sta ik er zelf inmiddels in, na jarenlange ervaring. Ben tegenwoordig zuiniger op mn lichaam.
quote:tilalia2 schreef op 12 april 2010 @ 20:54:

En hoeveel van die mannen zijn blijven hangen? Als in relatiemateriaal?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je iemand tegenkomt die je leuk lijkt, meteen bespringt voordat je weet of ie ook leuk ìs.

Ik denk dat ik me als man ook niet serieus genomen zou voelen: zo van: die gaat alleen maar voor de pik, en niet voor de persoon.

zijn bijna allemaal blijven hangen... de een 5 jaar, een ander 4 jaar, een ander 2 jaar, nog een 1 jaar en de laatste (huidige) nu alweer 8 jaar. En die anderen... daarvan wilde ik niet eens dat ze bleven 'hangen' , dus echt nooit problemen mee gehad!
wat ik mij dan afvraag is of die man wel echt geïnteresseerd is in mij als hij op date 1 of 2 het bed in wil?

Zit zelf momenteel in zo'n situatie, 3 dates gehad maar niet de mogelijkheid om daarna te sexen zeg maar. We geilen wel op elkaar, hij benoemt dat ook vaker dan ik en juist daarom ga ik twijfelen of hij wel serieus is?!

Heb gezegd rustig aan te willen doen (ivm gekwetst in laatste relatie) hij zegt me alle tijd te geven..we hebben wel heerlijk gezoend, maar ik durf niet zo goed te sexen nu omdat ik bang ben dat hij daar juist op uit is. Ik wil wel sex met hem, graag, maar de vraag of het nu al kan houdt mij dus ook bezig. En als hij het letterlijk tegen me zegt dan denk ik 'is dat niet het enige dat je wil'

Ik lees dus lekker mee hier ;)
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 20:16:

[...]

En de tweede periode begint bij het tweede drankje?

lange na niet!

Joh TO, kijk gewoon wat er gebeurt, niet te berekend zijn. Ik denk dat berekend zijn "erger" is dan goede seks ooit kan zijn.
Dat ie dat zo vaak benoemt, vind ik een slecht teken, Granny27.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven