Singels, omgeving Enschede

01-01-2011 21:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Eens met Bommi, van zo'n houding worden veel mannen bang denk ik...
quote:bommi schreef op 01 januari 2011 @ 23:14:

Jezus, je reageert redelijk overspannen Visje. Zo ga je nooit iemand ontmoeten.Tja, we zitten te denken over een oplossing en je komt met een opmerking waar niemand iets mee kan.
maar heb je geen vrienden/vriendinnen die mee willen gaan stappen?

Ik geloof trouwens dat er binnenkort nog ergens weer een speeddate op het programma staat... misschien is dat iets voor jou?
quote:Lauren29 schreef op 01 januari 2011 @ 23:23:

Eens met Bommi, van zo'n houding worden veel mannen bang denk ik...Ze hoeven dit topic niet te lezen hoor
quote:Yraatje schreef op 01 januari 2011 @ 23:24:

maar heb je geen vrienden/vriendinnen die mee willen gaan stappen?

Ik geloof trouwens dat er binnenkort nog ergens weer een speeddate op het programma staat... misschien is dat iets voor jou?waar?
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:25:

[...]

waar?http://www.10sec.nl/?gclid=CIr1_rGGmqYCFRQu3godWXmUpA

Mac Berlijn
Oplossing: Leuke mensen om je heen verzamelen en jezelf vermaken, dan trek je vanzelf mensen aan. Op mij kom je ook wanhopig over, dat kan afschrikken... Dat is wel iets waar je iets mee kan vind ik.
Oh.... trouwens... ik ben mijn vriend tegen gekomen op internet (terwijl we hemelsbreed zo'n 8 km van elkaar af wonen)
.
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:34:

[...]

Zo! Das mooi Tja... en daar heb ik niet te veel moeite voor gedaan hoor Ik bedoel er maar mee te zeggen dat je niet per se op stap moet om nieuwe mensen/mannen te leren kennen...
.
.
Een opmerking waar niemand iets aan heeft?

Dat ben ik niet met je eens.

Wanhopig gedrag schrikt mannen af. Jij wilt een man, dus ik geef je eigenlijk een grandioze tip.
.
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:40:

[...]

Ok. Blijf dit doen; je bent nu 29 en zie of dit over 6 jaar wel heeft gewerkt .Werkte elf jaar geleden al, is goed bedoeld hoor! Als je er te hard mee bezig bent, werkt dit averechts volgens mij...
quote:visje2011 schreef op 01 januari 2011 @ 23:42:

[...]

Ik heb er veel voor over .

Ja, dat snap ik best.... maar ik heb zelf gemerkt dat het niet altijd werkt als je heel duidelijk op zoek bent.

Een vriendin van mij en ik waren allebei single... ik was een stuk relaxter dan zij... resultaat: ik heb nu alweer 5,5 jaar een relatie en zij nog steeds niets....

Zij werkt echt een eisenlijstje af en ik ben wat realistischer. Ik kan best een eisenlijstje hebben... de kans dat iemand daar aan voldoet is niet zo groot...
.
Uitgaan is goed! Je hebt ook goede ideeën, maar vergeet niet te genieten. Merk vaak dat er meisjes op vrijgezelle vrienden van me afkomen, maar die blijven dan in een hoekje ergens staan hangen, in de hoop dat degene waarop ze hun oog hebben laten vallen aandacht aan ze zal schenken. Ik denk dan altijd: Vermaak je gewoon, heb het gezellig, dan wil hij vanzelf met je omgaan. Snap je?
.
Was 'n tip voor als het straks zover is...
Thuisblijven is niet mijn tip. Maar je moet niet te neurotisch te werk gaan.

'We moeten meer uitgaan, we moeten op zoek'.

Gooi dat moeten overboord. Ga lekker uit, geniet en als er leuke mannen zijn is dat geweldig voor je. Maar dat gedwongen uitgaan om een man te zoeken werkt alleen maar teleurstellend.
.
.
Volgens mij loopt Hans nog vrij rond in Enschede.
Hee Vis, hoe oud ben je dan? Ben ook single, regio Enschede... 26jr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven