single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Zeker! Thuis is het ook heel gezellig (gelukkig, hihi).

We waren al aardig vroeg in de stad, zaterdag, vandaar ook weer lekker op tijd terug. Ik wilde vandaag nog even lang de Hema om nog wat handdoeken te kopen, heb nog een irisscheque liggen en nu waren die badhanddoeken maar 5 euro per stuk, maar het was zulk slecht weer én ik moest nodig plassen (haha, vergeten te gaan voor ik van kantoor wegging), misschien morgen. Echt niet duur en ze zijn superfijn. Heb er een paar die dringend aan vervanging toe zijn. Ook hier is de vakantie weer voorbij. Morgen heeft mijn knul de intake bij het student succes centrum. Ik denk dat dit niet gaat werken. Is nl een gesprek ivm onderzoek naar gedrags en/of leerproblemen. Die heeft hij niet. Is alleen dat verrekte programmeren wat hij niet snapt. De rest is allemaal prima. Nou ja, hij gaat er braaf heen en zal ook aangeven dat dit ook niet de bedoeling van zijn mentor was. De bedoeling was dat er een medestudent gezocht zou worden die hem het een en ander zou kunnen uitleggen. Maar het zou natuurlijk kunnen dat dit nodig is om een en ander uit te sluiten en dat dit de weg is die bewandelt moet worden. Hij zal het wel merken, morgen..Hij moest ook oude rapporten van basisschool en middelbare school meenemen, ik heb een hele vragenlijst moeten invullen, met allerlei vragen, ook over de zwangerschap etc., pfff. Ik ben benieuwd. Hij vond nog een beroeps en interesse test die hij op de middelbare school heeft gemaakt, een echte, via een officieel bureau. Hahaha, hij doet nu precies dat waar hij volgens die test het meest in geinteresseerd is en waar hij de meeste affiniteit mee heeft. Zo jammer dan he, dat door1 onderdeel het dan misschien niet lukt. Bah.

Het hele weekend veel contact gehad met S. Nog niet gezien helaas, maar het maakte veel goed.
Vandaag pittige dag op het werk. Vanmorgen overviel me opeens het gevoel dat ik de verantwoordelijkheid voor die casus die ik vrijdag heb opgepakt, niet alleen moet willen dragen. Hier gelukkig goed over kunnen hebben binnen het team. Maar het voelde niet oke dat er vrijdag niemand was waarmee ik kon overleggen. Teamleidster met vakantie, gedragswetenschapper met vakantie, en bijna geen collega's die op vrijdag werken. Nee, het voelde niet goed.

Morgen een afspraak daar thuis, met iemand van save team en ambulante spoedzorg die gelukkig meteen kan starten. Gelukkig vond mijn gedragswetenschapper het veiligheidsplan wat ik gemaakt heb dik in orde. Dat is dan wel weer fijn.

Beide jongens lopen er goed bij hier, dat is ook fijn.

Ik ben heel benieuwd naar het gesprek van je knul morgen.
Op zich was het een goed gesprek. Er werd alleen wel gelijk gezegd dat het best zou kunnen dat hier geen oplossing voor het probleem uit komt en of hij al nagedacht had over wat dan te doen. Dat had hij gelukkig (pfff), hij wil dan versneld alsnog de HAVO doen.

Pfff...eeuwige student??!! Hij wil zelf meer dan alleen het MAVO papiertje (wat ergens natuurlijk ook te prijzen is), maar zo langzamerhand krijg ik wel zoiets van "wordt het niet tijd dat je gewoon gaat werken". Of werken en daarnaast nog een studie.

Maar ja, stel dat het dat gaat worden (havo), dat is gewoon een dagopleiding en pittig, omdat het versneld is.

Ze vonden het ook lastig, omdat hij verder nergens problemen mee heeft.Nu heeft ie nog wel 19 maart een intelligentie test.

Ben wel benieuwd wat daar uit komt! Maar ja, de tijd staat natuurlijk niet stil en hij komt wel steeds verder in de problemen met zijn projecten nu. Wat een k*t situatie eigenlijk he..Aan de andere kant..laat m alsjeblieft gewoon naar school gaan (nou ja, school kun je dit eigenlijk niet meer noemen he..), dat ie niet weer maanden thuis zit...Dus heel veel schot zit er niet in. Bij jullie dus ook op vrijdag zo'n minimale bezetting..bij ons ook. Vaak krijg je dan niemand te pakken die je nodig hebt. Maar gelukkig dat je er over hebt kunnen praten.

Vanmiddag dan toch nog die handdoeken gekocht, fijn hoor, kunnen wat van die oude weg. Pff, ben wel aan het opruimen, afgelopen zondag mijn kledingkast, bijna 4 vuilniszakken vol kunnen weg, hahaha, lijkt wel een soort voorjaarsschoonmaak!

Wat eng..heb ik anders nooit last van..:D
Komt omdat je ouder wordt scarlet, die nesteldrang .....

Tja wat moet hij nou? lastig. Hij moet natuurlijk wel achter zijn keus staan, maar nu gaan werken betekend natuurlijk ook dat hij later alsnog zou moeten bij scholen wil hij een beetje normaal gaan verdienen. Met alleen een mavo diploma krijgt je natuurlijk niet de beste banen en vaak bijbaantjes. Dat is prima natuurlijk, als hij daarnaast nog gewoon naar school gaat.

Ik heb uiteindelijk vanmorgen een huisbezoek gehad bij dat gezin. Ambulante spoedzorg start per vandaag, het netwerk is 2 weken 24/7 aanwezig bij hen.

Ik ben niet lijfelijk betrokken zolang de ambulante spoedzorg loopt, daarna voeg ik in naar aanleiding van de doelen die er uit komen.

Net de pleegzorg begeleider op huisbezoek gehad. Dat duurt altijd zo lang, die man heeft zo veel stof terwijl wij al lang uitgepraat zijn.

De 2 mannen hier lekker eigenwijs, De ene kan niet van zijn telefoon af blijven, hij zit de hele dag met dat ding in zijn handen te appen. Die kleine heeft morgen een spreekbeurt, die is op van de zenuwen en vindt het moeilijk om te focussen.

Alle zeilen bij dus even hier. Maar gelukkig is het over niet al te lange tijd bedtijd.
Shit zeg...... Ben vanmiddag gebeld door school. De school waar wij hem hebben aangemeld heeft contact opgenomen en ze gaan hem daar niet plaatsen, omdat ze vanaf dit schooljaar het basis niveau niet meer aanbieden. Ze twijfelen of hij kader niveau aankan, dus ze durven het niet aan om hem aan te nemen met het gevaar dat gedurende het jaar blijkt dat hij het niet red en alsnog naar een andere school moet.

Ik baal hiervan en mijn knul ook..... Al was hij er snel uit waar hij dan wel naar toe wil, want dat is hier in het dorp.

Ik ben echt minder blij met deze school, maar ja anders moet hij echt wel ver weg naar Zeist of Maarsbergen en dat ziet hij zelf totaal niet zitten.

Hij moest vandaag zijn spreekbeurt doen, dat is gelukkig goed gegaan. Hij was heel zenuwachtig maar het is ruim voldoende zei de juf. een cijfer heeft hij nog niet.

Die andere gabber is nog niet thuis, terwijl hij om kwart voor 1 uit was. Hij moest een wiskunde toets afmaken, maar daar doe je volgens mij geen uren over.... Ik denk dat hij misbruik van de gelegenheid heeft gemaakt en met vrienden op pad is gegaan.

Ik had een klusje voor hem, omdat hij voor de 3e keer de deur van de vriezer open had laten staan moest hij die ontdooien en schoonmaken vandaag, maar dat gaat er dus niet meer van komen. Ik was al begonnen met ontdooien, zodat hij het verder af kon maken, maar nu moest ik die klus dus zelf doen.

Ook nog gewerkt vandaag, ik had een huisbezoek in een wederom een lastige zaak. Gezin met 2 kinderen, jongste jongetje is 6 en er zou spraken zijn van sexueel misbruik door een neefje. gevolg is familie vete...... Beide gezinnen wonen in hetzelfde dorp. Daarbij is de moeder van het gezin ingestort en 13 januari opgenomen met een psychose. Je kunt je enigsinds voorstellen hoe deze man er bij zat vanmorgen. daarnaast is hij eigen baas (tattoo shop) en kan hij momenteel door alle spanningen niet werken, dus heeft hij geen inkomen en als eigen baas zijnde ook geen recht op ziektewet of zorgverlof.

Daar ga ik toch eens achteraan en uitzoeken of er op financieel gebied nog mogelijkheden zijn.

Of heb jij daar nog goede ideeen over?

Straks mijn knulletje naar de training brengen, het eten is al klaar en dan doe ik vanavond lekker zo weinig mogelijk meer.
Jeetje Dolphine, wat een enerverende dag. Ik zou sowieso eens bij het UWV informeren, of op de site kijken, of die man dan ergens aanspraak op kan maken nu hij geen inkomen heeft als zzp'er (want dat is ie denk ik?) Afschuwelijk zeg..Pff door dit soort dingen kun je toch weer een stuk beter relativeren zeg.

Dat is trouwens wel even superkl*te zeg, van die school van je knul...Waarom is dat net nu, dat ze basis niet meer aanbieden..

Aan de andere kant, als het later was gebeurd was het ook drama geweest. Maar niet leuk zeg dit. Maar het was ook wel fijn geweest wanneer ze dat eerder hadden gecommuniceerd, raar eigenlijk, dat je hem wel gewoon kon aanmelden en alles?

Heeft die school waar hij dan nu heen gaat ook een extra, zoals sport etc. ? Fijn dat zijn spreekbeurt zo goed ging.

Pleegzoon ondertussen thuis? Volgens mij is dat echt de huidige generatie hoor, dag en nacht met de mobiel in de aanslag.

Die van mij gaat ook nergens zonder dat ding. In huis ook, bedoel ik dan.

Vandaag S. eindelijk weer gezien. Dat was heeeel leuk en gezellig. Elkaar duidelijk gemist en hopelijk duurt het nu niet weer zo lang voor we elkaar zien.
In tegenstelling tot gisteren was het vandaag een stuk rustiger. Ik heb bewust de middag geblokt om administratief een inhaalslag te maken. Dat geeft meer rust in mijn kop. Helaas voor die client nog geen oplossing, collega's konden me er ook niet mee helpen.

Zoonlief heel fanatiek met zijn huiswerk, hij moest voor taal opdracht 11 maken en heeft maar meteen het hele boek uit gewerkt, tot opdracht 19. Ik viel bijna van mijn stoel. Ook nog 2 hoofdstukken gelezen, alvast voor zijn boekbespreking.

Pleegzoon loopt er ook redelijk relaxed bij. Voor hem een fiets op de kop kunnen tikken. Een goede degelijke fiets, met zo'n dubbele stang. Voor 125,=. Dat viel erg mee dus qua prijs.

Morgen andere knul ook ophalen. Die was jarig vorige week, dus we hebben een feestje morgenavond.
Vanavond pleegzoon verwend voor zijn verjaardag. We hebben hem een mp3 speler gegeven, voor tijdens het lopen.

Van mijn knul een mega milka reep en een doosje auto drop en van andere pleegzoon beltegoed. Mijn ouders en broer zijn taart komen eten, al met al een gezellige avond voor hem.

Morgen staat er voor ons een wandeltocht van 25 km op het programma. C gaat met zoonlief naar de voetbal en daarna halen ze een vriendje op en gaan ze naar een visbeurs in Ahoy Rotterdam. Helaas moet andere pleegzoon verplicht mee, want hij mag van mij niet de hele dag alleen thuis zijn....
Jij bent al op pad, gelukkig is het goed weer! Sterkte! Ga je dan straks eigenlijk ook de4daagse lopen met ene pleegzoon?

De tijd vloog voorbij afgelopen dagen, pffff. Met mijn knul nog donderdagavond naar de spoedtandarts geweest.

ik had een borrel van werk en hij bleef maar bellen, omdat ie zo'n kiespijn had. Zou net vrijdag sowieso naar de tandarts gaan, maar hij hield het niet meer uit. Gelukkig kon ie om 20.00 uur 's avonds terecht. Natuurlijk niet bij zijn eigen, dus ook nog een eindje fietsen.

Allemaal flesjes water mee, want de enige manier om het uit te houden was als ie koud water in zijn mond had. Dat was voor die tandarts dan ook het bewijs dat het echt niet uit te houden was (en met ibuprofen en paracetamol, ging er dwars doorheen).

Gelijk de 1e stap gemaakt in weer een wortelkanaal behandeling, nu aan de andere kant. Pff, hij heeft de tandartsverzekering er al dubbel en dwars uit. 106 euro kostte dit, contant betalen. Kan het gelukkig wel indienen bij de verzekering. Gelukkig is ie nu van de pijn af en moet 20 maart weer naar zijn eigen tandarts om dit weer af te maken.

Door dit alles al vroeg weggegaan bij de borrel, dat was wel jammer, maar ach..

En ik moet een rare beweging ofzo hebben gemaakt met S., het lijkt wel of ik een rib gekneusd heb ofzo..belachelijk! Links aan de zijkant, hopen dat dat snel over gaat. Echt lastig met omdraaien in bed, opstaan en dat soort dingen.

Wat is je vent goed bezig zeg! Zo fanatiek!

Hahaha, ik moet eerlijk bekennen dat ik soms zit te puzzelen welke pleegzoon je bedoelt..Je bent nu wandelen met je "weekend" pleegzoon, toch? en die ander moet verplicht mee met C. en je knul..? En je weekend pleegzoon was jarig?

Hier geen plannen voor het weekend. Ga mezelf een schop onder de kont geven en weer eens goed beginnen met op mijn eten te letten. Het lijkt nergens naar, ik heb me er tot nu toe steeds niet toe kunnen zetten. Ik ben ook zo'n emotie eter he..Als ik dan een beetje sip was, bijv.omdat ik even niets van S. hoorde ofzo (ik weet het, belachelijk), dan ging ik weer snaaien, maar ja, als ik blij ben, ga ik ooook snaaien..Het slaat helemaal nergens op allemaal!

Het is trouwens niet zo dat ik perse meer wil met S. Ik vind het prima zoals het is. Als er maar contact is tussen onze afspraken in en dat is nog wel eens lastig omdat hij zo druk is. Over de rest (zijn situatie) denk ik maar niet te veel na. Dat vind ik ook niet mijn probleem.Voel me nog steeds enorm tot hem aangetrokken en vice versa, dus daar genieten we dan maar van..
Jeetje scarlet dat vind ik best heftig voor je knul. Zo veel pijn. Hoe is het nu met hem?

Wij hebben goed gelopen zaterdag. Pleegzoon heeft het goed volgehouden. Is idd weekendpleegzoon, die ook mee gaat naar nijmegen. Die andere is daar veels te lui voor........

Vandaag hebben we wandelschoenen gekocht voor hem en ons al ingeschreven voor de volgende tocht. de bloesemtocht is 18 april dan gaan we voor de 30 km!

En dan proberen we 30 mei de heuvelrug tocht de 40 km te lopen.

Helaas hadden we zaterdagavond nog een verjaardag. Ik zeg helaas omdat ik me er eigenlijk niet toe kon zetten en pleegzoon ook niet. Helemaal op waren we na die wandeling.

We zijn wel gegaan, maar niet zo lang gebleven.

Vandaag ging het wel weer, op een beetje spierpijn na.

Vandaag met zoonlief en weekend pleegzoon naar ajax geweest. Die andere heeft C geholpen in de tuin. Ziet er weer tip top uit en hij vond het leuk om te doen.....

En zo is deze zondag ook weer om gevlogen. Morgen hele dag onder de pannen, beginnende met een training, daarna teamvergadering en tot slot een overleg dat 2 uur duurt.

Mijn knul moest gisteren voetbalen en heeft met 3-0 gewonnen. Het schijnt dat hij een prachtig doelpunt had vanaf een meter of 30 zo de kruising in. (C zijn woorden).

Morgenavond heeft hij een bekerwedstrijd.
Goed zeg van jullie, zo lekker gewandeld. En eigenlijk ook best een goede manier om tot een gesprek te komen, of doen jullie dat dan niet? Ik kan me voorstellen dat je totaaaal geen zin had om 's avonds nog naar een verjaardag te gaan zeg..Dan wil je toch alleen nog maar met de beentjes omhoog languit op de bank, hahaha.

Heerlijk weer was het gisteren he! Nog wel een fris windje op mijn balkon, maar luie stoel in de deuropening gezet, hocker ervoor voor mijn beentjes, het was zaaalig! Echt warm gewoon.

Het gaat nu op zich weer goed met mijn knul, geen pijn meer in elk geval. Heeft alleen alweer last van zijn keel. Raar hoor, de vorige x toen ie met die wortelkanaalbehandeling bezig was ook al. Zou dat op de een of andere rare manier door de verdoving komen ofzoiets? Lijkt mij wel heel raar, maar het is toch gek?

Hij moet trouwens a.s. zaterdag naar de club, dan heeft ie een gesprek met de 2 coaches van het juniorenteam en het hoofd van de technische commissie, om zijn motivering toe te lichten waarom hij nog een jaar bij de Junioren wil spelen. pfoee, ze pakken het wel serieus aan zeg. Maar ja, ik denk dat ze deze situatie eigenlijk ook niet kennen, hahaha. De meeste knullen willen dolgraag bij de heren spelen en die van mij juist nog niet...Het niveau van de junioren ligt ook hoger hoor, de heren spelen 4e klasse en de junioren 2e, waarschijnlijk heeft mijn knul dan nog meer uitdaging dan wanneer hij naar de Heren zou gaan, hahaha. Ik ben wel benieuwd. Qua niveau etc. kan hij de Heren makkelijk aan, pfff, kon ie al toen ie 16 was, maar ja, het gaat natuurlijk ook om het plezier he..

Jouw knul ook weer goed bezig geweest en vanavond ook weer aan de bak, hopelijk winnen ze!
Was een zeer leuke pot voetbal gisterenavond. Ze zijn weer een ronde verder voor de beker, 7-3 gewonnen. En 2x gescoord, toppertje. Vandaag kreeg hij zijn beoordeling van zijn spreekbeurt van vorige week, zeer goed! Zoals ik net al zei, topper is het.

Helaas gaat het met die andere ff wat minder. Zowel gisteren als vandaag uit de les gestuurd vanwege lesweigering. Daarnaast kreeg ik van zijn voogd een Facebook chat door gestuurd waar hij een andere jongen bedreigd. Zucht... Zijn telefoon maar weer ingenomen en hij zit nu op zijn kamer om een opstel te maken over wat hij wil bereiken in de toekomst.

Zijn school denkt ook dat ik morgen meteen ala minuut kan komen voor een gesprek. Nee dus dat kan niet, ik heb een gezin en mijn werk en zit hier ff niet op te wachten.
Oh bah..Wat vervelend, Dolphine. Wat een zorgen hebben jullie om hem.

Word je daar niet af en toe moedeloos van? Lijkt me zelfs voor jou, met al je ervaring toch heel erg pittig hoor.

en je ventje is super bezig zeg! Fijn he, dat dat zo lekker gaat.

Die van mij heeft voor de zoveelste x in korte tijd weer keelontsteking. En fiks ook, dikke gele punten in zijn keel.

Hij is er gelukkig (nog?, afkloppen!!) niet ziek van, maar kan niet veel eten natuurlijk.Vla, ijs.

Hopelijk gaat ie er ook niet ziek van worden, donderdag moet ie naar de kapper (haha, hij wordt gek van zijn haar), zaterdag dat gesprek op de club en volgende week de intelligentietest en tandarts.
AARGRHH frustratie!! Ik had al gezegd dat mijn knul last had van zijn keel..nu was het vandaag eigenlijk weer S. dag..Zoonlief naar school, ondanks dat ie wel keelontsteking heeft en S. gezellig hier. Ik geloof dat ie hier net een half uur was (het werd net extra leuk en gezellig...zeg maar...hahaha), appje van mijn knul, dat ie weer naar huis kwam. Het ging echt niet.

Whaaa, weg stemming, helloooo stress. Hij wilde weg zijn voor mijn knul thuis kwam, tja..vanuit zijn oogpunt snap ik dat.

Zucht....maar het was wel balen zeg..Gelukkig elkaar wel even gezien, gezoend etc. maar ja.. Tja, dit soort dingen kun je verwachten natuurlijk, bij dit stiekeme gedoe. En dat houdt het ook wel weer spannend

Lekker weer vandaag! Nog even buiten gezeten, lekker hoor, in het zonnetje. Boodschappen gedaan, nog maar extra vla gekocht en waterijsjes. 2 wassen gedraaid, lekker buiten gehangen. Heerlijk, dit lenteweer.
Och je arme knul, hij heeft dit idd al vaker gehad he. Wel sneu hoor.

En voor jou natuurlijk ook. Je gezellige moment met S. Jammer hoor.

Het is idd wel eens frustrerend met pleegzoon. Het is net of hij dat af en toe nodig heeft zo'n bui.

Wel balen, maar vandaag lijkt hij de draad weer prima opgepakt.

Ik was vrij vandaag, maar ben ondertussen kei druk geweest. Vanmorgen met pleegzoon naar de psych, vanmiddag met mijn eigen knul naar de Ortho. 4 wassen gedraaid, gestofzuigd, boodschappen gedaan, etc.

Soms kun je beter werken.... Zucht
Hahaha ja, soms kun je echt beter werken! En er komt geen eind aan he, aan dat huishouden..bah.

Gelukkig bijna weekend! Mijn knul heeft toch de kappersafspraak verzet naar zaterdag, voelt zich nog te beroerd.
Nou zeg dat.... Al heb ik vandaag wel gewoon gewerkt, die andere klussen blijven ook door gaan en terug komen.

Maar nu is het dan weekend. Alleen zoonlief is nu hier, die gaat morgenochtend na de voetbal naar zijn vader. Pleegzoon was thuis, maar die werd gebeld om te komen werken, komt dus vannacht hier slapen en dan morgen weer naar huis.

Zoonlief moet om 9 uur voetballen, thuis.

Ze hebben zich trouwens geplaatst bij de beste 16 voor de beker. Toppertjes!

Hoe is het met jouw knul? Al weer wat opgeknapt?
ha, goed zeg, van die knullen! Dat wordt dus een lekker rustig weekend voor jullie, zo zonder kids. Ook wel eens lekker?

Maar je moet dus wel vroeg op, voor de voetbal.

Nee, mijn knul knapt nog niet erg op. Kan alleen maar vloeibare dingen eten, praten gaat moeilijk. Ik zie dat gesprek morgen op de club niet doorgaan. Als het maandag niet minder erg is moet ie toch maar even naar de huisarts.
Heerlijk rustig. Zelfs C is er niet. Die is met een paar vrienden bier drinken bij 1 van hen thuis. Dat doen ze zo af en toe. Dus ik heb het rijk alleen vandaag en lig lekker languit lui op de bank.

Soms heeft een mens zo weinig nodig he....
Ja, heerlijk, zo'n avondje helemaal niks.

Mijn knul is nog steeds ziek en is het zo zat..Ook hartstikke slap natuurlijk, kan nog steeds niets eten. Heb net wat bouillon voor m

gemaakt, wilde ie eerst ook niet, maar dan krijgt hij in elk geval weer wat zout binnen. Waardeloos hoor, dit..Donderdag heeft ie natuurlijk die test (als het dan tenminste over is), is ie straks zo slap als een vaatdoek. Zelf ziet hij het helemaal niet meer zitten en weet vrijwel zeker dat hij moet gaan stoppen met de opleiding. Eerlijk gezegd zie ik het er ook van komen. Het gesprek op de club is ook niet doorgegaan, dat heeft hij nu volgende week, wanneer er een oefenwedstrijd is tussen de beide teams (junioren en heren).

Al met al voelt hij zich heel zielig en eigenlijk is hij dat natuurlijk ook wel een beetje..Hij heeft het gevoel dat alles nu misloopt en dat is natuurlijk een K*t gevoel.
Ach een beetje zielig is hij natuurlijk ook wel. Maar ja tegenslagen horen erbij en uiteindelijk zal het wel goed komen met hem. Het is wel een echte kerel he, die kunnen zichzelf dan zo zielig vinden, dat ze het helemaal niet meer zien zitten.

Vandaag ook een rustige dag gehad. Ajax gekeken en mijn knul opgehaald bij zijn vader.

Die hadden geen eten want ze wisten niet of we zouden mee eten (duh.... Dan doen we elke keer dus hoezo zou het nu anders zijn). Maar goed. We hebben maar een tussenstop bij de Mac gemaakt. Ook wel eens lekker....
Wat een lekker weertje vandaag! Pfoe, kan er wel aan wennen..Niet dat ik er heel veel van heb meegekregen natuurlijk, gewoon gewerkt, maar toch..Morgen ook nog he, maar dan is het weer voorbij en wordt het weer berekoud!! Bah.

Ach ja, het zal heus wel goed komen met m..Maar zo jammer dat het allemaal zo via een omweg gaat en een meerjarenplan etc. En natuurlijk voor hem zelf ook wel sneu dat dit ook niet lukt.

Dat was dus een noodgedwongen MAC voor jullie. Heeeel vervelend, haha. Op het werk is het een beetje rommelig en chaotisch, onrustig. Het hele clustergebeuren staat er nu toch wel aan te komen, dus dat wordt verhuizen etc. Ben benieuwd, hoe het allemaal zal gaan.
Ik was gisteren mega druk. Eerst om 9 uit naar het UMC met een jongetje en zijn moeder. Het jochie had zichzelf in zijn bovenbenen zitten prikken met een scherp potlood. Dit is op school gebeurt en heeft er gewoon de hele ochtend mee bezig kunnen zijn. We moesten al naar het UMC met hem vanwege een psychiatrisch onderzoek. Eigenlijk moet hij naar speciaal onderwijs, alleen zijn huidige basisschool heeft dat steeds tegen gehouden, en nu dan dit.

S middags gestart met de kies groep. ( kinderen in echtscheidings situaties). Ik doe deze groep met een ervaren trainer en gisteren was de 1e bijeenkomst. S avonds daar de ouderavond van gehad.

Kortom, een intensieve en vermoeiende dag. En nu dus ziek op de bank. Bah.... Maar ik voel me zo niet lekker, werken ging echt niet lukken helaas.
he bah Dolphine..ziek? Hoe ging het vandaag? Het heerst giga geloof ik. Mijn knul is gelukkig weer opgeknapt en vandaag weer naar school gegaan, maar S. meldde dat zijn dochter ook ziek was (dus geen gezelligheid vandaag...). Toen maar gewoon de hele dag gewerkt (ik moest tot 17.00) dus heb het nu ook wel een beetje gehad.

Morgen heeft mijn knul de intelligentietest. Toch ook wel spannend hoor. Ook al is het natuurlijk toch ook een moment opname, toch ben ik wel benieuwd. En natuurlijk ook heel benieuwd naar hoe het daarna verder zal gaan. Zal hij moeten stoppen met de opleiding? (waar hij zelf helemaal van uit gaat), bah, vervelend eigenlijk allemaal. :(
Nog steeds knallende koppijn vandaag. Bah, niks an. Mijn knul ook thuis gehouden vandaag, had ook hoofdpijn. Maar die knapte in de loop van de dag wel op. Hij had gisteren op school opnames van de kids top 20 ( komt zaterdag en volgende week zaterdag om 8:10 op tv). Hij denkt zelf dat het te druk was en hij daarom nu hoofdpijn heeft.

Jammer dat je date met s niet door kon gaan.

Morgen dus die IQ test. Ik ben benieuwd..... Maar ik denk persoonlijk dat het niks met zijn intelligentie te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven