single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Poe zeg, dat is zeker heftig. Verschrikkelijk, dat ouders zich zo gedragen.
Maar gelukkig dat hij toch kan blijven. Dat zou anders toch ook weer wat geweest zijn zeg. Arme jij, zo lang in de kou. Ik had het vandaag eerder ook zo koud, terwijl het eigenlijk heerlijk weer had. Maar toen ik naar huis fietste voelde ik me echt niet fit. Zere benen, koud, maar mijn gezicht gloeide. Thuis een ibuprofen genomen en toen ging het weer prima. Toen ik later naar de winkel ging vond ik het zelfs een beetje warm, had geen handschoenen nodig. Heb nu wel wat last van mijn onderrug, toch niet helemaal fit. Ik heb alvast de bedden verschoond en een was gedraaid, verder hoef ik niet echt iets dit weekend, mocht ik mij morgen niet fit voelen. Maar vooralsnog gaat het redelijk. Merk dat ik wel wat "vol" zit, neus een beetje dicht, maar ach..Het is weekend!! Vandaag weer top met schaatsen he! Wat een prestatie van Visser!
Klinkt toch wel als griep klachten hoor! Ik hoop dat je er doorheen komt.
Deze medaille vandaag had ik echt niet zien aankomen zeg! Echt heel erg knap. Ik hoop dat we er voor de komende jaren een topper bij hebben.
Ik ben vandaag ook maar aan de poets gegaan, ondanks dat ze hier morgen weer aan de slag gaan. Vorige week niks gedaan hier, C zou het doen maar is ook niet gelukt, dus moest echt nu. In ieder geval boven de boel incl badkamer weer aan kant en beneden ook de wc. Morgen na klussen nog maar even stofzuigen hier.
Vandaag redelijk rustig qua werk. Wel nog de politie aan de telefoon gehad, die hadden het contactverbod opgelegd aan die ouders. Ook met die knul zelf contact gehad. Voor nu lekker weekend en maandag weer een dag.
Ik hoest een beetje en mijn neus zit wat dicht, maar verder valt het gelukkig erg mee.
Vorige week waren we nog aan het feesten! Heb wel veel gewassen, maar verder niet zoveel gedaan. Vanmorgen lekker olympische spelen gekeken, dat was weer niet zo'n slimme actie van Knegt zeg..alweer niet. Beetje sukkel wel daarin. Morgen ook weer een lekker schaatsdagje, leuk. Is er nog lekker geklust vandaag?
Op zich zijn alle elektrischetijd kabels nu onder de grond door getrokken. Volgende week kan de koof op het plafond dicht gemaakt worden.
Mijn knul moest vanmiddag voetballen. Eindelijk zagen we weer een vleugje van zijn oude ik. Hij heeft ook 2x gescoord. Zijn coach was ook blij dat hij weer wat terug lijkt te komen. Hij kwam ook thuis met een smile van oor tot oor.
Ha fijn zeg, dat je knul zo lekker heeft gespeeld.
Het hoesten is toch wel erg vermoeiend af en toe en praten ook, maar verder..ach.
Mijn knul moest vanmiddag trainen en heeft daar momenteel zo'n hekel aan. Ze moeten nl erg veel hardlopen. Hij is van de korte sprintjes, maar lange duur nee, niets voor hem. Baalt er ook van dat ze amper honkballen tijdens de training, nee, niet zo happy op dit moment wat dat betreft. Komende week heeft hij vrij van zijn werk, daar is ie dan wel weer erg blij om, hahaha.
Is dat hardlopen dan om de conditie op te bouwen of...? Dan snap ik het nl wel. Bij de voetbal starten ze na de zomer ook altijd eerst met conditie opvouwen. Is indd minder leuk.
Wat was het heerlijk weer vandaag. Vanmiddag een tijd naar het bos geweest. Hondje moest echt even haar energie kwijt. Die heeft dan ook lekker gerend.
C vertrekt morgenochtend voor een week naar Frankrijk. Zal best rustig zijn in huis, Haha.
De coach had mijn knul nog een berichtje gestuurd gisterenavond dat hij blij was dat hij de oude weer een beetje terug zag. Heeft hij goed gedaan, dat is wat mijn knul nodig heeft.
Dat heeft hij goed aangevoeld, die coach. Fijn is dat. Ja, dat is inderdaad om de conditie op te bouwen, maar voor honkbal heb je eigenlijk helemaal niet echt conditie nodig. Je trekt korte sprintjes, hoeft geen hele einden te rennen en staat eigenlijk meer stil dan dat je beweegt. Het zou eigenlijk nog logischer zijn om iets van krachttraining te doen dan te werken aan uithoudingsvermogen, hahaha.
Jullie hebben het huis dus voor je alleen, je knul en jij. Misschien stiekem ook wel even lekker? Ik voel me nu helemaal niet lekker. Heb wel gewerkt, maar als het morgen ook zo is, pffff. Ga zo dan ook maar naar bed. Afgelopen nacht geen oog dichtgedaan door het hoesten en verstopte neus, nu ook verstopt maar toch loopt het eruit, hoofdpijn, hoesten, blehhh, niks aan.
He bah, je klinkt inderdaad echt niet lekker zeg. Doe rustig aan he meid.
We hebben idd het huis een weekje saampjes en ik zal niet liegen. Dat is best even fijn.
Ik ben vanavond wezen sporten. Mijn knul is nu trainen. Auto heeft de keuring weer doorstaan vandaag, dat is ook altijd fijn.
Vandaag zijn we verhuisd van lokatie. Morgenochtend heb ik telefoondienst, dat Is nog op de oude lokatie, maar ik ga er morgenmiddag toch echt even kijken. Volgens mij ben ik de enige die nog niet geweest is. Maar de foto's zien er goed uit.
O spannend, de nieuwe locatie. Hopelijk heb je het er naar je zin.
Vandaag thuis gebleven. Het ging en gaat echt niet. Zo'n hoofdpijn en dan dat rottige hoesten, waardoor je nog meer hoofdpijn krijgt. Het zal morgen denk ik ook nog wel niet gaan, moet er niet aan denken om op de fiets te zitten. Gelukkig wel redelijk geslapen, hopelijk komende nacht ook.
Neem maar goed de tijd om uit te zieken. Het schijnt een hardnekkige griep te zijn.
Vanmiddag op de nieuwe lokatie geweest. We hebben 2 mooie ruimtes ingericht als werkruimte en nog een 3e ruimte met een grote tafel illegaal ingenomen nu. Haha zolang deze niet verhuurd wordt mogen wij deze gebruiken. Internet is nog niet aangelegd, dat gaat morgen gebeuren. Printer etc is er ook nog niet. Telefoondienst en inloop zijn nog op de oude lokatie, maar daar is alleen nog maar oude zooi. Jammer, is een beetje afbraakpand nu terwijl we het er nog wel even moeten uitzingen.
Wanneer gaan jullie helemaal over? Het ziet er dus goed uit, dat is fijn. Met hoeveel man zijn jullie daar? Afgelopen nacht weer niet zo lekker geslapen, maar nadat ik vanmorgen een ibu had genomen ging het redelijk. Ben zelfs nog even naar de winkel geweest, om taart te halen, anders was helemaal zo'n kale verjaardag voor mijn knul.
Was wel even lekker, het was natuurlijk prachtig weer. Gelijk ook hoestdrank en neusdruppels gekocht. Vanmiddag kakte ik wel weer wat in. Het is vooral dat rocheltje wat zo irritant is. Hopelijk helpt daar de hoestdrank snel voor.
Het ligt er natuurlijk ook nog aan hoe ik me voel als ik morgen wakker word, maar ik wilde morgen eigenlijk wel gaan werken. Denk ook dat ik geen griep heb, maar "gewoon" zwaar verkouden. Die erge hoofdpijn van gisteren is gelukkig ook bijna helemaal weg. Ik denk dat een nacht goed slapen ook weer veel zal doen, dus hopen maar! Verder niet veel gedaan, schaatsen gekeken, da's dan wel weer heel fijn van het thuis zijn. Jammer hoor, dat er niet uit is gekomen wat men vooraf had verwacht bij de teampursuit. Maar toch medailles, dus eigenlijk ook wel weer prima. We gaan nog even winter krijgen he! Jeetje, ipv zoetjesaan richting de lente te gaan gaan we nog even de andere kant op., Zou toch leuk zijn wanneer we nog zouden kunnen schaatsen!
Pfoeee, gewerkt vandaag, maar dat viel helemaal niet mee. En dat kwam volgens mij niet omdat ik te snel weer ben begonnen, maar omdat er iets is in de atmosfeer op kantoor waar ik (nu) niet tegen kan. Ik had toch gezegd dat die luchtbevochtigers zijn weggehaald om schoongemaakt te worden? Thuis had (en heb) ik gewoon lucht, wel snotterig, maar ik kan redelijk normaal door mijn neus ademen, gewoon met mijn mond dicht. Op kantoor sloeg ik helemaal dicht. Potdicht zat ik, mijn neus, mijn hoofd. Dus ook constant mond open, waardoor ik weer gigantisch moest hoesten..echt niet fijn. Wanneer ik de afdeling afliep, merkte ik gelijk dat ik weer meer open ging. Eenmaal buiten om naar huis te gaan, de hele verstopping weer weg. Das toch niet normaal! Zie er bijna tegenop om morgen weer te gaan. Maar ben niet ziek, is belachelijk dat dit door het klimaat komt. Iedereen loopt te klagen hoor, maar bij mij is het nu wel extreem. Misschien is het ook wel geen toeval dat ik juist toen die apparaten zijn weggehaald ineens zo verkouden ben geworden? Very weird..
Nog van harte met je grote knul lieverd. Gisterenavond niet meer aan toe gekomen. Ik was met mijn moeder naar de lady's night van huisvrouwen bestaan niet. Maar ik ben ook alles behalve fit, dus was eigenlijk wat veel van het goede.
Vanmorgen nog wel gaan werken, maar na de cursus die tot 11 uur duurde ben ik ziek naar huis gegaan. Ook echt een poos geslapen vanmiddag. Daarna voelde ik me wat beter, maar dat is schijn. Heb ook niet echt griep (denk ik). Wel hoofdpijn, spierpijn en zo moe.... en zo vreselijk koud dat ook.
We zijn in principe al over, alles is maandag gedaan op het internet na. Gelukkig kunnen we gewoon inbellen. We gaan daar maandag ook al vergaderen.
Pfff dat klinkt echt niet goed dan bij jullie op het werk. Daar moet de werkgever toch wat mee of niet?
Sterke er in ieder geval mee.
Nou, jij ook sterkte! Hoe is het vandaag? In het begin ging het redelijk op kantoor, maar naar mate de dag vorderde ging ik weer meer dicht zitten en hoesten is vandaag sowieso weer erger. Misschien toch een licht bronchitisje, heb een beetje een rochteltje als ik inadem. Dit zou binnen 2 weken vanzelf over moeten gaan, we zullen het zien. Mijn knul wordt er zo langzamerhand knettergek van, dat gehoest van mij. Ook nog wel erg vol, ben er nog niet vanaf. Heb vanmiddag al het huishouden grotendeels gedaan, kan ik de rest van het weekend weer lekker kalm aan doen. Wat een topprestatie van Kjeld Nuis he!! Supersportman en errrg leuke verschijning ook, hahaha. Morgen de massa start, die wil ik ook wel graag zien. Pff en dan zit het er alweer op. Jammer hoor. Dan maar weer op naar het WK, ook al doen "we" niet mee. Wij wachten nu eerst af hoe het is als die apparaten weer terug op de afdeling zijn, anders gaan we het zeker weer aankaarten en moet er inderdaad iets aan gedaan worden, aan dat klimaat op kantoor. Ik snap ook niet waarom dat zo ingewikkeld lijkt te zijn. Mijn knul heeft het geregeld met zijn werk. Hij krijgt per eind maart een jaarcontract, neemt dan gelijk 5 maanden onbetaald verlof en begint dan eind augustus weer met werken. is al goedgekeurd ook. Prettig geregeld!
Met mij valt het wel mee hoor. Vandaag gewoon boodschappen gedaan en het huishouden. Ook schaatsen kunnen kijken. Wat een held onze kjeld he. Zo'n sympathieke kerel vind ik het ook.
Vandaag ook maar eens de offerte van de aannemer ingedient bij de verzekering en de aannemer gebeld om af te spreken wanneer ze kunnen komen. Daar wordt ik morgen over terug gebeld.
Eigenlijk zou C dit regelen, maar zoals bij alles duurt dat weer zo lang...... Heb het zelf maar weer geregeld. Wordt vast weer gezeik maar dan moet ie het maar gewoon doen hoor. Duurt me weer veel te lang allemaal.
Ben benieuwd of de voetbal van mijn knul doorgaat morgen. Morgen middag/avond hebben we een 60 jarige bruiloft van mijn oom en tante, met buffet erbij.
Heb maar een pakket laten samenstellen met vlierbessen sap, bonbons en zoutjes. Geen idee wat je die mensen moet geven.
Wauw, een 60 jarige bruiloft. Hoe was het? Ja, lastig wat je dan geven moet, maar zo'n pakket is altijd leuk. Heeft je knul nog moeten voetballen?
Zo jammer toch, Dat C. niet van het doorpakken is. Nou ja, jij hebt het opgepakt, weet je ondertussen al meer?
Vandaag was echt een mindere dag. Zo ontzettend verkouden, neus verstopt, veel hoesten, waardeloos. Vermoeiend ook, de hele dag een beetje benauwd. Mijn knul wilde graag sushi eten, nog voor zijn verjaardag, dus dat besteld. Gelukkig kon ik dat nog wel proeven (nu proef ik weer niets), het was heerlijk. Tja en niet veel gedaan. Paar wassen en verder wat op de bank hangen, schaatsen kijken, beetje lezen.
Saai!
Tja hoe was het, niet heel bijzonder, ook niet heel druk maar wel gewoon gezellig. En met lekker eten. Eerst koud buffet met brood, carpaccio, verse zalm die je zelf moest afsnijden. Lag dus zo'n hele vis op tafel. Later nog een warm buffet. We kwamen dus niks te kort.
Mijn knul heeft gevoetbald ja en weer gescoord, met een kopbal. Ook weer gewonnen trouwens. Hij zit er weer lekker in, dat is goed om te zien.
Vandaag ook met hem naar voetbal geweest. Ajax-ADO. Wat een tegenvaller was dat zeg.
Het is een hardnekkig virus he. Mijn ouders tobben ook al weken. Met name mijn vader, die hoest ook nog steeds. Het leek eind vorige week wat beter te gaan maar gisteren was het weet bal.
Ja, ik word het wel een beetje zat zo langzamerhand. Vandaag ook weer hoofdpijn, veel hoesten, nog steeds zo snotterig. Waardeloos. Op het werk merk je nu ook dat het toegeslagen heeft, de een na de ander meld zich ziek. Nou ja, nu lekker thuis en met een dekentje op de bank. Maar wat is het koud!! Ik heb net al lekker een kruik in bed gelegd en heb de kaarsjes maar aangedaan, voor wat extra warmte hier. Brrrr!
mmm, dat was zeker lekker eten bij de bruiloft. Ik heb net gegeten, maar krijg gelijk weer trek, hahaha. Vandaag dan toch eindelijk begonnen met WW Flex. Mijn knul wil ook meedoen, zodat hij weer wat fitter wordt nu het honkbalseizoen voor de deur staat. Alleen maar fijn, betekent dat ik geen foute dingen in huis hoef te halen.
Net heel veel fruit en groenten gekocht, niet dat ik dat anders niet in huis heb, maar nu extra veel, omdat dat 0 punten is.
Fijn, dat het weer lekker ging met je knul, zie je ook aan hem dat hij er weer lol in heeft? Morgen eindelijk naar de kapper. Niet meer naar Cosmo dus, die is nu echt weg, maar naar de zaak waar mijn kapster nu een stoel heeft gehuurd. Ik ben heel benieuwd, ik las dat de spelers van Pec ook daar worden geknipt. Je weet maar nooit wie je nog tegen komt...hahahaha.
Nog een drama voor S., misschien heb je het gehoord op het nieuws vorige week, dat er hier een man van 38 vermist was en dat zij hem later dood hebben gevonden in een woning en dat de eigenaar van de woning is aangehouden? Dat blijkt een neef van S. te zijn. zoon van zijn zus. De dode man, bedoel ik. Ik weet nog hoe gek hij op zijn neven is, sowieso is de familie heel close, Ik wilde vragen hoe het met hem was, maar hij wil dat ik m met rust laat. Ook al begrijp ik de reactie vanuit emotie en stress, ergens doet dat dan toch een beetje pijn. We hadden juist weer leuk contact de laatste tijd. Ik denk dat hij het hier heel erg moeilijk mee heeft. Tja en dan gaat mijn hart toch nog wel naar hem uit hoor..
Oef dat is wel heftig zeg. Zijn reactie naar jou vind ik ook heftig. Zo zou C ook kunnen reageren. Mannen he.... juist waar wij dan willen dat ze zaken delen en ze willen steunen, willen ze juist weer met rust gelaten worden.
Ik heb ook weer hoofdpijn vandaag. Wel gewerkt en net gesport. Al een liter water gedronken tegen de hoofdpijn, helpt nog niet echt.
Vandaag tijdens de teamvergadering een aanvaring gehad met een collega. Ik zou donderdag met haar mee op huisbezoek gaan, maar ik was ziek naar huis gegaan en dat werd me nogal kwalijk genomen. Zo zeg dat was ik kwaad. Achterlijk mens. Ze had me ook al een keer verweten dat ik niet met haar mee kon omdat ik toen in het ziekenhuis moest zijn, en nu dit. Gelukkig heeft iedereen haar even duidelijk laten weten dat ze dit niet kan maken en kwam ze later excuses aanbieden, maar het is wel weer even gezegd.
Ooo wat is het koud!! Pff, ik was gisteren zo moe toen ik thuis was, helemaal niet meer op het forum geweest. Zat vanmorgen echt te twijfelen of ik wel moest gaan werken. Omdat ik maar 4 uurtjes hoefde ben ik toch maar gegaan. Maar fit voel ik me nog lang niet.Ja, die kerels..Ik vond het juist raar dat ik niet gewoon zou vragen hoe het met hem is, dat is toch normaal bij zon'n heftige gebeurtenis wanneer je iemand kent? Toen ik nog niets wist wat er was gebeurd, had ik m ook gewoon een losjes berichtje gestuurd (toevallig net de dag dat ze het hoorden), daarop reageerde hij ook al zo heftig"ik wil dat jij mij niet lastig valt" Dat kwam zo compleet uit de lucht vallen dat ik reageerde met "? " waarop hij zei dat hij iemand verloren was door een sterfgeval en later las ik op internet hoe of wat. Juist daarom wilde ik vragen hoe het met hem was, maar hij zit daar niet op te wachten blijkbaar. Of contact met mij is toch nog zo beladen dat hij dat niet wil, omdat het ergens nog steeds iets verbodens heeft of weet ik veel. Misschien voelt het nog zo vertrouwd dat hij ook voelt dat hij dit gewoon kan zeggen, omdat hij zich nu eenmaal zo voelt. Hoeft geen schijn op te houden oid. Ik laat hem in elk geval met rust, mocht ie toch nog een soort van contact willen moet het vanuit hem komen. Ingewikkeld, pfff.
Bah, dat was voor jou ook wel naar zeg, zo'n aanvaring. Wat een vreemde reactie. alsof jij dat soms expres doet. Reageert zij vaker op zo'n manier? Nou ja, dit was al de 2e x sowieso natuurlijk. Voor mijn knul voor zijn verjaardag een compressieshirt besteld voor honkbal, die komt zo nog. Krijgt ie eindelijk zijn cadeautje..stumper..hahaha. Gelukkig had L. ook nog van zich laten horen en had ook geld overgemaakt, dat valt me dan weer mee..
Ja, zij reageert wel vaker heel vreemd. Lijkt ook wel wat autistisch te hebben, totaal geen inzicht in wat ze wel en niet kan zeggen. Helaas doet ze dit ook bij cliënten. Ze had gevraagd extra uren te werken (er komen uren vrij). Maar ze heeft geen toestemming gekregen, dat heeft ook vast een reden.
Hier wordt volop geschaatst. Sinds jaren is er weer een ijsbaan. Wel erg leuk, al moet ik er zelf niet aan denken met deze kou.
Ik moest gisterenavond nog naar de verjaardag van Mn broertje. Vanmiddag naar de verjaardag van de zoon van mijn vriendin geweest.
Kwam mijn knul goed uit, kon hij mooi hier in huis chillen met zijn vrienden ipv buiten in de kou.
Wat is het KOUD!! Echt niet normaal vanmorgen op de fiets. De wind sneed door mijn handschoenen, ik voelde mijn vingers gewoon verstijven. Verder had ik het helemaal niet koud, lekker dikke jas, capuchon op, maar die vingers..Deed gewoon pijn. En nog steeds zooo verkouden, het lijkt wel of ik elke x opnieuw verkouden wordt. Ook al zo waardeloos! Ja, hier wordt ook geschaatst. Heb nog wel even getwijfeld, maar wat je zegt, het is zoooo koud..Ik ben blij dat ik thuis ben en de deur niet meer uit hoef. Pffff, oud wijf! Dat zal zeker een reden hebben, dat je collega die extra uren niet krijgt. Wel lastig in de omgang, zo iemand. Volg jij de liedjes van Waylon die wellicht naar het songfestival gaan? Wij waren erg blij met het liedje van gisteren, blijkt juist dat een liedje te zijn die hij niet zelf geschreven heeft. Pfff, dan gaat hij die vast niet kiezen om op het songfestival te zingen. Maar hij bleef van alles tot nu wel het beste hangen, vind ik. Ben benieuwd wat het vandaag zal zijn en dan morgen de bekendmaking..spannend wel. Ik vind het wel een heel hoog country gehalte en daar is op zich niets mis mee, maar ik hoor hem liever iets anders zingen. We zullen zien.
Ik heb dat niet gevolgd nee. Kijk eigenlijk nooit naar de wereld draait door. (Daar komt het toch bij?)
Ik blijf voorlopig maar even bij die collega uit de buurt. Gelukkig kan dat nu met 2 grote kantoor ruimtes. Ik hoef niet bij haar te zitten gelukkig.
Mijn directe collega voor jeugd heeft aangegeven andere werkzaamheden te willen doen en niet meer in het Veiligheids kader te willen werken. Ze pakt dus ook niks meer op van de aktielijst. Dat is wel kak voor mij..... Nu ben ik dus de enige met ervaring in dit soort zaken. Lekker collegiaal ook.....
Voor nu is het wel te behappen voor me, maar je weet nooit wanneer er een zaak binnen komt.
Dat is zeker niet erg collegiaal..en kan dat dan ook zomaar? het werk moet toch gedaan worden en het is toch eigenlijk niet eerlijk dat alles nu op jou neer komt?
Pfff, maar wel heel herkenbaar..Ja, was inderdaad in dwdd. Kijk ik ook bijna nooit, maar nu dan even wel, haha. Het is (gelukkig) geen ballad geworden, een beetje een rock country nummer. Ik had een andere favoriet, maar misschien gewoon nog even wennen. Heerlijk weekend. Even niet op de fiets met die pokke snijdend koude wind, hopelijk gaat die verkoudheid dan eens over. Ook weer schaatsen he, dit weekend. Leuk.
Tja blijkbaar kan dit zo maar. Zij blinkt sowieso uit in collegialiteit. We hebben afgesproken dat we de inloop en de telefoondienst op de oude lokatie blijven draaien. De inloop omdat dit voor de inwoners makkelijker is en de telefoondienst zo dat onze collega van de inloop daar niet alleen zit. Zij is dus de enige die dit niet doet want het meubilair is niet goed genoeg. Zij doet haar telefoondienst dus op de nieuwe lokatie. Ik heb haar hier al op aangesproken maar ja... is echt nog een jonge meid, net moeder geworden maar wel erg bepalend. Ik vind haar verder helemaal niet vervelend als collega of persoon maar deze dingen zijn wel irritant.
Het weer gaat iets beter worden he. Minder koud in ieder geval. Volgens mij morgen de laatste ijsdag.
Ben er ook wel klaar mee, ben toe aan het voorjaar.
Maandagmiddag heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ze gaan nu een Waterecho maken, daarmee kunnen ze dus zien of het baarmoederslijmvlies voldoende is afgenomen.
Ik ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven