Simpele bruiloft

08-11-2018 21:01 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is opgelost, dankjewel! :)
anoniem_361454 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 16:23
Reden: Privacy
94.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gratis is vaak wel aan regels gebonden, soms mag er bv geen fotograaf mee naar binnen of je trouwt met meerdere paren tegelijk. Vraag dit goed na bij je gemeente!
De overheid heeft ooit bepaald dat iedereen moet kunnen trouwen, dus voor de minima is het gratis huwelijk ingevoerd en iedere gemeente moet dit aanbieden. Veel gemeenten bieden twee gratis momenten per week aan (al dan niet op dezelfde dag).
Omdat er veel gebruik van wordt gemaakt, ook door niet minima, zijn er steeds meer voorwaarden aangesteld (zoals een inkomenseis, een maximum van 6 à 10 gasten of geen mogelijkheid tot een persoonlijke benadering.

Op de website van je gemeente vind je vast meer info
Alle reacties Link kopieren
Trouwen
Koffie en taart
Borrel
Klaar!

Ik zou het zo weer doen!
Alle reacties Link kopieren
JustMeDaan schreef:
09-11-2018 16:46
Dat is voor elke gemeente wel anders. Vaak is het op maandag. Hier ook. En was dus gratis. Wij hebben wel een trouwboekje genomen ook. Dat was €40. Ringen €200(dat was het duurste) taart laten maken €40. Pak van man €120 incl schoenen. Mijn jurkje €80. Overnachting via Groupon €85. Lunch denk een €25 had 2 soepen gemaakt en 6 gevulde wraps in stukjes. Broodjes en Paturain. Had wel een boeketje €85 geloof ik. Kaartjes via website €25. Dat was het wel geloof ik. Waren een €750 kwijt en kregen een €400 terug van de gasten als cadeau. En dit was helemaal prima en hoe we het wilden.
Even afgezien van die "6 gevulde wraps in stukjes" lijkt het me een prima bruiloft! Nog gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Haha wat dan die lust je niet of je weet niet wat het is? Gevuld met zalm en kip sla dressing komkommer pesto of paturain erop zoiets haha.

Dank je. Inmiddels al bijna een jaar verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven