Simpele bruiloft

08-11-2018 21:01 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is opgelost, dankjewel! :)
anoniem_361454 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 16:23
Reden: Privacy
94.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft geen bruiloft he, je kunt het helemaal zakelijk regelen. Jij, hij en getuigen
Alle reacties Link kopieren
Ik en man zijn getrouwd met een handjevol mensen erbij, daarna thuis champagne en taart. Dat was het.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst gefeliciteerd! En mijn eerste gedachte was misschien een beetje hulp inroepen?
backpack10 wijzigde dit bericht op 08-11-2018 21:04
45.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is opgelost, dankjewel! :)
anoniem_361454 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 19:25
Reden: Privacy
72.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee sorry lijkt mij wel bijzonder. Zolang er maar genoeg eten is :) dan is alles goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Gewoon een korte ceremonie op het gemeentehuis en dan een lunch of een aangeklede borrel. Het is aan jullie. Lekker vroeg samen er tussen uit.

Je bent niemand iets verplicht . Doe het zoals het voor jou prettig is en de belangrijkste mensen erbij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Om 16u in het het gemeentehuis trouwen. Max 15 personen uitnodigen en daarna een diner?
Alle reacties Link kopieren
De eenvoudigste waar ik eens bij was:
Met man of tien. Stadhuis aan eind van de ochtend, toen samen lunchen. Mooi weer, dus op een terras. En eind van de middag iedreen naar huis.
Hele gezellige dag gehad
Trouwen en met een select groepje lekker uit eten.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
08-11-2018 21:06
Om 16u in het het gemeentehuis trouwen. Max 15 personen uitnodigen en daarna een diner?
Klinkt sowieso als de perfecte bruiloft.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met zijn tweetjes op een strand getrouwd, lekker rustig :P
evaq schreef:
08-11-2018 21:07
Klinkt sowieso als de perfecte bruiloft.
Precies zoals ik het ook heb gedaan. Geen seconde spijt gehad.
Bedenk eerst eens wat jullie leuk lijkt. Een lunch? Een diner? Een ontbijt? Thuis? Een favoriet klein restaurant?
Alle reacties Link kopieren
Simpelste bruiloft waar ik ben geweest was trouwen met de getuigen en kinderen en daarna met de getuigen en ouders in een restaurant eten.
gizzmo-returns schreef:
08-11-2018 21:07
Trouwen en met een select groepje lekker uit eten.
Ja leuk :hyper:
Het-groepje schreef:
08-11-2018 21:13
Ja leuk :hyper:
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwager en schoonzusje zijn in een kasteel in Limburg in de tuin getrouwd en daarna daar ook taart en proosten en later een diner in een private room. We waren met 10 mensen en 4 kinderen. Bij de ceremonie en taart waren nog een oom en tante. Ouders en schoonouders en zus van mijn schoonzus en haar gezin bleven in het kasteel slapen. Wij in het dorp.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in de ochtend getrouwd met getuigen en de belangrijkste mensen simpele ceremonie alleen op het gemeentehuis.
(was op een gratis dag en daar mogen hier 16 mensen bij zijn incl de getuigen) Daarna koffie met taart bij ons thuis. Daarna zelf gemaakte lunch bij ons thuis. En in de middag rond 14 uur vertrokken naar een hotel met diner voor ons 2. Volgende dag weer naar huis.
Simpele jurk die ik nu ook nog dragen kan en man pak van de c&a. Wel trouwringen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn simpel getrouwd in het stadhuis met 9 vrienden, daarna naar huis, waar we sushi hebben besteld en lekker hebben geborreld.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vieren jullie je verjaardag? Of Kerst? Of andere feestelijk gebeurtenis?

Neem dat als uitgangspunt. Trek mooie kleren aan, vraag dit ook aan je gasten. En kies voor meer speciale hapjes en drankjes. Kies een mooie locatie. Vraag alleen de vrienden en familie met wie je dit wilt delen.

Bespreek jullie beperkingen ook met de ambtenaar van de burgerlijke stand, dan kan daar met de ceremonie ook rekening mee gehouden worden.

Willen jullie wel/geen muziek?

Vergeet ook niet om een fotograaf te regelen om alles vast te leggen op beeld!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Star² schreef:
08-11-2018 21:11
Bedenk eerst eens wat jullie leuk lijkt. Een lunch? Een diner? Een ontbijt? Thuis? Een favoriet klein restaurant?
En bedenk welke mensen je er graag bij wilt hebben en hoeveel het mag kosten. Dan heb je in ieder geval je kaders bepaald.
Gefeliciteerd :D
mabelle schreef:
08-11-2018 21:06
Om 16u in het het gemeentehuis trouwen. Max 15 personen uitnodigen en daarna een diner?
Dit klinkt leuk!

Wanneer trouwen jullie? Als het in de zomer is misschien in een mooie tuin (van jullie, familie, of een tuin bij een restaurant of café) samen uitgebreid eten?
mabelle schreef:
08-11-2018 21:06
Om 16u in het het gemeentehuis trouwen. Max 15 personen uitnodigen en daarna een diner?
Als eerste gefeliciteerd!

Zoals hier genoemd hebben wij het ook gedaan. Einde middag getrouwd want vroeg in de ochtend want gratis bij de gemeente was mij te vroeg. Dan zou ik mij nog moeten haasten en dat is iets waar ik geen zin in had op mijn trouwdag. Na de ceremonie taart en champagne met de gasten die naar de ceremonie waren gekomen en daarna borrel en eten met een kleine groep genodigden. Iedereen bleef op de locatie slapen en we hebben de volgende ochtend nog met elkaar ontbeten(dat was niet gepland maar kwam zo uit). De tweede keer heb ik het net zo gedaan dus kennelijk beviel het goed ;-D
Gefeliciteerd!

Wat vinden jullie écht leuk?
Je zou kunnen kiezen voor een ceremonie met klein groepje en erna iets van de volgende dingen:

- bubbels of koffie/thee met (bruidstaart)
- Lunch
- Diner
- High tea

Mij zou bijvoorbeeld een high tea dan wel gezellig lijken (al dan niet met een glaasje bubbels erbij).
Je kunt het natuurlijk ook uitgebreider maken als je wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven