single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Hey, ik zie nu dat je me net voor was met reageren.
Handig he die verspaketten. Ik gebruik ze ook altijd, Lidl heeft ze ook tegenwoordig. Ook voor couscous, die vind ik ook erg lekker.
Ik heb mijn knul net naar de training gebracht aangezien hij er zo tegenop zag. Ik vind het wel laat hoor van 20:30 tot 22:00 uur. En dan nog douchen.
Zo, dat was wederom een heftig dagje vandaag. Zoals je gezien hebt. Stormschade....:
Gelukkig belde de buurman naar C, die vervolgens mij belde.
Inmiddels ook de verzekering gesproken, maar voorlopig zit er een gat in het dak omdat er nog geen noodoplossing is.
Dit geintje wordt wel vergoed door de verzekering, maar helaas ook hier 225 euro eigen bijdrage. Pffff
Nou ja, het is maar materiële schade.
Rondom mijn knul was het vandaag gelukkig rustig. Ook door een collega gebeld, die is vanmiddag bij zijn vriendje geweest. Gelukkig is in dat gesprek ook duidelijk geworden dat mijn knul er waarschijnlijk niks mee te maken heeft of bij betrokken is.
He gelukkig, dat je knul er niet bij betrokken is waarschijnlijk. Wat ontzettend balen zeg, die stormschade. Gelukkig is het alleen materiele schade, maar al dat gedoe weer om de boel te laten fixen, bah. Maar wat ging het tekeer he. Ik heb het zelf niet eens zo heel erg meegekregen, onze ruimte zit aan een soort binnentuin en is beschut, daar waaide het dus veel minder hard dan helemaal buiten, maar de beelden op tv en internet zeggen genoeg. Hier gelukkig geen schade. Tenminste..ik heb niet het idee dat er pannen van het dak af zijn oid. Ik wist niet dat Lidl ook al die verspakketten heeft. Daar zal ik ook eens gaan kijken. Ik vond het eigenlijk ook heel goedkoop. Of zou het in de aanbieding zijn geweest..? Dat erwtensoeppakket was 2,68, vind ik echt niet duur.
Zo uiteindelijk is vanavond het gat in het dak dicht gemaakt. Woensdag komt hij terug om de rest van de schade op te nemen.
Het gaat ons 225 euro eigen risico kosten, maar de rest wordt gelukkig gewoon vergoed.
Ik ben de hele dag thuis geweest om te wachten op de aannemer, maar het is zo druk dat hij vanavond pas kwam. Maar ik ben er blij mee. Ze hebben nieuwe dakpannen die wij nog hadden liggen er voor nu opgelegd zodat het in ieder geval dicht is.
Nu ik toch thuis moest werken ook maar gelijk bananenbrood gebakken. Heerlijk voor bij de koffie. Ook C vond het lekker.
Fijn dat het dak in elk geval dicht is. Gelukkig dat ze toch vandaag al konden komen, het zal wel een gekkenhuis zijn. Je hebt je tijd in elk geval nuttig besteed, behalve werken dan he..lekker, bananenbrood. lekker.
Heerlijk, het is weer weekend. Zonder plannen. Mijn collega heeft mijn carnavalsoutfit overgenomen, hij paste haar prima en stond bij haar zoals ik het in mijn hoofd had, hahaha. Vanmiddag al in huis bezig geweest, lekker, hoef ik dat morgen niet meer te doen. Mijn knul heeft na de training van afgelopen zondag gelukkig geen last van zijn schouder gekregen. Alleen wel ontzettende spierpijn, vooral in zijn bovenbenen (van het fielden, dat is wanneer er een bal laag over de grond komt en je door je knieen moet zakken om m te pakken). Vandaag voor het eerst wat minder pijn. Tja, dat komt van al die maanden niet sporten, normaal doet ie dit elke wedstrijd en training zonder last. Nou ja, zondag weer trainen, het zal wel elke x beter gaan met zijn spieren.
Mijn knul zou eigenlijk vandaag weer eens een wedstrijd hebben en in de basis staan. Helaas werd het afgelast vanwege een te slecht veld. Als het goed is spelen ze nu woensdagavond.
C is dus met hem aan de klus gegaan in de woonkamer. Nu zijn dan toch echt alle muren kaal, ook achter de radiatoren en de kast. Volgende week gaan ze de elektra omleggen.
Ik ben op de vliering begonnen. 2 zakken rotzooi en veel zakken kinderkleding wat weg kan. ( wat ik ooit eens heb ingezameld). Ook een doos kinderboeken voor de kringloop. Pfff en dit is pas het begin.
Vanmiddag kwamen mijn ouders een bakkie doen en even de schade bekijken. Ook nog wat schoongemaakt, Mn stofvrij en stofzuigen en badkamer en wc, verder heeft het toch niet zo veel zin met al die stofzooi in huis.
Vanavond tomatensoep gemaakt, ook met zo'n verspakket.
Morgen natuurlijk naar Ajax-Feyenoord.
Jullie zijn allemaal hard aan het werk geweest zeg. Wat een klus he, zo'n vliering. Het is zo makkelijk om alles wat in huis in de weg staat weg te stoppen op de vliering of zolder, Maar op een gegeven moment wordt het rommelig (tenminste..bij mij). ik ben nog steeds erg blij dat mijn knul toen de zolder heeft aangepakt. HIer heel wat minder actief. Wel alle was gewassen en pannenkoeken gebakken, maar daar is het wel bij gebleven. Toch vliegt zo'n dag dan weer voorbij. Ja, morgen de klassieker. Gaat je knul ook mee?
Het was wel de bedoeling dat mijn knul mee zou gaan, maar gisteren zijn toch zijn plannen gewijzigd en is uiteindelijk mijn broer mee gegaan. Het was een heerlijke middag.
Net heeft C zich met mijn knul door natuurkunde heen geworsteld. Hij moest opdrachten thuis maken, telt mee voor een cijfer. Dus blij dat het klaar is.
Ja, dat was wel een lekkere voetbalmiddag denk ik! Fijn dat C. zich dan toch samen met je knul zich op het huiswerk stort. Zulke dingen samen doen schept ook wel een band denk ik. Hier (weer) niet veel gedaan gisteren hoor, wel gestreken, maar verder relaxed. Mijn knul heeft gisteren weer getraind en nu heeft ie weer iets verrekt..het houdt ook niet op. Bij zijn rug/bovenbeen, toen hij zich heel erg stretchte om een scheef gegooide bal te pakken (terwijl zijn voet op het honk bleef, dat moet). Hij vergeet dat zijn lichaam totaal ongetraind is nu en moet niet van die capriolen uithalen, hahaha. Denk dat hij er met werken ook wel last van zal hebben, omdat hij dan de hele tijd staat. Nou ja, zal het straks wel horen.
Ja dat lijf van je knul zal wel moeten wennen aan al die bewegingen weer ineens. Maar bij zo'n jonge knul is dat vast weer snel in orde.
Voor ons zou dat herstel veel langer duren vrees ik, Haha.
Hier een relatief rustige dag met mijn knul. Hopen dat we weer even in wat rustiger vaarwater zitten.
Zaterdag is het hier boerenbal, voorproefje op de carnaval. En oude lullen disco, waar we waarschijnlijk ook nog even naar binnen schuiven. Ik ga met 2 vriendinnen, gezellig! Lekker er even uit. Mijn vriendin uit Beuningen blijft hier slapen en dan gaan we zondag de mei vakantie uitzoeken en boeken. Joepie! Ook heel leuk.
Het is alweer over hoor, de pijntjes van mijn knul. Ja, pff, dat zou bij ons wel even wat langer duren denk ik! Jij hebt een gezellig weekend voor de boeg! Lekker er uit, wel 2 verschillende dingen, hahaha, voorproefje carnaval en disco. Maar allebei leuk!
Ik dit weekend rustig, volgend weekend de reunie van onze discotheek. Ik dacht eigenlijk dat dat dit weekend zou zijn, sukkel. Ben benieuwd of er ook nog bekenden zullen zijn uit onze tijd. Ach en ook al is dat niet zo, de muziek van toen is al leuk.
Ik zag op fb dat jij geinteresseerd was in het concert van Waylon. Ik heb net tickets besteld, hahaha. Voor het concert hier dan natuurlijk, niet in Utrecht..Gaaf weer !
Mijn vriendin had me getagd in het bericht, ik wist niet eens dat hij zou komen, las dat vanochtend. Las ook dat de kaartverkoop om 9.00 uur zou beginnen, maar ja, dan zat ik op mijn werk en zij op het hare. Dacht dat het wel heel snel uitverkocht zou zijn. Maar heb net nog 2 tickets kunnen bestellen, joepie! Heb jij je outfit voor carnaval al voor elkaar?
Ik heb ook al tickets voor Waylon. 15 juni in Utrecht. Leuk, leuk.
Ja mijn carnavalsoutfit ligt al klaar. Het is eigenlijk meer een haloween jurkje. Wel erg leuk.
Vandaag was het druk. Ik had om 5 uur nog een afspraak waar ik pas om half 7 weg reed. Is jongen die op een groep woont en zijn moeder kon niet eerder. Toch vind ik het te bizar voor woorden dat iedereen zich daaraan aan moet passen. Het is tenslotte haar kind. Heb dat ook wel even kenbaar gemaakt op de groep,
Fijn dat je knul geen pijntjes meer heeft. Zal toch wel even wennen zijn denk ik.
De iPhone van mijn knul is nu echt overleden, dus we hebben nu een refushed inphone 6 voor hem besteld. Morgenmiddag komt die al. Hij blij, wij blij want dan is hij in ieder geval weer bereikbaar.
Ja, we kunnen niet meer zonder he (mobiel). Vanmorgen deed internet het thuis niet. Getverdemme. Kon niet checken of mijn vriendin het appje had gelezen over Waylon, kon niets. Wat is dat balen zeg. Gelukkig bij thuiskomst alles weer ok, mijn knul had het modem gereset. Maar fijn dat je knul weer bereikbaar is. Ha leuk, dus jij ook naar Waylon. Balen dat die afspraak zo laat was. Misschien kon die moeder ook niets regelen met haar werk? Wat was het warm vandaag he! Wel jammer dat het toch zo grijs was en zoveel wind. Hopelijk is het met carnaval in elk geval droog. We hebben nu een aantal jaren ontzettend geluk gehad, vooral tijdens de optocht, je zou haast denken dat het een x fout moet gaan..Ik heb al lekker vrij genomen 9/2, kan ik ook mooi de opening van de winterspelen zien, t/m 13/2. Tenminste. .nu twijfel ik ineens, of ik nu t/m12 of t/m 13 heb aangegeven. Gelijk morgen maar even checken. Maandag de 12e gaan we waarschijnlijk ook nog wel, dus zou fijn zijn als ik dinsdag vrij ben..
Zo he he, 3e keer dat ik dit stukje ga typen. Gisteren avond was ik klaar maar ging het met mijn knul helemaal mis, dus toen heb ik blijkbaar niet gepost.
Mijn knul had gisteren zijn nieuwe telefoon. Toen we terug kwamen van zijn wedstrijd ( wat lichamelijk gelukkig goed ging, qua uitslag helaas niet), was het al kwart over 10. Toen het 11 uur was wilde ik hem op bed hebben, normaal gaat hij om 22:00. Maar hij was nog druk met zn telefoon. Toen werd hij erg brutaal en toen C hem daar op aansprak werd hij zo boos dat hij is weggelopen. Paniek in de tent natuurlijk, om kwart over 12 belde mijn moeder dat hij daar was aangekomen. Ik had inmiddels de politie ingeschakeld. Hem opgehaald, toen is hij gaan slapen. Het was inmiddels al half 1. Wij hadden dus een kort nachtje en vanmorgen kreeg ik hem zijn bed niet uit. Uiteindelijk zat hij om 8:15 in de auto en heb ik hem, nog steeds heel boos, naar school gebracht. Om 12 uur belde hij. Hij was nog niet uit maar mocht naar huis. Toen was hij eindelijk wat gekalmeerd en weer aanspreekbaar.
Ik heb de 12e en 13e ook vrij genomen. Helaas gaat de 12e niet door vanwege teamcoaching.
Bah, ik heb de hele dag al hoofdpijn. Niet zo gek natuurlijk maar wel heel vervelend. De energie die dit incident weer gekost heeft.
Ik had school wel even ingeseind over wat er gebeurt is gisteren avond. Geen idee of ze er wat mee gedaan hebben trouwens.
He gatverdamme, wat balen zeg, dat dit nu is gebeurd. Wat lastig dat hij dan zo ontzettend boos wordt dat hij dan wegloopt. Komt dan dan doordat het C. is die hem erop aanspreekt, of zou hij ook zo hebben gereageerd als jij het had gedaan? Maar jij had het misschien ánders gezegd? Gelukkig dat hij dan met zijn kwaaie kop naar oma loopt en niet buiten gaat lopen dwalen of buiten iets uithaalt, vernielt oid.
Doodvermoeiend inderdaad. Hopelijk kun je er nog in alle redelijkheid met hem over praten.
Balen, ik wilde de aangifte erfbelasting verder gaan invullen (van mijn tante nog), is het deel wat ik al eerder ingevuld had en opgeslagen foetsie. Kan dus helemaal opnieuw beginnen. pfffff. Dat doe ik dan in het weekend wel, nu echt geen zin in.
Het is meer dat C op het verkeerde moment en de verkeerde manier reageert. Ik ga om 11 uur ' s avonds niet meer de strijd met hem aan. Ook als hij dingen zegt die niet leuk zijn. Dat komt de volgende dag dan wel weer. Dat gaat er bij C nog steeds niet in.
Ik heb hem vandaag even een spiegel voor gehouden wat school betreft. Hij staat voor Engels en nask een 5,3. Dat kan hij dus vrij makkelijk ophalen naar een 6 als hij iets meer doet dan nu. Wiskunde is een 5,1. Ook niet onoverkomelijk dus. Ook afgesproken dat hij met zijn docent motor voertuigen gaat afspreken wanneer hij de praktijk kan herkansen. Ineens ziet hij dan zelf ook in dat er nog mogelijkheden zijn.
Morgen komt dan eindelijk de aannemer voor de schade. Die is woensdag niet geweest.
Pfff jij hebt dus ook nog een leuk klusje met die erfbelasting. Daar zou ik ook geen zin in hebben zeg.
Hopelijk geeft het je knul dan ook weer goede energie, nu hij inziet dat het nog zin heeft om zijn best te doen. Pfff, het blijft ingewikkeld af en toe he. Ben benieuwd wat de totale schade zal zijn en wanneer ze eraan gaan werken. Alsof je al niet genoeg in de rotzooi zit, hahaha. Gelukkig zag ik, toen ik daadwerkelijk verder wilde gaan met de aanvraag, dat de vorige er toch nog in stond, zag deze alleen niet toen ik gewoon inlogde op de belastingdienst. Pfoe, opluchting! Maar heb nog wat gegevens nodig van mijn broers en mijn ene broer is de hort op dit weekend, daar hoor ik morgen van. Nog even wachten dus. Ja, een leuk klusje is het niet en ik ben ook al zo'n held in financiele administratie...Zo moet je ook een bedrag aangeven voor de waarde van de boedel. Weet ik veel! Die waarde telt ook mee als erfenis, ook al hebben wij helemaal geen meubels oid gehouden. Als je te hoog gaat zitten snij je jezelf in de vingers, maar te laag is natuurlijk ook vreemd. Ze woonde natuurlijk al in een verzorgingshuis, dat scheelt, zo heel veel spullen had ze niet meer.Nou ja, dit soort dingen.
Van een collega heb ik het boodschappenboekje van het nieuwe Weight Watchers programma gekregen (flex). Wat een superhandig steuntje zeg. Zij heeft dit gevolgd, gewoon thuis hoor, zonder die dure cursus en ook niet online, gewoon middels het boodschappenboekje en het is haar heel goed bevallen. Ik had het geleend om eens te bekijken of het iets voor mij zou zijn, maar ik mocht het houden. Lief. Er staan echt heel veel producten in met de daarbij behorende punten. En veel dingen die 0 punten hebben. Ik ga dit (na carnaval echt) eens proberen. Ik heb toch die richtlijnen/steuntjes nodig. Het fijne ervan is dat je gewoon alles kunt eten, als je maar rekening houdt met het aantal punten wat je op een dag mag. Het meeste fruit en groenten zijn 0 punten, dus dat is erg fijn.
Ik ben al wel een beetje bezig, maar wil met carnaval me niet schuldig voelen of daarna spijt hebben, daarom begin ik daarna echt. Wel even wennen denk ik, boodschappenlijstjes maken met het boekje erbij. Jij hebt een gezellig weekend voor de boeg! Veel plezier!
Haha, ik denk dat datgene wat je mag eten overeenkomt met wat ik eet. Ik mag ook alles eten. Vooral veel groente en fruit. Mager vlees, vis. Weinig pasta, aardappelen, rijst en brood. En als je dat neemt de Volkoren producten. Daarnaast neem ik zo min mogelijk suiker en kook ik zo veel mogelijk vers. Dus geen pakjes en zakjes. Ik ben al 3,5 kilo kwijt in 3 weken.
Vanavond natuurlijk wel uit, dus bier. Dan zal er wel weer wat bij komen.
Mijn knul had vandaag weer een oefenwedstrijd. Hij stond op het middenveld, veel lopen dus. Hij was kapot, maar het ging goed. Qua loopvermogen van de rest van het team snap ik wel waarom hij op het middenveld stond.
Gelukkig dat je niet alles opnieuw hoefde te doen. Tja dat inschatten is altijd lastig he.
Hier is vanmorgen de aannemer geweest. Hij heeft alle schade opgenomen en gaat een offerte maken. Die moeten wij indienen bij de verzekering. Is ook lastig, hoeveel oppervlakte en de kosten van de benodigde materialen. Ik heb geen idee, maar gelukkig weet de aannemer dat.
Dat was me het avondje wel gisteren. We waren om half 5 pas thuis☺️. Dat is lang geleden. Maar het was erg gezellig.
Vanmiddag de mei vakantie geboekt. We gaan naar Fuerteventura. Een van de canariese eilanden. Heerlijk een weekje all-inclusief.
Verder een zeer rustige dag hier. Ben nogal lui, haha
Wauw half 5! Dat kan ik me ook niet meer echt heugen, hahaha. Vorig jaar met carnaval half 3 en dat was al bijzonder (voor nu dan he..vroeger niet natuurlijk) Maar fijn dat het zo gezellig was. O en heerlijk, de vakantie geboekt. Dat is een heerlijk vooruitzicht. O wacht, het is de mei vakantie. Nog niet eens de zomervakantie. Bofferd! Lekker dat je knul weer heeft gespeeld. Mooi dat dat goed is gegaan. Mijn knul had zo'n last van zijn rug (wordt af en toe op zijn werk uitgeleend aan andere afdeling en moet dan computer dingen doen op een stoel en tafel die veel te klein zijn voor hem, gisteren schoot het er ineens in) dat hij trainen heeft afgezegd. Maar nu gaat het gelukkig weer ok. Ja, denk dat het wel aardig overeenkomt Dolphine, met wat jij eet. Hoop dat het bij ook zo helpt als bij jou. Maar eerst carnaval.
Fijn dat de aannemer is geweest, hopelijk duurt het niet lang eer hij die offerte stuurt. Altijd weer fijn als dat soort dingen is opgelost.
Mijn broer stelde voor om een avondje langs te komen om samen die aangifte te doen. Heel fijn! Nu komen ze donderdagavond en nemen gelijk een patatje mee (haha, maar goed dat ik nog niet echt begonnen ben). Ze wonen nu eenmaal niet om de hoek, maar hij stelde het zelf voor, dus prima. Vandaag op het werk een waardeloze dag. Een aantal systemen deden het niet, waardoor je dingen niet kon afhandelen en oa alle medische gegeven konden niet worden ingezien. Wat irritant zeg. Wij hebben trouwens vorige week ook een laptop moeten uitzoeken. Dit zal betekenen dat ook wij de mogelijkheid gaan krijgen om af en toe thuis te werken. Lijkt me heerlijk, af en toe dan. Vooral wanneer ik wel meer de medische secretaresse kant op ga, lijkt me het ideaal om dat thuis te doen. We zullen zien, eerst maar eens die laptop. Met ons werk nu lijkt het me wel erg lastig om thuis te werken, maar wie weet. Wat een rotweer was het weer vandaag. Lekker nat geregend, maar ging toen gelukkig wel naar huis.
Ik had een vrij rustige dag op het werk. Teamvergadering gehad en daarna een lunch met het team. Het gaat er toch sterk op lijken dat wij vanaf half februari een nieuwe lokatie hebben voor ons kantoor. Dat is heel fijn.
C is ziek, maar ook zo dat hij alleen maar op bed ligt. Heb ik helemaal niks aan. Ik ren me een slag in de ronte hier. Werken, hond uit laten, boodschappen doen, koken, sporten, zoonlief naar training brengen en straks weer ophalen (zijn fiets is nog steeds kapot, die heeft C nog niet gemaakt). Eigenlijk ben ik het zat, maar mijn knul is pas om 22 uur klaar met trainen en moet dus ook weer worden opgehaald.
Pffff wordt al moe als ik het zo opschrijf. Ik ben ook voor het eerst weer wezen sporten op maandagavond en dat was een pittige training.
Ik heb zelf ook keelpijn nu. Nee... ik wil echt ziek worden hoor.
C is ook nog steeds ziek. Dat gaat nog niet zo lekker, al krijgt hij wel zijn eetlust een beetje terug en houd hij het ook binnen.
Met de telefoon van mijn knul gaat het nog niet goed. De nieuwe die hij had viel steeds uit, dus die hebben we terug gestuurd. Als het goed is komt er vrijdag dus weer een andere. Hopelijk heeft hij dan meer mazzel er mee.
O jee! Hoe is het nu? Het zou niet raar zijn natuurlijk, wanneer je ziek zou worden, met een zieke in huis. Of heeft C. andere klachten? Zegt misschien ook nog niets, misschien uit het zich bij jou anders..
Het is te hopen dat mocht je wel echt ziek worden C. weer zover is opgeknapt, zodat jij ook gewoon je bed in kunt kruipen. Zodat er in elk geval iemand voor de hond is. En dan moeten ze zich maar eens redden zonder jou.
Wat balen, die telefoon van je knul. Wat trainen die jonge knullen eigenlijk al laat. Wanneer C. die fiets niet maakt, anders gewoon naar de fietsenmaker brengen. Kan ie tenminste weer zelf fietsen. Is het een mooie locatie, waar jullie dan heen gaan?
Mijn knul heeft de aanbieding voor een jaarcontract gekregen, maar dat wil hij eigenlijk helemaal niet. Zijn huidige contract loopt eind maart af en wilde eigenlijk een paar maandjes stoppen en dan weer een half jaar oid. Een jaar zou sowieso niet kunnen ivm zijn stage, maar nog een half jaar zou wel lekker zijn. Hij baalt ervan dat hij regelmatig op een andere afdeling wordt geplaatst. Dan is het relatief rustig bij hen en wordt ie ingezet daar waar het nodig is. Aan de ene kant begrijp ik hem wel, aan de andere kant..wat maakt het uit voor die paar uurtjes. Het is zo goed te combineren met zijn studie (alhoewel hij zelf zegt dat dat er soms door zijn werk bij inschiet..belachelijk! Hij werkt maar 3 dagen in de week en gaat pas om 15.30 weg. Kan hij de hele ochtend bezig met school) en bovendien betaalt het lekker. Heb hem voorgehouden dat wanneer hij stopt, hij dan toch iets nieuws moet zoeken en dan weer helemaal opnieuw moet beginnen. En dat het heel lastig gaat worden om iets te vinden waar hij niet elke dag de hele dag moet werken. Lastig hoor. Hij moet het maar eens bespreken, maar ik geloof niet dat hij uberhaupt weet met wie. Veel dingen gaan digitaal. Het is nog steeds behelpen op het werk. We konden vandaag eindelijk wel weer de medische gegevens inzien, maar het registratiesysteem ligt nog steeds plat. Belachelijk, 3e dag al. dus overal vellen papier met BSN en stickers etc. en erbij gekrabbeld wat je ermee hebt gedaan. Triest.
Pff dat schiet niet op zeg bij jullie op het werk. Terug naar de oldscool,
Tja wat je zoon betreft, ik zou als ik hem was er niet zo'n probleem van maken. Hij heeft in ieder geval werk en dat is al heel fijn. Maar ja, hij is volwassen he.
Ik ben gelukkig nog niet ziek, wel keelpijn maar verder niks. C is nog steeds wel ziek en ligt op bed. Hij zou morgen meegaan naar het ziekenhuis voor de uitslag, maar ben bang dat ik alleen moet.
Ja ik vind de training ook erg laat, maar zijn trainer kan niet eerder vanwege school. Die fiets krijg ik niet bij de fietsenmaker. Hij heeft een klapband gehad, dus er moet een nieuwe binnen en buiten band om. En met die fiets lopend naar de fietsenmaker vind ik wel een klus. Is best een eind lopen nog.
Mijn knul had zowel voor nask als voor Engels een 7..... Hij kan het dus wel de schooier.
Hij boft trouwens weer. In de zomervakantie gaat die vriend van hem mee met ons en hij mag dus ook weer met heb mee. Met het vliegtuig. Boffert
Vandaag toch weer een minder prettig bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. Ik dacht dat ik alleen de uitslag kreeg (die overigens goed was), maar ze hebben ook weer een inwendige echo gedaan en een hapje uit get baarmoederslijmvlies genomen en dat is niet zo prettig. Ze constateerde nu dat het slijmvlies te dik was (moet heel dun zijn omdat ik niet ongesteld ben, maar is het dus niet). Ik heb ook het idee dat ik bij mijn menstruatie ook wat oud (bruin) bloed verlies.
Ik heb nu voor 2 mnd de pil. Meteen vandaag starten en na 28 dagen terug komen, dan bekijken ze opnieuw het slijmvlies. En krijg ik een echo waarbij ze vocht inbrengen. Als dat goed is moet ik dus de pil blijven slikken.
Als het niet goed is gaan ze het slijmvlies wegschrapen. Dit is een dagbehandeling met een roesje.
Dus toch niet alleen hormonaal.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven