single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ik heb steeds inlog problemen hier op het forum.

Heb jij daar geen last van? Erg frustrerend vind ik het. Maar goed, ik zit er weer even in nu.

Mijn knul was weer thuis vandaag met hoofdpijn. Ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt voor hem. Kan donderdagochtend om 8:10 terecht. Tot die tijd hou ik hem thuis. Het jochie gaat al de hele week met paracetamol op naar school, da's niet goed voor zo'n jong knulletje.

Hij heeft gisteren ook zijn rapport gehad. Dat was redelijk, 1 onvoldoende, maar ja, voor wat het waard is, de schoolkeuze is toch al gemaakt.

Hier is het momenteel redelijk rustig. De jongens zijn relaxed.

Op het werk is het chaos, we lopen over....... Gelukkig was de telefoondienst vandaag wel goed te doen.

Morgen moet ik helaas weer werken. 2 huisbezoeken, beide intake gesprekken.

Ja carnaval ik heb er zin in.... Kreeg gelukkig van de vader van zoonlief de bevestiging dat hij hem zaterdag komt halen. Helemaal top.
Ik heb nu geen problemen met inloggen (afkloppen!), wel balen dat het steeds niet lukt.

Wat naar zeg, dat je knul steeds zo'n hoofdpijn heeft. Vanmorgen ben je naar de huisarts geweest, wat zei ie?

Bij ons op het werk is het juist heel rustig, té rustig...Dat moet niet te lang duren, want da's natuurlijk niet goed.

He gelukkig, dat je zaterdag lekker kunt gaan carnavallen. Wij gaan (als het goede is..) morgenavond beginnen.

Hier wordt dan om 00.00 uur door de grootste carnavalsvereniging midden in de stad een soort ooievaarsnest neergezet (die vereninig heet nl de Eileuvers, en da's een ooievaar), die blijft alle carnavalsdagen staan (en daar hangen dan allerlei versierselen aan). Dat gebeurt met heel veel ceremonieel en wanneer ie staat zingt iedereen het zwolse "volkslied" (Ik ben een zwollenaar) :D

Zoals het er nu naar uitziet blijft het bij 2 dagen carnavallen, morgenavond dus en dan zaterdag. Nou ja, het is in elk geval iets he..

Mijn knul had een reactie gekregen van het student succes centrum, maar of ze het helemaal begrepen hebben..Hij werd uitgenodigd voor een intake gesprek, maar moet dan ook rapporten van de basisschool en de middelbare school meenemen en het lijkt alsof ze gaan onderzoeken of hij een leer- en/of gedragsprobleem heeft. ??? Belachelijk, alles gaat hartstikke goed en op de middelbare school ook geen problemen gehad, het gaat nu alleen om dat programmeren. Dus maar weer naar de mentor morgen..zucht...
Ik ben nu net thuis van een gezellig uitje met mijn oude team. Eerst wezen bowlen en daarna heerlijk Mexicaans gegeten. Ik ben verwend met kaartjes en bloemetjes, terwijl ik niet eens echt afscheid neem. Maar gezellig was het wel. Mijn knul is doorverwezen naar cesar therapie. Daarnaast moeten we een hoofdpijn dagboek bijhouden en over een maand terug komen. Wordt dus wel serieus genomen.

Pfff balen zeg voor je knul. Als C eens met hem aan de slag moet dan geef je maar een gil he.

Carnaval ze morgen! Ik ga zaterdag en maandag. Hier is morgen alleen tiener carnaval.
Wauw wat een weertje he!! Ik vind het haast lente zeg! Tenminste..hier stralend blauwe lucht en zonnig al de hele dag.

Perfect carnavalsweer tot nu! Leuk zo'n uitje met je oude team..en lief, dat ze je toch nog een beetje verwennen.

Fijn hoor, dat de klachten van je knul serieus genomen worden, hopelijk gaat die therapie helpen.

Tuurlijk geef ik een gil wanneer C. aan de bak 'moet", hihi.

Ik ben wel benieuwd hoe het vanavond zal zijn, ik ben nog nooit op de startavond geweest.

Hopelijk houdt mijn collega het nog een beetje vol of kom ik bekenden tegen..ooo, dat klinkt niet lief he..Maar ik ben zo'n echte die hard, die als het heel leuk is gewoon úren door kan gaan..Dan is het niet leuk als je medefeestvierder al vroeg de brui eraan geeft, ook al begrijp ik heel goed waarom etc. pfoe, dat klinkt best egoistisch...
Haha, dan ben ik ook egoïstisch Scarlet, ik wil ook altijd tot het bittere eind blijven.

Morgen gezellig naar oeteldonk, zin in. Jij alvast heel veel plezier vanavond.

Hier is het rustig, zoonlief heeft een vriendje te logeren, die hebben net film gekeken en pizza gegeten. Wij hadden heerlijk zelf gemaakt erwtensoep. ( ik niet gemaakt hoor, had ik nog in de vriezer.) pleegzoon was nog niet thuis of het ging al mis. Om 7 uur zijn moeder aan de telefoon dat hij nog niet thuis was uit school. Hij had haar gisteren al geappt dat hij wat later zou zijn, dus zij dacht dat ie moest werken. Niet dus.... Voorbedachte rade. Zal me ook niks verbazen als hij zelf heeft aangegeven dat hij niet kon werken. C is woest, dus er staat hem nog wat te wachten zondag.
O jee, dat is weer even lastig met pleegzoon..Hoe ging het vandaag?

Hoe was je 1e carnavalsdag? Helaas zit het er voor mij nu op..haha, vanmorgen dacht ik nog "en dat is maar goed ook", zo brak voelde ik me en zulke zere voeten..maar nu..het weer ziet er zo heerlijk uit en vorig jaar was het op zondag ontzettend gezellig in de stad.

Maar helaas, niemand om mee te gaan. Maar de dagen waren top! Ontzettend gezellig, leuke mensen ontmoet (die je verder niet kent maar gewoon gezellig). Startavond is toch ook wel heel leuk om mee te beginnen. Eerst gewoon lekker in de kroeg of zoals wij in de tent en dan tegen 00.00 gaat iedereen naar de markt, waar dan dat ding wordt opgezet. Live muziek erbij, vuurwerk, echt gaaf.

Toen zijn we nog doorgegaan tot 2.00 ongeveer. Gisteren dan om 14.00 weer in de stad, voor de optocht. En dat vind ik dan eigenlijk nog het leukst, iedereen viert het dan gewoon lekker op straat. Overal tapjes en muziek en iedereen loopt te hossen en te dansen, heerlijk. Dezelfde mensen als vorig jaar sloten aan, dus weer verder met een grote groep. Na de optocht weer van kroeg naar kroeg, mijn collega had het tegen 20.00 wel gezien, maar gelukkig hadden wij dus inmiddels die groep, dus ik ben lekker gebleven tot ook daar de laatsten van naar huis gingen en dat was om ongeveer 00.00 . Ja, het was weer een top carnaval! Ook nog sjans hier en daar, haha, maar niet de moeite waard om er echt werk van te maken. Dus...op naar volgend jaar! Dan willen we toch proberen om met een groepje allemaal hetzelfde te dragen, we hebben weer zulke geweldige creaties gezien..om jaloers op te worden.

Jij nog heel veel plezier he!
Ik had vandaag nog steeds een beetje de kriebels hoor..Hopelijk lukt het om volgend jaar wat meer dagen te gaan.

Het is en blijft toch een te gek feest..en het weer was dit jaar wel helemaal super, wat een geluk..

volgend jaar trouwens een weekje eerder, haha, dat scheelt alweer...

Veel plezier vandaag!
Ben je alweer bijgetankt Dolphine? Vandaag gewoon gewerkt? of heb je nog steeds problemen met inloggen?

Typisch, al die dagen geweldig mooi weer geweest en net nu de laatste dag is het grijs en grauw geweest (nou ja, tot net, toen scheen ineens de zon).
Ik leef weer, maar heb het een paar dagen moeilijk gehad. Zeker gisteren, ik had gisteren ook nog een 2 uur durende training over ons registratie systeem en hoe we beschikkingen moeten aanvragen. Daar stond mijn hoofd echt niet naar, na de carnaval.

Zaterdag in oeteldonk was super gezellig. Echt genoten. 'S middags eerst hier naar de optocht geweest en daarna door. Zondag heerlijk ontbeten in het hotel. Alhoewel hotel een groot woord is. Het was meer een bed en breakfast met maar 2 kamers. Super goed verzorgd en heel gemoedelijk. Zondag Herk brak, maar toch naar Ajax, waar de jongens die mee waren naar oeteldonk nog veel brakker waren. Na de wedstrijd zoonlief opgehaald en laat weer thuis. Maandag met een vriendin hier naar de carnaval geweest, was ook een top avond. Veel oude bekenden gezien. Waaronder mijn oude vlam D. Dat was echt super gaaf. Vond het super om hem weer een keer te zien.

Uiteindelijk om half 3 mijn bed ingerold en toen dinsdag gewoon gewerkt. Nou ja, aanwezig geweest kan ik beter zeggen. Ben gisteren ook tegelijk met mijn knul naar bed gegaan. Vanmorgen rustig aan gedaan en vanmiddag had ik een bijeenkomst over radicalisering. Dat was wel op mijn vrije dag, maar heel interessant. Ik ben blij dat ik geweest ben. Nu nog wel een beetje moe, maar verder voel ik me oke. Valt niet tegen voor zo'n oude vrouw he.... Woehoehoe.

Jij had dus zondag niemand om mee te gaan. Ik ook niet helaas. Ik had zondag ook nog wel gewild. Jammer dat het al weer voorbij is
Haha ja, da's vaak een goed moment om een oude vlam weer te zien, tijdens carnaval! :D

Wat leuk zeg, dat je D hebt gezien..wanneer had je hem voor het laatst gezien? Was het leuk om carnaval te vieren in een vreemde stad, waar je geen bekenden verder kunt tegenkomen? (misschien juist wel , whoehahaha) Ik vind het altijd wel leuk om dan bekenden te zien en dat kan natuurlijk niet in een vreemde stad. Maar misschien maakt dat ook wel helemaal niet uit, dat kan ook..

ja, jammer he, dat het allemaal weer voorbij is..Veel te snel! haha, het is lastig om partyanimals zoals ons bij te houden, blijkbaar...LOL

Hier een beetje honkbaltroubles..Mijn knul zou nog 1 jaar bij de junioren mogen meespelen, qua leeftijd, voor hij naar de heren moet.

Omdat er in het herenteam bijna niemand speelt die hij kent en sowieso een stuk ouder, was hij blij dat er in eerste instantie was gezegd dat hij bij de junioren zou blijven. In november kwam toen de mail, dat ze in een vergadering hadden besloten dat hij naar de heren móest. In eerste instantie had ie zich daar bij neergelegd, maar nu puntje bij paaltje komt is hij er helemaal niet blij mee.

Hij heeft daar helemaal geen zin in en ziet er gewoon tegenop om te gaan trainen met dit team. da's natuurlijk niet goed. Het moet natuurlijk ook wel leuk blijven voor hem, ook al vind het ook heel belangrijk dat hij blijft sporten, omdat het al zo'n thuishanger is, zo is er voor hem geen lol aan. Hij had het echt naar zijn zin bij de junioren. Het team is ondertussen ingeschreven voor de competitie, dus ik ben bang dat er geen weg meer terug is (nou ja, stoppen kan altijd natuurlijk). Nu heeft ie toch nog vandaag een mail gestuurd, dat hij bij de junioren wil blijven (maar dat team zit vol, dat had hij al gehoord), ik ben bang dat hij veel te laat is...

heb m ook gezegd, dat hij gelijk had moeten reageren, toen de mail kwam dat hij naar de Heren moest. tja, zegt hij, die mail liet hem verder geen keus, het was min of meer een voldongen feit, het was tenslotte al besloten.

pffff, het zou toch doodzonde zijn wanneer hij zou stoppen met honkbal...Zelf heeft hij dan nog de illusie dat hij dan 1 jaar stopt en volgend jaar weer verder gaat (dan wel bij de Heren, dan moet hij sowieso, maar dan moeten er ook meer junioren naar de Heren), maar ik denk dat als hij er een jaar tussenuit gaat, hij echt niet weer gaat beginnen. Echt jammer hoor, dat het nu zo gaat..

Hij heeft nog geen reactie gehad op zijn mail, trouwens. Had vanavond voor het eerst zullen meetrainen.

Op school daarentegen snapte hij ineens iets wat hij bij programmeren moest doen. Misschien een heel voorzichtig beginnetje??

Niet te vroeg juichen natuurlijk..Hopelijk spreekt hij morgen zijn mentor, over wat hij nu aan moet met dat intake gesprek met het Student succes centrum..zucht...en zo is er altijd wat...:D
Pff, die knul van jou houdt de gemoederen aardig bezig he. Wat een dilemma voor hem. Kan hij niet gaan trainen een keer, misschien vind ie het wel een heel leuk team en valt het mee? Als dat niet zo is kan hij altijd nog besluiten dat hij het wel of niet wil. En ja, zo is er altijd wat.....

Hier is het met mijn knul erg rustig.... Die doet lekker zijn ding. Die andere is erg intensief, maar die is lekker deze week naar zijn moeder. Andere pleegzoon is net gebracht. Daar ging het afgelopen week erg wisselend. Ze zijn zelfs met hem bij de crisisdienst bij de psychiater geweest. Hij is ernstig getraumatiseerd, maar weigert therapie en/of medicatie. Er is ook gevraagd of wij in de vakantie stand by willen zijn, voor het geval het echt escaleert thuis.

Tja ik vond het heel leuk om D weer te zien. Blijf toch altijd enige gevoelens voor die jongen houden en hij blijkbaar voor mij. Dat maakt het wel weer ingewikkeld om elkaar te zien en beide een andere relatie te hebben.

Ik vond carnaval in den Bosh ook super, ook al kende ik niemand. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen toch?
Gefeliciteerd met je grote volwassen knul. Wouw wat een leeftijd! Hebben jullie een leuke dag?

Vanmorgen was de voetbal afgelast, dus even lekker rustig hier. Ik ben vanmiddag naar de verjaardag van de zoon van mijn vriendin in Beuningen gegaan. De jongens hadden geen zin, die zijn met zijn drietjes thuis gebleven. Verder lekker niks vandaag. Heerlijke groentesoep gemaakt, dat nog wel.
Jaaa, dankjewel voor de felicitaties! Pff ja, 21...belachelijk gewoon, hahaha. Mentaal is hij nog echt niet zo ver hoor,dat dan weer niet..

Hij had een reactie op zijn mail over het team gekregen, nu blijkt het 2e herenteam toch weer onzeker te zijn. Als dat er niet komt gaat hij sowieso naar de Junioren, want Heren1 zit al bomvol. Maar ja..even afwachten dus, er kon nog niets toegezegd worden, eerst de laatste stand van zaken bekijken. Ja, wat een gedoe he..

He, dat gaat echt niet zo lekker he, met je ene pleegzoon? Is het dan steeds die situatie thuis die uit de klauwen loopt en is het bij jullie dan ook mis? Wat jammer dat hij therapie etc. weigert. Hij zou zichzelf dan toch ook een stuk beter voelen. Kan hij niet gedwongen worden?

Whoohooo gevoelens...ja, sommige gevoelens gaan nooit helemaal weg. Maar misschien wel goed dat je hem niet vaker ziet? Of is het niet zo ernstig als dat? L. was hier gisteren ook nog, pff, had m echt al heel lang niet gezien. Het was gezellig. Hij had 1 van de kids bij zich die niet bij mijn knul was weg te slaan, met zijn computer, beeldschermen etc. Gek eigenlijk he..het is zijn halfbroer, maar zo voelt dat voor mijn knul helemaal niet. Dat is toch echt L. zijn schuld, omdat hij zich natuurlijk toch ook niet echt om mijn knul bekommert. Het is zoals het is en mijn knul lijkt er niet onder te lijden.

Whahahaa, S. wil met mij wel 50 shades of grey zien..Ik denk niet dat hij beseft dat er voornamelijk vrouwen naar die film gaan..

Had jij de boeken gelezen? Hebben we het vast wel eens over gehad, ik weet het niet meer. Ik wel en ben ook wel benieuwd naar de film. Lijkt me aan de ene kant ook wel ehmm..hoe zeg je dat...prikkelend om m met S. te zien..LOL

We hadden het er ook al over op kantoor, om met de meiden te gaan. Denk dat het er met S. toch niet van komt, want hoe wil hij dat doen, zonder dat hij bekenden kan tegenkomen? Bleehhh, waarom is het ook een bekende Z...(bekende inwoner van de stad).

Van de week begaf mijn wasmachine het ook nog. Bah. Gelijk maar een nieuwe besteld, die is gisteren gebracht. Dus kan weer lekker wassen. Die andere werd toch al slechter, centrifugeerde soms niet of spoelde niet goed, er bleef soms water in de trommel staan. Nu deed een toets het niet, dat zou een duur grapje worden. Ben blij met de nieuwe. De hele dag al aan het wassen, de laatste was zit er nu in. Het is goed weer, dus lekker ook buiten hangen. Maar hard drogen doet het daar niet..

De strijkplank staat al klaar, dus daar ga ik me nu dan maar op storten..
Hier hebben we totaal geen problemen met pleegzoon. Het gedrag wat hij thuis laat zien herkennen wij hier helemaal niet. Hij is hier altijd zeer rustig. Ik denk zelf dat het een combinatie van zijn trauma, zijn hechtingsproblematiek en de manier waarop er met hem wordt omgegaan thuis is. Ook is er een grote wisselwerking tussen hem en zijn broer. Dwingen tot therapie zou theoretisch wel kunnen, alleen heeft het geen zin, want zonder motivatie heeft therapie geen nut. Ik heb vanmorgen 15 km met hem gewandeld, eerste training voor Nijmegen. Ik denk dat dit soort activiteiten + een stukje individuele aandacht ook goed kan werken. Wij hebben een deel van het krommerijn pad gelopen. Erg mooie route langs de krommerijn, van wijk bij Duurstede naar Utrecht, wij hebben ongeveer de helft gelopen.

Het is wel goed dat D en ik elkaar maar 1x in het jaar zien ja. Prima zo, kan het ook niet mis gaan.

Ik heb de boeken vijftig tinten grijs gelezen, alleen het 1e deel. Ik vond het niet echt bijzonder. Film hoef ik ook niet perse naar toe eerlijk gezegd.
Nee, dat is natuurlijk ook logisch, dat gedwongen therapie geen nut heeft.

Maar dat zegt toch wel wat, dat het bij jullie wel goed gaat.

Hatsekedee, 15 km! Goed zeg! Ja, voor je het weet is het weer zo ver, de vierdaagse..Ik hoor dat velen de film nogal tam vonden, das dan toch weer jammer..Het was natuurlijk eigenlijk wel een grote erotische bouqetreeks, haha, maar romantisch zieltje als ik ben zag ik dat natuurlijk weer helemaal voor me. Ik ben m nu aan het herlezen. VAnaf vandaag toch ook maar weer een beetje de rem erop qua eten. De discipline was weer ver te zoeken en sowieso de laatste dagen veel te veel gesnaaid. En dat wordt gelijk afgestraft he..

bah.
Ik moet ook op de rem, gaf de weegschaal vanmorgen aan.

Ga mijn best maar weer eens doen.

Zoonlief was alleen thuis vandaag, wij moesten werken, hij heeft vakantie. Ik ben om half 9 de deur uit gegaan, hij ging om 11 uur vissen met een vriendje. Daarna ging hij naar oma om te eten en is hij gaan trainen. Ik belde hem tussen de middag, maar hij vroeg zich af waarom ik hem belde.... Hmmmm hij wordt echt groot deze knul.
Ja echt he, wat zelfstandig al..hartstikke goed.

Pff, het is vandaag alweer misgegaan qua lijnen, een aantal collega's tracteerden op vietnamese loempia's..die kan ik dan echt niet weerstaan hoor..pff, slap he.

Ikea is hier geopend, te gek! Ik ben er nog niet geweest, want het zit toch een beetje buiten de stad, dus met de fiets is het eigenlijk net te ver. Maar het zal wel niet lang meer duren, voor ik er een kijkje ga nemen..Moet nog steeds een nieuwe eettafel en een nieuwe bank, dus heb veel zin daar even lekker rond te neuzen. En sowieso, ben gek op Ikea...
Ik had een goede dag qua eten! Vanmorgen kwark, vanmiddag een salade en een notenbroodje en vanavond chili concarne. Geen snoep of koek op. Wouw..... haha kreeg bij een gezin wel koekjes aangeboden maar ik kon deze heel goed weerstaan vandaag.

Net met mijn knul bezig geweest met zijn spreekbeurt over Rusland... pfffff ze moesten het over een land doen. Hier leer je zelf toch ook weer van. Is gewoon het grootste land van de wereld, meer dan 17 miljoen vierkante kilometer. Pff wat groot he.

Telefoondienst gehad vanmorgen, ging wel lekker, was ook gezellig op kantoor. Vanmiddag 2 huisbezoeken en lekker op tijd weer thuis, rond 16:00 uur. Best relaxed zo.

Ja leuk ikea, ik hou er ook van. Lekker rondsnuffelen, altijd leuke spulletjes daar.
Ha goed bezig Dolphine! Ik moet toegeven dat het vandaag weer een niet zo goede dag was..Misschien wil ik het dan toch net niet graag genoeg en is die knop niet om. Nou ja, ik breek me er het hoofd maar niet over!

Handig, dat je dan toch nog iets opsteekt van de lessen van je knul!Net stond L. alweer op de stoep: was vergeten om nieuwe foto te maken met mijn knul afgelopen zaterdag. Had 2 kids bij zich, dus mijn knul kreeg een kleine invasie te verduren en pc en console werden in beslag genomen. haha, daar had hij niet op gerekend.

Leuke foto gemaakt van het hele stel. Ik mis S. een beetje..vorige week in het water gevallen door carnaval, nu is het vakantie..

Valt niet mee, moet ik eerlijk zeggen..Maar ja, kan er natuurlijk helemaal niets mee.
Pfff, kan niet slapen😢😴. Wat een drama, ben er maar even uit gegaan en straks maar weer een poging doen. Gisteren een weekend weg geboekt met de paasdagen. Heerlijk een weekendje naar zeeland met 2 knullen. Er van uitgaande dat pleegzoon gewoon naar zijn moeder gaat, alleen weekend pleegzoon mee. Fijn vooruitzicht, er even lekker uit.

Mja, lastige situatie met s. Nu is het makkelijk om te zeggen dat je hier zelf voor kiest met zo'n relatie. Maar daar schiet je niet zo veel mee op. Het gaat denk ik straks met de zomervakantie en de feestdagen wel steeds meer knagen denk ik.

Ik ga weer proberen nog even te slapen.
Ach ja, tuurlijk kies ik er zelf voor en nee, daar schiet ik ook niet mee op..whoehaha.

Feestdagen vind ik niet zo lastig, heb de kerstdagen ook goed doorstaan. Zomervakantie lijkt me een stuk lastiger, mochten we dan nog een soort van relatie hebben.. Vooral het elkaar niet zien vind ik tegenvallen.

O lekker zeg, even er tussenuit. Zou fijn zijn als het dan ook een beetje lekker weer is..

Heb je nog wat kunnen slapen? Waardeloos, dat wakker worden of niet in kunnen slapen..Ik heb de laatste tijd steeds datik na een uurtje of 2 slapen weer wakker wordt. Niks an. Soms kan ik dan even met S. chatten, als hij werkt, maar het blijft balen natuurlijk.

Morgenavond komt mijn vriendin uit A.Blijft gezellig een nachtje slapen, dan zaterdag lekker de stad in samen (beetje shoppen), leuk.

Ook lekker naar de kapper. Het is weer hard nodig, zit helemaal nergens naar nu.
Leuke plannen voor het weekend dus.

Wij ook, morgenochtend eerst naar de voetbal met mijn knul, helaas al heel vroeg, kwart voor 8 verzamelen. pff...... 's avonds gaan we uiteten. Mijn verjaardagscadeau voor C verzilveren. We gaan gezellig naar Amersfoort. Eerst 's middags nieuwe wandelschoenen kopen voor mij.

Zondag naar een kinderverjaardag en daarna natuurlijk Psv-Ajax.... Spannend, vooral na gisteren avond. het zal mij benieuwen of ajax in de competitie ook zo kan knallen als Europees.

Ik zou vandaag thuiswerken, helaas kreeg ik gisteren eind van de dag een spoedklus. Er is een jongetje opgenomen op de ic van het umc, hij had valium en methadon geslikt. Valium had zijn vader hem gegeven omdat hij ziek was, methadon slikt zijn vader en had het kind waarschijnlijk zelf genomen.

Ik had vandaag een afspraak met de moeder en een oom, want er moest een veiligheidsplan gemaakt worden.

Het kind komt waarschijnlijk maandag naar huis en dan moet zijn veiligheid gewaarborgd zijn.

1 groot voordeel is wel dat moeder vader weer terug naar zijn eigen huis heeft laten gaan, dus die methadon in sowieso uit huis nu.

Zeker lekker vooruitzicht dat weekendje weg. Ik heb er echt nu al zin in en ben er ook erg aan toe.

Al duurt het nog wel erg lang natuurlijk voor het zo ver is.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet Dolphine!(hahaha, leuke uitspraak...)

Een gezellige avond en dagje met mijn vriendin achter de rug. En wat een lekker weer is het vandaag, het was heerlijk in de stad.

Best veel kleine dingetjes gekocht, op de markt nog 2 jersey hoeslakens, beetje taupe kleurig, handdoeken bij de Hema, een cute bloesje bij miss Etam, van dat poederroze met daarop zwarte vlindertjes, maskertjes..Jij lekker uit eten vanavond, gezellig.

Wat vreselijk,van dat jongetje zeg. Heeft hij die methadon wel per ongeluk genomen?

Ben ook weer blij met mijn haar, de boblijn komt er steeds meer in, morgen ook weer even lekker kleuren.

En verder eigenlijk helemaal niets..beetje rommelen, wassen, bedden verschonen, van die dingen.
Die methadon was per ongeluk ja. Valium had zijn vader hem gegeven omdat hij ziek was. Kortom, klopt niks van. Gelukkig is vader terug naar zijn eigen plek en heeft moeder de sleutel van het huis terug gevraagd, zodat hij niet onaangekondigd voor de deur kan staan. Contact tussen vader en zoon wordt in een later stadium weer vorm gegeven.

Vanmorgen al vroeg langs de velden voor een oefenwedstrijd. Was een leuke wedstrijd, vooral de 1e helft. Ze hadden veel spelers uit de D4 erbij, die duidelijk het tempo niet aankonden, vandaar een mindere 2e helft. Mijn knul stond centraal achterin, bij gebrek aan verdedigers. Hij vind het niet leuk, maar hij heeft wel een goede wedstrijd gespeeld. Uiteindelijk is het in 1-1 geëindigd, daar mag een ieder tevreden mee zijn.

Daarna is hij met zijn vader mee gegaan en wij op zoek naar nieuwe wandelschoenen. Gelukkig geslaagd. Ik ben er erg blij mee. Ook nog een softshel jas gekocht voor het wandelen, echt fijn, Niet te dik maar wel wind en water dicht.

Volgende week ga ik uittesten. Dan gaan pleegzoon en ik een tocht wandelen. ongeveer 25 km.

Je bent al weer snel terug van het shoppen... Maar goed geslaagd zo te lezen.

Ik ben lui vandaag, maar ja dat mag ook wel, want de wekker ging al weer om 6:30 vanmorgen.

Net even schaatsen gekeken en vanavond heerlijk uit eten.

Verder lekker rustig aan deze zaterdag. Al draait de wasmachine al weer en is de bovenverdieping inmiddels spik en span. Ik had gisteren al de beneden verdieping gedaan, dus weer lekker schoon nu.
Zo, hier zijn de 2 knapen inmiddels weer terug en op bed.

Mijn knulletje heeft het leuk gehad bij zijn vader en onze andere knul zegt een goede vakantie te hebben gehad.

Nu iedereen weer in het normale ritme zien te krijgen.

Vanmiddag wederom een kinderverjaardag gehad. Autistisch zoontje van mijn vriendin werd 9 jaar. Natuurlijk weer op tijd terug om Ajax te zien winnen van die lampjes uit Eindhoven.

Gisteren heerlijk uit eten geweest. We wilden daarna nog wat gaan drinken, maar ik was zo moe dat we dat maar niet meer gedaan hebben. Lekker een film gekeken thuis. Ook leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven