Singels, omgeving Enschede
zaterdag 1 januari 2011 om 23:25
zaterdag 1 januari 2011 om 23:26
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:25:
[...]
waar?http://www.10sec.nl/?gclid=CIr1_rGGmqYCFRQu3godWXmUpA
Mac Berlijn
[...]
waar?http://www.10sec.nl/?gclid=CIr1_rGGmqYCFRQu3godWXmUpA
Mac Berlijn
zaterdag 1 januari 2011 om 23:46
zaterdag 1 januari 2011 om 23:49
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:42:
[...]
Ik heb er veel voor over .
Ja, dat snap ik best.... maar ik heb zelf gemerkt dat het niet altijd werkt als je heel duidelijk op zoek bent.
Een vriendin van mij en ik waren allebei single... ik was een stuk relaxter dan zij... resultaat: ik heb nu alweer 5,5 jaar een relatie en zij nog steeds niets....
Zij werkt echt een eisenlijstje af en ik ben wat realistischer. Ik kan best een eisenlijstje hebben... de kans dat iemand daar aan voldoet is niet zo groot...
[...]
Ik heb er veel voor over .
Ja, dat snap ik best.... maar ik heb zelf gemerkt dat het niet altijd werkt als je heel duidelijk op zoek bent.
Een vriendin van mij en ik waren allebei single... ik was een stuk relaxter dan zij... resultaat: ik heb nu alweer 5,5 jaar een relatie en zij nog steeds niets....
Zij werkt echt een eisenlijstje af en ik ben wat realistischer. Ik kan best een eisenlijstje hebben... de kans dat iemand daar aan voldoet is niet zo groot...
zaterdag 1 januari 2011 om 23:57
Uitgaan is goed! Je hebt ook goede ideeën, maar vergeet niet te genieten. Merk vaak dat er meisjes op vrijgezelle vrienden van me afkomen, maar die blijven dan in een hoekje ergens staan hangen, in de hoop dat degene waarop ze hun oog hebben laten vallen aandacht aan ze zal schenken. Ik denk dan altijd: Vermaak je gewoon, heb het gezellig, dan wil hij vanzelf met je omgaan. Snap je?
zondag 2 januari 2011 om 00:14
Thuisblijven is niet mijn tip. Maar je moet niet te neurotisch te werk gaan.
'We moeten meer uitgaan, we moeten op zoek'.
Gooi dat moeten overboord. Ga lekker uit, geniet en als er leuke mannen zijn is dat geweldig voor je. Maar dat gedwongen uitgaan om een man te zoeken werkt alleen maar teleurstellend.
'We moeten meer uitgaan, we moeten op zoek'.
Gooi dat moeten overboord. Ga lekker uit, geniet en als er leuke mannen zijn is dat geweldig voor je. Maar dat gedwongen uitgaan om een man te zoeken werkt alleen maar teleurstellend.